Juist daarom wel chill. Gewoon beetje bieren, kletsen, normaal hoofd. Al dat overdreven gestuiter hoeft van mij niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik sos op heb is al tijdje terug, vond er geen flikker aan
En helemaal blut na een avondjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Juist daarom wel chill. Gewoon beetje bieren, kletsen, normaal hoofd. Al dat overdreven gestuiter hoeft van mij niet meer.
Is bij mij ook meer uitzondering dan regel, die tijd wel gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Juist daarom wel chill. Gewoon beetje bieren, kletsen, normaal hoofd. Al dat overdreven gestuiter hoeft van mij niet meer.
twitter:fifamedia twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:56:0711,555 international transfers took place in 2012, a fall of 1%. Portugal to Brazil was the most common transfer route last year. reageer retweet
Keine ahnung.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef Saind het volgende:
wat is met www.geenstijl.nl aan de hand en dat betalen dan
Kut. Ik stond vanochtend om 11 uur op het station om met Rens te knokken, komt hij niet. Goftetommequote:
inclusief niet-lollige disclaimerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef Saind het volgende:
wat is met www.geenstijl.nl aan de hand en dat betalen dan
Om 11 uur zat ik voor het 4e uur op school. Maar goed, ga verder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kut. Ik stond vanochtend om 11 uur op het station om met Rens te knokken, komt hij niet. Goftetomme
Oke. Nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 11 uur zat ik voor het 4e uur op school. Maar goed, ga verder.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
'Van den Brom denkt in zoektocht naar opvolger Biglia aan Brama'
Die Geo weet de meisjes wel te versierenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie nagelvrouwtjes tips om je nagels goed schoon te maken nadat je aan je kontgat hebt gekrabt? Nu zet ik er meestal mijn tanden onder maarja dan krijg je zo'n vieze smaak in bek
Amateurtak blijft wel bestaan toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
Ook lullig, ga je failliet net een maand voor het 100 jarige jubileum.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |