Gewoon een pilletje, jwz!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik mis ook behoorlijk je gezonde tussendoortjes. Hoe kom je aan je vitamines?
wat ik deed was aan de balie 'afspreken' dat ik morgen weer kwam. Om het in mn hoofd een afspraak te maken die je niet zomaar af kan zeggenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom nu niet iedere dag? Ik ga met een vriend van me, die kan helaas niet altijd (Ik vind alleen naar de sportschool helemaal niks, en in m`n eentje kan ik daar ook niet echt de motivatie voor vinden om dan weg te gaan haha)
Je doet dit toch voor jezelf?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naja, dat iedere dag was bijwijze van.. maar ik wil toch wel maandag>Woensdag>vrijdag>Zondag.
Waarom nu niet iedere dag? Ik ga met een vriend van me, die kan helaas niet altijd (Ik vind alleen naar de sportschool helemaal niks, en in m`n eentje kan ik daar ook niet echt de motivatie voor vinden om dan weg te gaan haha)
Ik heb er 2 gezien, en eerlijk ik vind het zonde van m'n geld. Het beetje tips wat ze had had ik zelf wel kunnen bedenken en voor de tijd die ik nog op dieet moest ging ik echt m'n voedingspatroon niet compleet omgooien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True.. Ik geloof die clown van de Voedselzandloper wel sneller dan een dietiste met een LOI cursus
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Beter ga je naakt rennend op een groepje Marokkanen af, dan beledig je hun moeder zodat je nog harder moet lopen. Naakt lopen en nog harder dan verbruik je nog meer energie.
Vraag die gasten wel om af en toe te pauzeren. Kun je mooi aan HIIT doen.
Ik heb héél af en toe wel dat er iets lekkers word meegenomen (muesli reep of iets dergelijks)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik mis ook behoorlijk je gezonde tussendoortjes. Hoe kom je aan je vitamines?
fruit en noten, banaan geeft je sowieso meer energie dan een bak koffiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb héél af en toe wel dat er iets lekkers word meegenomen (muesli reep of iets dergelijks)
HMM LEKKER SUIKERquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb héél af en toe wel dat er iets lekkers word meegenomen (muesli reep of iets dergelijks)
De motivatie is er (Ik beweeg dagelijks wel, en loop hard en fiets veel voor mijn doen)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je doet dit toch voor jezelf?![]()
Zorg eerst maar voor de juiste motivatie.
Anders ben je sowieso gedoemd om te falen.
En lees die twee tips die ik je gaf.
Ja dat kan wel. Maar een tussendoortje zorgt er ook voor dat je niet onwijze honger hebt bij je hoofdmaaltijden dus dat je dan geneigd bent om meer te eten dan je plan was. Je hoeft echt geen honger te lijden.quote:
Daarom, lees www.slank-en-sterk.nl en Burn the Fat, Feed the Muscle.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
De motivatie is er (Ik beweeg dagelijks wel, en loop hard en fiets veel voor mijn doen)
Alleen de sportschool naja, die motivatie niet echt... omdat ik daar nooit iets anders doe als de loopband/fiets/crosstrainer
Bananen en appels hebben we hier zatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:57 schreef n8n het volgende:
[..]
fruit en noten, banaan geeft je sowieso meer energie dan een bak koffie
Mueslireep. Nee kom op, gezonde tussendoortjes. Je fruit, iets van kwark dat soort.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Holy crap, en dat word aangeprijst als *gezond*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:58 schreef n8n het volgende:
[..]
zeker 5 klontjes als het niet het dubbele is
Dan neem ik wel een appel tussendoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mueslireep. Nee kom op, gezonde tussendoortjes. Je fruit, iets van kwark dat soort.
Lief he van de voedingsindustriequote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Holy crap, en dat word aangeprijst als *gezond*
Fruit bevat ook snelle suikers, waardoor je ook snel weer honger hebt. Je kan fruit lekker door een bakje magere kwark gooien, eiwitten zorgt juist voor een langer verzadigd gevoel en het is met je sporten een goede om je spieren te herstellen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een appel tussendoor.
Neem maar iets eiwitsrijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een appel tussendoor.
Van roken van je wel sneller afquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:01 schreef n8n het volgende:
als je rookt is beginnen met sporten wel het moment om te stoppen even terzijde, maar wellicht wordt dat te veel
Deze dame weet!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Fruit bevat ook snelle suikers, waardoor je ook snel weer honger hebt. Je kan fruit lekker door een bakje magere kwark gooien, eiwitten zorgt juist voor een langer verzadigd gevoel en het is met je sporten een goede om je spieren te herstellen.
Maar je hebt wel gewoon 2 porties per dag nodig voor de vitamientjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neem maar iets eiwitsrijk.
Is vriendelijker voor je bloedsuikerspiegel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |