Dat mocht ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik neem een dietiste niet serieus.. Die raadde mij cornflakes aan in de ochtend
Nee, naja.. ik weet niet wat nou precies de naam is, maar het schijnt calorie/koolhydraat arm te zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sowieso Atkins brood
Blijf je dat de rest van je leven eten?
Of ga je als je eenmaal op gewenst gewicht bent jezelf weer vol proppen met troep?
Nee dan blijf je op hetzelfde gewicht of kom je zelfs aanquote:
Ahh, naja! Thanks in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sportschool/fitness schoenen zijn niet perse ook hardloopschoenen. Maar prima. Succes.
En waarom nu niet iedere dag (waarom sowieso iedere dag?) de sportschool in?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, naja.. ik weet niet wat nou precies de naam is, maar het schijnt calorie/koolhydraat arm te zijn
Als ik eenmaal op gewenst gewicht ben ga ik me niet vol proppen, maar ga ik iedere dag de sportschool in(Inplaats van 2x per week)
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef n8n het volgende:
ga joggen in zomerkleding, doen anorexiapatienten ook omdat je lichaam in de kou meer energie verbruikt
volgens mij kan je dat patroon beter omdraaien, eenmaal op gewicht is 2 keer per week ruim voldoendequote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik eenmaal op gewenst gewicht ben ga ik me niet vol proppen, maar ga ik iedere dag de sportschool in(Inplaats van 2x per week)
True.. Ik geloof die clown van de Voedselzandloper wel sneller dan een dietiste met een LOI cursusquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat mocht ook niet.
Maar niet alle diëtisten zijn hetzelfde he?
Naja, dat iedere dag was bijwijze van.. maar ik wil toch wel maandag>Woensdag>vrijdag>Zondag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En waarom nu niet iedere dag (waarom sowieso iedere dag?) de sportschool in?
Ok, tof dat te weten! scheelt weer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:53 schreef n8n het volgende:
[..]
volgens mij kan je dat patroon beter omdraaien, eenmaal op gewicht is 2 keer per week ruim voldoende
Het kost je lichaam juist meer energie in de warmte omdat het veel moeite kost om lichaamswarmte kwijt te raken had ik gehoordquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef n8n het volgende:
ga joggen in zomerkleding, doen anorexiapatienten ook omdat je lichaam in de kou meer energie verbruikt
Beter ga je naakt rennend op een groepje Marokkanen af, dan beledig je hun moeder zodat je nog harder moet lopen. Naakt lopen en nog harder dan verbruik je nog meer energie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef n8n het volgende:
Gewoon een pilletje, jwz!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik mis ook behoorlijk je gezonde tussendoortjes. Hoe kom je aan je vitamines?
wat ik deed was aan de balie 'afspreken' dat ik morgen weer kwam. Om het in mn hoofd een afspraak te maken die je niet zomaar af kan zeggenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom nu niet iedere dag? Ik ga met een vriend van me, die kan helaas niet altijd (Ik vind alleen naar de sportschool helemaal niks, en in m`n eentje kan ik daar ook niet echt de motivatie voor vinden om dan weg te gaan haha)
Je doet dit toch voor jezelf?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naja, dat iedere dag was bijwijze van.. maar ik wil toch wel maandag>Woensdag>vrijdag>Zondag.
Waarom nu niet iedere dag? Ik ga met een vriend van me, die kan helaas niet altijd (Ik vind alleen naar de sportschool helemaal niks, en in m`n eentje kan ik daar ook niet echt de motivatie voor vinden om dan weg te gaan haha)
Ik heb er 2 gezien, en eerlijk ik vind het zonde van m'n geld. Het beetje tips wat ze had had ik zelf wel kunnen bedenken en voor de tijd die ik nog op dieet moest ging ik echt m'n voedingspatroon niet compleet omgooien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True.. Ik geloof die clown van de Voedselzandloper wel sneller dan een dietiste met een LOI cursus
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Beter ga je naakt rennend op een groepje Marokkanen af, dan beledig je hun moeder zodat je nog harder moet lopen. Naakt lopen en nog harder dan verbruik je nog meer energie.
Vraag die gasten wel om af en toe te pauzeren. Kun je mooi aan HIIT doen.
Ik heb héél af en toe wel dat er iets lekkers word meegenomen (muesli reep of iets dergelijks)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik mis ook behoorlijk je gezonde tussendoortjes. Hoe kom je aan je vitamines?
fruit en noten, banaan geeft je sowieso meer energie dan een bak koffiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb héél af en toe wel dat er iets lekkers word meegenomen (muesli reep of iets dergelijks)
HMM LEKKER SUIKERquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb héél af en toe wel dat er iets lekkers word meegenomen (muesli reep of iets dergelijks)
De motivatie is er (Ik beweeg dagelijks wel, en loop hard en fiets veel voor mijn doen)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je doet dit toch voor jezelf?![]()
Zorg eerst maar voor de juiste motivatie.
Anders ben je sowieso gedoemd om te falen.
En lees die twee tips die ik je gaf.
Ja dat kan wel. Maar een tussendoortje zorgt er ook voor dat je niet onwijze honger hebt bij je hoofdmaaltijden dus dat je dan geneigd bent om meer te eten dan je plan was. Je hoeft echt geen honger te lijden.quote:
Daarom, lees www.slank-en-sterk.nl en Burn the Fat, Feed the Muscle.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
De motivatie is er (Ik beweeg dagelijks wel, en loop hard en fiets veel voor mijn doen)
Alleen de sportschool naja, die motivatie niet echt... omdat ik daar nooit iets anders doe als de loopband/fiets/crosstrainer
Bananen en appels hebben we hier zatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:57 schreef n8n het volgende:
[..]
fruit en noten, banaan geeft je sowieso meer energie dan een bak koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |