abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121497444
Ainol novo 10 Hero II update:
Batterij:
Na 18 uur en 23 minuten bevind de accu zich op 44% (vanaf 100%). Ik heb hem voor het grootste deel standby gehad maar een aantal keer met wifi aan een boek gelezen. Ik heb er een screenshot van gemaakt die ik later zal toevoegen zodat je kunt zien dat de batterij wel degelijk in staat is om lang mee te gaan. Dit is trouwens dankzij de firmware update die met name voor de batterij bedoeld was.
  zondag 13 januari 2013 @ 13:14:38 #122
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121500647
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Vreemd: ik dacht het toch echt gelezen te hebben.

Op mijn Fire kan ik niet zonder:
Connecten met GPS, obd (motormanagement uitlezen!!), mw600 (draadloos muziek streamen in de auto) en hidden radio (draadloze box.
Ik heb het ook echt op verschillende aliexpress aanbiedingen gezien bijv: http://www.aliexpress.com(...)d-4-1/720535144.html

Voor mij wordt het dan wss 'downgraden' naar een dualcore, wss de oude RK3066, prima chipje, maar HEUL jammer dat ie niet oplaadt via USB... :( Kan per tablet wel even kijken of ik via conrad oid zo'n USB naaar powerplug kan krijgen voor de tablet die ik ga uitzoeken.

Evt is de Visture (?) V4 HD nog wel een goeie optie, niet heel erg duur, een RK3066, maar wel met retina display. http://www.aliexpress.com(...)K3066/646791636.html Volgens de specs heeft ie een 10000mah batterij, wat ik echt een plus vind.
En de Chuwi (?) V99 [b][/http://www.aliexpress.com(...)H-BIG/674686925.html Zou ook nog een aardige mogelijkheid zijn.

Vraag blijft in dat geval, hoe 'zuinig' die tablets zijn. Qua specs kan ik al prima uit met die van mn pa, maar ik wil gewoon geen 10.1 :9

Ik denk dat ik gewoon de eerste reviews van de Ainol Spark/Firewire afwacht, en daarna beslis. Als het geluid daarvan al beter is, koop ik die wel. Unlikely, maar dat maakt niet uit :P Het geluid van de cube van mn pa is ook brak, maar ik gebruik altijd mn koptelefoon met dat ding, dan werkt het perfect.
Koekje d'r bij?
  zondag 13 januari 2013 @ 13:21:07 #123
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121500885
Klinkt niet gek, die accu. :)

Mja, als je het percentage kunt zien, neem ik aan dat je de tablet aan hebt als je 'em aangesloten hebt? Een USB-poort heeft niet voldoende kracht om je tablet te voorzien van stroom en ook nog eens de accu extra op te laden. Denk dat alles wat erbij komt er meteen afvliegt aan geslurp. Kan ook aan je USB-poort of computer liggen. I.i.g. zou op 'uit' laden geen probleem moeten zijn en via een wallsocket, meer power, een USB-lead ook geen problemen geven, lijkt me.

Ah, en er is dus een Cheese case (again, niet: cheese cake :Y) ):
http://www.aliexpress.com(...)+ii&catId=0&manual=y
Die vind ik echt zo briljant hè, voor m'n Novo7 Fire.
En natuurlijk nooit naar een verkoper gaan als je de volledige/juiste specs wilt!
Die kopiëren/plakken gewoon info van 'ergens', of mikken er een oude normale Hero listing neer. ;(

Eerst maar eens kijken hoe die case die ik als freebie krijg bevalt...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 13 januari 2013 @ 13:33:24 #124
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121501372
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Klinkt niet gek, die accu. :)

Mja, als je het percentage kunt zien, neem ik aan dat je de tablet aan hebt als je 'em aangesloten hebt? Een USB-poort heeft niet voldoende kracht om je tablet te voorzien van stroom en ook nog eens de accu extra op te laden. Denk dat alles wat erbij komt er meteen afvliegt aan geslurp. Kan ook aan je USB-poort of computer liggen. I.i.g. zou op 'uit' laden geen probleem moeten zijn en via een wallsocket, meer power, een USB-lead ook geen problemen geven, lijkt me.

Ah, en er is dus een Cheese case (again, niet: cheese cake :Y) ):
http://www.aliexpress.com(...)+ii&catId=0&manual=y
Die vind ik echt zo briljant hè, voor m'n Novo7 Fire.
En natuurlijk nooit naar een verkoper gaan als je de volledige/juiste specs wilt!
Die kopiëren/plakken gewoon info van 'ergens', of mikken er een oude normale Hero listing neer. ;(

Eerst maar eens kijken hoe die case die ik als freebie krijg bevalt...
Maar die cheesecases zijn echt briljant. Gewoon goed nagemaakt van de aaipad.
Hoop stiekem dat ze voor meer dingen uitkomen, die leather cases zijn super stevig en sturdy, maar maken je tablet wel meteen twee keer zo dik :P

Wat ik over die Visture en Chuwi heb gelezen/gezien is dat ze niet optimaal draaien op hun RK3066s doordat ze retinadisplays hebben, wat ik dan wel weer een minpunt vindt. Snap ik uiteraard, maar dan wacht ik vrolijk op de Spark/Firewire en hou ik die Onda ook nog even in de gaten. Wat Janesh zei over die slechte accu valt me dan ook nog weer tegen, (zou betekenen dat 8000man een uur of 6 zou moeten werken?) de specs van de Ainol zijn nog niet aangepast, maar bij Ainol is het altijd wachten op (uitgestelde) releases.

Ik vestig voor deze maand mijn hoop maar op de Ainol Spark/Firewire, bluetooth heb ik toch niet nodig :') Hoop dat de specs geen leugens waren zoals bij de Onda (van 10000mah naar 8000mah) ... maar we zullen zien. Over een 1,5/2wk hoop ik meer te weten :D
Koekje d'r bij?
  zondag 13 januari 2013 @ 13:36:03 #125
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121501465
Sparky hè, die kun je al op de Ainol Tmall-stores (voor?)bestellen, hè. :P
Hier alle fix info: http://www.ainol.com/plug(...)on=info&productid=60 .

Je wilt toch voor de Allwinner A31 gaan, al vind Janesh het niet echt wat?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 13 januari 2013 @ 14:20:11 #126
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121502807
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:36 schreef shiznuts het volgende:
Sparky hè, die kun je al op de Ainol Tmall-stores (voor?)bestellen, hè. :P
Hier alle fix info: http://www.ainol.com/plug(...)on=info&productid=60 .

Je wilt toch voor de Allwinner A31 gaan, al vind Janesh het niet echt wat?
Ik wil graag Retina :9 En 9.7. En een dikke accu, zeker als ie niet laadt via USB :@

Denk dat die Allwinner toch net dat beetje extra kan geven om soepel te lopen met retina resolutie. Ja ik weet dat je m al kunt preorderen overal, maar ik wacht lekker tot er reviews uit zijn, gewoon even kijken naar de prestaties (hoe smooth hij loopt, geluid van apparaat) en hem zien naast de stockpics die ik al zo vaak heb gezien :P

Achja, het heeft allemaal niet heel veel haast (mn telefoon daarentegen... |:( ) dus ik kan wachten op de eerste reviews op yt en slatedroid :D Tbh, wat ik van de Hero II heb gezien vind ik dat ook niet het type tablet voor mij, dus ik wacht vrolijk af *O*
Koekje d'r bij?
pi_121503286
Voila,

Ik heb me geinformeerd, en heb besloten om de Momo 12 Ployer te kopen.

Heb in OP gekeken, en gezien dat eternal team betrouwbaar is. Zij zijn de enige die de Momo 12 aanbieden van de betrouwbare verkoper van aliexpress hier vernoemd.

Ga er een keyboardcase bij bestellen (goed alternatief voor de docking).

Wel jammer dat eternal team niet verzend via DHL, en enkel via Hongkong post, dwz dat ik mogelijks meer dan een maand op mijn pakje moet wachten :-(.

Ik las hier ook enkel via paypal of escrow te betalen, maar eternal team heeft die mogelijkheid niet, is gewoon visa dan wel veilig via deze aanbieder?

Bedankt!
pi_121503454
Ga je niet op quadcore tablets met hoge resolutie wachten? RK3188, volgende mijlpaal.
  zondag 13 januari 2013 @ 14:40:06 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121503458
Komt aanbevolen door Janesh, denk dat het ook wel een leuke tablet en een goede keuze is als je er nu eentje wilt bestellen/hebben (kun je zoals cb2013 zegt wachten, zou ik dat idd ook doen). Over AliExpress...
quote:
AliExpress
AliExpress ( www.aliexpress.com ) is een soort internationale eBay voor bedrijven en handelaars die aan particulieren en kleine bedrijven verkopen. Net als bij eBay heeft AliExpress een feedbacksysteem en kopersbescherming. Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kortgezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt. Er zijn op AliExpress een aantal shops die opvallen door hun grote assortiment en goede service. Voorbeelden daarvan zijn: Eternal Team, Grace Top-trade / Team / Intl, Elijah Store en UgoodBuy. Natuurlijk zijn er op AliExpress wel meer betrouwbare handelaren te vinden, het helpt dan ook om naar de feedback die zo'n store heeft gekregen te kijken: hoeveel mensen voor jou daar succesvol hebben ingekocht en wat hun waardering was.

Zoals gezegd wordt er gebruikgemaakt van een Escrow-service. Betaling bij deze service op AliExpress is op verschillende manieren mogelijk. Zo bieden ze ondersteuning voor iDEAL-transacties aan (via Moneybookers) en kun je er betalen via verschillende creditkaartmaatschappijen. Ondersteuning voor PayPal-transacties wordt omwille van de hoge fee niet aangeboden.
Meer info over Escrow: http://escrow.aliexpress.(...)/what-is-escrow.html
Betalen met CC = dus al Escrow. Je betaalt aan AliExpress, nog niet direct aan de verkoper. Je kunt ze altijd trouwens een persoonlijk bericht sturen of ze express services aan kunnen bieden voor je.
pi_121504072
Beetje vreemd.

Als ik een search doe op Momo 12 via aliexpress.

Dan vind ik 2 verschillende aanbiedingen van eternal team.

eentje verzendt via UPS. de andere via HK post

Maar die via UPS is slechts 208 dollar (all incl)
Die via HK post is 240 dollar (all incl)

Heb de features van de apparaten vergeleken, en die zijn hetzelfde.

Wat kan ik over het hoofd zien?
pi_121504546
Hendriaque, waar ga je je tablet voor gebruiken? Gewoon nieuwsgierig.
  zondag 13 januari 2013 @ 15:13:27 #132
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121504710
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:57 schreef Hendriaque het volgende:
Beetje vreemd.

Als ik een search doe op Momo 12 via aliexpress.

Dan vind ik 2 verschillende aanbiedingen van eternal team.

eentje verzendt via UPS. de andere via HK post

Maar die via UPS is slechts 208 dollar (all incl)
Die via HK post is 240 dollar (all incl)

Heb de features van de apparaten vergeleken, en die zijn hetzelfde.

Wat kan ik over het hoofd zien?
Het is niet altijd even logisch, die prijzen van AliExpress... :9
Deze heb je wss gezien: http://www.aliexpress.com(...)ixels/691375517.html

Je kunt daar voor 7$ extra ook kiezen voor DHL shipping (altijd snel, aan te raden als je geen HKpost wil)
Koekje d'r bij?
pi_121504762
Wel ik weet het nog niet helemaal precies (tot nu toe nog nooit tablet gehad). Daarom dat het me beter lijkt om nog niet al te veel geld uit te geven aan een tablet.

Beetje tv kijken met tv app.
Mijn documenten op het werk op de tablet bekijken tijdens meeting ipv ze af te printen.
Om te internetten op de bank, dat doe ik nu met mijn Samsung Galaxy SII, maar die is beetje klein om comfortabel te knn internetten.
Af en toe eens een film te kijken, ...
Niet om boeken te lezen, daarvoor heb ik een kindle paperwhite
pi_121504882
Bedankt Eleganza, ik wilfe via deze link gaan bestellen

http://www.aliexpress.com(...)-16GB/691398350.html

Als ik jouw link probeer (die had ik eerst trouwens) heb ik enkel HK post als mogelijkheid

Misschien ligt het eraan dat ik nr Belgie wil laten verzenden?
  zondag 13 januari 2013 @ 15:28:55 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121505251
Dit lijkt me goedkoper (zelfs als je de $5,- MasterCard bonus niet opstrijkt): http://www.aliexpress.com(...)S-1GB/719456442.html
Wat eleganza zegt, 't is niet altijd even logisch daar op AliExpress.
pi_121505323
En dat is ook een betrouwbare verkoper (sorry dat ik dat navraag)
maar ik had me gewoon voor het zoeken gebaseerd op de lijst in de OP, vandaar...
  zondag 13 januari 2013 @ 15:32:08 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121505362
Dat IS Grace Team, die staat ook in de OP gewoon hoor...
pi_121505483
Ok, in elk geval bedankt voor de tip!!
  zondag 13 januari 2013 @ 15:43:21 #139
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_121505724
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:30 schreef Hendriaque het volgende:
En dat is ook een betrouwbare verkoper (sorry dat ik dat navraag)
maar ik had me gewoon voor het zoeken gebaseerd op de lijst in de OP, vandaar...
Kijk nou even goed bij eternal team, mijn advies, met DHL versturen, Kan altijd, is een paar euro duurder dan ups, hongkongpost etc. maar is normaal gesproken een stuk goedkoper. :P
Wat Shiz zegt, grace top trade, grace international, HK epad....kan ook, maar DHL. :Y
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  zondag 13 januari 2013 @ 15:51:44 #140
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_121506066
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:20 schreef eleganza het volgende:

Ik wil graag Retina :9 En 9.7. En een dikke accu, zeker als ie niet laadt via USB :@

Denk dat die Allwinner toch net dat beetje extra kan geven om soepel te lopen met retina resolutie.
Ik denk dat de A31 gaat tegenvallen met een retina scherm, kijk ook even naar de laatste posts op tweakers, mijn idee, geen retina scherm met de RK3066 en Allwinner A31.
Wat dat usb opladen betreft, de teclast P88 met RK3066, laadt alleen via USB op, de quadcore met de A31 komt er aan.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_121506271
Zie dat cheese hoesje voor de hero ii staan, denk dat ik die maar even ga halen. Zoek eigenlijk ook nog iets om hem met een zuignap ergens op te kunnen bevestigen. Heeft iemand daar toevallig al iets voor gezien? Of kan je dan gewoon een random 10.1 windshield houder kopen?
  zondag 13 januari 2013 @ 16:03:46 #142
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121506485
Je zult wel een random 10.1" ding moeten gebruiken denk ik, want ik denk niet dat je iets specifieks voor de Hero II ervoor zult vinden. ;)
  zondag 13 januari 2013 @ 16:25:30 #143
393615 mvgard
hoi, ik ben de kerstman
pi_121507721
Wat zijn jullie ervaringen met douanekosten? Heb ook interesse in MOMO12, maar heb jij bij DHL niet 100% kans dat je invoerrechten moet betalen?
  zondag 13 januari 2013 @ 16:33:21 #145
393615 mvgard
hoi, ik ben de kerstman
pi_121507774
ik heb nog nooit wat gehad.... *O*
pi_121507938
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:31 schreef BertusG het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met douanekosten? Heb ook interesse in MOMO12, maar heb jij bij DHL niet 100% kans dat je invoerrechten moet betalen?
1 keer bij TNT > geen invoerrechten of douane
1 keer bij DHL > geen invoerrechten of douane

Je moet het maar zien als een kansje. Ga er in ieder geval van uit dat je wel moet betalen (dus altijd 30 euro bij je) zodat het altijd nog kan meevallen en je de postbode niet weg hoeft te sturen omdat je niet kan betalen.
  zondag 13 januari 2013 @ 16:49:53 #147
393615 mvgard
hoi, ik ben de kerstman
pi_121508464
sowiezo zijn dit soort tablet nogsteeds veeeeeel goedkoper ook met invoerrechten tog ?
pi_121509527
Ok, ik neem hem dus bij Grace Team

Nu probeer ik er ook een sd kaart 32 giga erbij te nemen, maar niet aangeboden door deze verkoper.

Hoe bestellen jullie dat bij?

Bedankt!!
  zondag 13 januari 2013 @ 17:12:47 #149
393615 mvgard
hoi, ik ben de kerstman
pi_121509609
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:11 schreef Hendriaque het volgende:
Ok, ik neem hem dus bij Grace Team

Nu probeer ik er ook een sd kaart 32 giga erbij te nemen, maar niet aangeboden door deze verkoper.

Hoe bestellen jullie dat bij?

Bedankt!!
los bestellen bij dealextreme... :Y
  zondag 13 januari 2013 @ 17:20:03 #150
393615 mvgard
hoi, ik ben de kerstman
pi_121509933
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef mvgard het volgende:

[..]

los bestellen bij dealextreme... :Y of gwn vragen of die m bij kan voegen... ergensanders vandaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')