Ik heb het ook echt op verschillende aliexpress aanbiedingen gezien bijv: http://www.aliexpress.com(...)d-4-1/720535144.htmlquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Vreemd: ik dacht het toch echt gelezen te hebben.
Op mijn Fire kan ik niet zonder:
Connecten met GPS, obd (motormanagement uitlezen!!), mw600 (draadloos muziek streamen in de auto) en hidden radio (draadloze box.
Maar die cheesecases zijn echt briljant. Gewoon goed nagemaakt van de aaipad.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Klinkt niet gek, die accu.
Mja, als je het percentage kunt zien, neem ik aan dat je de tablet aan hebt als je 'em aangesloten hebt? Een USB-poort heeft niet voldoende kracht om je tablet te voorzien van stroom en ook nog eens de accu extra op te laden. Denk dat alles wat erbij komt er meteen afvliegt aan geslurp. Kan ook aan je USB-poort of computer liggen. I.i.g. zou op 'uit' laden geen probleem moeten zijn en via een wallsocket, meer power, een USB-lead ook geen problemen geven, lijkt me.
Ah, en er is dus een Cheese case (again, niet: cheese cake):
› http://www.aliexpress.com(...)+ii&catId=0&manual=y
Die vind ik echt zo briljant hè, voor m'n Novo7 Fire.
En natuurlijk nooit naar een verkoper gaan als je de volledige/juiste specs wilt!
Die kopiëren/plakken gewoon info van 'ergens', of mikken er een oude normale Hero listing neer.
Eerst maar eens kijken hoe die case die ik als freebie krijg bevalt...
Ik wil graag Retinaquote:Op zondag 13 januari 2013 13:36 schreef shiznuts het volgende:
Sparky hè, die kun je al op de Ainol Tmall-stores (voor?)bestellen, hè.
Hier alle fix info: http://www.ainol.com/plug(...)on=info&productid=60 .
Je wilt toch voor de Allwinner A31 gaan, al vind Janesh het niet echt wat?
Betalen met CC = dus al Escrow. Je betaalt aan AliExpress, nog niet direct aan de verkoper. Je kunt ze altijd trouwens een persoonlijk bericht sturen of ze express services aan kunnen bieden voor je.quote:AliExpress
AliExpress ( www.aliexpress.com ) is een soort internationale eBay voor bedrijven en handelaars die aan particulieren en kleine bedrijven verkopen. Net als bij eBay heeft AliExpress een feedbacksysteem en kopersbescherming. Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kortgezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt. Er zijn op AliExpress een aantal shops die opvallen door hun grote assortiment en goede service. Voorbeelden daarvan zijn: Eternal Team, Grace Top-trade / Team / Intl, Elijah Store en UgoodBuy. Natuurlijk zijn er op AliExpress wel meer betrouwbare handelaren te vinden, het helpt dan ook om naar de feedback die zo'n store heeft gekregen te kijken: hoeveel mensen voor jou daar succesvol hebben ingekocht en wat hun waardering was.
Zoals gezegd wordt er gebruikgemaakt van een Escrow-service. Betaling bij deze service op AliExpress is op verschillende manieren mogelijk. Zo bieden ze ondersteuning voor iDEAL-transacties aan (via Moneybookers) en kun je er betalen via verschillende creditkaartmaatschappijen. Ondersteuning voor PayPal-transacties wordt omwille van de hoge fee niet aangeboden.
Meer info over Escrow: http://escrow.aliexpress.(...)/what-is-escrow.html
Het is niet altijd even logisch, die prijzen van AliExpress...quote:Op zondag 13 januari 2013 14:57 schreef Hendriaque het volgende:
Beetje vreemd.
Als ik een search doe op Momo 12 via aliexpress.
Dan vind ik 2 verschillende aanbiedingen van eternal team.
eentje verzendt via UPS. de andere via HK post
Maar die via UPS is slechts 208 dollar (all incl)
Die via HK post is 240 dollar (all incl)
Heb de features van de apparaten vergeleken, en die zijn hetzelfde.
Wat kan ik over het hoofd zien?
Kijk nou even goed bij eternal team, mijn advies, met DHL versturen, Kan altijd, is een paar euro duurder dan ups, hongkongpost etc. maar is normaal gesproken een stuk goedkoper.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:30 schreef Hendriaque het volgende:
En dat is ook een betrouwbare verkoper (sorry dat ik dat navraag)
maar ik had me gewoon voor het zoeken gebaseerd op de lijst in de OP, vandaar...
Ik denk dat de A31 gaat tegenvallen met een retina scherm, kijk ook even naar de laatste posts op tweakers, mijn idee, geen retina scherm met de RK3066 en Allwinner A31.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:20 schreef eleganza het volgende:
Ik wil graag RetinaEn 9.7. En een dikke accu, zeker als ie niet laadt via USB
![]()
Denk dat die Allwinner toch net dat beetje extra kan geven om soepel te lopen met retina resolutie.
1 keer bij TNT > geen invoerrechten of douanequote:Op zondag 13 januari 2013 16:31 schreef BertusG het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met douanekosten? Heb ook interesse in MOMO12, maar heb jij bij DHL niet 100% kans dat je invoerrechten moet betalen?
los bestellen bij dealextreme...quote:Op zondag 13 januari 2013 17:11 schreef Hendriaque het volgende:
Ok, ik neem hem dus bij Grace Team
Nu probeer ik er ook een sd kaart 32 giga erbij te nemen, maar niet aangeboden door deze verkoper.
Hoe bestellen jullie dat bij?
Bedankt!!
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef mvgard het volgende:
[..]
los bestellen bij dealextreme...of gwn vragen of die m bij kan voegen... ergensanders vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |