Wtfquote:Op maandag 7 januari 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Had online pro gamers ingehuurd om zijn zoon virtueel te vermoorden
Dat is not done.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Had online pro gamers ingehuurd om zijn zoon virtueel te vermoorden
In Nederland, of?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Staat er voorderest niet bij, maar zal wel ja
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Staat er voorderest niet bij, maar zal wel ja
Osdorp Posse kon ik vroeger wel om lachen maar goed is het nietquote:Op maandag 7 januari 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
Nederlandse rap heb ik nooit wat gevonden
Omdat jij alleen de rap boven de grond kent.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
Nederlandse rap heb ik nooit wat gevonden
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef LETMEIN het volgende:
Iemand die hier naar Trance / Dance / Hardstyle luistert?
Ken ik niet eens lolquote:Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Osdorp Posse kon ik vroeger wel om lachen maar goed is het niet
Soms.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef LETMEIN het volgende:
Iemand die hier naar Trance / Dance / Hardstyle luistert?
quote:
Mag ik nog verzoekje indienen?quote:
Dancehall jonge en reggae, de beste rap artiest zou een lyricale battle verliezen van een middelmatige dancehall artiest...quote:Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Omdat jij alleen de rap boven de grond kent.
tell me morequote:Op maandag 7 januari 2013 22:56 schreef Ga.aguyim het volgende: [..] look, i know what situation your in
inzicht in wat>quote:Op maandag 7 januari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dancehall jonge en reggae, de beste rap artiest zou een lyricale battle verliezen van een middelmatige dancehall artiest...
Hebben veel meer inzicht.
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 7 januari 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik nog verzoekje indienen?Ik luister ook maar even
Jay-Z vs. ____quote:Op maandag 7 januari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dancehall jonge en reggae, de beste rap artiest zou een lyricale battle verliezen van een middelmatige dancehall artiest...
Hebben veel meer inzicht.
Wildstylez of Aviciiquote:
huh?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
mensen op mn werk die wieletjes en datums zeiden. KAN IK NIET TEGEN OKE.
Nachecken.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
mensen op mn werk die wieletjes en datums zeiden. KAN IK NIET TEGEN OKE.
Uitprintenquote:
Komt eraan!quote:
Topquote:Op maandag 7 januari 2013 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Komt eraan!
Denk dat ze allebei sws nog gedraait worden!
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gvdook nog per ongeluk een tr geplaatst
sorry voor de mod die hier naar kijkt
Teksten, dissen.quote:
Wildstylez, staat klaar!quote:Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef LETMEIN het volgende:
Rockiejj, kun je ff Year of Summer ofzo draaien?
Nee, Lose my mindquote:Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef LETMEIN het volgende:
Rockiejj, kun je ff Year of Summer ofzo draaien?
5 minuutjes, eerst nog avicii.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wanneer komt die? Want moet eigenlijk zo pitten.
Nee..quote:Op maandag 7 januari 2013 23:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je trouwens ook zien hoeveel mensen er nu luisteren?
FOK!-radio is traditie manquote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En wat is precies het doel hiervan dan? Hobby?
Yes.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En wat is precies het doel hiervan dan? Hobby?
Je kat?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
IWOQJDOQ3HR9823YH87RGFBVOEQNVM;Avokfw{palSF',E/LS,GMNB KFSD. V.E[RO938978R6T5F23TVBACKSNL M;VDKLNBGUWISVDH ZNC.LVSAM;DNIK![]()
![]()
![]()
![]()
DALSKJDFR83H782GEFBWVDSJ,.NSMXNVC
![]()
![]()
ok, nicequote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Yes.
Ben ook "DJ" op een vereniging, draai daar ook disco's enzo.
Dat is wel nice. Ik heb jaartje terug ook beetje wat geprobeerd, met zo'n Traktor Control S4.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Yes.
Ben ook "DJ" op een vereniging, draai daar ook disco's enzo.
Nice!quote:Op maandag 7 januari 2013 23:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is wel nice. Ik heb jaartje terug ook beetje wat geprobeerd, met zo'n Traktor Control S4.
Huh?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:16 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Heb daar ook gedraaid. Tanzmetall mit ..............
Had er achteraf niet echt genoeg tijd voor. Als je zoiets wilt doen moet je het ook goed doen natuurlijk.quote:
Ah jammer.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had er achteraf niet echt genoeg tijd voor. Als je zoiets wilt doen moet je het ook goed doen natuurlijk.
Luisterde jij nou net 1D?quote:
Rotte vis?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:20 schreef Monsieursander het volgende:
Wtf, zegt een meisje dat haar bed nu mijn geur heeft. Wat is mijn geur?
Dat zeg ik ook heel vaak tegen Hep.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:20 schreef Monsieursander het volgende:
mannengeurquote:Op maandag 7 januari 2013 23:20 schreef Monsieursander het volgende:
hoe weet jij dat dan?quote:
Nee niks hoorquote:
Ik ving wat opquote:
knap. via je antenne?quote:
Want jij slaapt overdag en gaat snachts fok!ken?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:24 schreef Faux. het volgende:
Mensen gaan slapen dus hier ben ik weer hoi
Ook niet die van mij maar zo zie je waar verveling al niet toe kan leidenquote:
Je komt toch wel terugquote:Op maandag 7 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
knap. via je antenne?
ja ik ga al slapen. kus
oke slaap zachtquote:Op maandag 7 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
knap. via je antenne?
ja ik ga al slapen. kus
zo rolt fauxquote:Op maandag 7 januari 2013 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want jij slaapt overdag en gaat snachts fok!ken?
Nope, als ik s avonds uitgepraat ben op WhatsApp omdat mensen gaan slapen kom ik hier altijd nog even kijkenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want jij slaapt overdag en gaat snachts fok!ken?
Normaal luister ik nooit zoveel hardstyle neequote:Op maandag 7 januari 2013 23:25 schreef LETMEIN het volgende:
DIT IS OOK WEL ÉÉN VAN DE BETERE HARDSTYLE NUMMERS IMO.
nee ik ga echt want wekker staat om 5.45quote:Op maandag 7 januari 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt toch wel terugNee via mijn zesde zintuig
Ik ook niet, maar deze is gewoon nice.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal luister ik nooit zoveel hardstyle nee
Pijnlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga echt want wekker staat om 5.45
Mijn ook *boks*quote:Op maandag 7 januari 2013 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga echt want wekker staat om 5.45
nimmer is iemand uitgepraat op WhatsAppquote:Op maandag 7 januari 2013 23:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nope, als ik s avonds uitgepraat ben op WhatsApp omdat mensen gaan slapen kom ik hier altijd nog even kijken
Ik wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nimmer is iemand uitgepraat op WhatsApp
Praten als iemand slaapt gaat zo moeilijkquote:Op maandag 7 januari 2013 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nimmer is iemand uitgepraat op WhatsApp
Zit je op mobiel?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
Praten als iemand slaapt gaat zo moeilijk
Go for itquote:Op maandag 7 januari 2013 23:28 schreef Faux. het volgende:
Ik heb trouwens echt onwijs veel zin in stroopwafels
Waarom?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:28 schreef Faux. het volgende:
Ik heb trouwens echt onwijs veel zin in stroopwafels
Rond dit tijdstip altijdquote:
We hebben ze niet thuisquote:
Waar moet ik dan aan denken?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, de gesprekken gaan er dan wild aan toe
Dat is kut manquote:
Typisch. En als je het eenmaal heb gekocht heb je er geen zin meer inquote:
Lekker.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
koetjes,kalfjes, bijtjes, honing, vanalles
Echt? Vreselijk irritantquote:Op maandag 7 januari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit alleen maar mobiel
OMGquote:Op maandag 7 januari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoe doe je dan smileys?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vind ik best knap dat je dat op een mobiel voor elkaar krijgtquote:Op maandag 7 januari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat heeft dat met mobiel FOK!en te maken dan
Was gewoon ff opmerking tussendoor?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat heeft dat met mobiel FOK!en te maken dan
Geef me adres en ik sta nog voor middernacht op de stoep.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wij hebben. En ik vind ze helemaal niet lekker. Kom halen dan.
Waar woon je dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geef me adres en ik sta nog voor middernacht op de stoep.
Hoe doe je dan smileys?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
al mijn posts zijn mobiel gemaakt ja
Van mij waarschijnlijk geen enkelequote:Op maandag 7 januari 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Sms-duim much?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waar jij woont.quote:
Hm, maar kan je ook multi-quoten met je mobiel? Ik kan dat niet volgens mijquote:Op maandag 7 januari 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een getrainde duim eerder
Blackberryquote:Op maandag 7 januari 2013 23:36 schreef Faux. het volgende:
Ik moest ooit naar de dokter voor mn BlackBerry-duim true story
1e kan niet inderdaad, 2e kan wel want zoals ik al zei zit ik alleen op mobiel en ik open ook topics van de SCquote:Op maandag 7 januari 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, maar kan je ook multi-quoten met je mobiel? Ik kan dat niet volgens mijen ook geen nieuw deel van de SC openen enzo
Wel goed nummerquote:Op maandag 7 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Zo loop ik ook als ik in een slechte bui ben
Gewoon in de buurtquote:Op maandag 7 januari 2013 23:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Fuck. WAAR BEN JE?
ZIT JE IN MIJN KAST? ONDER MIJN BED? FAUWX.
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:36 schreef Faux. het volgende:
Ik moest ooit naar de dokter voor mn BlackBerry-duim true story
The verge is een leuk forum.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Zo loop ik ook als ik in een slechte bui ben
Mensen die geen nokia uit het jaar 0 hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:37 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Alle BB kutjes hebben nu een eifoon
Okequote:Op maandag 7 januari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
1e kan niet inderdaad, 2e kan wel want zoals ik al zei zit ik alleen op mobiel en ik open ook topics van de SC
Denk dat Heppie dat niet leuk vindt.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gewoon in de buurtPffft pretbederver. Ik had al hele fantasieen over hoe ik bij jou zou aanbellen en dat we dan romantisch zo met wat zwoele muziek de hele nacht stroopwafels zouden eten
Neenee ik blijf mn BB trouwquote:Op maandag 7 januari 2013 23:37 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Pinguh met je smatjes? :")quote:
thanks browquote:Op maandag 7 januari 2013 23:37 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik kan niet pingen met deze simkaartquote:
Dan nog. Die toetsen van een BB zijn zo walgelijkquote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef Faux. het volgende:
Pingen is trouwens zwaar overrated, WhatsApp is echt veel fijner
Ik haat het allemaal. Ik heb liever dat mensen me bellen of ik zie ze IRL wel. SMS, whatsapp en fuck knows wat vind ik allemaal irritantquote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef Faux. het volgende:
Pingen is trouwens zwaar overrated, WhatsApp is echt veel fijner
Il nee. Meisjesquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Schat wat is je ping, voeg me op je BB aan. Niemand hoeft te weten wie ik ben.
Nee ik heb een stomme naam irlquote:
Ik vind t wel makkelijkquote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik haat het allemaal. Ik heb liever dat mensen me bellen of ik zie ze IRL wel. SMS, whatsapp en fuck knows wat vind ik allemaal irritant
Ik ben vaak liever niet bereikbaar eigenlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 23:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vind t wel makkelijkBovendien is het laagdrempelig, iemand bellen is ook gelijk weer zo wat.
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Dingen die ik op whatsapp zeg zou ik nooit bellend durven zeggen
Oh en dit ook vooralquote:Op maandag 7 januari 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Dingen die ik op whatsapp zeg zou ik nooit bellend durven zeggen
Waar alle gebande zitten jaquote:Op maandag 7 januari 2013 23:45 schreef LETMEIN het volgende:
Is er een Fok! Groepsgesprek op whatsapp?
Ja, met Yvonne en Danny enzo...quote:Op maandag 7 januari 2013 23:45 schreef LETMEIN het volgende:
Zo kom je niet over als ik eerlijk benquote:Op maandag 7 januari 2013 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoietsnee heb echt belvrees
Ja, met alleen de leuke mensen. En 1 met de gebande.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:45 schreef LETMEIN het volgende:
Ik word helemaal loco van die mongolen daarquote:
hier heb ik een grote bek maar ondertussenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo kom je niet over als ik eerlijk ben
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier heb ik een grote bek maar ondertussen
Really?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben bezig met een van hun, ze zijn wel gewillig. Maar ondertussen verlaten, hoewel ik wel zin heb in gesprekken vanavond.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word helemaal loco van die mongolen daaren wie zijn die breezerwijven? :")
Je wilt me niet op WhatsApp, geloof mequote:
Bezig met hun? lelijke schapen manquote:Op maandag 7 januari 2013 23:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ben bezig met een van hun, ze zijn wel gewillig. Maar ondertussen verlaten, hoewel ik wel zin heb in gesprekken vanavond.
nu is het al te laat, niet tegen me pratenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je wilt me niet op WhatsApp, geloof me
Uhhhhquote:Op maandag 7 januari 2013 23:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ben bezig met een van hun, ze zijn wel gewillig. Maar ondertussen verlaten, hoewel ik wel zin heb in gesprekken vanavond.
ja, hoe weet je datquote:Op maandag 7 januari 2013 23:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Appel... En uhh... Die andere kerel
Hahaquote:Op maandag 7 januari 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |