JA en dan midden in je jankruzie als je met iemand gaat vechten en harentrekken dan wil je naar iemand spugen als een echte amsterdamse bijlmer ghetto bitch en danquote:Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk vermakelijk beeld moet ik zeggen.
Aan de andere kant kan jij het ook weer gebruiken.
ALLES ZIT TEGEN WANT IK LIJK WEL EEN WIJF MAAR GEEN ECHT WIJF WANT IK KAN NIET EENS JANKEN BOEHOE HYSTERIE
OHAIquote:Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet altijd best wel snel janken
Dus als iemand nog tranen nodig heeft
50m2, 1 slaapkamer, woonkamer en badkamer en wc los.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, even benieuwd, wat is niet groot, maar ook niet klein in jouw hoofd?
Hoeveel kamers, hoeveel m2?
PICS WILLEN WE!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
50m2, 1 slaapkamer, woonkamer en badkamer en wc los.
Ik zou het recht vanuit de tube in d'r gezicht spuitenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA en dan midden in je jankruzie als je met iemand gaat vechten en harentrekken dan wil je naar iemand spugen als een echte amsterdamse bijlmer ghetto bitch en dan
OMFG WACHT
JA WACHT
FF IN IJN TAS KIJKEN
JEZUS WAT EEN ZOOI
OMFG WAAR IS DIE KUTTUBE
JA WACHT
OH DAAR IS MIJN KWIJL
*insert*
*roggelt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Klinkt goedquote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
50m2, 1 slaapkamer, woonkamer en badkamer en wc los.
Noord gestoord, daar wilt niemand wonenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Echt Amsterdam of Amsterdam noord?
Flauw he jaaa
Alle sites zijn al weggeklikt jaquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het recht vanuit de tube in d'r gezicht spuitenje zei spuitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee noord is minder amsterdamquote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef Mss het volgende:
Amsterdam Z-O is toch niet het 'echte' Amsterdam?
hehe dus it runs in the family?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alle sites zijn al weggeklikt ja
We hebben t gister besproken, het hoeft niet meteen.
Volgens mij heb ik t nog niet eens tegen mama gezegd einz
Bij mn zus ging dat wel zo: ja we gaan samenwonen
On voor huizen kijken?
Nou e ja we hebben gister al bod uitgebracht want leuk huis.
Was na een week!!
Oost is het enige echte Amsterdamquote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef Mss het volgende:
Amsterdam Z-O is toch niet het 'echte' Amsterdam?
SPEES WORDT VERSTANDIGquote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
On voor huizen kijken?
Was na een week!!
na een week verkering?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
On voor huizen kijken?
Was na een week!!
Ik heb er binnenkort ook 1quote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef Mss het volgende:
Ik had laatst een feestje op de NDSM-werf. Einde van de wereld jonge
Gewoon tube rechtstreeks in haar gezicht uitknijpenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA en dan midden in je jankruzie als je met iemand gaat vechten en harentrekken dan wil je naar iemand spugen als een echte amsterdamse bijlmer ghetto bitch en dan
OMFG WACHT
JA WACHT
FF IN IJN TAS KIJKEN
JEZUS WAT EEN ZOOI
OMFG WAAR IS DIE KUTTUBE
JA WACHT
OH DAAR IS MIJN KWIJL
*insert*
*roggelt*
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ow spuit 11... priem lees eerst terug kthxbye![]()
![]()
Je zei spuitquote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ow spuit 11... priem lees eerst terug kthxbye![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
waar haal ik subs voor films vandaan?
Kan niks vinden einz.
Ik krijg alleen wazige kutsitesquote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Nee geen garp, daar haal je ze echt vandaan
Nog niet gezien.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf is er nu weer op fb aan de hand waardoor iedereen gewoon maar cijfers post
oh joh! Tien jaar! Maar woonde jouw zus nog thuis?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee na 9-10 jaar, maar na een week huizen kijken zonder dat wij t wisten
Ik heb ze niet, maar ongetwijfeld: Wijvenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf is er nu weer op fb aan de hand waardoor iedereen gewoon maar cijfers post
Google op "subtitle Naam-van-torrent"quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik wil eigenlijk engelse
kutjes ik ken alleen sites voor series
Dat is het ergste... nu 3 mannen die het posten....quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar ongetwijfeld: Wijven
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is het ergste... nu 3 mannen die het posten....
Ja en toen gingen ze meteen een huis kopenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh joh! Tien jaar! Maar woonde jouw zus nog thuis?
We doen t wel met de nlse van priem, had al wazige shit binnen gehaaldquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Google op "subtitle Naam-van-torrent"
En ook nog de optie dat het de schoenmaat is...quote:its the type of panties they are wearing
1= thong
2= Boy Shorts
3= bikini cut
4= Grannies
007 = For commando
Staat niks bij....quote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Staat er iets achter Priem? Kan het deze zijn?
"copied: numbers game; inbox me or pop up and tell me a number, and i'll put a status about what i think about you with your number first so only me + you will know who i'm on about:)"
eh, dus jee zus had al tien jaar een relatie toen ze uit huis ging? Was ze 9 toen ze verkering kreeg????quote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en toen gingen ze meteen een huis kopen
Ja of 9 of 8, ik weet t niet preciesquote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, dus jee zus had al tien jaar een relatie toen ze uit huis ging? Was ze 9 toen ze verkering kreeg????
Zij is 10 jaar ouder dan ik ook hequote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, dus jee zus had al tien jaar een relatie toen ze uit huis ging? Was ze 9 toen ze verkering kreeg????
godsamme, en dan nog tien jaar bij mama blijven, respectquote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja of 9 of 8, ik weet t niet precies![]()
Rond 17-18 kregen zij iets geloof ik.
Met carnaval op stratum
Nee 10 jaar kan niet want ze is sowieso al 4-5 jaar wegquote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme, en dan nog tien jaar bij mama blijven, respect
e is net 30 en ik meen ook al twee jaar getrouwd. Dan nog... Je blijft toch niet zo lang bij je ouders wonen als je een serieuze relatie hebtquote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zij is 10 jaar ouder dan ik ook he
Wordt nog 30 volgende maandquote:Op maandag 7 januari 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
e is net 30 en ik meen ook al twee jaar getrouwd. Dan nog... Je blijft toch niet zo lang bij je ouders wonen als je een serieuze relatie hebt
oh okee, het ligt gewoon aan jou. Gelukkigquote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee 10 jaar kan niet want ze is sowieso al 4-5 jaar wegmijn hersenen
Maar ze heeft een tijd bij zijn ouders ook gewoond half want toen liep ze daar stage
laat me raden, ze heeft een huis in een dorp en houten meubels allemaal uit dezelfde serie?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ze wilde niet huren geloof ik en pas huis kopen als zij klaar was met school weetikhet mehe
och, bb weet niet welke kleur ogen ik hebquote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wist ook niet meer wat brum z'n verjaardag was godver mijn hersenen en data
Daar is heul niks mis meequote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat me raden, ze heeft een huis in een dorp en houten meubels allemaal uit dezelfde serie?
Dorp = gehucht en neenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat me raden, ze heeft een huis in een dorp en houten meubels allemaal uit dezelfde serie?
Durp.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welles! Maar ik vergeef je omdat je priem bent.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar is heul niks mis mee![]()
*gaat in een hoekje huilen*
Jaquote:Op maandag 7 januari 2013 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Neuh, valt best mee. Alleen wel extreem durp.
Maar ik ben ook gewoon burgelijkquote:Op maandag 7 januari 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welles! Maar ik vergeef je omdat je priem bent.
snap wel dat je dan liever kooptquote:Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dorp = gehucht en neen![]()
Hij had geld zat om hypotheek te krijgen en deel al zelf te betalen dus wilden niet 'geld verspillen'.
Het hoopje supermarkten vlak bij mij stelt nog meer voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen we die sokken voor mij gingen halen, dat was heel het 'centrum'
Ik ben bijna 26.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn broer ging wel pas rond 27e weg mehehe of 28 zelfsof 29
Ze hebben een tweekapper en Peugeot 206 en fiat punto evoquote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook zo. Met je tweekapper en je fiat croma.
jouw broer is ouder dan je zus?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn broer ging wel pas rond 27e weg mehehe of 28 zelfsof 29
Vergeet de bijhorende hont nietquote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook zo. Met je tweekapper en je fiat croma.
snik.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze hebben een tweekapper en Peugeot 206 en fiat punto evo
Die fiat rijdt voor geen meter.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
RESPECT VOOR DE PEUGEOT 206 JA!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:
met je bijkeukenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou het was gezellig hier.. Ik ga maar weer eens
Maar maarquote:Op maandag 7 januari 2013 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou het was gezellig hier.. Ik ga maar weer eens
ongepland is niet hetzelfde als ongewenstquote:Op maandag 7 januari 2013 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben niet ongewenst zegt mama, Ahum
Als ze mij vantevoren had gezien dan was ik heul wel ongewenst pehehe kutkindquote:Op maandag 7 januari 2013 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ongepland is niet hetzelfde als ongewenst
en massief houten salontafelquote:Op maandag 7 januari 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe is ook behoorlijk burgerlijk met d'r volvo en d'r rijtjeshuis, dus die mag eigenlijk niks zeggen.
welke film?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niks van de film want ik let niet op maar ik wil niet brum vragen waar t over gaat want dat doe ik altijd en dan kijkt ie me met een emo.gif hoofd aan
klopt, maar ik ben 31. En ik woon niet in een kutdorp.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe is ook behoorlijk burgerlijk met d'r volvo en d'r rijtjeshuis, dus die mag eigenlijk niks zeggen.
Durpquote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar ik ben 31. En ik woon niet in een kutdorp.
vergeet het kapsel niet!!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik kan maar net zo goed uggs gaan kopen en joggingsbroek; dan is het plaatje helemaal compleet
Beter dan thuis komen met een bb in het bad DOOR DE WIJNquote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Toen we thuis kwamen van essen zat Cif ook zo op de bank met de hont voor de openhaard MET EEN WIJNTJE tehehe
Burgers
je vergeet het braakselquote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beter dan thuis komen met een bb in het bad DOOR DE WIJN
Nee?
EEN VINEXWIJK IS NOG ERGER DAN EEN DURPquote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik besef me net dat Joop van de binnenstad gaat verhuizen naar een fucking vinexwijk.
EN DAN ALSNOG GEEN PARKEERPLEK HEBBEN.
JAquote:Op maandag 7 januari 2013 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EEN VINEXWIJK IS NOG ERGER DAN EEN DURP![]()
vinexwijk zonder parkeerruimte?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik besef me net dat Joop van de binnenstad gaat verhuizen naar een fucking vinexwijk.
EN DAN ALSNOG GEEN PARKEERPLEK HEBBEN.
absoluut.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EEN VINEXWIJK IS NOG ERGER DAN EEN DURP![]()
"Autoluwe wijk"quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
WANT DAAR KAN JE ALSNOG NIET PARKEREN
quote:
Die vechten om de paar plekjes die er wel zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, hebben ze een transferium? Waar parkeren die bewoners dan?
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vechten om de paar plekjes die er wel zijn.
Dat hebben we hier ook wel, maar die hele straat is ontoegankelijk voor auto's.quote:
Jep.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
Is het ook groen opgezet, speels en kindvriendelijk, IJs?
Omdat ruimer, nog redelijk betaalbaar en niet meer midden in het centrum.quote:
en hij wil niet meer in het centrum omdat? Te gezellig? Te convenient?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ruimer, nog redelijk betaalbaar en niet meer midden in het centrum.
Met alle huizen praktisch en hetzelfde en de doodstraf als je je garagedeur een andere kleur verft?quote:
Hoe verzin je het... dus met je troep en je bier lopen naar je veel te dure huis?quote:
Hij was het zat zei 'ie.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hij wil niet meer in het centrum omdat? Te gezellig? Te convenient?
Dat is de kilometerstand van de autoquote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Staat niks bij....
Ene postte:
311985
Andere:
123135
112000
76003
3de:
16692
Zulks een zinvolheidquote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is de kilometerstand van de auto
Neuh dat nietquote:
helpt dat tegen kanker?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Neuh dat niet
Bij ons in de groep zette iedereen rond oud&nieuw die getallen op Facebook en niemand van de heren wilde zeggen wat het was
En toen versprak iemand zich vorige week
Geen pics van falende Priemquote:Op maandag 7 januari 2013 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoor dat het rollerderby niet!! openbaar is zondag
Fijne timingquote:Op maandag 7 januari 2013 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
ennnnnnn weer wakker
ik was in slaap gevallen vanmiddag om even bij te slapen.... net toch ook maar even brood gemaakt want ik had nog helemaal niks op vandaag
ja geweldig handig he... ik ga het nu niet té laat maken, morgen weer naar werk toe. Heb vanmiddag gebeld dat ik weer ging komen dus dan kan ik moeilijk alsnog thuis blijvenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijne timing![]()
Maar ik ga slapen, trusten!
Seizoen 2 is toch allang afgelopen?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos zit met zijn brakke koortshoofd Sherlock Holmes te kijken. Ik hoorde Brits accent enzo en zei heel teleurgesteld "wat? is seizoen 2 ervan begonnen?? waarom zeg je dat niet, wil ik ook zien!"
Ik kreeg beetje vaag koortsgemurmel terug en ging toen zelf maar kijken.
Is het heul die serie niet maar die kutfilm van paar jaar geleden met Robert Downey ofzo
of 3, weet ik 'tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BBQ-kip op 07-01-2013 23:18:13 (matige typo) ]Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
D'awww ok. Ah zullen toch pics gemaakt worden van de teamfotografe, don't worryquote:Op maandag 7 januari 2013 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoor dat het rollerderby niet!! openbaar is zondag
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of 3, weet ik 't
pas op, plotsverraad:Ja, dat is het einde van seizoen 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind het een toffe serie. Die Sherlock is echt weird maar dat past wel in die seriequote:
Benedict Cumberbatchquote:Op maandag 7 januari 2013 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het een toffe serie. Die Sherlock is echt weird maar dat past wel in die serie
Lucy Luquote:Op maandag 7 januari 2013 23:19 schreef Dwyn het volgende:
En 3 is volgens mij nog niet opgenomen.![]()
Ik zag wel posters in de stad van een nieuwe serie met Lucy Lu als dr. Watson?!
Ik denk hetquote:Op maandag 7 januari 2013 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lucy Lu![]()
![]()
![]()
Spleetoog met sproetjes![]()
Die hitchhikers guide knakker had het natuurlijk te druk met de hobbit opnemen
IEDEREEN BIJ SQ EN BB IN DE STRAAT WONENNNNNNNquote:Burgemeester Eindhoven vreest tekort aan goed personeel
EINDHOVEN - Burgemeester Rob van Gijzel van Eindhoven heeft maandag zijn zorgen uitgesproken over de toekomst van de regionale economie.
Foto: NU.nl/Hans van Hamersveld
Van Gijzel vreest voor zijn regio een tekort van tienduizenden mensen in het arbeidsproces. Volgens de burgemeester moeten er meer mensen worden opgeleid met een technische achtergrond. Ook zouden productieprocessen verder moeten worden geautomatiseerd.
Het huidige onderwijssysteem werkt belemmerend, zo vindt Van Gijzel. Verder is de huidige situatie op de woningmarkt een grote belemmering om meer technisch opgeleide mensen naar Brabant te krijgen.
Van Gijzel wil de problemen die hij verwacht, deze maand bespreken met Henk Kamp, de minister van Economische Zaken.
Ik zou zo hun huis willen hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
nu.nl
[..]
IEDEREEN BIJ SQ EN BB IN DE STRAAT WONENNNNNNN![]()
![]()
en de tuinquote:Op maandag 7 januari 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou zo hun huis willen hebben
You don't sayquote:Op maandag 7 januari 2013 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en de tuin
krijg je geen huursubsidie voor though
Ze hebben gelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef PriemGirl het volgende:
Woei paar collega's hebben het gefixtWant 'anders gaan we naar huis; wij kunnen zo niet werken zonder koffie'
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk![]()
Hier staat de koffie ook te pruttelen
Ook wel nodig, korte nacht gehad![]()
B zat ergens mee gisteren en dat kwam er 's avonds laat pas uit, dus duurde ff voordat we gingen slapenEn toen we dan echt op bed lagen, konden we nog mee'genieten' van die kutjochies die lekker aan het schreeuwen waren vanuit hun auto's met dreunmuziek, vlak naast onze slaapkamer
Ja, hier ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En zo herkenbaar om pas 's avonds/'s nachts uitgebreid over iets te praten
Altijd zeer handig idd
![]()
ja maar jij hebt kinderenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar dan is het stil en rustig en anders moet je het mee de nacht in nemen en dat werkt ook niet.
Wij doen zulke dingen ook altijd `s nachts dus (lees; ik)
Mogguh! Voel je je al wat beter?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij hebt kinderen
Mogge!
Jawel maar die lopen niet de hele dag en avond om ons heenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij hebt kinderen
Mogge!
Datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawel maar die lopen niet de hele dag en avond om ons heenWe kunnen ook `s avonds op de bank zitten en het nergens bijzonders over hebben, om dan als we naar in bed liggen ineens een moeilijk gesprek te voeren
Sparklyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
Schnelle telefoonfoto want ik moet weg.
Oehquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
Schnelle telefoonfoto want ik moet weg.
Ik vind ze meh en door mariah dubbel meh dus goeden reden om niet te falenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben ook geen grote fan van Mariah maar als die lakjes leuk zijn, why not
zoya lakjes?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik neem de zoya lakjes, blij dat ik die opi versie niet gekocht heb
Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik neem de zoya lakjes, blij dat ik die opi versie niet gekocht heb
Ik weet nog steeds niet of ik ze wil eigenlijk. Ik wacht nog ff op wat meer swatchesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef Miezziej het volgende:
Eerst wilde ik ze niet hebben, nu twijfel ikHoe vaker ik iets zie hoe leuker ik het vindt haha.
Gister trouwens de CC Holo's gefaald dus ik mag nog even niet
Oh vanavond even kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze 2013 GLiTZ Collection op TD
ik hoef er nix van maar voor als iemand hier nog wilt
DIE GROENE EN DIE BLAUWEquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik ze wil eigenlijk. Ik wacht nog ff op wat meer swatches
Nergens goedkoopquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil er 4.. Waar kan je goedkoop zoya kopen?
nergens echt goedkoop, falen op ebayquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
In de relatieve zin?quote:
Ik koop ze meestal op eBay, maar weet niet of ze daar ook daadwerkelijk het goedkoopst zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg er nog 2quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben op dit moment nog ff helemaal happy met mijn Zoya Ornates
Heb nu Storm op
Storm is eigenlijk hoe dat ik hoopte dat A England Bridal Veil zou zijn
ornatesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben op dit moment nog ff helemaal happy met mijn Zoya Ornates
Heb nu Storm op
Storm is eigenlijk hoe dat ik hoopte dat A England Bridal Veil zou zijn
Logan, Blaze, Aurora en Stormquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heb ik de groene roze paarse en zwarte. Namen vergeten
Yea ik ga alleen als ik beter benquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE GAAT MORGEN GODVERDOMME WINKELEN![]()
Nee grapjeBeterschap chick
ZORG MAAR DAT JE BETER BENT DANquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea ik ga alleen als ik beter ben
ik hoef gelukkig woensdag niet langs de mac, dat scheeltquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZORG MAAR DAT JE BETER BENT DAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig woensdag niet langs de mac, dat scheelt
OMG NIET TWIJFELEN DOENquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik zit te twijfelen om A England Dragon te bestellen. Die is nu maar 6 pond...
DOEN DOEN DOEN ZO PRETTYquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik zit te twijfelen om A England Dragon te bestellen. Die is nu maar 6 pond...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG NIET TWIJFELEN DOEN![]()
![]()
![]()
Dragon
![]()
St. George
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG NIET TWIJFELEN DOEN![]()
![]()
![]()
Dragon
![]()
St. George
![]()
quote:
Ben ik mee gestoptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben mijn nagellaksheet aan het bijwerken
quote:
Geen idee, derde pakketje van sponsor, weet eigenlijk niet wat er nog moet komen. Weet wel dat de nieuw collectie erbij zit want die moet ik gebruiken voor eerste video, maar wat er verder nog bij zit geen ideequote:
Ooh niks zelf besteldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, derde pakketje van sponsor, weet eigenlijk niet wat er nog moet komen. Weet wel dat de nieuw collectie erbij zit want die moet ik gebruiken voor eerste video, maar wat er verder nog bij zit geen idee
* SpaceInvaders schuift roosviceequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, afspraak gemaakt bij de huisarts. Volgende week m'n spiraal laten vervangen.. Doen we gewoon even.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohmyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, afspraak gemaakt bij de huisarts. Volgende week m'n spiraal laten vervangen.. Doen we gewoon even.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks, dat helptquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAROM heb ik 'oh denneboom' in mijn hoofd![]()
WAT ZIJN JE TAKKEN WONDERSCHOON
ja sorry maar bij mij zei iedereen dat t appeltje eitje wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Thanks, dat helpt
Mah, hou mezelf steeds voor dat het een half uurtje extreem kut is, daarna twee dagen beh en dan ben ik weer voor 5 jaar klaar![]()
Ervanuit gaand dat ik niet weer een berg van die tussentijdse bloedingen krijg. Daar gaan we gewoon van uit![]()
Ermahgerd straks weer 150 lakjes toevoegen in je sheetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee 2013 is nog lakjes en makeupfaals vrij
alleen die zoyas maken t lastig
Het is kut bij het zetten (teheheh snap jem ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Thanks, dat helpt
Mah, hou mezelf steeds voor dat het een half uurtje extreem kut is, daarna twee dagen beh en dan ben ik weer voor 5 jaar klaar![]()
Ervanuit gaand dat ik niet weer een berg van die tussentijdse bloedingen krijg. Daar gaan we gewoon van uit![]()
is heul niet !!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja sorry maar bij mij zei iedereen dat t appeltje eitje was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dat zou heel fijn zijn, daar ga ik gewoon vanuitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd straks weer 150 lakjes toevoegen in je sheet![]()
BAAS I have a big jealous
![]()
[..]
Het is kut bij het zetten (teheheh snap jem ?); maarrrrr ik had na 3uur wat krampen helemaal geen pijn meer
Wellicht omdat het de 2de keer was en je lichaam zich dus niet meer zo gaat verzetten tegen het spiraal
Zetten is heeel vervelend. Maar daarna hoef je 5 jaar nergens meer aan te denkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Doet het laten zetten/verwijderen van een spiraal echt zo'n pijn?
Ik ben denk ik toch maar gewoon blij met m'n pil en zo
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
Dat klote voelen hoe diep de baarmoeder alweer is![]()
Vastklemmen van de baarmoeder
Dat staat me niet meer bij. Maar ik had dus 1 of andere mevrouw die het volgens mij voor het eerst deed.. Dus die zat met een apparaat in m'n doos en presteerde het om te zeggen "ik kan de baarmoeder niet vinden", zo dicht bij de bron als ze zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze bedoelde dat ze hem niet in beeld kreeg op de echo, maar ik moest toch wel gnorken van binnen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Veel minder tot nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Word je wel ongesteld met spiraal?
Pil ook tot op zekere hoogte. Was hem 3 maanden aan het doorslikken en kreeg een doorbraakbloeding. Dus ja, dan komt het toch onverwachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je kunt het niet zelf regelen, met de pil wel. Dus dat vind ik al een -1
ik ben nu de eerste lading aan t toevoegen in sheetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd straks weer 150 lakjes toevoegen in je sheet![]()
BAAS I have a big jealous
![]()
[..]
Het is kut bij het zetten (teheheh snap jem ?); maarrrrr ik had na 3uur wat krampen helemaal geen pijn meer
Wellicht omdat het de 2de keer was en je lichaam zich dus niet meer zo gaat verzetten tegen het spiraal
Ja dat had ik ook bij eerste keer zittenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn, daar ga ik gewoon vanuit.
Maar ik heb de twee dagen na het zetten vrij. Weet van de eerste keer dat ik toen echt een dag lang in foetushouding heb gelegen, dus dat is nu alvast ingecalculeerd.
Vorige keer deed ik het trouwens bij het ziekenhuis met inwendige echo dit dat alles. Nu gewoon bij de huisarts. Ben wel benieuwd hoe dat zal zijn
Nope !quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg dat is echt zo vetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben nu de eerste lading aan t toevoegen in sheetIk weet dat er nu nog een collectie aankomt en eind januari komt er een kleinere collectie bij, maar verder geen idee. En ze hebben voor hun nieuwe campagne een kleur aangepast dus ik moet wachten tot die binnen is
Ik helemaal nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |