JA en dan midden in je jankruzie als je met iemand gaat vechten en harentrekken dan wil je naar iemand spugen als een echte amsterdamse bijlmer ghetto bitch en danquote:Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk vermakelijk beeld moet ik zeggen.
Aan de andere kant kan jij het ook weer gebruiken.
ALLES ZIT TEGEN WANT IK LIJK WEL EEN WIJF MAAR GEEN ECHT WIJF WANT IK KAN NIET EENS JANKEN BOEHOE HYSTERIE
OHAIquote:Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet altijd best wel snel janken
Dus als iemand nog tranen nodig heeft
50m2, 1 slaapkamer, woonkamer en badkamer en wc los.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, even benieuwd, wat is niet groot, maar ook niet klein in jouw hoofd?
Hoeveel kamers, hoeveel m2?
PICS WILLEN WE!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
50m2, 1 slaapkamer, woonkamer en badkamer en wc los.
Ik zou het recht vanuit de tube in d'r gezicht spuitenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA en dan midden in je jankruzie als je met iemand gaat vechten en harentrekken dan wil je naar iemand spugen als een echte amsterdamse bijlmer ghetto bitch en dan
OMFG WACHT
JA WACHT
FF IN IJN TAS KIJKEN
JEZUS WAT EEN ZOOI
OMFG WAAR IS DIE KUTTUBE
JA WACHT
OH DAAR IS MIJN KWIJL
*insert*
*roggelt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Klinkt goedquote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
50m2, 1 slaapkamer, woonkamer en badkamer en wc los.
Noord gestoord, daar wilt niemand wonenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Echt Amsterdam of Amsterdam noord?
Flauw he jaaa
Alle sites zijn al weggeklikt jaquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het recht vanuit de tube in d'r gezicht spuitenje zei spuitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee noord is minder amsterdamquote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef Mss het volgende:
Amsterdam Z-O is toch niet het 'echte' Amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |