check:quote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
jonge gaygay. laat dientje een topic aan maken.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
Me chrome browser was wachten op cache alweer
Anders was tt wormpjespoep
heerlijk dientjequote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
Chrome voor de ecktenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
bedankt, anders had ik dit naar het cidi gestuurdquote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wou bijna een jihad tegen je oproepen, maar ik heb je vergeven.
Nee ik heb nu ook mn simkaart verpestquote:
Beach zijn creatie, ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken...quote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Dientje had lapo maar wat is dat gele gedrocht in de OP?
hoe in godsnaam heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee ik heb nu ook mn simkaart verpest
beach heeft die gemaaktquote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Dientje had lapo maar wat is dat gele gedrocht in de OP?
Ik prop dat ding in mn telefoon en ik word doodgegooid met initialisatiefouten en SIM-kaartfoutenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoe in godsnaam heb je dat voor elkaar gekregen
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Beach zijn creatie, ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken...
Bietsj wat heb je gedaanquote:
probeer het opnieuwquote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik prop dat ding in mn telefoon en ik word doodgegooid met initialisatiefouten en SIM-kaartfouten
Godsamme. Kortzichtig persoon.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waar heb jij zo leren relativeren
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsamme. Kortzichtig persoon.
Kijk naar de emotionele diepgangzo ontroerend dit.
zit veel emotie in jaquote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsamme. Kortzichtig persoon.
Kijk naar de emotionele diepgangzo ontroerend dit.
Dat maakt mij toch niet uit..quote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan niet luisteren omdat mobiel
JAAAAAquote:
Ik denk dat ook altijd als ik in de spiegel kijkquote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat ook altijd als ik in de spiegel kijk
hoe weet jij dat ik luisterquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en van mij kon het je niks schelen
Oke oke, ik blijf nog wel even wakker voor jouquote:
Ik kijk altijd 's ochtends in de spiegel voordat ik lenzen in doe en dan heb ik zoiets van 'ah oké. Kan ermee door.' En dan als ik lenzen in heb ziet alles er toch wat minder uit.quote:
Ohquote:Op maandag 7 januari 2013 21:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kijk altijd 's ochtends in de spiegel voordat ik lenzen in doe en dan heb ik zoiets van 'ah oké. Kan ermee door.' En dan als ik lenzen in heb ziet alles er toch wat minder uit.
Yay!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke oke, ik blijf nog wel even wakker voor jou
slaap lekkerquote:
ITunesquote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef Rockiejj het volgende:
http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618
Meeluisteren kan via iTunes!
ik hoor je niet hoor.quote:
Hij staat aan..quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoor je niet hoor.
waar blijft turn around dan he!!!
Stijfje? Klaarkomen in mijn broek omvat het meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Krijg je daar een stijfje van ja?
hihihihihihihihihihihquote:
ik loop achter ofzoquote:
oke, doeiquote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik loop achter ofzo
hij was wel goed ja
je bent te goed rock. ik moet eigenlijk slapen nu
Rock heeft genoeg ervaring met diepte, wat plats moet kunnen op zijn tijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Heineken.. Platte smaak voor mensen die niet tegen wat diepte kunnen:')
Haha goedzoquote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik loop achter ofzo
hij was wel goed ja
je bent te goed rock. ik moet eigenlijk slapen nu
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Rock heeft genoeg ervaring met diepte, wat plats moet kunnen op zijn tijd.
neenee nog niet. even kijken welk lied rock zo gaat draaienquote:
Goor.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Rock heeft genoeg ervaring met diepte, wat plats moet kunnen op zijn tijd.
ik dacht al, wanneer kom jij nou?!?!?!!??!?!?!??!??!?!!quote:
Ik moest tot laat werken en daarna nog etenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht al, wanneer kom jij nou?!?!?!!??!?!?!??!??!?!!
daar plasse kleine kindjesquote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij zwemt alleen in het ondiepe bad?
waar werk je>quote:Op maandag 7 januari 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moest tot laat werken en daarna nog eten
lol wat gebeurde er nouquote:
Hampstead (NW3)quote:
huh wat?quote:
En wat doe je daar dan?quote:
ahahahahahahahquote:
Ooh, ik ben een tutorquote:
oooh leukquote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, ik ben een tutor
Leraar die ook privé werkt. Maar dus ook op een privé school in Hampstead
Je leert de meisjes een lesje?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, ik ben een tutor
Leraar die ook privé werkt. Maar dus ook op een privé school in Hampstead
Verkeerd gezeten denkquote:
Nee, kan niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ahahahahahahah![]()
kun je zien hoeveel mensen er luisteren?
ah dat is wel jammer : ( dat je het niet kunt zien he.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, kan niet meer
Denk nu ongeveer 20..
Op school wiskunde en privé wiskunde en Nederlands.quote:
Nederlands ja? Leren ze dat daar?!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op school wiskunde en privé wiskunde en Nederlands.
Huiswerk.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Faux. het volgende:
Oke jongens inspireer me: noem allemaal problemen die een puber kan hebben
oudersquote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Faux. het volgende:
schoolquote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Faux. het volgende:
geld te kort.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Faux. het volgende:
Niet op school. Dat is dus voor Nederlanders die in London wonen en hun kinderen tweetalig willen opvoeden.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Nederlands ja? Leren ze dat daar?!
puisten, seksuele gevoelens, alcohol/drugsverslavingquote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Faux. het volgende:
aaah okee. Zijn dat er veel ja? Hoezo leren ze hun kind dan niet zelf nederlands? Of had jij ook een leraar daarvoor?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet op school. Dat is dus voor Nederlanders die in London wonen en hun kinderen tweetalig willen opvoeden.
dit zijn geen problemen, dit zijn verrijkingenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
seksuele gevoelens, alcohol/drugsverslaving
een kindquote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef Faux. het volgende:
Danku danku, en geef s voorbeelden van echt grote geheimen die pubers kunnen hebben?
Lesbische vriendin die je cockblocktquote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Faux. het volgende:
serieus, dit heb je?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Lesbische vriendin die je cockblockt
Niet zo gek veel maar je leert ze redelijk snel kennenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
aaah okee. Zijn dat er veel ja? Hoezo leren ze hun kind dan niet zelf nederlands? Of had jij ook een leraar daarvoor?
drugsgebruik, alcoholgebruik, seks, roken, pestenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef Faux. het volgende:
Danku danku, en geef s voorbeelden van echt grote geheimen die pubers kunnen hebben?
"Cockblockt"?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Lesbische vriendin die je cockblockt
Ah okeequote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo gek veel maar je leert ze redelijk snel kennen
De ouders werken overdag en hebben geen tijd om dat dan zelf te doen. Thuis wordt dan wel Nederlands gesproken maar schrijven en lezen gebeurd dan nauwelijks.
Het is niet voor de doorsnee arbeider zeg maar met alle respect. Het zijn mensen die veel verdienen.
Ik niet, vriend van me was een meisje aan het hosselen, gaat zijn lesbische vriendin ermee vandoorquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik niet, vriend van me was een meisje aan het hosselen, gaat zijn lesbische vriendin ermee vandoor
[..]
Ik niet, vriend van me was een meisje aan het hosselen, gaat zijn lesbische vriendin ermee vandoor
uhm uhm. if you could see me now vnd ik leukquote:
[..]
Heb nu deze alquote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm uhm. if you could see me now vnd ik leuk
quote:
Dat zal toch wel meevallen? Helpen bij de uitspraak is erg belangrijk. Een woord lezen kan iedereen maar het op de juiste manier uitspreken is een stukje uitdagenderquote:Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah okeetof. Lijkt me wel leuk eigenlijk. maar ik kan mensen niks leren dusja.
welkequote:
Haha kunnen ze het goed danquote:Op maandag 7 januari 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen? Helpen bij de uitspraak is erg belangrijk. Een woord lezen kan iedereen maar het op de juiste manier uitspreken is een stukje uitdagender
Goed bezigquote:Op maandag 7 januari 2013 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
Stoppen met roken gaat echt goed trouwens
Goed bezigquote:Op maandag 7 januari 2013 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
Het klinkt vaak vrij Engels en het is ook wel leuk. I'm tired is bijv. ik ben moe. I'm hungry is dan natuurlijk ik heb honger. Maar een ik ben honger hoor je toch best vaakquote:Op maandag 7 januari 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha kunnen ze het goed danof klinkt het echt zo engels. Ja zal eigenlijk wel.
Lekker man!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
haha lijkt me grappigquote:Op maandag 7 januari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt vaak vrij Engels en het is ook wel leuk. I'm tired is bijv. ik ben moe. I'm hungry is dan natuurlijk ik heb honger. Maar een ik ben honger hoor je toch best vaak
hahaaha ja best begrijpelijkquote:Op maandag 7 januari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt vaak vrij Engels en het is ook wel leuk. I'm tired is bijv. ik ben moe. I'm hungry is dan natuurlijk ik heb honger. Maar een ik ben honger hoor je toch best vaak
deze is de leukste eigenlijk.quote:
watwatwatquote:Op maandag 7 januari 2013 22:41 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ja als iemand je in je klokkenspel wilt trappen en dan beschermt iemand je. Cockblocken.
Is in remix, rustig maarquote:
ohjaa, valt nog wel meequote:Op maandag 7 januari 2013 22:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is in remix, rustig maar
Zometeen weer een toppertje
Breezer ananasquote:Op maandag 7 januari 2013 22:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is in remix, rustig maar
Zometeen weer een toppertje
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
ahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahha
quote:
quote:
gewoon carnaval is kut.quote:
Nee want zij hebben meer dislaikes op YouTube, dan zal het vast ook wel minder leuk zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:50 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Justin bieber en Nicky mienaars ia veel leuker
ik lust geen alcoholische drankenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:50 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Waarom? Zuipen met vrienden is best leuk
quote:
Een tranniequote:Op maandag 7 januari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee want zij hebben meer dislaikes op YouTube, dan zal het vast ook wel minder leuk zijn.
Het is btw toch Nicki Minaatsj?![]()
Ja, gewoon relaxt thuis op de bank met vrienden spelletjes en heel veel eten en heel veel leuke meisjes, geen omgeklede dronken lamme dikke Brabantse grieten.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:50 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Waarom? Zuipen met vrienden is best leuk
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
rock, je moet niet zo leuk doen. ik moet slapen.
Ja dat drink ik dan. Maar ik haat dat verkleden ook.quote:
hou je mond aub, het is een heel leuk liedje.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
doe de oven aan, duw je hoofd erin en blijf daar net zo lang bakken totdat je ogen verschroeit zijn en je oortjes zwart zien.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat drink ik dan. Maar ik haat dat verkleden ook.
Buiten op een plein met duizenden man gezellig meedrinken terwijl je het Limburgs heuvelland verkent als je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, gewoon relaxt thuis op de bank met vrienden spelletjes en heel veel eten en heel veel leuke meisjes, geen omgeklede dronken lamme dikke Brabantse grieten.
Gaat het om het zuipen of iets andersquote:Op maandag 7 januari 2013 22:51 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Moet je in Limburg doen. In Brabant vieren ze de nep variant.
hak je hand eraf zodat je dit soort shit nooit meer op fok kan plaatsenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
hou je mond aub, het is een heel leuk liedje.
Doe dat dan niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat drink ik dan. Maar ik haat dat verkleden ook.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hak je hand eraf zodat je dit soort shit nooit meer op fok kan plaatsen
Je kan me niet vertellen dat zuipen op muziek van de TV kantine, Patty brard en de gebroeders ko leuk is.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat het om het zuipen of iets anders
Ik luister geen NL muziek. Ik geloof niet dat ik carnaval begrijpquote:Op maandag 7 januari 2013 22:54 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Je kan me niet vertellen dat zuipen op muziek van de TV kantine, Patty brard en de gebroeders ko leuk is.
vet, met de juiste mensen kom ik dan ook. over een maand misschien?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:54 schreef LETMEIN het volgende:
Weet er iemand wanneer er weer een Meet is? Ben van plan om er een keertje één bij te wonen
Carnavalsmeet in Maastricht.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:54 schreef LETMEIN het volgende:
Weet er iemand wanneer er weer een Meet is? Ben van plan om er een keertje één bij te wonen
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik luister geen NL muziek. Ik geloof niet dat ik carnaval begrijp
30 maartquote:Op maandag 7 januari 2013 22:54 schreef LETMEIN het volgende:
Ligt er ook beetje aan waar die georganiseerd gaat worden.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
vet, met de juiste mensen kom ik dan ook. over een maand misschien?
je woont in gelderland toch, kunnen we samen reizenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ligt er ook beetje aan waar die georganiseerd gaat worden.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je woont in gelderland toch, kunnen we samen reizen
Ik luister ook geen nl muziek.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik luister geen NL muziek. Ik geloof niet dat ik carnaval begrijp
gaygay waar woon jij ongeveer dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je woont in gelderland toch, kunnen we samen reizen
wageningenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
gaygay waar woon jij ongeveer dan?
Hij woont in omgeving Arnhemquote:Op maandag 7 januari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
gaygay waar woon jij ongeveer dan?
Je hebt wel gelijk hoor.quote:
Het verkleed aspect vind ik wel leuk maar met ze allen achterlijk doen op een paar kansloze 'krakers' is not my cup of teaquote:Op maandag 7 januari 2013 22:57 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik luister ook geen nl muziek.
Al het carnaval met Nederlandse muziek is per definitie bagger. Reinlandse carnaval voor de echte bazen
Hou opquote:Op maandag 7 januari 2013 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
bijna alweer dinsdag jongens! bijna weekend
jaaa! die vaderquote:
Had online pro gamers ingehuurd om zijn zoon virtueel te vermoordenquote:
Alle carnavalsmuziek die wordt gedraaid op de nationale TV (RTL Unilever, het NOS jeugdjournaal, SBS) is bagger.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het verkleed aspect vind ik wel leuk maar met ze allen achterlijk doen op een paar kansloze 'krakers' is not my cup of tea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |