Jawel, maar wil wel een beetje een leuke tijd neerzetten hequote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat gaat je lukken.
True.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel, maar wil wel een beetje een leuke tijd neerzetten heAh wel, ik kan het tzt als ik echt inschrijf nog bepalen he
lekker gelopen stormpie...enne, ik zie dat het net -13 is in Moraquote:Op maandag 7 januari 2013 23:05 schreef winterstorm666 het volgende:
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/140424971
bijna 6km in 33.05 gelopen. ging lekker en dat na een zware dag op het werk.
heerlijk weertje in mora.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lekker gelopen stormpie...enne, ik zie dat het net -13 is in Mora
blij met je vorderingen tot nu toe?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:30 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
heerlijk weertje in mora.hoop dat het zo blijft.
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ook de 6km![]()
Sunny, wil je mij ook bij de 3bergenLOOP zetten, 2 maart, voor de 6km?
ja en nee!quote:Op maandag 7 januari 2013 23:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
blij met je vorderingen tot nu toe?
ik denk dat iedereen dat heeft die aan zo'n uitdaging begint...of het nu een zware langlaufwedstrijd is of een marathon.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
nee ik heb het gevoel dat ik te weinig getraind heb.
fulltime werken en zo`n uitgebreide trainingen. en het huishouden en de honden etc.
het is best heftig combineren.
ik heb tot nu toe nog geen afstand gelopen in training en/of wedstrijd waarbij ik dacht....dit is gekkenwerk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:01 schreef winterstorm666 het volgende:
daar heb je gelijk in. ik heb ook totaal geen idee bij deze afstand.
de langste afstand is 12 jaar geleden 45km geweest.
en een 100 km rolskitocht lang geleden.
woensdag ga ik proberen 2 uur op de kunststofbaan te gaan trainen.
kijken of dat lukt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, net begonnen met C25K. Halverwege bijna doodgegaan. Ik ben erg benieuwd of het ooit beter zal gaan, maar goed, here we go. Ik zou graag in de OP willen, voor de 5 KM Ladiesrun op 8 juni.
inderdaad, en je opgeven voor de ladiesrun is in ieder geval een goede stok achter de deurquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]tuurlijk! Je gaat echt snel verbetering zien!!! Heus!!
Goed bezig! Ik ga ook weer even streng zijn voor mezelf, ik wil er dit jaar ook 5kg af. Dat klinkt niet veel, maar ik wil ook niet te snel. Het moet blijvend zijn namelijk. Aan het eind van het jaar moet het er ook nog af zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:05 schreef YUR het volgende:
Woohoo, de weegschaal gaat weer de goede kant op
Nadat ik het ff een tijdje heb laten versloffen ( bijna 5 kilo zwaarder sinds Amsterdam in oktober) heb ik gezond eten en geen alcohol drinken weer opgepakt. Vooral dankzij de magische kookkunsten van GotC
Gewoon een jaar lang goed bezig blijvenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ga ook weer even streng zijn voor mezelf, ik wil er dit jaar ook 5kg af. Dat klinkt niet veel, maar ik wil ook niet te snel. Het moet blijvend zijn namelijk. Aan het eind van het jaar moet het er ook nog af zijn
Gaat goedkomen, het is me vorig jaar ook gelukt, en toen met 10kgquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon een jaar lang goed bezig blijven
Ik ben wel echt benieuwd wat er met mijn lichaam gaat gebeuren de komende periode..
Dat hoop ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gaat goedkomen, het is me vorig jaar ook gelukt, en toen met 10kg
Ik heb ook benieuwd naar jouw transformatiestraks moet je ook nog gewone kleding gaan shoppen!
Hahaha! Begin maar vast met sparenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat hoop ikAls er nog geld is nadat ik mn hardloopuitgaven heb gedaan
Dat zal wel moeten ja...want er moeten sowieso alleen voor mij al 2 paar hardloopschoenen komenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha! Begin maar vast met sparen
ik denk dat je gewicht, door intensieve training zich op een gegeven moment gaat aanpassen aan "jouw optimale gewicht" en je gewoon op dat gewicht blijfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon een jaar lang goed bezig blijven
Ik ben wel echt benieuwd wat er met mijn lichaam gaat gebeuren de komende periode..
Gelukkig ben ik de laatste jááááren al redelijk ver verwijderd geweest van mijn ideale gewichtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat je gewicht, door intensieve training zich op een gegeven moment gaat aanpassen aan "jouw optimale gewicht" en je gewoon op dat gewicht blijf
als het daar bij bleef was het niet zo erg...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten ja...want er moeten sowieso alleen voor mij al 2 paar hardloopschoenen komen
Het lijkt wel of je me kentquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als het daar bij bleef was het niet zo erg...
Eetse! Ik ga maar eens richting werkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
over gewicht gesproken, ik zal ook maar eens iets in elkaar flansen....net terug van een relaxed rondje hardopen met de hond dus nu honger!!
Ik ookquote:
quote:This is how it works:
Training is doing your homework. It's not exciting. More often than not it's tedious. There is certainly no glory in it. But you stick with it, over time, and incrementally through no specific session, your body changes. Your mind becomes calloused to effort. You stop thinking of running as difficult or interesting or magical. It just becomes what you do. It becomes a habit.
Workouts too become like this. Intervals, tempos, strides, hills. You go to the track, to the bottom of a hill, and your body finds the effort. You do your homework. That's training. Repetition--building deep habits, building a runner's body and a runner's mind. You do your homework, not obsessively, just regularly. Over time you grow to realize that the most important workout that you will do is the easy hour run. That's the run that makes everything else possible. You live like a clock.
After weeks of this, you will have a month of it. After months of it, you will have a year of it.
Then, after you have done this for maybe three or four years, you will wake up one morning in a hotel room at about 4:30am and do the things you have always done. You eat some instant oatmeal. Drink some Gatorade. Put on your shorts, socks, shoes, your watch. This time, though, instead of heading out alone for a solitary hour, you will head towards a big crowd of people. A few of them will be like you: they will have a lean, hungry look around their eyes, wooden legs. You will nod in their direction. Most of the rest will be distracted, talking among their friends, smiling like they are at the mall, unaware of the great and magical event that is about to take place.
You'll find your way to a tiny little space of solitude and wait anxiously, feeling the tang of adrenaline in your legs. You'll stand there and take a deep breath, like it's your last. An anthem will play. A gun will sound.
Then you will run.
AMENquote:
quote:
Het meest lasige voor mij. Gezond eten lukt wel, maar die verdomde duivelse alcohol. En vaak als dat erin zit, heb je de neiging om ongezond te eten. Dus het is dan 2 vliegen in 1 klap als ik stop met bier drinken. Maar het voelt een beetje als dit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:05 schreef YUR het volgende:
Woohoo, de weegschaal gaat weer de goede kant op
Nadat ik het ff een tijdje heb laten versloffen ( bijna 5 kilo zwaarder sinds Amsterdam in oktober) heb ik gezond eten en geen alcohol drinken weer opgepakt. Vooral dankzij de magische kookkunsten van GotC
Dat eten kan ik, na een avond stappen, prima laten staan, maar er is één ding wat je een Limburger nooit af mag nemen en dat is zijn pilsje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
weer opgepakt. Vooral dankzij de magische kookkunsten van GotC
Het meest lasige voor mij. Gezond eten lukt wel, maar die verdomde duivelse alcohol. En vaak als dat erin zit, heb je de neiging om ongezond te eten. Dus het is dan 2 vliegen in 1 klap als ik stop met bier drinken. Maar het voelt een beetje als dit.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wat er zo moeilijk aan is?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Het meest lasige voor mij. Gezond eten lukt wel, maar die verdomde duivelse alcohol. En vaak als dat erin zit, heb je de neiging om ongezond te eten. Dus het is dan 2 vliegen in 1 klap als ik stop met bier drinken. Maar het voelt een beetje als dit.
[ afbeelding ]
*voet-boks*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien vandaag weer een rondje. Voet werkt nog niet helemaal mee
Ik vind het raar dat ie nog steeds zo blauw is?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:20 schreef GotC het volgende:
[..]
*voet-boks*
We zakken af wb blessures meid! Eerst heup, nu voet. Hoop dat het snel beter met je voet gaat
Overigens was de aquarobics een slecht idee. Hoop..'gebob' op je voet. Ik had gewoon moeten stoppen, maarja, na een maand niet bewegen was het wel heel fijn. Nu moet ik het bekopen met een zere, nog iets blauwere voet. Lesje geleerd!
Ik ook. Is denk de irritatie van het vlees door het bot dat niet goed zit/heeft gezeten..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ie nog steeds zo blauw is?
hoe meer ik me hier in verdiep wat voor vergif het wel niet is, hoe minder ik er van eet.....quote:
Het meest lasige voor mij. Gezond eten lukt wel, maar die verdomde duivelse alcohol. En vaak als dat erin zit, heb je de neiging om ongezond te eten. Dus het is dan 2 vliegen in 1 klap als ik stop met bier drinken. Maar het voelt een beetje als dit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
weer opgepakt. Vooral dankzij de magische kookkunsten van GotC
Ik ben gewoon heel solidair met jouquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:20 schreef GotC het volgende:
[..]
*voet-boks*
We zakken af wb blessures meid! Eerst heup, nu voet. Hoop dat het snel beter met je voet gaat
Overigens was de aquarobics een slecht idee. Hoop..'gebob' op je voet. Ik had gewoon moeten stoppen, maarja, na een maand niet bewegen was het wel heel fijn. Nu moet ik het bekopen met een zere, nog iets blauwere voet. Lesje geleerd!
Ik zou zeggen, met een goeie warming-up (incl na het warmlopen enkels losdraaien, voet afwikkelen op de plaats etc) gewoon een klein loopje, heel rustig aan doen. Zal je zien dat het goed gaatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel solidair met jou
*kras*_!
het stomme is dat het niet heel erg als een 'blessure' voelt, in die zin: het is even stijf als ik wakker word 's ochtends, doet dan ook pijn bij 't lopen, en als de dag voorbij is dan voel ik er niets meer van, volgende ochtend precies 't zelfde, en dat nu al ongeveer een weekje, ondanks dat ik dus rust heb gehouden sinds vrijdag. Zonde weer, goed begin van 2013!
Ja, dat is dus waar ik tegenaan loop (hihihiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, met een goeie warming-up (incl na het warmlopen enkels losdraaien, voet afwikkelen op de plaats etc) gewoon een klein loopje, heel rustig aan doen. Zal je zien dat het goed gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |