Maar dat geeft nietquote:
Misschien anders voor een tijdje wat anders doen?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef Miezziej het volgende:
Ik zit echt in een runnersdip. Ben het een beetje zat om constant 's avonds te moeten lopen. Vroeg opstaan, hele dag werken, daarna nog hardlopen met in het vooruitzicht dat ik nog moet koken/afwassen/de was doen/stofzuigen/blabla.
Kan niet wachten tot stage voorbij is. Hopelijk is mijn schoolrooster een beetje okee en kan ik minimaal 1 keer per week overdag lopen. Beetje variatie in het spel ofzo.
Maar voor nu. Blegh.![]()
Net wel gelopen hoor, daar niet van. Voelt alleen veel minder lekker als voorheen
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef mjk86 het volgende:
Sjongejonge.. Die Evy boft eigenlijk maar. Vanavond uitnodiging voor 2e date met leuke jongen afgeslagen, omdat ik zonodig "met haar" moest rennen. Ik lijk wel gek..
Maar het was alweer 3 dagen geleden dat ik had gelopen, en anders kom ik nooit door m'n lesjes heen.
Gelukkig loopt hij zelf ook, dus hij snapte me wel. Pffieuw![]()
Les 8 ging overigens wel goed, maar heb nu wel zere enkels. Binnenkort eens schoenen echt laten aanmeten. Krijg nu eindelijk de smaak te pakken, heb geen zin om dat te laten verpesten met pijntjes en blessures.
Nou, ik wil zelf nog niet samen lopen.. Ben nog zo aan het ploeteren en stumperen...quote:
Wou hij niet samen lopen?
date je met YUR?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:02 schreef mjk86 het volgende:
[..]
Nou, ik wil zelf nog niet samen lopen.. Ben nog zo aan het ploeteren en stumperen...
(in vergelijking met 15km in 1.15)
Ik dacht altijd dat een crosstrainer er juist voor zorgt dat je je voeten wel goed afwikkelt. En dat slapen na 20 minuten? Da's natuurlijk juist niet goed. Veter je ze niet te strak?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik zie bij Aktiesport goedkope hardloopschoenen van Asics (van ¤70 voor ¤30 ofzo). Goed plan als ze gewoon goed zitten? (omdat ik pas net begonnen ben wil ik nog niet heel dure spullen aanschaffen)
Mijn indoorschoenen van Asics zijn namelijk ook prima (krijg alleen slapende voeten na 20 min crosstrainer, maar dan komt volgens mij doordat ik mijn voet dan niet goed afwikkel)
Ik heb dat ook altijd op de crosstrainer en dan zitten mijn schoenen echt niet te strak. Raar verschijnsel.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een crosstrainer er juist voor zorgt dat je je voeten wel goed afwikkelt. En dat slapen na 20 minuten? Da's natuurlijk juist niet goed. Veter je ze niet te strak?
toffe meid die Evy, maar ik denk dat ik een andere keuze had gemaakt....quote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef mjk86 het volgende:
Sjongejonge.. Die Evy boft eigenlijk maar. Vanavond uitnodiging voor 2e date met leuke jongen afgeslagen, omdat ik zonodig "met haar" moest rennen. Ik lijk wel gek..
Maar het was alweer 3 dagen geleden dat ik had gelopen, en anders kom ik nooit door m'n lesjes heen.
Gelukkig loopt hij zelf ook, dus hij snapte me wel. Pffieuw![]()
Op de "oude" crosstrainers minder last van (past als ik echt lang bezig was) maar bij de "nieuwe" in mijn sportcentrum draai je niet meer rond maar ga je eigenlijk alleen op en neer. Volgens mij zet ik daarbij bijna niet af met mijn hak, meer met de bal van mn voet waardoor het gaat slapenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een crosstrainer er juist voor zorgt dat je je voeten wel goed afwikkelt. En dat slapen na 20 minuten? Da's natuurlijk juist niet goed. Veter je ze niet te strak?
De raketten onder je schoenen doen het ook weer zo te zienquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, weer lekker totaal 7,5 km gelopen ofzo, in twee etappes, 1 voor het training geven en 1 ernaBevalt me wel dit, een paar meiden uit het team dat ik train willen ook wel een keer gaan meelopen, je had ze moeten zien kijken
Komt je trainer aan gelopen als een kerstboom
Ja maar dan ga ik voor de 10. (waarom doe jij geen 10?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet ik jou ook bij de Wiezoloop zetten alvast?Heb hem net toegevoegd.
Ik heb hem nu nog op 5 staan omdat ik niet weet of de 10 dan goed genoeg gaat voor een prestatieloopquote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik voor de 10. (waarom doe jij geen 10?)
Tuurlijk wel. Dat gaat je lukken.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb hem nu nog op 5 staan omdat ik niet weet of de 10 dan goed genoeg gaat voor een prestatieloopMaar ik zet je er bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |