Ja, 1 dame uit mijn team loopt iedere zondagochtend ook al, dus dat helpt ook welquote:
Ja, dezelfde schoenen als voor de blessure dus die werken nog steeds, alleen durf ik nog geen snelheidswerk / intervalwerk te doenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef Arquero het volgende:
[..]
De raketten onder je schoenen doen het ook weer zo te zien
Ik geef korfbaltraining aan een B-meidenteam (13-15 jaar), dus lekker puberende meidenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef Quoi het volgende:
@MD wat voor training geef je?
Lekker die stijgende lijn bij jou!
Ik ken dat! "ach 1 biertje kan wel." Nee niet want dan krijg ik de smaak te pakken!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het meest lasige voor mij. Gezond eten lukt wel, maar die verdomde duivelse alcohol. En vaak als dat erin zit, heb je de neiging om ongezond te eten. Dus het is dan 2 vliegen in 1 klap als ik stop met bier drinken. Maar het voelt een beetje als dit.
[ afbeelding ]
quote:
Ze zijn recht voor hun raap, zeggen wat ze denken en geven zo hun grenzen aan, plus dat ze voorbeelden in hun leven zoeken en ik dus een beetje grote broer voor ze kan zijnquote:
kwestie van hun Facebook status bij houden....quote:
quote:
Ok. En dat grote broer spelen, daar doe je het voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ze zijn recht voor hun raap, zeggen wat ze denken en geven zo hun grenzen aan, plus dat ze voorbeelden in hun leven zoeken en ik dus een beetje grote broer voor ze kan zijn
Sunny....wil je mij er ook even in zetten (onder voorbehoud, want het zal krap worden qua werkverplichtingen)quote:
Nee, ik wil ze enthousiast houden voor sport en vind het zelf leuk om training te geven en ze zo beter te zien worden. Ik geef expres training aan de groep net onder de toptalenten binnen de vereniging en dan is het zo vet om na een paar jaar te zien dat spelers die je onder je hoede hebt gehad en hebt zien groeien, dat ze dan zich tussen de toptalenten spelenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Ok. En dat grote broer spelen, daar doe je het voor
Iets gaat er niet lekker met quoten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
naar aanleiding van DK zijn post... hebben jullie, doordat jullie zijn gaan hardlopen, en een zeker ritme in je dag/weekindeling hebt ingebouwd, meer zelfdisipline gekregen?
En dan niet alleen qua training maar ook bijv. ten opzichte van het laten staan van "verleidelijk eten en/of drinken"?
Ik ben ook wat gezonder gaan eten en minder fris gaan drinken. Maar echt een ritme is daarin niet aan te geven. Gewoon wat meer goede dingen eten en minder slechte. Ook met drinken. Maar ach, ik vind een groot bord friet speciaal bij tijd en wijle nog steeds een traktatie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
n jullie, doordat jullie zijn gaan hardlopen, en een zeker ritme in je dag/weekindeling hebt ingebouwd, meer zelfdisipline gekregen?
En dan niet alleen qua training maar ook bij
Met twee frikandellen speciaal?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben ook wat gezonder gaan eten en minder fris gaan drinken. Maar echt een ritme is daarin niet aan te geven. Gewoon wat meer goede dingen eten en minder slechte. Ook met drinken. Maar ach, ik vind een groot bord friet speciaal bij tijd en wijle nog steeds een traktatie.
Ik heb het net even teruggezocht, maar in deel 1 postte iemand:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
naar aanleiding van DK zijn post... hebben jullie, doordat jullie zijn gaan hardlopen, en een zeker ritme in je dag/weekindeling hebt ingebouwd, meer zelfdisipline gekregen?
En dan niet alleen qua training maar ook bijv. ten opzichte van het laten staan van "verleidelijk eten en/of drinken"?
Waarop ik (met mijn vorige username) op deze manier reageerde. Ik had toen net les 1 van Evy gelopen:quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Hardlopen is een onderdeel van onze levensstijl.
Et voilaquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nouja, na 1 les kan ik dat nog moeilijk zeggen. Het moet het in ieder geval wel gaan worden
ik ga de CPC halve marathon lopen en de hele LeidenMarathon.quote:
True, parkoers mag er ook zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:34 schreef YUR het volgende:
Dat vind ik het allermooiste van de Leiden Marathon...ze hebben www.marathon.nl als website
En aan de finish staat er een biertentquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:34 schreef YUR het volgende:
Dat vind ik het allermooiste van de Leiden Marathon...ze hebben www.marathon.nl als website
En lekker dicht bij huis...het is dat we dat weekend al een andere HM hebben staanquote:
Als ik teveel pieker over dingen of er teveel 'dingen' tegelijk mis gaan, grijp ik vaak weer naar meer eten en minder sporten. Ben weer in die valkuil gestopt afgelopen tijd. Merk wel dat ik, als ik goed in mijn trainingsritme zit, meer oppas met drank, omdat een kater er gewoon voor kan zorgen dar je niet in staat bent te trainen. Als dat net in een vrij weekend valt, is dat zuur. Als ik veel train, sta ik mezelf wel meer 'verleidelijk eten' toe, dat verbrand ik dan toch wel weer. Je geniet er ook vanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Was en is ook voor ons een flinke ommezwaai. Maar we zijn er, na 4 jaar, eindelijk achter wat voor ons logisch is: Ik maak schoon, Yur ruimt op. En ineens werkt hetquote:
Zou het het seizoen zijn? We lopen allemaal te klungelen met 'pijntjes'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
het stomme is dat het niet heel erg als een 'blessure' voelt, in die zin: het is even stijf als ik wakker word 's ochtends, doet dan ook pijn bij 't lopen, en als de dag voorbij is dan voel ik er niets meer van, volgende ochtend precies 't zelfde, en dat nu al ongeveer een weekje, ondanks dat ik dus rust heb gehouden sinds vrijdag. Zonde weer, goed begin van 2013!
SPOILER: klaagzangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik ken dat! "ach 1 biertje kan wel." Nee niet want dan krijg ik de smaak te pakken!
Ik sportte al 3 x per week. Nu ook nog 3 x hardlopen. Dus de disipline mbt sporten is er wel. Ook het gezond eten lukt me goed. Alleen als ik bij vrienden zit op donderdag/vrijdag/zaterdag dan gaat er nog wel eens wat bier in. Ik drink ook alleen maar koffie, water en bier. Maar dat zal koffie, water en af en toe een biertje moeten worden.quote:naar aanleiding van DK zijn post... hebben jullie, doordat jullie zijn gaan hardlopen, en een zeker ritme in je dag/weekindeling hebt ingebouwd, meer zelfdisipline gekregen?
volgens mij is er een patroon met mensen die "doorgroeien" naar langere afstanden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zou het het seizoen zijn? We lopen allemaal te klungelen met 'pijntjes'
dan sta ik neit alleen in mn suikerkruistochtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe meer ik me hier in verdiep wat voor vergif het wel niet is, hoe minder ik er van eet.....
Heet deze Three peaks? En moeten er nog km's bij? Wanneer is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Sunny....wil je mij er ook even in zetten (onder voorbehoud, want het zal krap worden qua werkverplichtingen)
http://www.threepeaks.co.nz/threepeaks/index.html
Waar is deze run? En hoort er een website bij?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, net begonnen met C25K. Halverwege bijna doodgegaan. Ik ben erg benieuwd of het ooit beter zal gaan, maar goed, here we go. Ik zou graag in de OP willen, voor de 5 KM Ladiesrun op 8 juni.
Wanneer is Leiden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
ik ga de CPC halve marathon lopen en de hele LeidenMarathon.
Mag ook in de OP. En vandaag nog een halve lopen in training
Jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga deze loopjes toevoegen, mis ik nog wat??
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ja
Ik ga 06-10-2013 de Singelloop in Breda lopen (5km voorlopige planning). http://www.bredasesingelloop.nl/
Vraag mensen gewoon of ze het in het formaat van de OP willen aanleveren, dan kun je het gewoon quoten en kopiëren. En als de loop er al in staat natuurlijk alleen naam en afstand.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heet deze Three peaks? En moeten er nog km's bij? Wanneer is het?
[..]
Waar is deze run? En hoort er een website bij?
[..]
Wanneer is Leiden?
Ik ga deze loopjes toevoegen, mis ik nog wat?? En iets meer info als het een nieuwe loop is zou helpen![]()
The reclassification of sugar as a drugquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dan sta ik neit alleen in mn suikerkruistocht
Ja, dat zou het makkelijkste zijn. Heb een en ander nu opgezocht en er in gezet. Alleen die ladierun niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vraag mensen gewoon of ze het in het formaat van de OP willen aanleveren, dan kun je het gewoon quoten en kopiëren. En als de loop er al in staat natuurlijk alleen naam en afstand.
Zet meteen ff in de OP dat nieuwe loopjes wel in het juiste format moeten worden aangeleverdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat zou het makkelijkste zijn. Heb een en ander nu opgezocht en er in gezet. Alleen die ladierun niet.
Wat is eigenlijk je vraag?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:44 schreef GodsSon het volgende:
Heeft er iemand tips wat het beste voor mijn schema is.
Ben afgelopen week weer begonnen met hardlopen:
Vrijdag: Evy - les 10
Zondag: Evy - les 11 (wat last onder mijn voeten)
Ik wil nu les 12 oppakken, bij voorkeur vandaag of morgen. Ik voetbal echter ook altijd op donderdag avond, niet heel intensief, voornamelijk recreatief.
Ik denk dat beste is om vandaag dan te lopen?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:44 schreef GodsSon het volgende:
Ik wil nu les 12 oppakken, bij voorkeur vandaag of morgen. Ik voetbal echter ook altijd op donderdag avond, niet heel intensief, voornamelijk recreatief.
zondag lopen,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:44 schreef GodsSon het volgende:
Waar zal ik dat een doen zodat het ook opvalt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Zet meteen ff in de OP dat nieuwe loopjes wel in het juiste format moeten worden aangeleverd
Oh nee, niet die discussie weerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:53 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die geen suiker eten omdat het een drug is, eten jullie wel of geen fruit?
quote:
Als eerste regel in het Wie loop waar-segment?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar zal ik dat een doen zodat het ook opvalt?De OP begint wat vol te raken
Ik zet het neer, maar of het helpt... we gaan het zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Als eerste regel in het Wie loop waar-segment?
Als mensen het niet in het juiste formaat aanleveren verwijzen naar de OP en wachten tot ze het wel goed doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zet het neer, maar of het helpt... we gaan het zien
Kunnen we de mensen er in ieder geval op wijzenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zet het neer, maar of het helpt... we gaan het zien
Done. Lijkt me duidelijk en opvallend genoeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Kunnen we de mensen er in ieder geval op wijzen
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:59 schreef Jumparound het volgende:
gister lekker gelopen, vandaag weer geen last... dit voelt echt fijn
ookal voel ik tijdens de training echt elk pijntje in mn enkel, knie en scheen, das minder relaxed
Ja dat zijn ook suikers. Ik ga geen paleo lifestyle promoten maar ik doel meer op suiker als in red bull e.d.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:53 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die geen suiker eten omdat het een drug is, eten jullie wel of geen fruit?
100% waar... Inderdaad door de focus. Ook als mn knie een klein beetje opspeelt begint het al door je hoofd te zoemen.. Nee, nee, nee,nee NEEEEE. Oh ik voel al niets meerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
Misschien komt dat doordat je je er extra op focust?
Paleo gaat toch meer over alle kh's dan over fruitsuikers? Zelf vermijd ik zo veel mogelijk overbodig toegevoegde suikers in mijn eten. Maar fruit eet ik wel. En soms moet ergens honing in of zo, dan doe ik dat. Alles met mate dusquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook suikers. Ik ga geen paleo lifestyle promoten maar ik doel meer op suiker als in red bull e.d.
Thanks, onzekerheid troef zo in het beginquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je vraag?Je geeft al antwoord namelijk, maar met een vraagteken erachter.
Thanks, wil niet teveel lopen in het begin. Wil straks naar 2x in de week hardlopen en 1 a 2 keer voetballen. Na donderdag dus zaterdag of zondag weer een rondjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[..]
zondag lopen,
maandag rust
dinsdag lopen
woensdag rust
donderdag lopen en
ik weet niet hoe je training eruit ziet (of les 13 van evy) maar misschien is het te combineren. Ik deed bijvoorbeeld rustig trainen (voetbal is neit heel intensief) en na de training mn hardlooptraining. Rondjes rond het voetbalveld
Doe wat goed voeltquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:18 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Thanks, onzekerheid troef zo in het begin
[..]
Thanks, wil niet teveel lopen in het begin. Wil straks naar 2x in de week hardlopen en 1 a 2 keer voetballen. Na donderdag dus zaterdag of zondag weer een rondje
eigenlijk niet, die week zou je aan het taperen moeten zijn. maar hoe lang is die loop? 10K?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit mijn wedstrijden voor 2013 ook eens op een rijtje te zetten, alleen zie nu dat de woensdag voor de Roparun (start op zaterdag) hier de plaatselijke loop is, is dat verstandig om in de week voor zo'n loopprestatie die nog te lopen?
Ja idd. Paleo is no-carb meen ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Paleo gaat toch meer over alle kh's dan over fruitsuikers? Zelf vermijd ik zo veel mogelijk overbodig toegevoegde suikers in mijn eten. Maar fruit eet ik wel. En soms moet ergens honing in of zo, dan doe ik dat. Alles met mate dus
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja idd. Paleo is no-carb meen ik.
Fout, Paleo is low carb. In groentes zitten carbs, fruit idem. Overigens als je sport heb je gewoon suikers nodig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja idd. Paleo is no-carb meen ik.
Ook echt gras gevoerd vlees enzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet het wel zekerZelf een tijdje gedaan om van mijn carb-verslaving af te komen. Beviel me goed.
![]()
Zo trouwens weer eens het bos in bij jou in de buurt
Ow ja, low, niet no.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fout, Paleo is low carb. In groentes zitten carbs, fruit idem. Overigens als je sport heb je gewoon suikers nodig.
Nee, gewoon low-carb (las net over de 'no' heen).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook echt gras gevoerd vlees enzo?
Oja low carb dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fout, Paleo is low carb. In groentes zitten carbs, fruit idem. Overigens als je sport heb je gewoon suikers nodig.
Juist. Maar hoezo 'last'? Gewichtstoename of met het in slaap komen ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, gewoon low-carb (las net over de 'no' heen).Geen graanproducten vooral, daar heb ik het meeste 'last' van
![]()
Nja, koolhydraten heb je dus helemaal niet in grote hoeveelheden nodig, dat is het 'em nu netquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Snap al die diëten nooit zo. Je hebt bepaalde stoffen gewoon nodig. En dan ga je ze ineens niet eten. Ga gewoon eens in het algemeen gezond eten. Wat is gezond? Dat kun je zelf verzinnen. Daar heb je dus helemaal geen richtlijn voor nodig. Of minder eten, regelmatiger, maar als die dingen als low-dit, no-zus, helpen allemaal maar tijdelijk. Onzin.
Daar geloof ik ook in. Mijn lichaam kan geen prestaties leveren als ik er geen brandstof ingooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Snap al die diëten nooit zo. Je hebt bepaalde stoffen gewoon nodig. En dan ga je ze ineens niet eten. Ga gewoon eens in het algemeen gezond eten. Wat is gezond? Dat kun je zelf verzinnen. Daar heb je dus helemaal geen richtlijn voor nodig. Of minder eten, regelmatiger, maar al die dingen als low-dit, no-zus, helpen allemaal maar tijdelijk. Onzin.
Je eet patroon aanpassen en gezond eten is dieetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Snap al die diëten nooit zo. Je hebt bepaalde stoffen gewoon nodig. En dan ga je ze ineens niet eten. Ga gewoon eens in het algemeen gezond eten. Wat is gezond? Dat kun je zelf verzinnen. Daar heb je dus helemaal geen richtlijn voor nodig. Of minder eten, regelmatiger, maar al die dingen als low-dit, no-zus, helpen allemaal maar tijdelijk. Onzin.
Gewicht, hongergevoel, zere buiken..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juist. Maar hoezo 'last'? Gewichtstoename of met het in slaap komen ofzo?
Hier ben ik het eigenlijk wel heel erg mee eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Tja weet je.. als het echt zo makkelijk was zouden er geen te dikke mensen bestaan. Vind dat altijd een beetje makkelijk om te zeggen je moet 'gewoon gewoon eten'. Stoppen met roken, dat was makkelijk! Minderen met eten niet. Ik zie het als een verslaving waar je niet mee kunt stoppen maar goed mee om moet leren gaan. En als je zo verslavingsgevoelig bent als ik is dat geen makkelijke opgavequote:
Wat noem jij 'gewoon eten'? Want in mijn gewone eten zitten maar heel weinig toegevoegde suikers. Maar ja, mijn gewone eten is dan ook altijd vers, zelf gemaakt, zonder 'pakjes' enz. Dat is natuurlijk niet wat andere mensen als 'gewoon' zien..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel heel erg mee eens.
En over suikers, mensen doen dan heel streng geen suiker in hun koffie of thee, maar je zult nog verbaasd staan hoeveel suiker er in gewoon eten zit. En dan heb ik het nog niet eens over Indisch of zo. Verder wat mij betreft niks mis mee hoor.
geen onzin, maar de kunst is om je levenswijze (of eetpatroon) aan te passen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Maar deed je dat vroeger zelf ook niet? Wij gooiden altijd ons brood weg en gingen dan roze koeken halen. Toen had je nog gewoon een winkeltje op school waar de concierge dat soort dingen verkocht. Maar ja, dat was in de Middeleeuwen. Maar wat ik wil zeggen, op een gegeven moment krijgen de meesten toch wel het besef dat het dat niet helemaal is. Hoort toch een beetje bij jong zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Het ergste vind ik wel om te zien wat er bij veel middelbare scholieren naar binnen gaat. Snickers, mars, red bull enz enz.
Die pakjes zijn natuurlijk inderdaad helemaal mis wat dat betreft met suikers en zouten. Maar ik houd zelf heel erg van koken en dan heel culinair en daar gaat vaak wel suiker of suikerprodukten in. Zeker bij iets als een Indische rijsttafel. Maar dat is natuurlijk ook niet iets dat je elke dag maakt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat noem jij 'gewoon eten'? Want in mijn gewone eten zitten maar heel weinig toegevoegde suikers. Maar ja, mijn gewone eten is dan ook altijd vers, zelf gemaakt, zonder 'pakjes' enz. Dat is natuurlijk niet wat andere mensen als 'gewoon' zien..
Tja, als tiener werkt je stofwisseling ook simpelweg anders dan als volwassene. Je bent dan nog in de groei. Scheelt een boel!! Ik kon vroeger eten wat ik wilde hoor, werd er geen grammetje dikker van. Tot ik de 20 bereikte... toen ging het hardquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar deed je dat vroeger zelf ook niet? Wij gooiden altijd ons brood weg en gingen dan roze koeken halen. Toen had je nog gewoon een winkeltje op school waar de concierge dat soort dingen verkocht. Maar ja, dat was in de Middeleeuwen. Maar wat ik wil zeggen, op een gegeven moment krijgen de meesten toch wel het besef dat het dat niet helemaal is. Hoort toch een beetje bij jong zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |