In maart moeten ze het zeker hebben, anders gaat het sowieso niet door. Tenminste, dat zeggen de mensen bij HAAG. Daar verwachten ze ook niet dat het door zal gaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh? Als je de website leest lijkt alles al in kannen en kruiken. Wanneer zou er duidelijkheid moeten zijn?
quote:2.4. De Organisatie zal zich inspannen het Evenement te laten plaatsvinden. De Organisatie kan op grond van overmacht of het niet verkrijgen van de benodigde vergunningen of om andere motieven besluiten het Evenement af te gelasten. De Organisatie kan steeds besluiten het parcours aan te passen en of individuele inschrijvingen alsnog te annuleren (m.n. ivm. vergunningeisen en of overtekend zijn). Bij annulering of afgelasting door de Organisatie zal geen nieuwe datum worden vastgesteld en zal geen restitutie van gelden aan de Deelnemer plaatsvinden. Als overmacht van de Organisatie in de zin van de Voorwaarden wordt beschouwd ieder handelen of nalaten, dat niet voor risico van de Organisatie komt en of niet te wijten is aan de subjectieve schuld van het bestuur van de Organisatie.
Okee, bij deze danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn we netjes in de middenmoot geëindigd hoor, het gaat er meer om dat we als team een marathon volbrengen en dat iedereen lekker op zijn eigen niveau zijn best doet
Dan kijk je niet heel goed, artikel 2 in het AV:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:59 schreef GotC het volgende:
[..]
In maart moeten ze het zeker hebben, anders gaat het sowieso niet door. Tenminste, dat zeggen de mensen bij HAAG. Daar verwachten ze ook niet dat het door zal gaan.
Wel mooi in de voorwaarden (zag ik niet bij de CPC bv):
[..]
Daarbij: Probeer je maar eens in te schrijven. Kan nog nergens'Inschrijven via www.inschrijven.nl of via een link op deze site. '
Die heb ik wel gelezen, daar staat echter heel wat anders dan in het artikel v/d Den Haag marathon.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan kijk je niet heel goed, artikel 2 in het AV:
http://www.cpcloopdenhaag(...)den%20cpc%202013.pdf
Grappig, mijn werkgever organiseert een zelfde soort loopwedstrijd binnen de zorg (www.zorgmarathon.nl) alleen dan met 5-10 lopers. Vorig jaar 250 ingeschreven teamsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Quoi het volgende:
Oh met dat Ekidengebeuren wil ik ook wel meedoenff tussen de bedrijven door
Ziet er ook erg leuk uitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:36 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Grappig, mijn werkgever organiseert een zelfde soort loopwedstrijd binnen de zorg (www.zorgmarathon.nl) alleen dan met 5-10 lopers. Vorig jaar 250 ingeschreven teams
Was ook erg gaaf. Werkte er toen pas 2 maanden, 'mocht' gelijk meelopen. Vrees alleen dat het komend jaar precies in mijn vakantie valt als het weer doorgaat.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Quoi het volgende:
Oh met dat Ekidengebeuren wil ik ook wel meedoenff tussen de bedrijven door
Laat maar weten waar en wanneerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden
Dan hebben we tussen neus en lippen door al bijna een team compleet
edit na het zien van de reactie van jump
6 juli 2013, Kralingse plas, Rotterdamquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Laat maar weten waar en wanneerDan plan ik hem in
De 10 EM is 16.1 km, dus 1 EM is dan 1.61 km denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
Misschien een gekke vraag hoor maar, hoe ver is 1 mijl
http://www.leukeweetjes.nl/Hoe-lang-is-een-mijl
Ik dacht 4 mijl is 6.6 km maar nu weet ik het niet zeker meer!
Sorry, zie dat je het al hebt gevonden, 26/5/13 idd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Wanneer is Leiden?
Ik ga deze loopjes toevoegen, mis ik nog wat?? En iets meer info als het een nieuwe loop is zou helpen![]()
Sorryquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vraag mensen gewoon of ze het in het formaat van de OP willen aanleveren, dan kun je het gewoon quoten en kopiëren. En als de loop er al in staat natuurlijk alleen naam en afstand.
Het spijt me zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef GotC het volgende:
Gewoon niet verwerken tenzij in het juiste format aangeleverd
Ah! Dan begrijp ik meteen waarom hier vaak de term EM valt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De 10 EM is 16.1 km, dus 1 EM is dan 1.61 km denk ikEn als dat zo is, is 4 EM 6.44 km.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:52 schreef kwoth het volgende:
En TS, wil jij mij ook bij de Veluwezoomtrail toevoegen op 23 juni? Afstand 27 km. Bedankt!
Top!quote:
Dit is mn eerste met lange mouwen. Heb nog wel 2 met korte mouwen van Falke, en daar ben ik erg tevreden overquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:03 schreef kwoth het volgende:
[..]
Top!
En thermo's van Craft kun je nooit genoeg hebben!
Mooi rondje! Heb je een streeftijd in je hoofd voor de HM?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Sorry, zie dat je het al hebt gevonden, 26/5/13 idd.
[..]
Sorry
[..]
Het spijt me zo![]()
Ik eet zoveel mogelijk volkoren brood/pasta/zilvervliesrijst, veel groente, fruit, noten, salades en vlees/vis/gevogelte.
Altijd light frisdrank, soms na een lange run niet, dan mag een blikje cassis![]()
Veel water, zwarte koffie. Bijna geen alcohol, misschien 3 glazen per week gem.
Vandaag trouwens heerlijk gelopen, helemaal pijnvrij. Eerst lekker vlak 16km in trainingstempo/HR, toch nog 3k versneld op het einde om onder de 2 uur te komen en mijn HR toch even omhoog te gooien.
http://www.endomondo.com/workouts/117958826
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |