PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:05 schreef DannyDeko het volgende:
Zou palacio 7 chem halen?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3444717/
Wacht nou tot ze in packs zittenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Over Palacio: RM heeft geen donkergroene positie meer op CAM dit jaar, dus is 5 chem de max toch?
Op de console niet toch? En dat is geen donkergroen maar oranje!1!2Q@35quote:
www.fcbarcelona.esquote:Op maandag 7 januari 2013 20:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Jongons ik heb het hele toty gebeuren gemistiemand een linkje?
http://bit.ly/WEv6ILquote:Op maandag 7 januari 2013 20:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Jongons ik heb het hele toty gebeuren gemistiemand een linkje?
Nietquote:Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
zitten TOTY players nou wel of niet in packs?
Lijkt me niet, om 9u denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
zitten TOTY players nou wel of niet in packs?
Ik vind die CAM in 4231 sowieso maar vreemd atm.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Over Palacio: RM heeft geen donkergroene positie meer op CAM dit jaar, dus is 5 chem de max toch?
Rare items, niet rare players. Kunnen dus ook consumables zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 20:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je deze kopen als de andere voor dezelfde prijs alleen maar rare spelers heeft?
[ afbeelding ]
omgtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 07-01-2013 om 20:11:57FUTers, it's what you've been waiting for... #TOTY reageer retweet
Bedankt, je hebt me net 25000 aan onzin bespaardquote:Op maandag 7 januari 2013 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rare items, niet rare players. Kunnen dus ook consumables zijn
Bij de ene meer kans op betere spelersquote:Op maandag 7 januari 2013 20:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je deze kopen als de andere voor dezelfde prijs alleen maar rare spelers heeft?
[ afbeelding ]
LWB -> LB en Manager 4411 kaarten FTWquote:Op maandag 7 januari 2013 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rare items, niet rare players. Kunnen dus ook consumables zijn
Jouw pack?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:14 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
66 pace met zijn work rates = nog steeds kut
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 07-01-2013 om 20:14:16The #FUT Team of the Year is here! Defenders Sergio Ramos, Pique, Dani Alves, Marcelo and GK Casillas are now in packs until Wed 6pm UK! reageer retweet
Kut, ik post alles zonder stats.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft dit soort plaatjes zonder stats
Iets te vroegquote:
Wat had je dan verwacht. Messi?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:19 schreef Johnbon het volgende:
Silver Keseru als shiny speler in 25.000 pack![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja en voor de rest nog meer pure aids.
In iedergeval een goud kleurige shiny.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht. Messi?
Gewoon je maandsalaris er doorheen pompenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:20 schreef DaggerOne het volgende:
Verdomme heb al mn geld op de markt uitstaan, wil packs kopen!
JAquote:Op maandag 7 januari 2013 20:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zeuren over een winstgevende spelerruilen tegen mijn pack ?
op PS maar 1quote:Op maandag 7 januari 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Na 10 minuten al een hele pagina Marcelo's. Ze hebben ze niet echt zeldzaam gemaakt
Alleen de verdedigers zitten erin, ei.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:21 schreef TBakkert het volgende:
dus ze zitten er al in, maar kan je van hun ook nog de gewone krijgen dan?
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen de verdedigers zitten erin, ei.
natuurlijk nietquote:Op maandag 7 januari 2013 20:21 schreef TBakkert het volgende:
dus ze zitten er al in, maar kan je van hun ook nog de gewone krijgen dan?
Meneer heeft mazzelquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef TBakkert het volgende:
ik had geen shiny-speler in een gewoon 7,5k pack.
3 shiny contracts, waarvan 1 zilver![]()
inderdaad om te janken ditquote:
Valt nog mee dan..quote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
15k pack gekocht:
- De Gea
- 4-1-2-1-2 kaartje
- 4k coins
Ben ik er toch weer ingetrapt
mehh 170k verneukt en Neymar + Falcao en nog wat kleintjes gekregen heb ongeveer 0 verlies gedraaitquote:
Maar toch weer verliesquote:
PACKS!!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef DaggerOne het volgende:
Ik heb ongeveer 50k te besteden. Hoe/waarin zou ik dan moeten traden?
TOTY spelersquote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef DaggerOne het volgende:
Ik heb ongeveer 50k te besteden. Hoe/waarin zou ik dan moeten traden?
Daar maak je gewoon winst mee waarschijnlijk (niet met deze drie kaarten, maar die anderen zijn ook nog wel een paar honderd waard wsl)quote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
15k pack gekocht:
- De Gea
- 4-1-2-1-2 kaartje
- 4k coins
Ben ik er toch weer ingetrapt
handelboyquote:
ja, alleen Dani Alves er nog niet opquote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef Ajacied7 het volgende:
Binnen 3 minuten 6 Marcelos bijgekomen op PS3.
De rest was pure crap op wat 3 shiney contract's naquote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daar maak je gewoon winst mee waarschijnlijk (niet met deze drie kaarten, maar die anderen zijn ook nog wel een paar honderd waard wsl)
uit 1 pakketje dit?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Geen verlies in ieder geval
#dagtaxquote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik ga coins overzetten op een ander account, en daar de pakjes openen. #bijgelovig #allesz
gewoon 7,5k. verdien je makkelijker terugquote:Op maandag 7 januari 2013 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet niet welke pack in moet openen . aaargh, jumbo maar doen dan ?, welke openen jullie
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef Maver24 het volgende:
Mascherano in een pakje, das de verkeerde
quote:
serieus, wie doet zoietsquote:
Kan wel degelijk hoor, ik had in Fifa 12 ook een keer David Silva voor 200 BINquote:Op maandag 7 januari 2013 20:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Die zul je ook nooit krijgen, want autbuyers.
kut-diverquote:
lol. link?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:43 schreef BDIL het volgende:
Nepenthez doet livestream en heeft 3,9 miljoen coins en 41000 FIFA Points
linkquote:Op maandag 7 januari 2013 20:43 schreef BDIL het volgende:
pics or it didnt happen xdquote:Op maandag 7 januari 2013 20:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan wel degelijk hoor, ik had in Fifa 12 ook een keer David Silva voor 200 BIN
hij geeft er alleen Youtube-geld aan uit, dus maakt toch niet zo verliesquote:Op maandag 7 januari 2013 20:43 schreef BDIL het volgende:
Hij krijgt elke maand 35 pond aan FIFA points van sponsor en alle donaties van mensen van coinsquote:Op maandag 7 januari 2013 20:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij geeft er alleen Youtube-geld aan uit, dus maakt toch niet zo verlies
Hier nietquote:
hij kan dat wel doen, ik quicksell niet, want armquote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef Confetti het volgende:
Wat een kneus![]()
Hij gaat ook echt alles wat een waarde heeft uit een pack verkopen op de markt.
Gewoon quick sell als je geen TOTY hebt.
Hij denkt dat die maar 40k waard isquote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
lol hij had IF Lampard in zijn eerste pack
quote:
?quote:
Ze zitten te trollen in die chatquote:
45k op dit moment!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga eens even hunten op een IF Wilshere, dat lijkt me nu even verstandiger om te doen
debieltjequote:
Kom je nu pas achter?quote:
99 messi denk ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 20:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Alle TOTY spelers krijgen rating plus 6.
94 Falcao
99 Messi
98 Ronaldo
93 Alonso
96 Iniesta
96 Xavi
Waag het te betwijfelenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Alle TOTY spelers krijgen rating plus 6.
94 Falcao
99 Messi
98 Ronaldo
93 Alonso
96 Iniesta
96 Xavi
[..]
15quote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kom je nu pas achter?11 jarig spammertje
Zie je wel het is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu.quote:
ben geen GJE, dat kan ik je verzekerenquote:
ja moest gedraagt zich als een voor.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja moest gedraagt zich als een voor.
wat betekent dat?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja moest gedraagt zich als een voor.
Als je niet uitlogt zit je goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef Maver24 het volgende:
de webapp eruit betekend ook geen autobuyers,
Kreeg error dus moest refreshenquote:
Oops! Sorry, it looks like something went wrongquote:
Hmm, even tijd om adem te halen allemaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:03 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Kreeg error dus moest refreshen
Maarja zo lang FUT blijft werken beter om koopjes te scoren
Zou je Neymar en Falcao nu verkopen of ?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is echt bizar hoeveel de prijzen nu al zijn gedaald terwijl dit nog maar het begin van het TOTY isAl zetten mensen veel kaarten gewoon te goedkoop erop.
De eerst komende week nog zeker, prijzen zakken echt als een plumpudding in elkaarquote:Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef sonnyspek het volgende:
Hoelang gaat dat TOTY door dan? Sorry heb er niet veel verstand van.
Neymar is over een paar dagen echt niets meer waardquote:Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zou je Neymar en Falcao nu verkopen of ?
je bent niet de enige die als een malle op koopjes jaagtquote:Op maandag 7 januari 2013 21:10 schreef Thorb het volgende:
Alles waar ik op bied gaat wel iemand overeen. Dit is niet echt mijn markt
Vorig jaar hebben ze eerst de 3 linies verspreid over een aantal dagen, dus nu tot woensdag de verdedigers en dan daarna de middenvelders voor een paar dagen en dan de aanvallers een paar dagen en dan als laatste doen ze nog even alles in 1x uitbrengen,quote:Op maandag 7 januari 2013 21:10 schreef sonnyspek het volgende:
@maver24, dus als ik over een week een pakket koop heb ik nog net zoveel kans als jullie op een speciale speler?
Sommige mensen bieden bijv 5K. meer dan de laagste BINquote:Op maandag 7 januari 2013 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent niet de enige die als een malle op koopjes jaagt
Meh na de TOTY is hij nog maar 80k waardquote:Op maandag 7 januari 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Neymar is over een paar dagen echt niets meer waard
ik zou die coins dus gewoon verkopen voor echt geldquote:Op maandag 7 januari 2013 21:14 schreef BDIL het volgende:
Als ik Ronaldo uit een pack kreeg stopte ik met spelen
Klopt, ze bieden over de normale prijs heenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Sommige mensen bieden bijv 5K. meer dan de laagste BIN
whateverquote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Autoclicker*
Autobuyers kan je niet verslaan.
hier nietquote:
Kom clubben dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
Bid knop de hele tijd kapot, ik kap er mee
pvr? opnemen is dat toch?quote:
Rijst maar die is gebannedquote:
wel als je wacht tot na de crash en tot er bijna geen meer op de markt zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat deze baas in de toekomst nog stijgen?
Ben bang van niet. Zoveel packs geopend met hem er in.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat deze baas in de toekomst nog stijgen?
Maar nu zijn er juist veel toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wel als je wacht tot na de crash en tot er bijna geen meer op de markt zijn
Om de pussiesquote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Gaat het jullie ook om het spelen of alleen om het ruilen?
ik speel vooral, omdat ik ook niet goed ben in traden. Maar het handelen is ook best een leuke toevoegingquote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
quote:
Van ruilen komt huilen, maar spelen is ook kut.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Ik had een Odjidja-Ofoe en een Gary Gardner voor 650 en 450 maar ze zijn lang niet meer zoveel waardquote:Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef Ajacied7 het volgende:
GODSKOLERE DIAME VOOR 600
Rilling door mn lijf
nce, nu hopen dat ze het hebben overgemaakt voor ze erachter komen dat ze er met 2 gezinnen moeten wonen lol xdquote:
gewoon bewaren totdat de markt weer opkrabbelt.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had een Odjidja-Ofoe en een Gardner voor 650 en 450 maar ze zijn lang niet meer zoveel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |