PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Team was vanmiddag al bekend joh, is hier al 800x gepostquote:
Handen op de printscreen knop.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef Confetti het volgende:
Enige hoogtepunt nog te gaan is de kop van Ronaldo als Messi hem weer wint
Xabi terecht.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ipv Xavi ja. Xabi Alonso is terecht (al had het ook Yaya Toure mogen zijn)
Meestal spreek je dingen woord voor woord uit toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef n0ir het volgende:
Je merkt gewoon dat Gullit niet binnen krijgt wat ie voorleest maar het gewoon woord voor woord uitspreekt.
Je leeftquote:
Zonder dat het tot hem doordringt wat voor zin het is jongejonge probeer me effe te snappen man je bent toch zo slimquote:Op maandag 7 januari 2013 19:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Meestal spreek je dingen woord voor woord uit toch?
Zo'n vrouw ging Never Gonna Give You Up zingenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat gebeurt er, ik volg het op dit moment niet
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef Confetti het volgende:
IF Thiago Silva is 250-300k gestegen op de PS3 markt![]()
Haha dat was te verwachten natuurlijk,quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef Confetti het volgende:
IF Thiago Silva is 250-300k gestegen op de PS3 markt![]()
Al sinds WK 2010...quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef Confetti het volgende:
Del Bosque![]()
Ontwikkelen jullie ook langzamerhand haat richting alles dat Spaans is?
Toppertje.quote:
Nope.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef Confetti het volgende:
Ontwikkelen jullie ook langzamerhand haat richting alles dat Spaans is?
Torres als LB in het TOTY?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:23 schreef Confetti het volgende:
Geen enkele speler uit het team dat de CL won ook
Ik zou ook niet weten wie van Chelsea beter was dan dit gezelschap, misschien Ivanovic maar die zou alsnog net zo onterecht geweest zijn als Alves en Pique.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:23 schreef Confetti het volgende:
Geen enkele speler uit het team dat de CL won ook
GJE 4 presidentquote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef BDIL het volgende:
Ze moeten jongen mensen FIFA en UEFA laten leiden
Ronaldo nu al huilen omdat hij niet in het midden staatquote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Kleding van iedereen op Xavi en Iker na.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest vandaag fifa spelen tegen Ozzy,hij was slechter dan GJE.
Falcao ziet er geil uit man, daar zou ik zo mn broek voor laten zakken.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Kleding van iedereen op Xavi en Iker na.
Ach dat kan ik wel inschatten. Het was ook een team met allemaal verkeerde formaties en posities. Hij deed leuk mee dus van 4-0 liet ik hem tot 4-3 komen om daarna weer naar 8-3 te gaan. Toen mocht hij nog even proberen te scorenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Jij bent toch Xbox? Hoe kan je ooit tegen GJE hebben gespeeld.
Falcaoquote:Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Straks pakt Miroslav Stoch de Puskas Award.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach dat kan ik wel inschatten. Het was ook een team met allemaal verkeerde formaties en posities. Hij deed leuk mee dus van 4-0 liet ik hem tot 4-3 komen om daarna weer naar 8-3 te gaan. Toen mocht hij nog even proberen te scoren
Wisten we 6 uur geleden al.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef OmniRocket het volgende:
nou... TOTY = 100 chemistry.....
GG EA....
Waarom zijn jouw filmpjes altijd 10 secondenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef OmniRocket het volgende:
nou... TOTY = 100 chemistry.....
GG EA....
Iddquote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef Revontulet het volgende:
Mevrouw Iniesta mag er ook best wezen
Sluikreclamequote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef DuTank het volgende:
deze zag ik op FB voorbij komen, wat een scam
http://fifapoints.com/index.php?id=26960
Ieder jaar 5 tot 6 weken.quote:
Eski = Oudquote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je zou het maar op moeten schrijven...
CHEEEEEEEEESEquote:Op maandag 7 januari 2013 19:39 schreef ThadCastle het volgende:
Zoals Siem zou zeggen: deze TOTY is echt fraude
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:38 schreef Maver24 het volgende:
IF Kompany en IF Silva die stijgen ineens als een malle in prijs, die had ik moeten kopen deze week, had je dikke winst kunnen maken
Er is maar 5 miljoen keer gestemdquote:Op maandag 7 januari 2013 19:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Er hebben echt miljoenen Fenerbahce supporters gestemd op Stoch. En dan iedereen 10x ofzo.
Allemaal op Stoch dusquote:
FOK! is eigenlijk niet veel beter.quote:
Hier krijg je tenminste antwoord. Daar krijg je als antwoord op je vraag: "wat heb je zelf al opgezocht?".quote:Op maandag 7 januari 2013 19:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
FOK! is eigenlijk niet veel beter.
Enige goeie aan FOK! zijn de mensen uit deze reeks. Pascal zou ook een forum moeten opzetten eigenlijk.
Reemi, we hebben weer een klus.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Enige goeie aan FOK! zijn de mensen uit deze reeks. Pascal zou ook een forum moeten opzetten eigenlijk.
En een forum op uitnodiging danquote:Op maandag 7 januari 2013 19:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig dan, maar dan hebben we gewoon ons eigen plekkie waar we zelfde de baas kunnen zijn. En minder last hebben van lurkers en voorvocht kinderen.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En een forum op uitnodiging danKunnen we ongegeneerd elkaar trading tips geven omdat we toch weten dat we ze als klein clubje gaan uitvoeren
Wat GuRBuH ?quote:
Precies, en wij hebben de controle over bans enzo, dus ze kunnen ook op proef.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]En dan een keer in de zoveel tijd, toch in deze reeks gaan scouten naar eventuele versterkingen.
Het is een geaccepteerde term gewordenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig dan, maar dan hebben we gewoon ons eigen plekkie waar we zelfde de baas kunnen zijn. En minder last hebben van lurkers en voorvocht kinderen.
Geen blik mongolen !quote:Op maandag 7 januari 2013 19:47 schreef n0ir het volgende:
Een forum op uitnodiging zou zo snel doodbloeden, werkt toch niet
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:47 schreef n0ir het volgende:
Een forum op uitnodiging zou zo snel doodbloeden, werkt toch niet
Goh, laat mij ook eens jou smiley gebruiken.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
Alleen die homo van een Zhano respecteert onze mening niet
Zijn andere persoonlijkheid is leuker jaquote:Op maandag 7 januari 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
Is niet mijn smiley, is van de Fok! wereldquote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goh, laat mij ook eens jou smiley gebruiken.
Iddquote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn andere persoonlijkheid is leuker ja
Geniale term ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is een geaccepteerde term geworden
Nee, man. 1 op de 2 reacties van jou is "quote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is niet mijn smiley, is van de Fok! wereld
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
Beetje respect voor Zhano ja. Zhano =quote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn andere persoonlijkheid is leuker ja
Justin Bieberquote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef psychedelicate het volgende:
Wat een fucking man, die rechter. Godverdomme.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Beetje respect voor Zhano ja. Zhano =
LESSSSBAAAAUUUUUUUUUUUUUWWWWWquote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef psychedelicate het volgende:
Heeft ze nou een latex broekje aan? Yum.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Alex Morgan [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef psychedelicate het volgende:
mwa, ik ben vorig jaar ofzo bij Dames Oranje onder 19 geweest, dat was pasquote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Alex Morgan [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Laten we topsporters worden zolang het kanquote:Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef Thorb het volgende:
Die keeper Solo was toch van die orgies in het olympisch dorp?
ik ben al darter maar dat is niet olympischquote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Laten we topsporters worden zolang het kanBoogschieten ofzo of Discuss werpen
Hover hand.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef Zhano het volgende:
Haha, volgens mij doet Blatter zo'n zweefhandje, hoe heet dat ook alweer?
twitter:daRealAkinfenwa twitterde op maandag 07-01-2013 om 19:49:16Hands down RVP needs to be in there also Bale has done his thing also na can't vibe wid dat not a good look not #BMO reageer retweet
San Marinees worden ofzo en dan iets wat verder niemand in dat landje beoefentquote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Laten we topsporters worden zolang het kanBoogschieten ofzo of Discuss werpen
Zelden zo gelachen, en die meen ik. In eerste instantie waren wij de enige op de webapp. Een dag later konden we al tamperen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:52 schreef BDIL het volgende:
Achja beste moment dit FIFA was tamperen, de adrenaline rush en beste packs ooit in je leven
Truequote:Op maandag 7 januari 2013 19:52 schreef BDIL het volgende:
Achja beste moment dit FIFA was tamperen, de adrenaline rush en beste packs ooit in je leven
He, hoe heette jij hier eerst dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen, en die meen ik. In eerste instantie waren wij de enige op de webapp. Een dag later konden we al tamperen.
Saving our ass tail.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen, en die meen ik. In eerste instantie waren wij de enige op de webapp. Een dag later konden we al tamperen.
100 topics volgespammed met het genot van 2 uur, zon aftrekgenot heeft niemand meer na zijn eerste keer gehad ( van een chick niet meegerekendquote:
Ik heb er nog steeds nachtmerries van. Ik had zó rijk kunnen zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij was het mannetje dat geband werd omdat hij vond dat Hitler zijn werk beter had moeten afmaken.quote:
Net zoals vorig jaar dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:55 schreef Maver24 het volgende:
We krijgen dus eerst de TOTY Defenders en de Goalkeeper
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat jij deed, maar ik was drukker bezig met m'n toetsenbord en muis.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
100 topics volgespammed met het genot van 2 uur, zon aftrekgenot heeft niemand meer na zijn eerste keer gehad ( van een chick niet meegerekend)
3 DAGEN WACHTEN OP GVD AANVALLERSquote:Op maandag 7 januari 2013 19:55 schreef Maver24 het volgende:
We krijgen dus eerst de TOTY Defenders en de Goalkeeper
[ afbeelding ]
Waarom zijn jouw filmpjes altijd langer (derde keerquote:Op maandag 7 januari 2013 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
keeper maakt een touchdown/try!
http://www.easports.com/media/play/video/147887430
Eerst een halfuur ouwehoeren om het aan de praat te krijgen. Om vervolgens Fabregas en Benzema 10x uit packs te halen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij deed, maar ik was drukker bezig met m'n toetsenbord en muis.
Eigen doelpunt?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
slowmotionquote:Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw filmpjes altijd langer (derde keer)
weet niet, ik vertraag ook enzoquote:Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw filmpjes altijd langer (derde keer)
Ik las slipjesquote:Op maandag 7 januari 2013 19:58 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie aan ineens witte stipjes in het beeld? Ligt dat aan de uitzending of is m'n TV aan het overlijden?
Na Alex Morgan zitten er wel wat witte klodders hierquote:Op maandag 7 januari 2013 19:58 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie aan ineens witte stipjes in het beeld? Ligt dat aan de uitzending of is m'n TV aan het overlijden?
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na Alex Morgan zitten er wel wat witte klodders hier
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na Alex Morgan zitten er wel wat witte klodders hier
ik lag bijna op de grondquote:Op maandag 7 januari 2013 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Kan je hem ter grote van UI maken ?quote:
Zijn deze er nu of wat ?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
spannend kan me niet inhouden wilde boel hier gr
[ afbeelding ]
Soldadoquote:Op maandag 7 januari 2013 20:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
spannend kan me niet inhouden wilde boel hier gr
[ afbeelding ]
Ik open alleen met Messi vooropquote:
Vers gepuusht dus jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Balasz kan welquote:Op maandag 7 januari 2013 20:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik open alleen met Messi voorop![]()
tenzij koef of manolev (van de bergh mag ook) erop stond
Jaquote:Op maandag 7 januari 2013 20:05 schreef DannyDeko het volgende:
Zou palacio 7 chem halen?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3444717/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |