???????????????//quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIE ZOU IK GODNONDEJU WEL EFFE LEKKER UUHHH UHHHHHH JE WEET WEL JONGE!
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:45 schreef MineraalWater het volgende:
Ik wil niet racistisch zijn, maar ik val doorgaans niet op zwarte dames en deze is behoorlijk zwart en wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIE ZOU IK GODNONDEJU WEL EFFE LEKKER UUHHH UHHHHHH JE WEET WEL JONGE!
Voor mij een grijs gebiedquote:Op maandag 7 januari 2013 18:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik wil niet racistisch zijn, maar ik val doorgaans niet op zwarte dames en deze is behoorlijk zwart en wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zou haar aantrekkelijker vinden met pijp.
JONGE EN MIJ NIET HE?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kiwi heb ik trouwens wel op wapp
jup maar we spelen toch al bijna geen minecraft meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:08 schreef Timwonnacott het volgende:
Wordt de SC dan niet een beetje nutteloos
ohquote:Op maandag 7 januari 2013 19:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
jup maar we spelen toch al bijna geen minecraft meer.
okay berendquote:Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef maurisioo het volgende:
En meer donaties, zelfs remy wil niet doneren
gaat het?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef TJV het volgende:
FLIKKER NOU OP MET JE ZOMBIES MAN VUILE TERING TYFUS
AAAAAAAAAAAAAAHGGGHGHGGHHGHGHG
koop ace of spades.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef maurisioo het volgende:
Ik ga weer CoD2 installeren voor zombie mode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |