quote:Op maandag 7 januari 2013 15:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, Masja heeft een heel artikel op d'r persoonlijke blog over hoe ze rijk werd in Amerika door lolly's op school te verkopen
Ja.quote:
Ze eet nu al een onsje kipfilet met philedelphia. Maar dat zou moeten kunnen bij dit dieet, kon iig niet bij cambridge.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze is het vanzelf zat over drie dagen
huh hij had toch een baan? Of niet meer?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Geen baan dus hij woont nu 50% hier.
[..]
Ze eet nu al een onsje kipfilet met philedelphia. Maar dat zou moeten kunnen bij dit dieet, kon iig niet bij cambridge.
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Geen baan dus hij woont nu 50% hier.
[..]
Ze eet nu al een onsje kipfilet met philedelphia. Maar dat zou moeten kunnen bij dit dieet, kon iig niet bij cambridge.
wat, dat je een onsje kipfilet met philadelphia eet?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]hier bijna in het zelfde schuitje blegh
Neenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat, dat je een onsje kipfilet met philadelphia eet?
Ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh hij had toch een baan? Of niet meer?
Met zonder baan enzo?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]hier bijna in het zelfde schuitje blegh
Ermahgerd, dat is wel frustrerend ja. Kan ie niet ergens anders solliciteren?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Maar.
Dat kon toch niet. Echt een heel ingewikkeld en krom verhaal over mondelinge afspraken en dergelijken. Hij zou aangenomen worden voor stagetarief, maar hij heeft geen opleiding dus dat mag niet, dus het kan niet, dus hij heeft geen baan maar ze zoeken nog naar een oplossing.Ik weet niet, ik laat het maar gaan want ik word er bozig van
Nou vooral herkenbaar omdat ik vandaag dus aan rechts knaude en toen dacht: O ja daar hoef ik toch geen foto's van te nemen omnomnom velletjesquote:Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jep...Triestig he?
[..]
Online alleen 12,50 per maand geloof ik? Zo iets, dus dat valt best wel mee
Gezond eten?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou vooral herkenbaar omdat ik vandaag dus aan rechts knaude en toen dacht: O ja daar hoef ik toch geen foto's van te nemen omnomnom velletjes![]()
![]()
Velletjes is een deel van mijn dieetquote:
quote:
Er is dus echt helemaal niets, dat is het probleem. Of je hebt 5 jaar werkervaring hebben, maar nergens krijg je de mogelijkheid om werkervaring in het vakgebied op te doen. Het is 100 keer knudde met de bouw.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd, dat is wel frustrerend ja. Kan ie niet ergens anders solliciteren?
Wat naar voor julliequote:
maar hij heeft toch al wel ervaring met iets? Of helemaal niet? Als je WIL werken is er echt wel wat te vinden als jonge knaap toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er is dus echt helemaal niets, dat is het probleem. Of je hebt 5 jaar werkervaring hebben, maar nergens krijg je de mogelijkheid om werkervaring in het vakgebied op te doen. Het is 100 keer knudde met de bouw.
[..]
Wat naar voor jullieIs hij al aan het solliciteren?
Met nagelbijten schijn je toch ook te beginnen omdat je een tekort hebt aan een stofje of iets?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Velletjes is een deel van mijn dieet![]()
Het gaat was wel 100% beter gemeld anders mag het niet. Op ander soort werk solliciteren. Geen helpdesk meer. Nu bijna alles rond is gaat ie solliciterenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe is het met zijn gezondheid nu? Kan hij al solliciteren?
Niet in de bouw, hij was facilitair (Dacht ik, voordat ik heb beledig) medewerker bij een bejaardetehuis, en dat werkt niet echt mee. En lang geen 5 jaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hij heeft toch al wel ervaring met iets? Of helemaal niet? Als je WIL werken is er echt wel wat te vinden als jonge knaap toch?
Beautybloggenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jawel maar een normaal vast inkomen is toch erg prettig
Maar hij voelt zich ook beter?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het gaat was wel 100% beter gemeld anders mag het niet. Op ander soort werk solliciteren. Geen helpdesk meer. Nu bijna alles rond is gaat ie solliciteren
Ik wou je net om een gratisch nagelrek vragenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik besef me net dat de fresh meat dezen zondag al is ermahgerd![]()
Bakken met geldquote:Op maandag 7 januari 2013 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan wil je geen bakken vol met geld verdienen
Gaat wel beter maar zeker niet 100%, met het juiste werk moet het wel gaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar hij voelt zich ook beter?
Hopelijk gaat het jullie snel weer voor de wind
Waar de roller hockey normaal is.. ja toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
is dat op de skatebaan in Strijp trouwens?
Misschien kom ik je wel uitlachen
Dat is een kleur die niet goed liep, en daar stonden er een aantal vanquote:Op maandag 7 januari 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is er trouwens een reden dat je 1 zoya met 80% korting in je shop hebt staan Bubs?
Ik moet zeggen dat ik ook dacht van ZOMG GOEDKOOP KOPENquote:Op maandag 7 januari 2013 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is een kleur die niet goed liep, en daar stonden er een aantal van
ik zal een clicker meenemenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waar de roller hockey normaal is.. ja toch?
Jaaaaaaaaa ga je tellen hoe vaak ik op mn bek ga?Ik gok ERG vaak
wat houdt je tegen?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag al zoveel snot en slijm geproduceerd dat ik er letterlijk misselijk van ben en wil nierken.
Jamaar hierboven zei je skatebaan op strijpquote:Op maandag 7 januari 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeeeee, area 51 is een skatebaan, geen rolschaatsbaan
wel een goeden reden om eerder naar huis te gaan welquote:Op maandag 7 januari 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het feit dat ik op kantoor zit.
Straks als ik thuis ben ga ik wel ff los denk ik
quote:
nee, in Strijp.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar hierboven zei je skatebaan op strijp
ja ze hebben al 7 keer tegen me gezegd dat ik heus wel thuis mag werken morgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wel een goeden reden om eerder naar huis te gaan wel
how could they refuse you?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Is wel half open he... het is buiten![]()
En ik ben er zenuwachtig voor
dan had ik allang m'n spullen gepakt en lekker naar huis gegaanquote:Op maandag 7 januari 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ze hebben al 7 keer tegen me gezegd dat ik heus wel thuis mag werken morgen.
ja mijn collega's zijn wel weg nu, baas nog niet, ik ga zoquote:Op maandag 7 januari 2013 16:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dan had ik allang m'n spullen gepakt en lekker naar huis gegaan
Van 18u tot 21uquote:
Nouja misschien val ik zoooooveel op mn bek dat ze denken 'er is geen hoop voor je'quote:
hehehe, vast nietquote:Op maandag 7 januari 2013 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van 18u tot 21u
[..]
Nouja misschien val ik zoooooveel op mn bek dat ze denken 'er is geen hoop voor je'![]()
![]()
![]()
nee snap ik ook wel, maja als je nog steeds half ziek bent had ik dat toch wel gedaanquote:Op maandag 7 januari 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja mijn collega's zijn wel weg nu, baas nog niet, ik ga zo
Ik wilde niet de eerste dag na de verkansie meteen thuis werken
Dan gewoon je tetten flashenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van 18u tot 21u
[..]
Nouja misschien val ik zoooooveel op mn bek dat ze denken 'er is geen hoop voor je'![]()
![]()
![]()
ja maar jij hebt ook nog geen hypotheekstrop en alles. Naja, lang verhaal, ik heb gewoon niet een heel jofel arbeidsverleden en ik wil gaarne voorkomen dat die trend zich doorzetquote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee snap ik ook wel, maja als je nog steeds half ziek bent had ik dat toch wel gedaanmaar jij zat ook met je beoordeling eind deze maand enzo toch? dus ik snap jou ook wel
ja dabedoelik, jij bent oud en hypotheek enzo, ik heb dat nietquote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij hebt ook nog geen hypotheekstrop en alles. Naja, lang verhaal, ik heb gewoon niet een heel jofel arbeidsverleden en ik wil gaarne voorkomen dat die trend zich doorzet
Vandaag overleefd, koortsvrij, enkel velen snot en spierpijn maar daar valt mee te leven
Pahahaha ja aan ene kant klote tijd maar ik vind em zelf eik wel fijn... cif voetbalt 's middags en die kan dan mooi zorgen dat ie voor 18u thuis is voor samsonquote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, vast niet
En wat een klotetijd voor een zondag ermahgerd
Oeehhh goeien ideequote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan gewoon je tetten flashen![]()
Doe je je holo hotpants aan?
gewoon doenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahaha ja aan ene kant klote tijd maar ik vind em zelf eik wel fijn... cif voetbalt 's middags en die kan dan mooi zorgen dat ie voor 18u thuis is voor samsonKan ik met een gerust hart trainen
[..]
Oeehhh goeien idee
Ja zal ik em aandoen?Is dat niet stom??
![]()
ERMAHGERD INTANT TWIJFEL OVER ALLES STRESSSSSSS
Neem een koffer met 5 verschillende complete outfits mee zodat je ter plekke kan afkijken wat de norm isquote:Op maandag 7 januari 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahaha ja aan ene kant klote tijd maar ik vind em zelf eik wel fijn... cif voetbalt 's middags en die kan dan mooi zorgen dat ie voor 18u thuis is voor samsonKan ik met een gerust hart trainen
[..]
Oeehhh goeien idee
Ja zal ik em aandoen?Is dat niet stom??
![]()
ERMAHGERD INTANT TWIJFEL OVER ALLES STRESSSSSSS
ditquote:Op maandag 7 januari 2013 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem een koffer met 5 verschillende complete outfits mee zodat je ter plekke kan afkijken wat de norm is
Dat zat ik ook te bedenkenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem een koffer met 5 verschillende complete outfits mee zodat je ter plekke kan afkijken wat de norm is
Ik zou het ook gewoon doen hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te bedenkenIk doe het ook nog
![]()
![]()
STREEESSSSSS
![]()
![]()
Ik ga serieus als een klein kind met giga smile door rondlopen
Doe doe doequote:Op maandag 7 januari 2013 16:47 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfel of ik zal gaan falen of niet.
Hmm, mja, als het leuk is en je hebt het geld ervoor, waarom niet?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen nagellak though. Moet ik ook weer eens kopen.
Mijn moeder begint volgens mij altijd ergens in het middenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:52 schreef Mirjam het volgende:
ermagerd ik heb een borduurpakket die ik echt tof vind maar weet niet hoe ik moet beginnen, waarom staat het begin niet beschreven voor noobs
ja maar welke steken kies je en hoe kies je dat enzo, dramaquote:Op maandag 7 januari 2013 16:55 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn moeder begint volgens mij altijd ergens in het midden
Het is ook geen kruisjespatroon toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:52 schreef Mirjam het volgende:
ermagerd ik heb een borduurpakket die ik echt tof vind maar weet niet hoe ik moet beginnen, waarom staat het begin niet beschreven voor noobs
de mijne begint aan de rand.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:55 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn moeder begint volgens mij altijd ergens in het midden
weetikveelquote:Op maandag 7 januari 2013 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is ook geen kruisjespatroon toch?
Hmm, tis een beetje te lang geleden dat ik het voor het laatst gedaan heb dus ik ben het vergetenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar welke steken kies je en hoe kies je dat enzo, drama
aan de lijnen te zien niet, dat is best wel aidsquote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weetikveel
het staat er niet bij wat het wel/niet is, er staat wel een aantal steken uitgelegd maar verder niet bij hoe/wat dus snap dr niks van
Ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hmm, mja, als het leuk is en je hebt het geld ervoor, waarom niet?![]()
Moet ik zeggen eigenlijkWil stiekem een KitchenAid, maar kost 600 ekkies
Kan me spaarrekening wel plunderen mja. Ik vind het leuk, heb in principe het geld en doe het alsnog niet
ZO TEGENSTRIJDIG
Ja maar het wordt zo verkocht, dus dan zou er enige logica in moeten zitten, toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
aan de lijnen te zien niet, dat is best wel aids
Wat een stel falers zijn we ookquote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Nee. Half, al mijn vaste lasten zijn eruit en ik heb nog een beetje te besteden en ik heb zin om iets voor mezelf te kopen![]()
Amagad. KOPEN! Ook al is een spaarrekening plunderen niet zo'n goed ideeMaar ik denk wel dat je er veel en lang plezier van gaat hebben
Met telpatronen zoek je het middelpunt van de stof en het middelpunt van het patroon op en daarmee begin je. Zo voorkom je dat je aan de onderrand 2cm stof overhoudt en bovenaan 20 cm enzoquote:Op maandag 7 januari 2013 16:52 schreef Mirjam het volgende:
Ja vast wel, maar je moet dus niet alleen kruissteken doen want daar zijn die punten te spits voor. kruissteek is juist het makkelijkstequote:Op maandag 7 januari 2013 16:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar het wordt zo verkocht, dus dan zou er enige logica in moeten zitten, toch?
en wat is een heel vakje, het gebied tussen vier gaatjes?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh wacht Mirjam ik weet het al. Op een heel vakje van 1 kleur doe je dat hele vakje die kleur. Gewoon overeenkomstig met de kleuren die voorgedrukt staan.
je bent echt superduperquote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geen paint want failEn nu moet ik koken dus als je het niet snapt kom ik er op terug
Ermahgerd een baby?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Incantrix het volgende:
Ik kreeg net zomaar allemaal cadeautjes bij de post
Wat tof!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Een pakje voor de baby en een lakje
Dat zou hendig bevallen zijn!quote:
Zat ik ook te bedenkenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou hendig bevallen zijn!
Dat de postbode een pakketje heeft waarvoor getekend moet worden en dan ermahgerd, Peach!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou hendig bevallen zijn!
Ja, echt liefquote:
En dat je dan niet thuis bent en als je terugkomt het moet afhalen bij de burenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat de postbode een pakketje heeft waarvoor getekend moet worden en dan ermahgerd, Peach!
Die dan zeggen 'jah, zo raar, het ruikt een beetje vreemd hoor!' (zeiden ze ook toen we de swapkoffert er ophaalden terwijl er een kapot lakje inzatquote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat je dan niet thuis bent en als je terugkomt het moet afhalen bij de buren
Zou het in het haartopic vragenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:54 schreef RenRen- het volgende:
Ladies, ik heb meningen nodig![]()
Mijn haar is voor dunner aan het worden, en ik dacht dat het gewoon maar hoorde bij uit de pubertijd raken. Maar mijn moeder keek ernaar en schrok er best wel van, en zei dat ik vitamines moet slikken om haaruitval tegen te gaan (Ik heb ook vrij veel last van haaruitval, na het wassen van mijn haren ligt er een hele bos in de wasbak). Werkt dat ook, of is het broodje aap?
Zou je mij nog de stiksteek willen uitleggen, waar het voor gebruikt wordt en hoe je het toepast?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Blij je te kunnen helpen. Hobbies zijn zó fijn!
sterker nog, ik zou er even mee naar de huisarts gaanquote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou het in het haartopic vragen![]()
Hoe was en verzorg je je haar nu?
Zonder sulfaten en siliconen, en ik doe er een beetje mousse in na het wassen. En ik fohn het, omdat ik anders echt de straat niet opkan, dan heb ik een soort op-mijn-hoofd-geplakte-krullen-kapsel.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou het in het haartopic vragen![]()
Hoe was en verzorg je je haar nu?
Echt? Kan het iets ernstigs zijn dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sterker nog, ik zou er even mee naar de huisarts gaan
Een vriendin van mij had dat ook en ik weet niet meer wat de oplossing was, maar wel dat de huisarts uitkomst biedtquote:Op maandag 7 januari 2013 17:54 schreef RenRen- het volgende:
Ladies, ik heb meningen nodig![]()
Mijn haar is voor dunner aan het worden, en ik dacht dat het gewoon maar hoorde bij uit de pubertijd raken. Maar mijn moeder keek ernaar en schrok er best wel van, en zei dat ik vitamines moet slikken om haaruitval tegen te gaan (Ik heb ook vrij veel last van haaruitval, na het wassen van mijn haren ligt er een hele bos in de wasbak). Werkt dat ook, of is het broodje aap?
Nee, maar heel veel haaruitval is niet echt normaal denk ik, misschien weet de huisarts hoe/watquote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt? Kan het iets ernstigs zijn dan?
Dankjewel @ Allebei, ik ga morgen wel gelijk naar de huisartsquote:Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had dat ook en ik weet niet meer wat de oplossing was, maar wel dat de huisarts uitkomst biedt
Ow, en Paul komt straks even op je mail terug, die heeft even advies gevraagd bij 2 vrienden van ons die ontwerpers zijn en veel met fotosoep werken
Ik weet niet echt of het extreem veel is, het is wel meer dan ooitquote:Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, maar heel veel haaruitval is niet echt normaal denk ik, misschien weet de huisarts hoe/wat
Deze Mir?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zou je mij nog de stiksteek willen uitleggen, waar het voor gebruikt wordt en hoe je het toepast?
Succes ermee en eetsequote:Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankjewel @ Allebei, ik ga morgen wel gelijk naar de huisarts
Oh eten
OEH! OEH! HOE!!! Mag ik mee?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
is dat op de skatebaan in Strijp trouwens?
Misschien kom ik je wel uitlachen
Ja, helemaal goed, alleen wanneer ik voor de stiksteek moet kiezen weet ik nog nietquote:Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mirjam ik heb ff de paints in het borduurtopic geplaatst. De rest komt vanavond, indien nog nodig
ik ben zo benieuwd ermahgerdquote:Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
Doh jongeh ik heb bijna professionele foto's van mijn mutsen gemaakt!![]()
Een foute zin in so many ways
Maak je pics?quote:
met MEE bedoel ik U&me togetha!quote:
quote:
quote:
Nee, daarom. Ik hoop dat ze me een beetje serieus neemt. Ik denk namelijk niet dat het ligt aan mijn shampoo's, ik heb alles al zo mild... Ik zie het welquote:Op maandag 7 januari 2013 18:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huisarts er naar laten kijken kan geen kwaad Ren. Het kan een vorm van eczeem zijn, het kan stress zijn, het kan iets hormonaals zijn..allemaal zaken die je niet beinvloed met andere shampoo of conditioner
Moet ik teruglezen Ren of kan ik er vanuit gaan dat je last heb van je hoofdhuid? Schilfers? Wondjes? Jeuk?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, daarom. Ik hoop dat ze me een beetje serieus neemt. Ik denk namelijk niet dat het ligt aan mijn shampoo's, ik heb alles al zo mild... Ik zie het wel
Nee, ik heb opeens best dun haar, mijn moeder schrok ervan en nu ik erover nadenk verlies ik altijd best veel haar. Geen schilfers of jeuk of iets, gewoon veel minder haar, dus misschien ligt het aan vitamines, misschien niet, dus de dames zeiden dat de huisarts misschien uitkomst kan biedenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet ik teruglezen Ren of kan ik er vanuit gaan dat je last heb van je hoofdhuid? Schilfers? Wondjes? Jeuk?
Ik hoop igg dat het meevalt voor je.
Afhakken?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ikke morgen fysio. Ik hoop dat het wat gaat helpen want op dit moment mogen ze mijn been er gerust afhakken
Goed geradenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Welke film is dat schaar? Hachi?
doenquote:
Neinz....het is nog steeds de ontsteking in mijn heup. Alle medicijnen (3 tot nu toe), rontgenfoto, echo, hebben niet geholpen of duidelijkheid gegeven. Dus nu fysio.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Afhakken?Is het nog steeds dat wandelende stukje ding?
googelen gaat!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed geraden.
Ik hield het niet droog
Dat klinkt echt heel kutquote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neinz....het is nog steeds de ontsteking in mijn heup. Alle medicijnen (3 tot nu toe), rontgenfoto, echo, hebben niet geholpen of duidelijkheid gegeven. Dus nu fysio.
Ik heb een beetje de balen van die dokter van mij. Het is net of hij gewoon een lijstje aan het afvinken is ofzo. Maar ondertussen heb ik al 4 maanden pijn![]()
En hij wilde geen andere medicijnen voorschrijven wat volgens hem waren de laatste al zwaar.
Kweenie...volgens mij weet Sjaan daar wel het e.e.a. van maar ik had niet het gevoel dat ik nou hele zware meds had gekregen.
Het schijnt dit te zijn:
vanwege de operatie aan mijn voet waarschijnlijk.
Ik denk het wel hoor.... het is ook als openbaar evenement gemaakt; maar ik weet het eik ook niet helemaal zeker vandaarquote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik begin toch te twijfelen over de openbaarheid nu. Ik informeer nog even bij schoonsis
Project Xquote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor.... het is ook als openbaar evenement gemaakt; maar ik weet het eik ook niet helemaal zeker vandaar
Dat fimpje gaat over instabiliteit van het SIgewricht, andere naam is bekkeninstabiliteit. Heb je uitsralinspijn naar je heup dat je zo specifiek je heup noemt?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neinz....het is nog steeds de ontsteking in mijn heup. Alle medicijnen (3 tot nu toe), rontgenfoto, echo, hebben niet geholpen of duidelijkheid gegeven. Dus nu fysio.
Ik heb een beetje de balen van die dokter van mij. Het is net of hij gewoon een lijstje aan het afvinken is ofzo. Maar ondertussen heb ik al 4 maanden pijn![]()
En hij wilde geen andere medicijnen voorschrijven wat volgens hem waren de laatste al zwaar.
Kweenie...volgens mij weet Sjaan daar wel het e.e.a. van maar ik had niet het gevoel dat ik nou hele zware meds had gekregen.
Het schijnt dit te zijn:
he bah puckzzz! Wat frustrerend!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het schijnt dit te zijn:
Oh, echt, dat ís bi? Ik dacht dat dat 2 aan elkaar 'geplakte' pijnen warenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat fimpje gaat over instabiliteit van het SIgewricht, andere naam is bekkeninstabiliteit. Heb je uitsralinspijn naar je heup dat je zo specifiek je heup noemt?
Welke pijnstillers heb je? Fysio kan sowieso geen kwaad trouwens, de oorzaak aanpakken is altijd beter dan de pijn verdoven en zo overbelasting in de hand werken..
Ja ik geloof het wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:33 schreef Incantrix het volgende:
Zijn dat de si-gewrichten Puckz? Dan zou je ook een osteopaat kunnen consulteren. Doet idd pijn (komt bij mij mee met instabiel bekken), maar kweenie of dat dan het enige is? Sinds je echt pijn in je heup hebt ook
als de oorzaak een ontsteking is heet het bekkenpijn, als de oorzaak te slappe banden en dus wiebelende onderdelen is heet het bekkeninstabiliteit. Je kan het ook allebei tegelijk hebben, dat is dubbele hel. Als het fors los zit kan je schaambeen ook wrikken vooraan..quote:Op maandag 7 januari 2013 19:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, echt, dat ís bi? Ik dacht dat dat 2 aan elkaar 'geplakte' pijnen waren
Voorlopig is de theorie zo:quote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat fimpje gaat over instabiliteit van het SIgewricht, andere naam is bekkeninstabiliteit. Heb je uitsralinspijn naar je heup dat je zo specifiek je heup noemt?
Welke pijnstillers heb je? Fysio kan sowieso geen kwaad trouwens, de oorzaak aanpakken is altijd beter dan de pijn verdoven en zo overbelasting in de hand werken..
Heb je geen andere pijnstillers? Diclofinac ofzo? Of iig spierverslappers?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb dus vooral pijn in mijn kont (achterzijde van de bil) pijn aan de achterkant van mijn bovenbeen met uitschieters naar de voorkant, pijn in de knieholte en kuit met uitschieters naar scheenbeen en enkel.
wat voor spul?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je geen andere pijnstillers? Diclofinac ofzo? Of iig spierverslappers?
Nope....diclofenac was 1 van de kurenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je geen andere pijnstillers? Dicfloniac ofzo? Of iig spierverslappers?
Zie mijn ninjaquotequote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diclofenacquote:
Hoezo is dat eng??quote:
Ik vind het gewoon een verrekte engnek. Die staat dan ineens bij je bed ofzoquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:01 schreef Debsterr het volgende:
Vrijdagavond is er hier thuis een horroravond, georganiseerd door Baas en er komen dan een paar collega's. Vorige keer was het bij een andere collega dus ik ben toen thuisgebleven, maar nu ga ik het proberen bij te wonen... ik weet zeker dat ze al wedjes gelegd hebben hoe lang ik het vol hou tot ik naar boven vlucht om nagellakjes te knuffelen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:01 schreef Debsterr het volgende:
Vrijdagavond is er hier thuis een horroravond, georganiseerd door Baas en er komen dan een paar collega's. Vorige keer was het bij een andere collega dus ik ben toen thuisgebleven, maar nu ga ik het proberen bij te wonen... ik weet zeker dat ze al wedjes gelegd hebben hoe lang ik het vol hou tot ik naar boven vlucht om nagellakjes te knuffelen.
Dat klinkt meer als zenuwpijn, zoals ischias. Bij mij is door de bekkenfysio gezegd dat uitstralingspijn tot de knieholte van mijn bekken komt/heet, kuit en enkel zijn ischias. Ischias begint ook op een rare plek, een soort van in je kont ergens, maar waar precies kan ik zelf niet aanwijzen, daarvoor zit het te diep binnenin. Voelt het alsof je met een vulling op een stukje aluminiumfolie kauwt x1000, of je elektrische botje stoot? Of is het hele andere pijn?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb dus vooral pijn in mijn kont (achterzijde van de bil) pijn aan de achterkant van mijn bovenbeen met uitschieters naar de voorkant, pijn in de knieholte en kuit met uitschieters naar scheenbeen en enkel.
Doe gewoon! Als hij t zelf wil dan wil ie je ouders zienquote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef megamandy het volgende:
Godver M. wilde langskomenen nu heb ik nee gezegd, maar eigenlijk wil ik het wel, maar ik heb geen zin om dan eerst gezellig beneden bij mijn pa en ma te zitten enzo
meeeeh, ik ben een stresskip
gewoon doen. Get it over with.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef megamandy het volgende:
Godver M. wilde langskomenen nu heb ik nee gezegd, maar eigenlijk wil ik het wel, maar ik heb geen zin om dan eerst gezellig beneden bij mijn pa en ma te zitten enzo
meeeeh, ik ben een stresskip
Ik heb net een proefberekening gemaakt op toeslagen.nl en daar neemt hij het maximale huurbedrag van ¤375 ongeveer. Dus van <23quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat haat haar belastingdienst. Alles is zo onduidelijk en die sites ugh
Naja daar hadden we vanmiddag dus een hele discussie overquote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe gewoon! Als hij t zelf wil dan wil ie je ouders zien
De twee bekkenhelften zitten met kraakbeen aan het heiligbeen en die scharnierpunten is het SI- gewricht. Je bekkenhelften kunnen scheef staan ten opzichte van elkaar en dat geeft zowel voor als achter wrijving. De boel kan ook gewoon wiebelen bij lopen, zitten met je ene been over het andere enz.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als zenuwpijn, zoals ischias. Bij mij is door de bekkenfysio gezegd dat uitstralingspijn tot de knieholte van mijn bekken komt/heet, kuit en enkel zijn ischias. Ischias begint ook op een rare plek, een soort van in je kont ergens, maar waar precies kan ik zelf niet aanwijzen, daarvoor zit het te diep binnenin. Voelt het alsof je met een vulling op een stukje aluminiumfolie kauwt x1000, of je elektrische botje stoot? Of is het hele andere pijn?
Ik heb geen idee verder hoor, ik weet alleen dat het verdomde zeer doet en enorm beperkend is.
Taart, ik dacht vooral dat het SI-gewricht wegzakt als een soort van wipwap-effect met de bi. Zeg maar zo van het bekken kantelt/zakt scheef naar voren, waardoor het SI-gewricht ook verzakt. Wist niet dat dat juist de bi was zeg maar
Oh ik krijg nederlandse lesquote:
Volgens mij geldt degene boven de 23 dan, dus 600zoveel.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weet iemand hoe het met maximale huur zit als 1 iemand wel 23 is en de ander niet? Voor huurtoeslag?
quote:
Ik stop wel met bloggen, het heeft geen zin meer nu Priem ook blogtquote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik heb er 6... IK HAAL JE BIJNA IN JONGUEH
Zeer goeien keuzequote:Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik stop wel met bloggen, het heeft geen zin meer nu Priem ook blogt.
Maar 1 iemand is wel 23.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb net een proefberekening gemaakt op toeslagen.nl en daar neemt hij het maximale huurbedrag van ¤375 ongeveer. Dus van <23
Is dat nou wel of niet kale huurquote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij geldt degene boven de 23 dan, dus 600zoveel.
Meteen al je samples doorsturen ja!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik stop wel met bloggen, het heeft geen zin meer nu Priem ook blogt.
Ja, kale huur.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat nou wel of niet kale huur
AL m'n samples... zo velen zijn dat er niet hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meteen al je samples doorsturen ja!!!
Dan krijg je geen huursubsidie meer denk ik, is toch tot ¤660,-? Of is die prijs ook verhoogd.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus 725 met alles erop er eraan zou er wel eens onder kunnen vallen?
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat is niet kale huur.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan krijg je geen huursubsidie meer denk ik, is toch tot ¤660,-? Of is die prijs ook verhoogd.
Ik weet niet hoe het in het verre Brabant zit, maar hier is de inschrijfduur bij de woningbouw gemiddeld pakweg 4 jaarquote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja we kijken wel verder bij de woningdinges en dan pas als het echt te lang duurt bij particulier
Brum is 4 jaar en 7 maanden ingeschrevenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in het verre Brabant zit, maar hier is de inschrijfduur bij de woningbouw gemiddeld pakweg 4 jaar
Eindhoven rond de 6 volgens mijquote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in het verre Brabant zit, maar hier is de inschrijfduur bij de woningbouw gemiddeld pakweg 4 jaar
Nice!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum is 4 jaar en 7 maanden ingeschreven
ik vind dat érg veel spees.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En de ander is <23quote:
ik betaalde 600 voor een klein hok, saying?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat érg veel spees.
toen ik voor het eerst op mezelf ging betaalde ik zo'n 240 euro huur.
ja, ik woonde klein en kut, maar het voldeed wel.
Tijden zijn wel veranderd. Ik woon nu vijf jaar in mijn huis en de huur voor nieuwe bewoners is in die tijd al ongeveer 150 euro verhoogd.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat érg veel spees.
toen ik voor het eerst op mezelf ging betaalde ik zo'n 240 euro huur.
ja, ik woonde klein en kut, maar het voldeed wel.
Gulden hoop ik?quote:
ík vind het duur. zeker voor een eerste woning.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
725 inclusief is dus niet duur met 2 man. Praat die meid geen bullshit aan.
Kom je wel redelijk ver mee in Breda. Bij allebei onze huizen zaten we rond de 4 jaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum is 4 jaar en 7 maanden ingeschreven
dit betrof geen woningbouw volgens mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou sorry Skjoe, maar ik vind 600 euro echt fucking duur voor een woning van 40m2. Spees is naar woningbouwhuizen aan het kijken he? Die zijn een stukkie goedkoper dan particulier
Dat mag ik hopen ja, sowieso als iets inclusief vermeld wordt is 't bijna altijd particulier. Toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit betrof geen woningbouw volgens mij.
Spees, doe eens duidelijkheid gevenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit betrof geen woningbouw volgens mij.
ja, vrijwel altijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, sowieso als iets inclusief vermeld wordt is 't bijna altijd particulier. Toch?
Woningbouw heeft ook inclusiefquote:Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, sowieso als iets inclusief vermeld wordt is 't bijna altijd particulier. Toch?
Ze zegt net dat Brum al 4,5 jaar ingeschreven staatquote:Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik zal wel gek zijn. Ik kon alleen geen vijf jaar wachten op een sociale steunwoning.
ik zei ook ik, niet spacequote:Op maandag 7 januari 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Woningbouw heeft ook inclusief
[..]
Ze zegt net dat Brum al 4,5 jaar ingeschreven staat
o zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Je bankrekening.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:00 schreef megamandy het volgende:
Heb altijd het idee van ermahgerd waar moet ik al dat geld vandaan halen
wen er maar vast aan dat ongeveer de helft van wat er binnen komt aan wonen en toebehoren op gaatquote:Op maandag 7 januari 2013 21:00 schreef megamandy het volgende:
Heb altijd het idee van ermahgerd waar moet ik al dat geld vandaan halen
DO YOU WANT A TAMPON WITH THAT PMS GIRL?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben pissig op mijzelfDus heb niet echt iets te melden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
MM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
What's up?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
je hebt niet gezegd dat ie toch kon komen?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel en toen was het weer te laatquote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt niet gezegd dat ie toch kon komen?
Typische vrouwen issues ditquote:Op maandag 7 januari 2013 21:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel en toen was het weer te laat![]()
Dus nu ben ik pissig, omdat ik vanmiddag tegen hem zei dat ik het stom vond dat hij nooit hierheen of naar Maastricht wilde komen. Heel verhaal erom heen.
Toen hij dus zei dat hij wel wilde komen vanavond was dat zo plotseling en toen schrok ik ervanEn toen ik er wel vrede mee had was het volgens hem alweer te laat om te komen
Nu ben ik dus boos op mijzelf
Ja dat, je lijkt wel een wijfquote:Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Typische vrouwen issues dit. Zo herkenbaar ook!
dat soort dingen doen mannen nietquote:Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben soms NOG boos op Baas omdat OOIT (pre samenwonen tijdperk) hij had gezegd dat 'ie wel eens spontaan zou langskomen als ik 't niet zou verwachten. Nooit gedaan. Soms haal ik het nog naar boven.
Gelukkig heeft hij mijn adres niet dus kan dat niet gebeurenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben soms NOG boos op Baas omdat OOIT (pre samenwonen tijdperk) hij had gezegd dat 'ie wel eens spontaan zou langskomen als ik 't niet zou verwachten. Nooit gedaan. Soms haal ik het nog naar boven.
whuuuut?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij mijn adres niet dus kan dat niet gebeuren
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef megamandy het volgende:
En gelukkig stel ik mij nu dus schijnbaar niet aan en is het voor jullie ook herkenbaar
Tot nu toe is dat nergens voor nodig geweest. En net vroeg ik dus of hij nou mijn adres wilde en zei hij andere keerquote:
je stelt je wel aan. Maar we zijn allemaal vrouwen en dat doen we nou eenmaalquote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef megamandy het volgende:
En gelukkig stel ik mij nu dus schijnbaar niet aan en is het voor jullie ook herkenbaar
Ik zeg tegen Fred ook wel eens in tranen "godverdomme ik lijk wel een wijf" en dan moet hij lachen en dan vind ik hem stom, want op dat moment is het heul niet grappig want wijfquote:Op maandag 7 januari 2013 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe vrouwendingenZo heerlijk dit
Vooral omdat ik dan vaak schreeuw: Ja het is een vrouwending; maar ik ben ook een vrouw (inclusief tranen alles
)
Dat bedoel ik ookquote:Op maandag 7 januari 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je stelt je wel aan. Maar we zijn allemaal vrouwen en dat doen we nou eenmaal
WELJA BEGIN MAAR WEER OVER DE TRANEN!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe vrouwendingenZo heerlijk dit
Vooral omdat ik dan vaak schreeuw: Ja het is een vrouwending; maar ik ben ook een vrouw (inclusief tranen alles
)
"En ik wil helemaal niet zo'n wijf zijn"quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg tegen Fred ook wel eens in tranen "godverdomme ik lijk wel een wijf" en dan moet hij lachen en dan vind ik hem stom, want op dat moment is het heul niet grappig want wijf
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WELJA BEGIN MAAR WEER OVER DE TRANEN!
Awww, als jij zo'n drama wil maken moet je eerst je flesje tranen erbij pakkenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WELJA BEGIN MAAR WEER OVER DE TRANEN!
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
IK ZOU ZE ALLEMAAL AAN JOU GEVEN ALS IK KON MIJN LIEFSTEN SJAAN
Visualquote:Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Awww, als jij zo'n drama wil maken moet je eerst je flesje tranen erbij pakken
OMFG JA WACHTquote:Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Awww, als jij zo'n drama wil maken moet je eerst je flesje tranen erbij pakken
Naja het is niet groot maar ook niet klein.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie Spees ook niet blij worden in een klein hok. En als zij het deel dat ze zelf moet betalen (want dat is hoger dan een kleinere woning, ook met huursubsidie) wil en kan betalen, waarom niet?
Als je dat deelt met zijn 2en is het best te doen!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja het is niet groot maar ook niet klein.
Maar daar zat dus ALLES al bij he, inclusief vaatwasser koelkast combi magnetron, tv aansluiting gas water licht internet.
Het is een behoorlijk vermakelijk beeld moet ik zeggen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG JA WACHT
FF
NEE
WACHT
EERST BRIL AF
WAAACHT VERDOMMERUPPELT*
WELJFLWFJWELJKWJF BUUUHUUUU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |