quote:Op maandag 7 januari 2013 15:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, Masja heeft een heel artikel op d'r persoonlijke blog over hoe ze rijk werd in Amerika door lolly's op school te verkopen
Ja.quote:
Ze eet nu al een onsje kipfilet met philedelphia. Maar dat zou moeten kunnen bij dit dieet, kon iig niet bij cambridge.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze is het vanzelf zat over drie dagen
huh hij had toch een baan? Of niet meer?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Geen baan dus hij woont nu 50% hier.
[..]
Ze eet nu al een onsje kipfilet met philedelphia. Maar dat zou moeten kunnen bij dit dieet, kon iig niet bij cambridge.
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Geen baan dus hij woont nu 50% hier.
[..]
Ze eet nu al een onsje kipfilet met philedelphia. Maar dat zou moeten kunnen bij dit dieet, kon iig niet bij cambridge.
wat, dat je een onsje kipfilet met philadelphia eet?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]hier bijna in het zelfde schuitje blegh
Neenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat, dat je een onsje kipfilet met philadelphia eet?
Ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh hij had toch een baan? Of niet meer?
Met zonder baan enzo?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]hier bijna in het zelfde schuitje blegh
Ermahgerd, dat is wel frustrerend ja. Kan ie niet ergens anders solliciteren?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Maar.
Dat kon toch niet. Echt een heel ingewikkeld en krom verhaal over mondelinge afspraken en dergelijken. Hij zou aangenomen worden voor stagetarief, maar hij heeft geen opleiding dus dat mag niet, dus het kan niet, dus hij heeft geen baan maar ze zoeken nog naar een oplossing.Ik weet niet, ik laat het maar gaan want ik word er bozig van
Nou vooral herkenbaar omdat ik vandaag dus aan rechts knaude en toen dacht: O ja daar hoef ik toch geen foto's van te nemen omnomnom velletjesquote:Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jep...Triestig he?
[..]
Online alleen 12,50 per maand geloof ik? Zo iets, dus dat valt best wel mee
Gezond eten?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou vooral herkenbaar omdat ik vandaag dus aan rechts knaude en toen dacht: O ja daar hoef ik toch geen foto's van te nemen omnomnom velletjes![]()
![]()
Velletjes is een deel van mijn dieetquote:
quote:
Er is dus echt helemaal niets, dat is het probleem. Of je hebt 5 jaar werkervaring hebben, maar nergens krijg je de mogelijkheid om werkervaring in het vakgebied op te doen. Het is 100 keer knudde met de bouw.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd, dat is wel frustrerend ja. Kan ie niet ergens anders solliciteren?
Wat naar voor julliequote:
maar hij heeft toch al wel ervaring met iets? Of helemaal niet? Als je WIL werken is er echt wel wat te vinden als jonge knaap toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er is dus echt helemaal niets, dat is het probleem. Of je hebt 5 jaar werkervaring hebben, maar nergens krijg je de mogelijkheid om werkervaring in het vakgebied op te doen. Het is 100 keer knudde met de bouw.
[..]
Wat naar voor jullieIs hij al aan het solliciteren?
Met nagelbijten schijn je toch ook te beginnen omdat je een tekort hebt aan een stofje of iets?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Velletjes is een deel van mijn dieet![]()
Het gaat was wel 100% beter gemeld anders mag het niet. Op ander soort werk solliciteren. Geen helpdesk meer. Nu bijna alles rond is gaat ie solliciterenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe is het met zijn gezondheid nu? Kan hij al solliciteren?
Niet in de bouw, hij was facilitair (Dacht ik, voordat ik heb beledig) medewerker bij een bejaardetehuis, en dat werkt niet echt mee. En lang geen 5 jaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hij heeft toch al wel ervaring met iets? Of helemaal niet? Als je WIL werken is er echt wel wat te vinden als jonge knaap toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |