'k vond de amerikaanse versie trouwens wèl leuk... doodzonde dat ze die gedubbed hebben...
quote:Het ergste is dat ze die reclames van Herbal zo maken, dat ze makkelijk nagesynchroniseerd kunnen worden.. Als je goed kijkt zie je bijna geen bewegende monden nl.
Op donderdag 29 augustus 2002 20:47 schreef Jordy-B het volgende:
beetje 't verkeerde forum dit...
'k vond de amerikaanse versie trouwens wèl leuk... doodzonde dat ze die gedubbed hebben...
quote:Herbal Essence.. nu met spaanse vlieg
Op donderdag 29 augustus 2002 20:44 schreef LangeJan het volgende:
Tering, ik zag me net toch een domme reclame! Een vrouw onder de douche die zowat een halfuur durend orgasme beleeft.. net als die versie in het vliegtuig.. erg rare shit, wie verzint er nou zou, en welke domme koe trapt daar nou in?????
quote:die rockt ook de pan uit! WoEiJ
Op donderdag 29 augustus 2002 21:21 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind die wel grappig eigenlijk. Die andere Herbal-reclame in die rechtbank waarbij de rechter zegt "ik wil ook die shampoo" ofzo vind ik veel idioter.
HERBAL ROX!
quote:Idd!! gaat ze iets zingen van: Ik heb zooo'n ziiiin en staan er opeens allemaal gasten om der heen!! echt vaag...
Op donderdag 29 augustus 2002 21:21 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind die wel grappig eigenlijk. Die andere Herbal-reclame in die rechtbank waarbij de rechter zegt "ik wil ook die shampoo" ofzo vind ik veel idioter.
Sally, (ryan) zit dan in een restaurant een orgasme na te doen, en een vrouw twee tafels verder vraagt dan aan de waitress of ze hetzelfde mag wat zij heeft.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |