SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jude Law![]()
Tax wil tetten :)!
wat bedsport? Geenideequote:Op maandag 7 januari 2013 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
Wel goed voor je buikspieren.
Is weer voor het eerst sinds oktober
Ik heb geen pandapuntenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat bedsport? Geenidee![]()
Heb je weer minder pandapunten ofzo ja?
goedzoquote:
Wil ik nog wel gaan gebruiken ja, aangezien ik nauwelijks aan komquote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goedzo
Maar ga je puur alleen sporten of ga je er ook supplementen zoals weight gainer voor gebruiken ofzo?
ah okeoke, succes alvastquote:Op maandag 7 januari 2013 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil ik nog wel gaan gebruiken ja, aangezien ik nauwelijks aan kom
Uiteraardquote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef promisionxexposed het volgende:
Je gaat wel je hele lichaam trainen toch?
sterke jongen jijquote:Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef Taexon het volgende:
*nu bezig met 30 Dozen van 40 kg per stuk op een stelling van 1'50 hoog te zetten *
ze wil jequote:Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef Dientje12 het volgende:
Er kwam net een onbekende dame naast me staan, ik was helemaal zo :
Normaal zou iemand de verste stoel pakken om uitgebreid jas aan te doen telefoonoortjes in doen en haren doen toch?
Dan kun je nog wel even wachtenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel pics posten als je verder bent
Nee, bah ik kan 'm niet uitstaanquote:Op maandag 7 januari 2013 15:48 schreef hoelangiseenchinees het volgende:
Zijn jullie ook zo'n fan van Faux.
Hij stinktquote:Op maandag 7 januari 2013 15:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, bah ik kan 'm niet uitstaan![]()
![]()
Maar je moet dit niet tegen hem zeggen!!
Okéquote:Op maandag 7 januari 2013 15:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maakt niet uit tochik weet hoe sloom afvallen gaat dus ik heb geduld hoor
Ow fuck, fauxquote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef hoelangiseenchinees het volgende:
gapuntgayimgevaldinges gaan we nog mario karten?
Op de wii onlinequote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef hoelangiseenchinees het volgende:
gapuntgayimgevaldinges gaan we nog mario karten?
Das dictator!quote:Op maandag 7 januari 2013 16:31 schreef badschaap het volgende:
bleh de nieuwe docent voor wiskunde is een echte dictator
Lolwutquote:Op maandag 7 januari 2013 16:35 schreef badschaap het volgende:
die leraar heb als twitter naam apestront?? xd
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
Appel komt binnenkort terug en OF en ch0c0 nog wattes
Appelquote:Op maandag 7 januari 2013 16:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
Want?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
had het gelezen jaquote:Op maandag 7 januari 2013 16:42 schreef Rockiejj het volgende:
KLB / Meid stormt boos kamer uit. No sex.
Dit topic
appel is ook wel leukquote:Op maandag 7 januari 2013 16:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
stiekem vind je het hier heel saai zonder appel
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Jong Slowchat Welkom in de Jong! Slowchat Topic nummer Topic foto Andere linkjes |
Ziet er toch goed uit?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:53 schreef Rockiejj het volgende:
Met topic nummer en topic foto bedoel ik dit:
[ afbeelding ]
een beautyquote:Op maandag 7 januari 2013 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
Wat vinden jullie van het volgende concept voor in de OP:
[ code verwijderd ]
dus weer dat gezeik van die verdomde kutwijven in de op?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb dit ff geript uit de Minecraft SC.
spannendquote:Op maandag 7 januari 2013 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Binnenkort mn rijexamen inplannennnnnn
Heb deze geript, word natuurlijk nog in Jng! style.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het niks, omdat:
- Er bij elk nieuw topic een nieuwe banner gemaakt moet worden.
- Niet in dezelfde style is.
Yeahquote:Op maandag 7 januari 2013 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Leeeuk!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Huh?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus weer dat gezeik van die verdomde kutwijven in de op?
Nou, jij zegt 'topicnummer', dan neem ik aan dat je het reeksnummer bedoelt? Dus nu: 244.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb deze geript, word natuurlijk nog in Jng! style.
Wat bedoel je met dat eerste?
bij die banner topic meid is het de bedoeling dat er een plaatje van een vrouw onder komt tochquote:
Nee, topicliedje klinkt zoquote:Op maandag 7 januari 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, jij zegt 'topicnummer', dan neem ik aan dat je het reeksnummer bedoelt? Dus nu: 244.
Of heer.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij die banner topic meid is het de bedoeling dat er een plaatje van een vrouw onder komt toch
ah okee, ik snap hetquote:Op maandag 7 januari 2013 17:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of heer.
Daar moeten we iets van topic plaatje van maken.
ja geen reet te doen bij jouquote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben saai, weet je toch
Hey chester!
Nu pasquote:Op maandag 7 januari 2013 17:28 schreef supersof het volgende:
Ik heb vannacht een verstandskies gekregen, naja, hij is er nog niet doorheen : / Maar het doet wel pijn : (
Ja ik heb er al een. En nu dus bijna nog eenquote:
nee ik heb de tijd van mijn levenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
vanwaar die pi, ben je een beetje verdrietig
Saai dit datquote:Op maandag 7 januari 2013 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja geen reet te doen bij jou
ik heb nog geen verstandskiezenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb er al een. En nu dus bijna nog eenIs dat laat dan? Komt meestal pas toch als je achttien bent?
vanwaar die piquote:Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik heb de tijd van mijn leven
voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:
Ik kan het me niet meer herinneren wanneer, maar volgens mij is dat best laatquote:Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb er al een. En nu dus bijna nog eenIs dat laat dan? Komt meestal pas toch als je achttien bent?
zeg jij nou dat ik overtijd ben?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer herinneren wanneer, maar volgens mij is dat best laat.
okquote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor jou een vraag en voor mij een weet.
Nee denk even kijken of hij naar Pi's kijkt
Zal ik doenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja beter doe je er wat aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen 17-21. Hmm, ik had ze heel vroeg volgens mijquote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg jij nou dat ik overtijd ben?
klinkt als goede reden om te neukenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja beter doe je er wat aan
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal ik doenvies mannetje allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer herinneren wanneer, maar volgens mij is dat best laat.
Wanneer breekt de verstandskies door?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg jij nou dat ik overtijd ben?
dan heb ik nog maar iets langer dan een jaar de tijd, OMGquote:Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tussen 17-21. Hmm, ik had ze heel vroeg volgens mij.
Dezelfde site als waar ik het van hadquote:Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Wanneer breekt de verstandskies door?
Een verstandskies breekt meestal door in de tijd dat pubers volwassen worden; tussen de 17 en 21 jaar.
OMG OMG OMGquote:Op maandag 7 januari 2013 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan heb ik nog maar iets langer dan een jaar de tijd, OMG
ik ben laat allesquote:Op maandag 7 januari 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dezelfde site als waar ik het van had
[..]
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haiquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Werk tijdelijk full time in een magazijn venwege de rust in de beveiliging nu
mensenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:43 schreef ChesterPerry het volgende:
ik vraag me ook al af wat een ga aguyim een taexon en een promisonexposed eigenlijk is
quote:
Zou ik niet van opkijken.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien komen ze wel niet
volgens die kutchinees van een tandarts zouden ze komen op mijn 25e, maar vraag me af of dat wel kanquote:
Wut?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens die kutchinees van een tandarts zouden ze komen op mijn 25e, maar vraag me af of dat wel kan
Oh, apartquote:Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat zei ze na een of andere fotosessie van mn muil
Hahahahaquote:Op maandag 7 januari 2013 17:43 schreef ChesterPerry het volgende:
ik vraag me ook al af wat een ga aguyim is
Hoi schatquote:
ik heb er 0, ook nooit last van gehadquote:Op maandag 7 januari 2013 17:50 schreef Taexon het volgende:
Bij mij is er maar 1 verstandkies door, nooit echt last van gehad en tot nu toe groeit die gewoon goed enzo
wel streamenquote:
zat hij te rukken?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zegt hij die betrapt werd
je praatte anders toen we die meet hadden een paar maanden geleden johquote:Op maandag 7 januari 2013 17:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bahhhhh bedsport is vies hoor.. Hihi XD :$$
hij neemt z'n vriendin mee naar een FOK!meet? eng dit, zou mijn vriendin nooit meenemen naar een FOK!meet o wachtquote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naww feestje met z'n vriendin
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zegt hij die betrapt werd
Nee G, gewoon thuisquote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij neemt z'n vriendin mee naar een FOK!meet? eng dit, zou mijn vriendin nooit meenemen naar een FOK!meet o wacht
Beachie macaroniquote:
nee het was niet op een meet, het was door zijn schoonvaderquote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij neemt z'n vriendin mee naar een FOK!meet? eng dit, zou mijn vriendin nooit meenemen naar een FOK!meet o wacht
door je schoonvader betrapt worden?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee het was niet op een meet, het was door zijn schoonvader
Ja leuk dit dat. Klaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
door je schoonvader betrapt worden?
jaquote:Op maandag 7 januari 2013 17:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
door je schoonvader betrapt worden?
nah spytoolquote:Op maandag 7 januari 2013 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je hebt die quote bewaard?![]()
Dit ga je voor altijd tegen mij gebruiken hè?
terechte klachtquote:Op maandag 7 januari 2013 17:59 schreef Dientje12 het volgende:
Vaders die chaggereinig worden om niks
Maakt het niet minder ergquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maakt het niet minder erg
Gelukkig heb ik ook nog genoeg dingen die ik tegen jou kan gebruiken![]()
Ik was naar de ikea, heb tafelblad meegenomen en tafelpoot was niet op voorraad heel de stelling was leeg zegt ie heb je goed gekekenquote:
Ja maar dat maakt ze niet minder waarquote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Probleem is dat ik die nooit schrijf dus jij kan ze niet postenof ik vind het niet erg
Ja die vind ik leukerquote:Op maandag 7 januari 2013 18:16 schreef Rockiejj het volgende:
Wat vinden jullie van dit lettertype?
[ afbeelding ]
Die is leuker ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:16 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Goed, controle daarna tandsteen weg laten halen en toen gingen ze met zo'n borstelmachientje met pasta erop me tanden poetsenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
Heee dientje, hoe ging het bij de tandarts
aah okee, niks over je verstandskiezen dan? Ik heb er vannacht een gekregenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Goed, controle daarna tandsteen weg laten halen en toen gingen ze met zo'n borstelmachientje met pasta erop me tanden poetsen
leukquote:Op maandag 7 januari 2013 18:16 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik zei nog tegen hem dat ze bezig zijn met groeien maar ging nog goed geen pijn. Heb je nog maar 1tje?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
aah okee, niks over je verstandskiezen dan? Ik heb er vannacht een gekregenNaja hij is er nog niet doorheen maarja.
Ja heb er nu een en dan nog een aan het groeien. Wel fijn dat je geen pijn hebt danquote:Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik zei nog tegen hem dat ze bezig zijn met groeien maar ging nog goed geen pijn. Heb je nog maar 1tje?
Ja deze!quote:
Nee, het enigste is als dat ze naar boven komen dat ze door je tandvlees komen en het tandvlees los raaktquote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb er nu een en dan nog een aan het groeien. Wel fijn dat je geen pijn hebt dan
Oh ja dat heb ik nu onderquote:Op maandag 7 januari 2013 18:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, het enigste is als dat ze naar boven komen dat ze door je tandvlees komen en het tandvlees los raakt
ik vlucht voor jouquote:
Volgens mij niet eensquote:
En je bent nog blij ookquote:
Deze vrouw weet. 10/10 zou als UI gebruiken.quote:
Deze vrouw weet altijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deze vrouw weet. 10/10 zou als UI gebruiken.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deze vrouw weet. 10/10 zou als UI gebruiken.
quote:
Meh, kan ik mijn huidige UI niet meer nemenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan een soortgelijke voor je maken
Ohquote:Op maandag 7 januari 2013 18:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Meh, kan ik mijn huidige UI niet meer nemenbestand ervan is te groot
Hoezo dan?quote:
Yepquote:
Ja maar neequote:
nopequote:Op maandag 7 januari 2013 18:57 schreef Rockiejj het volgende:
Iemand nog zin om DJ te worden?
V&A / [TK] Hercules DJ Control MP3 e2
Ik zou wel willen, maar ik heb buikpijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:57 schreef Rockiejj het volgende:
Iemand nog zin om DJ te worden?
V&A / [TK] Hercules DJ Control MP3 e2
Je hebt een nieuwe UI!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
deze is gruwelijk, maar ik mis veel
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:11 schreef Beach het volgende:
DJ wordt je niet door een midicontroller te kopen en een beetje te klooien met traktor/virtual dj.
Ik wel. Ik kan allesquote:Op maandag 7 januari 2013 19:11 schreef Beach het volgende:
DJ wordt je niet door een midicontroller te kopen en een beetje te klooien met traktor/virtual dj.
Haat aan Spongebob.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die had ik al heel lang, ik wissel af. Spongebob blijft voor altijd in mijn hart.
DJ Gaygayim voor al uw feesten en bar mitzwha's.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
DJ Gaygayim voor al uw feesten en bar mitzwha's.
Eh hoezo niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |