quote:
Die is niet meer leverbaar als ik een beetje google.quote:
Boeh! Ik had zoiets al verwacht. Jammer dat jij het bevestigtquote:Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee, die zijn er bijna niet meer.
Jouw telefoon was 1 van de laatste. Sowieso is er geen telefoon met Android 4.x
Sterker nog, jouw telefoon is 1 van de 10 Android 2.x telefoons die nog verkocht worden met los QWERTY-tobo, en daarvan zijn er maar 4 die aan jouw eisen voldoen.
Althans als je de Tweakers pricewatch mag geloven.
WM6.5quote:Op maandag 7 januari 2013 13:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..].. Die is slechter dan die ze heeft. Sowieso, Windows Mobile 6.5
Net nu ik dacht dat het niet nog erger kon, blijkt dat je helemaal niet serieus te nemen bent.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Net nu ik dacht dat het niet nog erger kon, blijkt dat je helemaal niet serieus te nemen bent.
Er is geen sarcasme te vinden in je post.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]!
Ga maar weer weg, sarcasme is ik denk niet goed ontwikkeld bij jou.
-SH
WM6.5quote:Op maandag 7 januari 2013 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is geen sarcasme te vinden in je post.
Virtuele keyboardjes werken net zo goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef Merkie het volgende:
Wel apart dat de fysieke toetsenbordjes bijna helemaal uitgestorven zijn eigenlijk.
Oneens..quote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Virtuele keyboardjes werken net zo goed.
Dat is wel een mooi vergelijkbaar toestel en los ook niet zo belachelijk duur om te kopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
Of het een echte vooruitgang is weet ik niet, maar een HTC Desire Z wellicht?
Nietusquote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Virtuele keyboardjes werken net zo goed.
HTC Desire Zquote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Boeh! Ik had zoiets al verwacht. Jammer dat jij het bevestigt.
Kun je die 4 eens opnoemen misschien? Tweakers is hier op mijn werk geblokkeerd, helaas.
Edit: Er zitten toevallig ook geen telefoons die aan m'n eisen voldoen aan te komen, of wel? Want ik kan straks natuurlijk ook maandelijks opzeggen en daarom dus even wachten.
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
http://tweakers.net/categ(...)5SlbRSsYWhkZKsbW1tQA
zo moeilijk was het niet.
quote:Tweakers is hier op mijn werk geblokkeerd, helaas.
De Z kan ik juist wel vindenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
HTC Desire Z
Sony Xperia Mini Pro
Sony X10 Mini ProSlechter, ouder, kleiner..
Motorola Milestone 2
Desire Z is al lastig te krijgen..
Zover ik weet is er niks dat eraan komt..
Ik heb al meerdere telefoons gehad met enkel een virtueel toetsenbordquote:Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef Merkie het volgende:
Ik zou een abonnement nemen wat maandelijks opzegbaar is, en even afwachten wat er de komende maanden uitgebracht gaat worden. In de eerste maanden van het nieuwe jaar worden altijd relatief veel telefoons aangekondigd.
Als er niks tussenzit moet je gewoon niet zo zeuren en overstappen naar een virtueel toetsenbordje, dat werkt ook gewoon prima hoor. Met wat oefening ben je daar net zo snel mee.
Welke heb je gehad dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
De Z kan ik juist wel vinden. De rest niet.
[..]
Ik heb al meerdere telefoons gehad met enkel een virtueel toetsenbord. Maar ik blijf er bij; een fysieke is veel fijner. Maar als er niks fatsoenlijks aan komt, is het niet anders helaas en moet ik inderdaad niet zo 'zeuren' (
).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |