Mja, meestal hebben die dan ook wel een lager IQ dan gemiddeld hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo zien wel meer 'normale' mensen eruit
Ik heb alleen maar vage youtube filmpjes gezien. En heb me er verder ook niet echt in verdiept ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 12:27 schreef megamandy het volgende:
Je ziet toch aan zijn gezicht dat hij niet 100% is
nee, ik woon in Boxtelquote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan ga jij met rare normale mensen om
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja, meestal hebben die dan ook wel een lager IQ dan gemiddeld hoor
quote:
FB / FOK!tv ordinair met Zanger Rinus en Barry Badpakquote:Op maandag 7 januari 2013 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vage youtube filmpjes gezien. En heb me er verder ook niet echt in verdiept ofzona 20 sec zet ik zo'n filmpje meestal wel af.
Tot nu toe heb ik nog nooit iets van zijn zangkunsten gehoordquote:Op maandag 7 januari 2013 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vage youtube filmpjes gezien. En heb me er verder ook niet echt in verdiept ofzona 20 sec zet ik zo'n filmpje meestal wel af.
Ik heb serieus geen fotos gezien van hemquote:Op maandag 7 januari 2013 12:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog nooit iets van zijn zangkunsten gehoordLukt mij nog altijd
Maar van foto's enzo is dat toch wel duidelijk.
Dat vind ik best knapquote:Op maandag 7 januari 2013 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen fotos gezien van hemalleen van dat vrouwke.
Dat was niet beledigend bedoeld hequote:
Ik ben ook niet boosquote:Op maandag 7 januari 2013 12:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was niet beledigend bedoeld heVind het gewoon knap dat je ook foto's hebt kunnen ontwijken, je zag die gast op bijna iedere website staan afgelopen jaar
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er staat hier recht voor mn raam een onheilspellend schuurtje. Ik wacht op de dag dat iets engs me in de ogen kijkt vanuit dat schuurtje
Dat weiger ik altijdquote:Op maandag 7 januari 2013 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Wil je wel de subs downloaden want ik kan geen engels'
LEER HET DAN KUT
![]()
Het is in dit geval makkelijker om de subs zelf te zoeken dan het gezeik aan te horen als ik het niet doe en als ik uit moet leggen hoe en waar enzoquote:Op maandag 7 januari 2013 12:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat weiger ik altijddoen ze maar fijn zelf als ze subs willen.
Ik vind subs irritant want er staan vrijwel altijd fouten inquote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
subs zijn zo lekker makkelijk
Ik spreek en begrijp vloeiend Engels, maar lezen kost minder energie dan luisteren
datquote:Op maandag 7 januari 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind subs irritant want er staan vrijwel altijd fouten in
Datquote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
subs zijn zo lekker makkelijk
Ik spreek en begrijp vloeiend Engels, maar lezen kost minder energie dan luisteren
ja dat. Heuvelop op hakken is overigens peanuts. Heuvelaf op hakkenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:49 schreef Mirjam het volgende:
Ik zie nu een bergbeklim-sessie op high heels voor me
Datquote:Op maandag 7 januari 2013 12:49 schreef megamandy het volgende:
Klimmen op hakken is toch juist makkelijker dan naar beneden lopen op hakken?
Het scheelt niet veelquote:Op maandag 7 januari 2013 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet dat je in Arnhem woont maar om heuvelop lopen nou meteen klimmen te noemen...
heuvelsquote:Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef megamandy het volgende:
Kom maar op vakantie in Zuid-Limburg![]()
heuvels
Die afdaling in het Piazza op mijn Jeffrey Campbells af moetenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat. Heuvelop op hakken is overigens peanuts. Heuvelaf op hakken
HIJ LEEFT NOGquote:Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Diconnected het volgende:
Ehrmahgerd ik ben m'n familie stamboom aan het zoeken, en m'n vader is onvindbaar, zelfs bij de death certificates
matigheid.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die afdaling in het Piazza op mijn Jeffrey Campbells af moeten
soms denk ik dat wel jaquote:
Hoezo denk je dat soms?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
soms denk ik dat wel jamaar we hebben een officieel death certificate hier liggen
Later bleek dat niet de enige obstructie te zijn. Moest ergens anders nog stijler naar beneden lopenquote:
omdat ik dus niks kan vinden over hem op dah intahwebsquote:
mja, dat zegt weinig. Hoeveel jaar is ie nou dood? 15?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
omdat ik dus niks kan vinden over hem op dah intahwebs
zou me niks verbazen met zijn achtergrond enzoquote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
of hij was een key witness tegen de mafia en zit in het witness protection program en leeft nu onder een nieuwe identiteit in oost rusland verder!
Oh weirdquote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
omdat ik dus niks kan vinden over hem op dah intahwebs
Dat zou goed wazig zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 12:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
zou me niks verbazen met zijn achtergrond enzo
ja maar ik zou toch wel iets kunnen vinden lijkt me... hij is nu 17 jaar dood.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, dat zegt weinig. Hoeveel jaar is ie nou dood? 15?
ik heb al heel vaak gedroomd dat ie nog leefde en mijn dromen komen vaak uit dus myeahquote:
Goeden advies was dat dan van haar collegaquote:Geachte heer/mevrouw,
U bestelling is al door ons behandeld en onderweg naar u, we kunnen deze niet meer voor u annuleren.
Als het pakket bij u aangeboden wordt kunt u dit weigeren zodat het retour naar ons komt,
zodra we deze hebben ontvangen storten we het bedrag retour op u rekening.
Met vriendelijke groeten,
Helma
Klantenservice Schoenenreus.
Ja niet per se erg voor jou maar gewoon raarquote:Op maandag 7 januari 2013 12:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik heb al heel vaak gedroomd dat ie nog leefde en mijn dromen komen vaak uit dus myeah![]()
vind het erger voor m'n moeder dan voor mij als ie nog leeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dus wel info van m'n moeder, en niet van m'n vader, terwijl dat er wel bij moet staan lijkt mij
it's the map in my mind that sends me on my way.
nee, echt niet. 17 jaar geleden was er nog nauwelijks internet, dus het is echt normaalquote:Op maandag 7 januari 2013 12:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja maar ik zou toch wel iets kunnen vinden lijkt me... hij is nu 17 jaar dood.
Ik zou t niet zo neerzetten chickquote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef Diconnected het volgende:
even in spoiler:
maar dus wel info van m'n moeder, en niet van m'n vader, terwijl dat er wel bij moet staan lijkt mij
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef Diconnected het volgende:
even in spoiler:Vreemd. Je hebt de achternaam van je pa toch ook? Dan ben je in ieder geval erkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dus wel info van m'n moeder, en niet van m'n vader, terwijl dat er wel bij moet staan lijkt mij
why? Er staat alleen de naam van je moeder. De naam van je vader heb je zelf al.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef Diconnected het volgende:
even in spoiler
maar dus wel info van m'n moeder, en niet van m'n vader, terwijl dat er wel bij moet staan lijkt mij
ja maar ik zit nu ook bij california health services te kijken en daar kan ik ook niks vindenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, echt niet. 17 jaar geleden was er nog nauwelijks internet, dus het is echt normaalsorry
maar waarom zouden die informatie opointernet zetten van mensen die al 17 jaar dood zijn?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja maar ik zit nu ook bij california health services te kijken en daar kan ik ook niks vinden
omdat dat openbaar mag zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar waarom zouden die informatie opointernet zetten van mensen die al 17 jaar dood zijn?
Dwyn moet nog ff aanpassenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef Diconnected het volgende:
ja heb info al weggehaald, straks gaat iedereen mij facebooken
ik denk ook dat er te veel achter wordt gezocht, ik heb nog niets opmerkelijks gezienquote:Op maandag 7 januari 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een hoop gemeentes hebben hun registers nog niet digitaal gemaakt
Ik heb net ontdekt dat iemand met de naam van mijn vader in 1643 in Delft een kind gedoopt heeft. Niet heel opmerkelijk, behalve dat mijn vader nou niet bepaald een Nederlandse voor- en achternaam heeft en hier zelf natuurlijk ook niet geboren isquote:Op maandag 7 januari 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk ook dat er te veel achter wordt gezocht, ik heb nog niets opmerkelijks gezien
HIJ IS EEN ALIENquote:Op maandag 7 januari 2013 13:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb net ontdekt dat iemand met de naam van mijn vader in 1643 in Delft een kind gedoopt heeft. Niet heel opmerkelijk, behalve dat mijn vader nou niet bepaald een Nederlandse voor- en achternaam heeft en hier zelf natuurlijk ook niet geboren is
Het was voorbestemd![]()
Jaquote:Op maandag 7 januari 2013 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij weet toch wat ik bedoel? Ik vind dat ding echt eng
Straks zit er net zo'n luik in als bij die filmquote:
Oh jouw opa en oma zijn niet zijn biologische ouders?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef Diconnected het volgende:
Naja ik ben voornamelijk op zoek naar de biologische ouders van m'n vader, omdat ik het gewoon interessant vind. En ook omdat ik dus op de biologische zus van m'n vader lijk.
Ik zie hier wel een death certificate staan maar die moet je bestellen om hem in te zien. Zijn moeders meisjesnaam staat er ook bij.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef Diconnected het volgende:
Naja ik ben voornamelijk op zoek naar de biologische ouders van m'n vader, omdat ik het gewoon interessant vind. En ook omdat ik dus op de biologische zus van m'n vader lijk.
Nope, mijn paps was geadopteerdquote:Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh jouw opa en oma zijn niet zijn biologische ouders?
ah, kijk!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope, mijn paps was geadopteerd
mijn moeder is springlevend en daar zou ik ook helemaal niets over kunnen vinden onlinequote:Op maandag 7 januari 2013 13:13 schreef Miezziej het volgende:
Ik kan ook niet echt dingen vinden van mijn vader op internet en die is pas 4 jaar dood
Zijn naam komt gewoon te vaak voor denk ik :p
Oeh dat maakt het wel spannendquote:Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope, mijn paps was geadopteerd
Ik was die film vergetenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Straks zit er net zo'n luik in als bij die film
ja dat weet ik dus niet, omdat ik het niet echt aan hun wil vragenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, kijk!
En jouw opa en oma weten niets?
Ik zou daar echt geen geduld voor hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb ook een groot deel van de stamboom uitgezocht. Echt bezig. Ik ben geloof ik het verst met mijn pa's kant gekomen, tot 1650 ofzo.
Ik vind het wel interessantquote:Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou daar echt geen geduld voor hebben
Ik heb pogingen gedaan voor mijn vaders kant, maar de websites zijn in Nederland al vrij onbegrijpelijk, laat staan als je de Engelse en de Schotse kant op moetquote:Op maandag 7 januari 2013 13:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb ook een groot deel van de stamboom uitgezocht. Echt bezig. Ik ben geloof ik het verst met mijn pa's kant gekomen, tot 1650 ofzo.
Ik ben echt zo hollandsch als het maar kan. Al zit er op een gegeven moment nog wel wat Belgisch bloed bij, maar dat hoorde toen nog bij Nederland.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb pogingen gedaan voor mijn vaders kant, maar de websites zijn in Nederland al vrij onbegrijpelijk, laat staan als je de Engelse en de Schotse kant op moet
Ik heb het opgegeven
Ze hadden zaterdag nog wel zo goed als alle lakjes dus das dan wel mooi meegenomenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks toch nog maar even naar de stad voor afwashandschoenen, mn handen doen echt pijn en dan steeds nat worden en afwasmiddel is niet echt relaxed. Kan ik meteen kijken of de kruidvat korting heeft
Ja ik heb niks voor mezelf nodig maar dan ben ik voor mn swappert klaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hadden zaterdag nog wel zo goed als alle lakjes dus das dan wel mooi meegenomen
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:30 schreef Dwyn het volgende:
Goed nieuws, u heeft 2.306 Smart Matches™. Bekijk de overeenkomsten hieronder om ze te bevestigen.
Oh op die stamboomsite? Daar ben ik ooit ook eens begonnen maar verder dan m`n opa en oma kwam ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 13:26 schreef Dwyn het volgende:
Oh mijn stamboom staat ook online als iemand hem wil zien.
Ja zo eentje heb ik er ook tussen zitten.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja die heb ik ook. Maar aangezien m`n vader 14 broers en zussen heeft en die allemaal gemiddeld 3 kinderen en al wat kleinkinderen was ik het snel zat
nee mijn oma. Wel raar, want via de ene doorlinkpagina zijn haar gegevens beschermd omdat ze nog leeft, en via de andere is ze ineens overledenquote:
Ooh, maar ze leeft dus wel nogquote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee mijn oma. Wel raar, want via de ene doorlinkpagina zijn haar gegevens beschermd omdat ze nog leeft, en via de andere is ze ineens overleden
Huh?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb volgens mij aids aan mijn hand, dafuq.
velen aids voor jouquote:Op maandag 7 januari 2013 14:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb volgens mij aids aan mijn hand, dafuq.
Ja, maar ik had personeelskorting dus daar heb je denk ik niks aanquote:Op maandag 7 januari 2013 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand wel eens treinkaartjes naar t buitenland geboekt met korting?
wat voor korting en waarheen?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand wel eens treinkaartjes naar t buitenland geboekt met korting?
oh dat heb ik ook wel eens, gaat vanzelf weer overquote:Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt enorme pijn aan mijn pols als ik druk met mijn hand moet zetten, bijvoorbeeld een stoel aanschuiven ofzo.
Ja, heb het ook wel eens rechts gehad, nu heb ik het links.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook wel eens, gaat vanzelf weer over
Dat heb ik ook wel eens! Alsof ie gekneusd is ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt enorme pijn aan mijn pols als ik druk met mijn hand moet zetten, bijvoorbeeld een stoel aanschuiven ofzo.
Ik ben ook een kneus de laatste tijdquote:Op maandag 7 januari 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, heb het ook wel eens rechts gehad, nu heb ik het links.
Maar mijn lichaam doet sowieso kut te laatste tijd
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben ook een kneus de laatste tijden nog steeds jeuk
EN NEE NIET IN AANRAKING GEWEEST MET ZAAT
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ik wil dus ticket van adam cntraal naar berlijn boeken, en als ik aanvink met korting krijg ik dezelfde prijzen op de site als dat ik normaal zoek? ik zou op het traject van NL 40% korting moeten hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wat voor korting en waarheen?
ben vorig jaar met korting met de trein naar Londen geweest
hm dat is wel vreemd ja, ik zal ook ff kijken, momentquote:Op maandag 7 januari 2013 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil dus ticket van adam cntraal naar berlijn boeken, en als ik aanvink met korting krijg ik dezelfde prijzen op de site als dat ik normaal zoek? ik zou op het traject van NL 40% korting moeten hebben
Vanaf a'dam heb je een internationale trein en in die trein geldt geen korting dacht ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil dus ticket van adam cntraal naar berlijn boeken, en als ik aanvink met korting krijg ik dezelfde prijzen op de site als dat ik normaal zoek? ik zou op het traject van NL 40% korting moeten hebben
Heeft u één van de NS-abonnementen Altijd Voordeel, Dal Vrij, Dal Voordeel of Weekend Vrij of een Voordeelurenabonnement? Dan kunt u op bepaalde trajecten, afhankelijk van de voorwaarden van uw abonnement en tijdstip van reizen, korting krijgen op het Nederlandse deel van het traject. Als u uitsluitend binnen Nederland reist, gelden de kortingsregels die van toepassing zijn op uw abonnement. Vergeet niet in- en uit te checken! Als u naar het buitenland reist, gelden er afwijkende voorwaarden. Dit geldt ook voor uw aanreis naar een vertrekstation van uw internationale trein.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vanaf a'dam heb je een internationale trein en in die trein geldt geen korting dacht ik.
Dit geldt ook voor uw aanreis naar een vertrekstation van uw internationale trein.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Dit geldt ook voor uw aanreis naar een vertrekstation van uw internationale trein.
Ja ik ook, maar als ik kies met kortingskaart is het ook 49 euro. vink ik zonder korting aan is het ook 49 euro?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef Diconnected het volgende:
goedkoopste wat ik vind is 49 euro enkele reis
ja ik heb nu met kortingskaart gedaan ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als ik kies met kortingskaart is het ook 49 euro. vink ik zonder korting aan is het ook 49 euro?
Okay, ik dacht ik reis van a-dam naar berlijn, krijg op het gedeelte in adam 40% korting en verder nietquote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je krijgt geen korting in de internationale trein. Maar als je bijvoorbeeld van a'dam naar r'dam moest en vanaf r'dam naar berlijn dan kreeg je op het traject a'dam-r''dam korting
Nee zo werkt het niet dacht ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay, ik dacht ik reis van a-dam naar berlijn, krijg op het gedeelte in adam 40% korting en verder niet
okay ik dacht het vanwege ditquote:Op maandag 7 januari 2013 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet dacht ik.
ja ik kan het ook fout hebeb nhoor, ik heb geen idee ookquote:Op maandag 7 januari 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan het ook fout hebben hoor, maar ik dacht dat t zo zat
Ja als je bijvoorbeeld in dusseldorf pas op de IC richting berlijn stapt. Dan krijg je binnen NL korting. Maar jij neemt een rechtstreekse trein.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay ik dacht het vanwege dit
Dan kunt u op bepaalde trajecten, afhankelijk van de voorwaarden van uw abonnement en tijdstip van reizen, korting krijgen op het Nederlandse deel van het traject.
why? dezelfde prijzen en exact hetzeflde probleem als k kortingskaart aanvink, heb het daar ook al geprobeerdquote:Op maandag 7 januari 2013 14:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je moet sowieso via bahn.de boeken.
okayquote:Op maandag 7 januari 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als je bijvoorbeeld in dusseldorf pas op de IC richting berlijn stapt. Dan krijg je binnen NL korting. Maar jij neemt een rechtstreekse trein.
23 feb!quote:Op maandag 7 januari 2013 14:52 schreef Diconnected het volgende:
als ik kijk voor jongere + gratis reizen in NL betaal ik 39 euro enkelte berlijn![]()
wanneer wou je gaan Melz?
scheen goedkoper te zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
why? dezelfde prijzen en exact hetzeflde probleem als k kortingskaart aanvink, heb het daar ook al geprobeerd
zoals ik die zin lees geldt dat bijna nooit dusquote:Op maandag 7 januari 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay ik dacht het vanwege dit
Dan kunt u op bepaalde trajecten, afhankelijk van de voorwaarden van uw abonnement en tijdstip van reizen, korting krijgen op het Nederlandse deel van het traject.
etsy!quote:Op maandag 7 januari 2013 14:56 schreef Mss het volgende:
Brushrolls zoeken op ebay. Honderd miljoen miljard dezelfde lelijken dingen
Oh ik had dan best wel een cheapy ding volgens mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:00 schreef Mss het volgende:
Dat. Vooral heel duur. Ze beginnen daar rond de ¤40
Mwehehe ik zat ook rond die tijd te kijkenquote:
Als je een beetje met een naaimachine om kunt gaan kun je zelf een mooie makenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:56 schreef Mss het volgende:
Brushrolls zoeken op ebay. Honderd miljoen miljard dezelfde lelijken dingen
In mijn hoofd welquote:Op maandag 7 januari 2013 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het is niet alsof Ren hier dagelijks post ofzo.
Dat kan ik dus niet. En mijn moeder wilde me het niet leren/er een voor me maken. En vervoeren in mijn toilettas is dus gewoon echt niet handig. Ik had er al een in mijn rits hangen laatstquote:Op maandag 7 januari 2013 15:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je een beetje met een naaimachine om kunt gaan kun je zelf een mooie maken
Ik kan het ook totaal niet, zou het wel willen maar mijn meoder heeft ook geen tijd om het me te lerenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. En mijn moeder wilde me het niet leren/er een voor me maken. En vervoeren in mijn toilettas is dus gewoon echt niet handig. Ik had er al een in mijn rits hangen laatst.
maar dat is toch gewoon van naam veranderd dacht ik?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Al wel eventjesIk had geen tijd en energie meer voor PUB. En toen ging PUB ook nog eens weg!
waar slaap je?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehe ik zat ook rond die tijd te kijkentof! Misschien als ik beetje geld overheb ik dan ook ga met Sjon, slaapplaats heb ik al
Ik had het mijn moeder gevraagd, en toen wilde ze het me wel leren, maar toen zag ze het patroon en had ze geen zin meerquote:Op maandag 7 januari 2013 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan het ook totaal niet, zou het wel willen maar mijn meoder heeft ook geen tijd om het me te lerenOoh, zonde van je kwast
Nee, er is wel meer veranderd, PUB liep gewoon niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dat is toch gewoon van naam veranderd dacht ik?
Luizenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Specs?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er 1 maar gebruik 'm toch niet, wil iemand 'm kopen?
(ik vervoer mijn kwasten dus echt nooit)
Ohaiquote:Op maandag 7 januari 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er 1 maar gebruik 'm toch niet, wil iemand 'm kopen?
(ik vervoer mijn kwasten dus echt nooit)
Ik heb alleen sigmakwasten en dat is wel zondequote:Op maandag 7 januari 2013 15:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben niet zo voorzichtig met mijn H&M en Essencekwasten...
Dat idd.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb alleen sigmakwasten en dat is wel zonde
Ik heb 2/3 duurdere kwasten en die laat ik eigenlijk altijd thuis... Maar als je alleen duurdere hebt snap ik dat wel goed. Als mijn Essencekwast kapot gaat dan koop ik een nieuwequote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb alleen sigmakwasten en dat is wel zonde
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.pathe.nl/film/17055/ushi-must-marry
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.pathe.nl/film/17055/ushi-must-marry
quote:
was een garp, stelletje aasgieren!quote:
Ik hoorde al dat er een goeden matigen faalmeet was geweest waarbij iedereen in een kringetje zat met de mobiel in den hand om te fokkenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
in dat jong-forum word je op je 23e al als oud lijk gezien
Jongens van 14 die bier als lievelingsdrankje invullen
lolquote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoorde al dat er een goeden matigen faalmeet was geweest waarbij iedereen in een kringetje zat met de mobiel in den hand om te fokken
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoorde al dat er een goeden matigen faalmeet was geweest waarbij iedereen in een kringetje zat met de mobiel in den hand om te fokken
heus?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
D'uh... ik zit nog steeds te wachten wanneer je geld nu daadwerkelijk op is dat je al je nagellak moet verkopen. Kan ik zeggen hoe erg ik het vind en dan ALLES KOPEUH DIT DAT ALLES.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
was een garp, stelletje aasgieren!
Maar ik moet binnenkort mijn naaimachine toch echt aanzwengelen voor Debs d'r brushroll
waarom heb je die uberhaupt nog?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef Miezziej het volgende:
Net een paar kerstkransjes naar binnen gewerkt, ik ben zwak
Mijn werk had ze ook nog en toen riep mijn baas dat ik ze maar mee naar huis moest nemen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom heb je die uberhaupt nog?
Op pagina 7 staat wel een lekker ventjequote:
Meegenomen voor collega, want zo aardig ben ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom heb je die uberhaupt nog?
Ik ben bezig met mijn 6e dag gezondquote:Op maandag 7 januari 2013 15:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik begin woensdag met gezond. Dan kan ik hopelijk weer hardlopen.
En ik moet echt een hoop makkelijke éénpersoonsgerechten vinden, mijn moeder is begonnen met shaken dus ik eet de komende maanden in mijn upje
Niks mis meequote:Op maandag 7 januari 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Citroensapkuur, shaken.. Het is weer januari
Dat is toch niks eten?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef Miezziej het volgende:
Ze probeerde mij nog te overtuigen om ook te detoxen en alles. "Spoelt zo lekker door, zie je niet hoe ik straal!"
Ze wou het al voor de kerst, heeft weinig te maken met het nieuwe jaarquote:Op maandag 7 januari 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Citroensapkuur, shaken.. Het is weer januari
Dat is al een goed beginquote:Op maandag 7 januari 2013 15:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn 6e dag gezond![]()
Alleen nu surrounded by chocolade pepernoten en moet ongesteld worden
Nou bij mijn moeder is het de eerste dag iets van 2 tomaten en een kip ofzo.. en dan de 2de dag alleen groetesoep.. zoietsquote:
Het zou de gifstoffen uit je lichaam reinigen waardoor je weer schone poriën hebt en zo. Volgens mij is het begonnen bij celebs.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom zou dat gezond zijn als je de rest van het jaar wel gewoon eet?
En de rest van het jaar eet ze wel zooi? Of gewoon gezond?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou bij mijn moeder is het de eerste dag iets van 2 tomaten en een kip ofzo.. en dan de 2de dag alleen groetesoep.. zoietsHet is heel vaag iig
Het is de kantoor-stashquote:Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze wou het al voor de kerst, heeft weinig te maken met het nieuwe jaarZe wou alleen eerst suiker minderen omdat ze altijd suiker MOEST, en zo is ze begonnen.
[..]
Dat is al een goed beginWaarom doe je de chocolade niet weg? Of is het niet jouw chocolade?
en na 2 weken ben je toch weer ''vies'quote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het zou de gifstoffen uit je lichaam reinigen waardoor je weer schone poriën hebt en zo. Volgens mij is het begonnen bij celebs.
Ja maar dat is met ieder dieet, volgens mij is detoxen ook niet per sé om af te vallen, maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En de rest van het jaar eet ze wel zooi? Of gewoon gezond?
Ohja, fijnquote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is de kantoor-stash
Dus mijn twee mannelijke collega's moeten dat maar opmaken en de voorraad uit mijn zicht houden
Ik zeg niet afvallen maar je meot toch gerwoon altijd gezond eten om gezond te zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja maar dat is met ieder dieet, volgens mij is detoxen ook niet per sé om af te vallen, maar dat weet ik niet zeker
Ja dat idd.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het zou de gifstoffen uit je lichaam reinigen waardoor je weer schone poriën hebt en zo. Volgens mij is het begonnen bij celebs.
Mijn collega zei dat ze het doet om te reinigen, en niet om af te vallenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja maar dat is met ieder dieet, volgens mij is detoxen ook niet per sé om af te vallen, maar dat weet ik niet zeker
Ja, maar dat is met ieder dieetquote:Op maandag 7 januari 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg niet afvallen maar je meot toch gerwoon altijd gezond eten om gezond te zijn
Thnxquote:
Blij dat ik aan de prikpil zit en daar geen last van heb, anders zou ik het ook zwaar hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx
We waren er bijna doorheen, en toen kregen we vanochtend van iemand anders een paar kilo extra als cadeautje. Kut
Nee idd... Gaat em vooral om de reiniging. Mijn moeder zegt wel dat ze zich altijd een stuk fijner voelt. Maar ze doet het enkel in de vakantieperiode omdat het nogal veel vraagt van het lichaam (en ze is lerares dus dat zou ze tijdens school niet volhouden).quote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zit met samengeknepen billen te wachten op de dag dat ik een foto van mijn oudste tegenkom daarquote:
Ohja. Dan snap ik het wel, als het ook langdurig effect heeftquote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee idd... Gaat em vooral om de reiniging. Mijn moeder zegt wel dat ze zich altijd een stuk fijner voelt. Maar ze doet het enkel in de vakantieperiode omdat het nogal veel vraagt van het lichaam (en ze is lerares dus dat zou ze tijdens school niet volhouden).
Gewoon volhouden en na nog een week of wat ben je er wel aan gewend om 's avonds niks te pakkenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik merk wel dat ik me beter voel al een paar dagen zonder zooi, het enige wat ik mis is savonds chips. Dat is wel goed toch of stel ik me aan?
Als WW beter voor jou werkte en je hebt het geld ervoor... denk dat dat beter gaat dan zelf doen. Ik vind het alleen te duur anders deed ik het ookquote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet wel nog een plan bedenken voor woensdag. Ga ik weer bezig met WW? Of ga ik gewoon alleen lunchen en ontbijten en dineren met een enkel tussendoortje? Of. Ik weet niet.
Is toch prima? Heb ik ook. Ik krijg enorme buikkrampen van zooi dus ik moet het ook gewoon niet doen, maar af en toe doe ik het tochquote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik merk wel dat ik me beter voel al een paar dagen zonder zooi, het enige wat ik mis is savonds chips. Dat is wel goed toch of stel ik me aan?
Ja ze doet het nu al een aantal jaar en ze heeft wel vaker last van haar darmen... en sinds ze dat doet (die reiniging) voelt ze zich echt een stuk beter.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja. Dan snap ik het wel, als het ook langdurig effect heeft
Ik doe WW alleen online en mobiel, niet met de cursus, in mijn eentje is dat niet nuttig. En de vorige keer viel ik 2 kilo af in een paar maanden, het schoot niet op, dus ik denk en hoop dat het aan de beweging lag. Ik weet ook niet goed wat ik anders nog zou kunnen doenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als WW beter voor jou werkte en je hebt het geld ervoor... denk dat dat beter gaat dan zelf doen. Ik vind het alleen te duur anders deed ik het ook
Heb ik ookquote:Op maandag 7 januari 2013 15:40 schreef Miezziej het volgende:
Ik was 2 weken gestopt met velletjes bijten (zelfde afwijking als Masja) en net betrapte ik mezelf op onbewust pulken!
![]()
Ziet er niet uitt
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ookMaar ik bijt alleen rechts
Als ik lange tijd geen zooi op heb en dan ineens flink aan de friet en shoarma en weet ik het wat ga, dan krijg ik ook buikkramp en voel ik me daarna helemaal niet fijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is toch prima? Heb ik ook. Ik krijg enorme buikkrampen van zooi dus ik moet het ook gewoon niet doen, maar af en toe doe ik het toch
HOEEEveel kost dat?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe WW alleen online en mobiel, niet met de cursus, in mijn eentje is dat niet nuttig. En de vorige keer viel ik 2 kilo af in een paar maanden, het schoot niet op, dus ik denk en hoop dat het aan de beweging lag. Ik weet ook niet goed wat ik anders nog zou kunnen doen
Ik doe het bij beide, maar rechts is vaak wel erger, voor het geval ik ooit weer wil bloggen ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 15:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ookMaar ik bijt alleen rechts
Jep...quote:
Online alleen 12,50 per maand geloof ik? Zo iets, dus dat valt best wel meequote:
Ik heb het gewoon altijd met patat en dergelijkenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik lange tijd geen zooi op heb en dan ineens flink aan de friet en shoarma en weet ik het wat ga, dan krijg ik ook buikkramp en voel ik me daarna helemaal niet fijn.
Maar als ik het weer 'opbouw', dan raak ik er aan gewend en heb ik niet zo'n last meer van. Maar das dus eigenlijk niet de bedoeling, maar heb er dan wel heeeeel veel zin in als ik er weer mee stop. Maar dat duurt gelukkig maar ff
handig als je nagellakremover op/kwijt/niet in de buurt isquote:Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik trek mijn nagellak van mn nagels af, daar moet ik echt mee kappen
Maar dan was er toch iets dat het de 1e maand 50euro was ofzo? Ik snap niks van hun sitequote:Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jep...Triestig he?
[..]
Online alleen 12,50 per maand geloof ik? Zo iets, dus dat valt best wel mee
Mja niet zo handig als je geen zin hebt om te lakken en de helft van je lak verdwenen isquote:Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef Miezziej het volgende:
[..]
handig als je nagellakremover op/kwijt/niet in de buurt is
Ja klopt, administratiekosten oidquote:Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
maand geloof ik? Zo iets, dus dat valt best wel mee
Maar dan was er toch iets dat het de 1e maand 50euro was ofzo? Ik snap n
quote:
Ja inderdaad, dan worden je handen zo snel droog en heb je nooooog meer velletjesquote:Op maandag 7 januari 2013 15:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dacht je dat je alleen was?
Ik bijt echt heel erg, en daar schaam ik me ook wel voor, maar in de winter is het zo moeilijk.
Nee, ik had Masja nogquote:Op maandag 7 januari 2013 15:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dacht je dat je alleen was?
Ik bijt echt heel erg, en daar schaam ik me ook wel voor, maar in de winter is het zo moeilijk.
En dan is er geen handcreme in de buurt.... dan maar bijtenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan worden je handen zo snel droog en heb je nooooog meer velletjes
Ik heb tegenwoordig maar een tube handcreme in mijn handtas zitten en leg hem ook echt op mijn bureau in het zichtquote:Op maandag 7 januari 2013 15:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan is er geen handcreme in de buurt.... dan maar bijten
Ik probeerde haar over te halen. Maar ze wou het persé om een beginnetje te maken of iets. Ach whatever, ik eet dus gewoon alleenquote:
En Fiets dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik probeerde haar over te halen. Maar ze wou het persé om een beginnetje te maken of iets. Ach whatever, ik eet dus gewoon alleen
ze is het vanzelf zat over drie dagenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik probeerde haar over te halen. Maar ze wou het persé om een beginnetje te maken of iets. Ach whatever, ik eet dus gewoon alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |