Mja, meestal hebben die dan ook wel een lager IQ dan gemiddeld hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo zien wel meer 'normale' mensen eruit
Ik heb alleen maar vage youtube filmpjes gezien. En heb me er verder ook niet echt in verdiept ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 12:27 schreef megamandy het volgende:
Je ziet toch aan zijn gezicht dat hij niet 100% is
nee, ik woon in Boxtelquote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan ga jij met rare normale mensen om
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja, meestal hebben die dan ook wel een lager IQ dan gemiddeld hoor
quote:
FB / FOK!tv ordinair met Zanger Rinus en Barry Badpakquote:Op maandag 7 januari 2013 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vage youtube filmpjes gezien. En heb me er verder ook niet echt in verdiept ofzona 20 sec zet ik zo'n filmpje meestal wel af.
Tot nu toe heb ik nog nooit iets van zijn zangkunsten gehoordquote:Op maandag 7 januari 2013 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vage youtube filmpjes gezien. En heb me er verder ook niet echt in verdiept ofzona 20 sec zet ik zo'n filmpje meestal wel af.
Ik heb serieus geen fotos gezien van hemquote:Op maandag 7 januari 2013 12:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog nooit iets van zijn zangkunsten gehoordLukt mij nog altijd
Maar van foto's enzo is dat toch wel duidelijk.
Dat vind ik best knapquote:Op maandag 7 januari 2013 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen fotos gezien van hemalleen van dat vrouwke.
Dat was niet beledigend bedoeld hequote:
Ik ben ook niet boosquote:Op maandag 7 januari 2013 12:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was niet beledigend bedoeld heVind het gewoon knap dat je ook foto's hebt kunnen ontwijken, je zag die gast op bijna iedere website staan afgelopen jaar
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er staat hier recht voor mn raam een onheilspellend schuurtje. Ik wacht op de dag dat iets engs me in de ogen kijkt vanuit dat schuurtje
Dat weiger ik altijdquote:Op maandag 7 januari 2013 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Wil je wel de subs downloaden want ik kan geen engels'
LEER HET DAN KUT
![]()
Het is in dit geval makkelijker om de subs zelf te zoeken dan het gezeik aan te horen als ik het niet doe en als ik uit moet leggen hoe en waar enzoquote:Op maandag 7 januari 2013 12:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat weiger ik altijddoen ze maar fijn zelf als ze subs willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |