quote:
kan geen filmpje kijken, bb ligt naast me te pitten...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
hadden jullie deze al gezien?
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/11/zorg-dat-je-erbij-komt/
de eerste 4 x dat ik 'm zag heb ik zitten janken van het lachen
Ja die is mooiquote:Op zondag 6 januari 2013 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
morgen kijken dan, geluid heb je er wel bij nodigquote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan geen filmpje kijken, bb ligt naast me te pitten...
hij zegt op een gegeven moment "adequaat reageren...." en ik verstond eerst "altijd kwaad reageren....." whehehehehe, toen ik daar achter kwam, nóg meer tranenquote:
waar?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:09 schreef Mss het volgende:
Godverdegodverdegodver ik heb een broek gesloopt. Net nu ik voorlopig niet mee naar Limbug ga dus mama kan 'm niet naaien. Godverdegodver
Oooooh.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij zegt op een gegeven moment "adequaat reageren...." en ik verstond eerst "altijd kwaad reageren....." whehehehehe, toen ik daar achter kwam, nóg meer tranen
Ik maak ff een pic.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
waar?
als in: welke plek van je broek?
heet!quote:
dat kan ook, goedkoper dan een ritje Limburg zoberzoquote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Mss het volgende:
Ik kan hem natuurlijk wel naar een kledingatelier brengen ofzo.
Ah, dat is lief van je, maar dat hoeft jouw mama toch niet te doen. Ik neem aan dat het niet heel duur is om 'm ergens te laten maken?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik wil hem wel meenemen voor je vd week dat m'n mama hem maakt als je het helemaal goedkoop wilt
dan kleinere steken maken?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar HOE. Want ik kan alleen van die hele grote steken maken
Nee denk dat het max 5 euro kost denk ik. Maar als je het gratis wilt dan kan ik hem best meenemen voor jequote:Op maandag 7 januari 2013 00:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, dat is lief van je, maar dat hoeft jouw mama toch niet te doen. Ik neem aan dat het niet heel duur is om 'm ergens te laten maken?
ben benieuwd of ze nog gaat happenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kip, die reactie van jou op dat hypotheek-topic.
MAAR HOEEEE DAN, MIJN PC STAAT TOCH UIT MAN!!!!!quote:zet pc uit
« on: 12-07-2012, 19:24:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote
vind wat je wilt buiten jou pc scherm on laat je niet slaveren door dat beeld van de leugen
denk voor je reageert maar reageer
Niet eens een mooie tutorial?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan kleinere steken maken?![]()
nee maar serieus, klein stukkie met de hand is toch niet zo lastig? Gewoon naar boven en dan kort erop weer insteken, dan terugsteken en dan verder, zodat je overlap krijgt?
(weet ik het hoe je dat uit legt)
de backstitch moet je hebbenquote:
quote:
wanneer je moetquote:Op maandag 7 januari 2013 00:28 schreef Mss het volgende:
Soms vraag ik me af wanneer ik zelfstandig ga worden
slaap lekker en succes morgen met je broek fixenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:30 schreef Mss het volgende:
Oh fuque, het is al HALB EINZ! Ik ga maar eens slapen, morgen weer aan de studie!
bokssssquote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
de harde kern represent wajooooooooooooooooooo
quote:Op [b]maandag[/b] 7 januari 2013 00:40 schreef Diconnected het volgende:
en ik wil heul niet dat het al maandag is, want nu moet ik echt fucking veel voor school gaan doen omdat ik dus 2 weken geen fuck heb uitgevoerd
ja zover was ik ook al kipjon, ik doelde meer over een uur of 12quote:
is het al tijd voor een rip aan de nabestaanden?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja zover was ik ook al kipjon, ik doelde meer over een uur of 12
bijna welquote:Op maandag 7 januari 2013 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is het al tijd voor een rip aan de nabestaanden?
ja, il rag straks even de thermometer naar binnen, even kijken hoe het zich ontwikkeltquote:Op maandag 7 januari 2013 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker dan skjoeKun je niet alsnog terug naar huis?
HEEEE GELUKKIGGgggggggg never mindquote:Op maandag 7 januari 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, il rag straks even de thermometer naar binnen, even kijken hoe het zich ontwikkelt
Gelukkig schrik ik de bestewensers automatisch af zo
ja zoietsquote:Op maandag 7 januari 2013 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HEEEE GELUKKIGGgggggggg never mind![]()
Ik ga wel gewoon samenwonen, scheelt een hoop gedoequote:
Pff, niet leukquote:Op maandag 7 januari 2013 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
1 uur en 10 minuten vertraging wat
jij ook? Ik zat te lollerenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:38 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zat weer in OUD te kijken en alleen maar met zo'n smoel op mijn gezicht
[ afbeelding ]
sexen met Brum in het bus/treinhokjequote:Op maandag 7 januari 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja gelukkig kunnen we een andere trein nemen die maar 20min vertraging heeft maar dafuq
echt.... behoed me als ik ooit zwanger word.... ik maak die wijven zó hard af daarquote:
Hoorde op de radio dat er tussen Den Haag en Tilburg wat mis is. Niet fijn in ieder gevalquote:Op maandag 7 januari 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja gelukkig kunnen we een andere trein nemen die maar 20min vertraging heeft maar dafuq
Oeh dat klinkt goedquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
echt.... behoed me als ik ooit zwanger word.... ik maak die wijven zó hard af daar![]()
![]()
oud scquote:
ja dat topic bedoel ik, zelfde redenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee. Ik keek in z&g voor inca updates
Zo zit ik ookquote:Op maandag 7 januari 2013 10:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
B was trouwens sjaggo gister![]()
Sinds 2 januari geen chips en vette snacks meer en volgens mij had ie ontwenningsverschijnselen
En hij zat maar 'ik wil chips'
Ja maar ze deed een post die niet kusjekroel was!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ken BE uit de dieetclub en weet daardoor dat ze ooit eens zo zwaar was als het hormonster dat haar er van beticht niet te weten wat overgewicht met je doet, dus
ja dat wist ik toevallig ook, dat maakte het nog grappigerquote:Op maandag 7 januari 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ken BE uit de dieetclub en weet daardoor dat ze ooit eens zo zwaar was als het hormonster dat haar er van beticht niet te weten wat overgewicht met je doet, dus
ja das de mod, duhquote:Op maandag 7 januari 2013 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ze deed een post die niet kusjekroel was!![]()
![]()
*gaat verder lezen*
Ik vind het stiekem wel grappigquote:
En dan brum zielig aankijken van 'IK WIL CHIPSquote:Op maandag 7 januari 2013 10:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel grappig
Ik zit zelf 's avonds ook wel van shit, ik heb zin in wat lekkers, maar dat is dan zo weer weg. Is gewoon weer ff knop omzetten, want tot aan december deed ik het ook zo en ging prima. Alleen bij B valt het wat zwaarder geloof ik
Nee joh, dan gaat ze op haar blog allerlei tips delen over wat te doen tegen kotsen en straiequote:Op maandag 7 januari 2013 10:47 schreef BBQ-kip het volgende:
misschien pakt Masja ooit haar Fok account weer op en gaat daar misschien wel posten als Crackwhore haar vol jast met mini's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met bijpassende ooglooks en knoflooktipsquote:Op maandag 7 januari 2013 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dan gaat ze op haar blog allerlei tips delen over wat te doen tegen kotsen en straie
Dacht dat je verantwoord ging eten? Ik hoef toch niet m'n "ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag"speech te doen he?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gegeten vanochtend, ik val zo om
Verantwoord eten en geen chips en zo wil niet zeggen dat je je ontbijt over moet slaan hequote:Op maandag 7 januari 2013 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gegeten vanochtend, ik val zo om
Brum maakte me om 9.30 wakker dat ie om 10:00 weg wilde dus toen moest ik nog spullen pakken en douchen en toen had ik geen tijdquote:Op maandag 7 januari 2013 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dacht dat je verantwoord ging eten? Ik hoef toch niet m'n "ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag"speech te doen he?
Yoghurt/kwark?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum maakte me om 9.30 wakker dat ie om 10:00 weg wilde dus toen moest ik nog spullen pakken en douchen en toen had ik geen tijd![]()
Ik vind ontbijt sowieso lastig omdat ik brood niet echt weg krijg en als ik dan iets vind wat bevalt dan ben ik t na een tijdje weer zat omdat ik t elke dag eet dandus ik ben nog op zoek naar een goeden ontbijt.
Nee geenBrinta
Mja dan heb ik na 1-1.5 uur weer honger en ik vind kwark echt smerig die structuur. Plus het elke dag etenquote:
Na 1 cracker heb ik weer honger binnen een half uurquote:Op maandag 7 januari 2013 10:54 schreef BBQ-kip het volgende:
je hoeft niet veel te eten he, 1 cracker ofzo is ook genoeg, of een kop koffie met een beschuitje.
als je dan maar een goeie lunch neemt ofzo
Dan eet je na een half uur toch weer?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Na 1 cracker heb ik weer honger binnen een half uur![]()
Ik ben gewoon geen brood mens
bak een ei met kaas, zit je voorlopig wel volquote:Op maandag 7 januari 2013 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan ik heel de dag wel blijven eten. Ik ga niet om 9:30-10:00 lunchen als ik om 9:00 ontbijt heb gehadquote:
2 crackersquote:Op maandag 7 januari 2013 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
24 crackers en dan pas na 12 uur weer honger, klaar, opgelost, slotjequote:Op maandag 7 januari 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
2 crackers![]()
En 2 uur later stuk fruit
LOLquote:Op maandag 7 januari 2013 10:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
24 crackers en dan pas na 12 uur weer honger, klaar, opgelost, slotje
Een tweede cracker is toch niet meteen lunch.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan ik heel de dag wel blijven eten. Ik ga niet om 9:30-10:00 lunchen als ik om 9:00 ontbijt heb gehad
Het is niet makkelijk mee te nemen en het is niet echt handig als ik weg moet of naar college ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 10:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een tweede cracker is toch niet meteen lunch.
Ik heb wel eens perioden gehad dat ik iets at 's ochtends en het vijf minuten later weer moest uitkotsen. Weken achter elkaar.quote:
soort kartonpulp, wel goed voor de schijterijquote:Op maandag 7 januari 2013 11:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Crackers, als je er een helemaal in je mond stopt en opkauwt houd je amper een knikker over.
Crackers
wat deze vrouw zegt. Ik heb het ook moeten leren. En na een grote bak yoghurt met fruit en muesli heb je écht geen honger na een uur!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iets niet wegkrijgen 's ochtends is gelul. Het is niet leuk in het begin, maar je went er vanzelf aan en op den duur wordt je wakker en heb je direct honger. Gewoon even doorzetten.
Dan neem je brood mee voor onderweg want dan heb je toch honger na een half uur?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk mee te nemen en het is niet echt handig als ik weg moet of naar college ofzo
Dan was er medisch iets aan de hand of je at het verkeerde.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb wel eens perioden gehad dat ik iets at 's ochtends en het vijf minuten later weer moest uitkotsen. Weken achter elkaar.![]()
En nee, ik was/ben niet zwanger.
Waarom wil ik deze?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef Dwyn het volgende:
Zoya komt ook met textuur lakjes:
http://www.glamour.com/be(...)s-new-invention.html
Ik weet het niet, we zijn er nooit achter gekomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan was er medisch iets aan de hand of je at het verkeerde.
Een normaal gezond lichaam past zich aan aan wat er binnen komt. En zal dus in eerste instantie protesteren (huu, ik ben niet gewend aan eten op dit tijdstip, ik wil niet), maar er vanzelf aan wennen.
zitten wel toffe tussen. Wel jammer van de fotosoepplaatjes. Die nep "twinkeling"quote:
Omdat ontbijt je stofwisseling op gang helpt.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zie het probleem niet zo van niet ontbijten en later eten hoor. Als je gewoon verder normaal bent en normaal eet, boeiend
Doe mij eens in de illusie laten!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zitten wel toffe tussen. Wel jammer van de fotosoepplaatjes. Die nep "twinkeling"
quote:M&S keert terug op Nederlandse bodem
van onze correspondent
Londen -
Het oer-Britse warenhuis Marks & Spencer keert dit jaar nog terug op Nederlandse bodem. Op 1 april zal een filiaal worden geopend in Amsterdam, mogelijk volgt later dit jaar nog een filiaal in Den Haag.
Verschillende vacatures voor een grote internationale supermarkt- en kledingketen verschenen de afgelopen dagen via wervingsbureaus op internet. Het profiel komt volledig overeen met de formule die Marks & Spencer hanteert in de recent geopende vestigingen in Parijs.
Het concern, dat op 10 januari de resultaten van het derde kwartaal presenteert, kan wegens een black-outperiode zelf niet ingaan op geruchten, maar verschillende bronnen bevestigen dat Marks & Spencer in haar internationale expansiedrang ook het oog heeft laten vallen op de Nederlandse markt
Fuuuuuuuuuuquote:
is een achterhaald concept, stofwisseling gaat de hele dag door en hoeft niet door voer opgestart te worden. Beweging/actie is belangrijkerquote:Op maandag 7 januari 2013 11:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ontbijt je stofwisseling op gang helpt.
Maar als iemand het niet wil, moet hij het vooral niet doen![]()
Ik ben alleen een beetje allergisch voor "ik krijg niks weg", want dat is gelul.. Zal wel iets met mijn verleden te maken hebben
met de fiets?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:10 schreef Dwyn het volgende:
Yes, mijn nieuwjaarslootjespakket is op te halen.
jammer, ik hoopte op een zeven heuvelen/ misty mountains ritquote:
Bron?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is een achterhaald concept, stofwisseling gaat de hele dag door en hoeft niet door voer opgestart te worden. Beweging/actie is belangrijker
FUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 7 januari 2013 11:11 schreef Miezziej het volgende:
Andere foto's van PixieDust
http://www.manicurator.co(...)atch-and-review.html
Naar beneden vind ik altijd wel leuk, maar naar boven.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jammer, ik hoopte op een zeven heuvelen/ misty mountains rit
logisch denken en artsen op werkquote:
Die zit nu met zijn kont in Portugalquote:Op maandag 7 januari 2013 11:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe ist met jouw stagebegeleider afgelopen trouwens Miezziej?
Dat ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
nouja, onderzoeken of niet, ik snaai dus wel beduidend minder als ik gewoon een fatsoenlijke bodem leg. Ik hou het dus beter vol en door normale maaltijden te pakken heb ik 's avonds ook geen trek meer.
matig, dus je hebt het helemaal niet kunnen uitspreken?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:13 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Die zit nu met zijn kont in Portugal
IK WIL ER EEN PAARquote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef Dwyn het volgende:
Zoya komt ook met textuur lakjes:
http://www.glamour.com/be(...)s-new-invention.html
Ja, wat vind je een betrouwbare bron dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
logisch denken en artsen op werk
enig bewijs of goeie bron voor jouw bewering? (en kom niet met Voedingscentrum want die willen dolgraag dat je Goeiemorgen Drinkontbijt van Unilever kauft)
ja dat snap ik wel, geldt denk ik voor de meeste mensen. is ook helemaal prima, maar dat je stofwisseling gestart moet worden middels ontbijt is echt onzinquote:Op maandag 7 januari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
nouja, onderzoeken of niet, ik snaai dus wel beduidend minder als ik gewoon een fatsoenlijke bodem leg. Ik hou het dus beter vol en door normale maaltijden te pakken heb ik 's avonds ook geen trek meer.
Jaaaaa ik zat al te denken waar ik ze toch op vond lijkenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:17 schreef BBQ-kip het volgende:
die lakjes in die link van Miezziej doen me aan grindvloeren denken
[ afbeelding ]
Of schuurpapierquote:Op maandag 7 januari 2013 11:17 schreef BBQ-kip het volgende:
die lakjes in die link van Miezziej doen me aan grindvloeren denken
[ afbeelding ]
die eerste is een voedingscolumniste uit 1990. Geen idee wat dat inhoudt, maar ik gok op een soort Masja over voeding?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, wat vind je een betrouwbare bron dan?
Dietiste?
http://www.ze.nl/p/139297/waarom_het_ontbijt_zo_belangrijk_is
Meer dietisten?
http://www.dietistemarjol(...)3-11-2012-ontbijten/
http://www.dpmeppel.nl/index.php?page=faq#expand5
dat is echt puur gewenning. Ik loop nu ook al dagen met honger rond omdat ik mezelf de afgelopen weken veel voller heb gepropt dan goed voor me was. Over twee weken merk je daar haast niets meer van.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik kan savonds niks eten of 3 borden, maar na een tijdje heb ik altijd wel 'honger'. Niet alleen zin in chips maar vaak ook echt honger
ik moet niet te lang naar die foto kijken, word er helemaal wazig vanquote:Op maandag 7 januari 2013 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jaaaaa ik zat al te denken waar ik ze toch op vond lijken
mooi zoquote:Op maandag 7 januari 2013 11:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Of schuurpapier
Heb het niet echt kunnen bespreken met mijn stagebegeleider, maar mijn collega's zeggen dat ik me geen zorgen moet maken en dat ze toch wel bij hun standpunten blijven met de beoordeling
Nou dan geloof jij het toch niet?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die eerste is een voedingscolumniste uit 1990. Geen idee wat dat inhoudt, maar ik gok op een soort Masja over voeding?
en in geen van de 3 artikeltjes kan ik enige onderbouwing vinden ervoor.
Het zijn slechts meningen van mensen. En 2 daarvan zijn diëtistes, maar die plaatsen vervolgens geen bron voor hun bewering. Niet overtuigend, sorry
Spees heeft nul ritme qua dagstructuur enzo, dat scheelt ook nogal met eten enzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is echt puur gewenning. Ik loop nu ook al dagen met honger rond omdat ik mezelf de afgelopen weken veel voller heb gepropt dan goed voor me was. Over twee weken merk je daar haast niets meer van.
ben je nou boos?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou dan geloof jij het toch niet?
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Spees heeft nul ritme qua dagstructuur enzo, dat scheelt ook nogal met eten enzo.
Dus Spees ------> zoek een baantje (ik schreef eerst banaantje) en gaaaaaaaaaaaaaaan
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Spees heeft nul ritme qua dagstructuur enzo, dat scheelt ook nogal met eten enzo.
Dus Spees ------> zoek een baantje (ik schreef eerst banaantje) en gaaaaaaaaaaaaaaan met de banaaaaaan
net als bb. Die eet om kwart voor zeven twee boterhammen met hagelslag en vervolgens helemaal niks meer tot het avondeten (wat bij hem meestal rond 20:00 is aangezien hij altijd laat thuis is).quote:
Chipjesquote:Op maandag 7 januari 2013 11:30 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet wel zeggen dat sinds ik stage loop ik veel regelmatiger eet. Kijken hoe dat straks wordt
Maar chips blijft wel heulll lekker
Nee, maar je presenteert jouw visie als een feit, kan geen bron geven en zegt tegen mij dat je niet overtuigd bentquote:
Daar heb ik Wss geen tijd meer voor als school begint. Ik ben geen enkele dag vrij en dan moet ik voor meer dan 1.5 u naar school lol.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dus Spees ------> zoek een baantje (ik schreef eerst banaantje) en gaaaaaaaaaaaaaaan
zeer gezond jaquote:Op maandag 7 januari 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als bb. Die eet om kwart voor zeven twee boterhammen met hagelslag en vervolgens helemaal niks meer tot het avondeten (wat bij hem meestal rond 20:00 is aangezien hij altijd laat thuis is).
Dan schrokt ie zijn avondeten binnen 5 minuten weg en vaak moet er dan ook nog chocolade en een liter liptonice en alles achteraan om zijn bloedsuikerspiegel weer enigszins normaal te krijgen.
Maar nee, hij heeft geen behoefte aan eten overdag hoor!
ja dus? Het niet alsof je die OMG collectie nog even koopt bij TDquote:Op maandag 7 januari 2013 11:33 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt toch veel op de OMG collectie of is dat alleen mijn brein?
Heb trouwens trek in sushi. NOMNOMNOM
Die kan goed met Fred praten danquote:Op maandag 7 januari 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als bb. Die eet om kwart voor zeven twee boterhammen met hagelslag en vervolgens helemaal niks meer tot het avondeten (wat bij hem meestal rond 20:00 is aangezien hij altijd laat thuis is).
Dan schrokt ie zijn avondeten binnen 5 minuten weg en vaak moet er dan ook nog chocolade en een liter liptonice en alles achteraan om zijn bloedsuikerspiegel weer enigszins normaal te krijgen.
niet eten een trigger voor diabetes?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeer gezond ja
![]()
dan mag hij wel verder zijn gewicht op peil houden, want da's een aardige trigger voor diabetes als hij daar aanleg voor heeft (familiair)
ik moet soms ook voor meer dan 1,5 uur naar mijn werk.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar heb ik Wss geen tijd meer voor als school begint. Ik ben geen enkele dag vrij en dan moet ik voor meer dan 1.5 u naar school lol.
Dat dus en er zijn best een paar andere kleurenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dus? Het niet alsof je die OMG collectie nog even koopt bij TD
Oud nieuws jongequote:Op maandag 7 januari 2013 11:33 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt toch veel op de OMG collectie of is dat alleen mijn brein?
Heb trouwens trek in sushi. NOMNOMNOM
Ik wilde mijn OMG collectie juist bewaren en voor velen duizenden euro's verkopen, maar dat kan niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dus? Het niet alsof je die OMG collectie nog even koopt bij TD
Buy them all?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oud nieuws jonge![]()
De persfoto's daarvan kwamen tegelijk met de holo's van CC... de kwelling![]()
het zijn websites van mensen die het gewoon roepen, net als Masja die roept dat je knoflook moet eten voor alles, want dat is gezond, want dat zegt zij.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, maar je presenteert jouw visie als een feit, kan geen bron geven en zegt tegen mij dat je niet overtuigd bent
Dat je cynisch bent is wel bekend en ook prima, vaak zelfs vermakelijk. Maar af en toe is het ook best wel irritant imho.
Ik geef dan weer vrij weinig om zoete dingen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik geef dus echt heel weinig om chips
ik ook niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik geef dan weer vrij weinig om zoete dingen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar niet eten is wel funest voor je bloedsuikerspiegel. Dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het zijn websites van mensen die het gewoon roepen, net als Masja die roept dat je knoflook moet eten voor alles, want dat is gezond, want dat zegt zij.
ik ben pubmed al aan het afstruinen maar zijn een beetje veel artikelen. Ik kom er nog wel op terug, ben tussendoor ook aan het werk
die mega bloedsuikerwisselingen. Grote dip 's middags en klap suiker 's avondsquote:Op maandag 7 januari 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet eten een trigger voor diabetes?
zelfs dat is beter dan 13 aaneengesloten uren niks etenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Verander die kwart voor zeven naar middag en it's meeeeee
O nee en wijzig die Liptonice in sinas light
Ik weet dat ik 300 miljoen uur ga twijfelen en ze dan alsnog allemaal koopquote:Op maandag 7 januari 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet wel dat ik die hologlam collectie meteen koop. Allemaal. Zonder twijfel.
Ja dat probeer ik toch echt niet meer te doenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfs dat is beter dan 13 aaneengesloten uren niks eten
Dat. En eik wil ik die complete zoya ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 300 miljoen uur ga twijfelen en ze dan alsnog allemaal koop.. Denk ik
ja zo kan ik ook wel slank blijvenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik toch echt niet meer te doenAls in: Vroeger at ik enkel avondeten en overdag helemaal niks
Ik wss ookquote:Op maandag 7 januari 2013 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 300 miljoen uur ga twijfelen en ze dan alsnog allemaal koop.. Denk ik
mooi, dan komen ze dus in februari, CG kennendequote:Op maandag 7 januari 2013 11:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier in Nederland staat ie nu voor April.
ja als je de hele dag werkt en niks eet wel. Als je na je slaap (rustigste moment van de dag voor je lijf) niet meteen wat eet is er heus nog wel genoeg reserve vanuit je avondeten aanwezig.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar niet eten is wel funest voor je bloedsuikerspiegel. Dus.
Hmm okay. Misschien voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier in Nederland staat ie nu voor April.
Bron?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja als je de hele dag werkt en niks eet wel. Als je na je slaap (rustigste moment van de dag voor je lijf) niet meteen wat eet is er heus nog wel genoeg reserve vanuit je avondeten aanwezig.
Zoiets jaquote:Op maandag 7 januari 2013 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi, dan komen ze dus in februari, CG kennende
Ja dat.. En eigenlijk wil ik de CC holo's ook nogquote:Op maandag 7 januari 2013 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. En eik wil ik die complete zoya ook.
Sowwyquote:Op maandag 7 januari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zo kan ik ook wel slank blijven
+1quote:Op maandag 7 januari 2013 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat.. En eigenlijk wil ik de CC holo's ook nog
Die heb ik.... en ik heb nu angel's kiss op.. HIJ IS ECHT ZO PWETTYquote:Op maandag 7 januari 2013 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ermahgerd die heb je niet?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee want ik was verstandig aan het doen en zulksquote:
Error.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee want ik was verstandig aan het doen en zulks![]()
![]()
JA VERSTANDIG MET GELD OMGAAN ENZOquote:Op maandag 7 januari 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
ZELFS NIET NADAT JE ZE IRL HEBT GEZIEN![]()
Minder eten, meer nagellakquote:Op maandag 7 januari 2013 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA VERSTANDIG MET GELD OMGAAN ENZO![]()
![]()
![]()
quote:
En 10 voor de holo'squote:Op maandag 7 januari 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
color club ineens 8 euro dollar op TD ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 7 januari 2013 11:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
ik kom er later wel op terug (promise)
zijn echt teveel artikelen en teveel net even verschillende onderzoeken om snel neer te plempen hier en ik moet echt even wat aan werk doen, had eigenlijk vrijdag al afgemoeten
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar:DAMN YOU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
*opent ebay*Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik bedoelde meer dat ik niet maar voor 1.5 weg moet, dat was vorig semester wel. Nu heb ik vrij volle dagen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moet soms ook voor meer dan 1,5 uur naar mijn werk.
avonden, weekenden?
Ik krijg er 2 in m'n swap, heb alleen geen idee welke meerquote:Op maandag 7 januari 2013 11:48 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Ze zijn gewoon bazer dan alle holo's die al zijn uitgekomen
En dit is dus mét topcoat
![]()
ook goed hoorquote:
Dus?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volledige collectie voor 55 euro inc
En de invoerrechten dan jongeuhh, je zal maar zo'n stomme ebay'er hebben die de echte waarde op het pakketje zetquote:Op maandag 7 januari 2013 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volledige collectie voor 55 euro inc
Tja met korting vliegen ze er wel uitquote:Op maandag 7 januari 2013 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij Bubs zijn ze allemaal uitverkocht![]()
Jij hebt toch in december echt bazenkorting gehad?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja met korting vliegen ze er wel uit
Son. I am disapoint.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt toch in december echt bazenkorting gehad?
Waarom kom ik nu pas op het idee van hebben?![]()
Ik faal in falen
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
logisch denken en artsen op werk
enig bewijs of goeie bron voor jouw bewering? (en kom niet met Voedingscentrum want die willen dolgraag dat je Goeiemorgen Drinkontbijt van Unilever kauft)
voldoende thee en water drinken is sowieso goedquote:Op maandag 7 januari 2013 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA ik moet meer drinken. Misschien scheelt dat ook wel voor de honger
Rinus?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:07 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd ik mag woensdag bn'ers interviewen
Ik kwam er vorige week achter dat hij echt zo is, ik dacht dat het een grapje wasquote:Op maandag 7 januari 2013 12:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee die heb ik al gehad
wel heel triest trouwens die jongen wordt vreselijk uitgebuit
Ik haat julliequote:Thank you for shopping at Head2ToeBeauty.com!
Nee hij is echt verstandelijk beperkt, en wordt dus enorm uitgebuit door een veel te gladde manager. Die arme jongen snapt er helemaal niks van.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week achter dat hij echt zo is, ik dacht dat het een grapje was![]()
Ik heb de zilveren lekker niet besteldquote:
Ja dat is echt zielig en om te kotsen eigenlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 12:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee hij is echt verstandelijk beperkt, en wordt dus enorm uitgebuit door een veel te gladde manager. Die arme jongen snapt er helemaal niks van.
Ik dacht ook dat het een grapje wasquote:Op maandag 7 januari 2013 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week achter dat hij echt zo is, ik dacht dat het een grapje was![]()
Zo zien wel meer 'normale' mensen eruitquote:Op maandag 7 januari 2013 12:27 schreef megamandy het volgende:
Je ziet toch aan zijn gezicht dat hij niet 100% is
Dan ga jij met rare normale mensen omquote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo zien wel meer 'normale' mensen eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |