Jullie spreken nog wel af of alleen via wa ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, nog niet helemaal, technisch gezien. Maar ik ga er niet meer echt energie instoppen, behalve als zijn gedrag opeens magisch verandert.
of voor die 30 euro ballerina's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fred heeft niet eens internetquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of voor die 30 euro ballerina's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Heb hem al bijna een maand niet gezien, ofzo? En we spreken elkaar dus ook nauwelijks via WA, omdat hij nooit het gesprek start en ik er klaar mee ben. Dus het is eigenlijk wel redelijk klaar denk ik, maar nog niet uitgesproken dus ergens is nog een hele kleine window.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jullie spreken nog wel af of alleen via wa ofzo?
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of voor die 30 euro ballerina's!Die wit-roze met die bloemetjes vooraan hebben me 7 euro gekostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(1x gedragen)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Snap wel dat je er klaar mee bent dan. Maar valt weinig uit te spreken denk ik nog dan toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb hem al bijna een maand niet gezien, ofzo? En we spreken elkaar dus ook nauwelijks via WA, omdat hij nooit het gesprek start en ik er klaar mee ben. Dus het is eigenlijk wel redelijk klaar denk ik, maar nog niet uitgesproken dus ergens is nog een hele kleine window.
Hoe lang geleden gepost?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
gmrpfl spees hij ziet nog steeds mn post niet op twitter en fb... of ben ik te ongeduldig?![]()
Mja, precies. Ik ben zelf het type dat dan graag duidelijk ergens een punt achter zet. Maar ik vind niet dat hij dat verdient, van mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snap wel dat je er klaar mee bent dan. Maar valt weinig uit te spreken denk ik nog dan toch?
Repost van de foto?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor die witte op de tweede rij heb ik 3 euro betaald, zitten het lekkerst van al mijn ballerina's![]()
al lang en breed voorbij dusquote:Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb hem al bijna een maand niet gezien, ofzo? En we spreken elkaar dus ook nauwelijks via WA, omdat hij nooit het gesprek start en ik er klaar mee ben. Dus het is eigenlijk wel redelijk klaar denk ik, maar nog niet uitgesproken dus ergens is nog een hele kleine window.
20uquote:
Zou een meer internationale naam nemenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:42 schreef Puckzzz het volgende:
Whaaaah!!! Hoe zal ik mijn Etsy winkeltje gaan noemen?
Ik dacht aan *eigen naam Haaksels*
Zet er voor jezelf een punt achter, flikker hem van wa dan voelt hij diezelfde punt ook wanneer hij toch ooit probeert een gesprek te beginnenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, precies. Ik ben zelf het type dat dan graag duidelijk ergens een punt achter zet. Maar ik vind niet dat hij dat verdient, van mij.
gilfies haakshop!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:42 schreef Puckzzz het volgende:
Whaaaah!!! Hoe zal ik mijn Etsy winkeltje gaan noemen?
Ik dacht aan *eigen naam Haaksels*
Ik zou pas gaan huilen als t morgenvroeg er nog niet op staat. Soms duurt het super lang.quote:
crochet bekt zo kutquote:Op zondag 6 januari 2013 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou een meer internationale naam nemen![]()
Als je ze tenminste ook internationaal wil gaan aanbieden
Ik kon niet koppelen als er nog niks stond. Dus de post moest er eerst staan voor ik de koppeling zelf kon maken. Ok dan wacht ik wel af.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou pas gaan huilen als t morgenvroeg er nog niet op staat. Soms duurt het super lang.
Heb je je bericht pas gepost nadat het gekoppeld was of ervoor? Want als t ervoor is kan t ook daar aan liggen.
quote:
Achternaam Crochetet!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
crochet bekt zo kuten ik wil niet iets met Puckzzz doen.
Trustequote:
quote:
Mja, ik ga gewoon verder kijken.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zet er voor jezelf een punt achter, flikker hem van wa dan voelt hij diezelfde punt ook wanneer hij toch ooit probeert een gesprek te beginnen
Of je kopieert deze post en publiceert m opnieuw en kijk dan of ie m wel pakt?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kon niet koppelen als er nog niks stond. Dus de post moest er eerst staan voor ik de koppeling zelf kon maken. Ok dan wacht ik wel af.
Dan is er toch allang geen 'window' meer???quote:Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, precies. Ik ben zelf het type dat dan graag duidelijk ergens een punt achter zet. Maar ik vind niet dat hij dat verdient, van mij.
Ik wacht het wel af; kan ik het eventueel morgenavond alsnog doen danquote:Op zondag 6 januari 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of je kopieert deze post en publiceert m opnieuw en kijk dan of ie m wel pakt?
Erhm en Gerhdquote:Op zondag 6 januari 2013 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meh kattennamen bedenkenik kan beter wachten tot ik ze heb gezien zeker?
quote:
Nou, mocht hij nu opeens heel hard z'n best gaan doen, dan geef ik het misschien nog 1 kans.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan is er toch allang geen 'window' meer???
Herp en derpquote:Op zondag 6 januari 2013 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Knitting Grannyquote:
Evil en spawnquote:Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Herp en derp
Nasi en bami
Evil en spawn
Ik knit nie, ik crochetquote:
Je stelt jezelf wel extreem afhankelijk en wanhopig op zo hoor. Die gast wil niks met je, anders had hij al eerder voor je gegaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, mocht hij nu opeens heel hard z'n best gaan doen, dan geef ik het misschien nog 1 kans.
Maar dat is alleen als zijn gedrag drastisch verandert, en dat zie ik niet echt gebeuren.
Hij is eerder voor me gegaan, en toen toch niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je stelt jezelf wel extreem afhankelijk en wanhopig op zo hoor. Die gast wil niks met je, anders had hij al eerder voor je gegaan.
Gooi m uit je hoofd en ga door met een leuk iemand zoeken, iemand die jou ook echt leuk vindt
Crochet croquettequote:
Die ene van de foto moet je Derp noemen, dat is z'n naamquote:Op zondag 6 januari 2013 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
En de ander Herp.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die ene van de foto moet je Derp noemen, dat is z'n naam
Das zijn afkickverschijnselen van chips etenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb pijn in m'n mond, maar t is geen tandpijn eerder tandvlees. Maar het is niet alsof er tandvlees kapot is en t is niet heel de tijd aanwezig. Echt weird
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo tegen Fred "Ik heb 13 paar uitgezocht die weg mogen"
Hij: "13 maar?"
![]()
Ja ik kijk al 3 dagen aan en ik wacht ook nog wel ff af maar t is gewoon raar. Wordt ook niet erger of beter maar gewoon niet zo fijnquote:Op zondag 6 januari 2013 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Das zijn afkickverschijnselen van chips eten
Zal wel niks zijn, eerst even aankijken heerlijke hypochonder
Die zit zich zorgen te maken over waar we het allemaal moeten gaan laten als het samenwonen door gaatquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zit zich zorgen te maken over waar we het allemaal moeten gaan laten als het samenwonen door gaat
als het aan houdt gewoon afspraak met je tandarts maken voor checkquote:Op zondag 6 januari 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik kijk al 3 dagen aan en ik wacht ook nog wel ff af maar t is gewoon raar. Wordt ook niet erger of beter maar gewoon niet zo fijn
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die ene van de foto moet je Derp noemen, dat is z'n naam
Dat moet ik sowieso nog doenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als het aan houdt gewoon afspraak met je tandarts maken voor check
kijk even naar de vergoeding in je pakket voor volledig implantaatquote:Op zondag 6 januari 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat moet ik sowieso nog doeneinz
quote:
Waarschijnlijk ja. Al was hij zelf vrij specifiek in nog niet exclusief daten, dus het concept van met iemand anders zoenen was voor hem geen probleem. 3 anderen misschien wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
Maar Bambi, heb jij met die gozer niet al zelf de deur keihard dichtgegooid door met drie andere gozers op een avond te muilen?
Ik vind cola echt heul lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik drink bijna geen frisdrank meer, eigenlijk alleen met uit eten gaan soms. Ik mis er echt niks aan, gek he, vroeger vond ik dat zo gek, kon me er niks bij voorstellen dat ik cola enzo niet lekker meer zou vinden, maar ik vind er echt geen klap aan
Áls ik al frisdrank drink nu, is het tonic of Orangina
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kijk even naar de vergoeding in je pakket voor volledig implantaat
ik vond cola ook heel erg lekker, maar na een poosje minder drinken (in het kader van minder troep mijn lijf in) is het echt omgeslagen in "meh"quote:Op zondag 6 januari 2013 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind cola echt heul lekkerandere frisdranken vind ik niet heel boeiend. Ik ga mezelf trouwens niet verbieden om het te drinken, maar dan wel net zoals jij met uit eten of als ik een avondje uit ga. Maar iig niet zelf meer kopen en het merendeel van de dag gewoon water en thee.
Ja precies zo. Dan voelt het voor mezelf ook niet als: ZOMG IK MAG HET NIET MEER DENK ER DE HELE DAG AAN IK WIL HET.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik drink ook alleen ijsthee als ik uit eten ga en dan ook niet de hele avond, meestal 1 of 2 glazenverder alleen water en thee
en koffie soms
ijsthee met likeur 43 erdoor? (was een mooi topic in KLB geloof ik van de weekquote:Op zondag 6 januari 2013 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik drink ook alleen ijsthee als ik uit eten ga en dan ook niet de hele avond, meestal 1 of 2 glazenverder alleen water en thee
en koffie soms
nee zo heb ik het ook niet gedaan, want dan wordt het alleen maar lekkerderquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja precies zo. Dan voelt het voor mezelf ook niet als: ZOMG IK MAG HET NIET MEER DENK ER DE HELE DAG AAN IK WIL HET.
Hoop ik
Ja heel apart eigenlijk indd.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vond cola ook heel erg lekker, maar na een poosje minder drinken (in het kader van minder troep mijn lijf in) is het echt omgeslagen in "meh"
gek is dat toch he?
in supersize me was een man die 2 gallon per dag dronkquote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja heel apart eigenlijk indd.
De moeder van mijn stiefmoeder was een periode verslaafd aan coladie dronk serieus 2 liter op een dag in dr eentje weg.
Zij begon zowat te shaken als ze het niet deed geloof ikquote:Op zondag 6 januari 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Bb kan zo 2-3 liter fris op een dag wegslurpen ook. Ik doe2 weken met 1 fles
ik ken een vent die vanaf zijn 12e alleen maar cola dronk en later alleen maar nog zwarte koffie erbijquote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De moeder van mijn stiefmoeder was een periode verslaafd aan coladie dronk serieus 2 liter op een dag in dr eentje weg.
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in supersize me was een man die 2 gallon per dag dronk
Nehquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja precies zo. Dan voelt het voor mezelf ook niet als: ZOMG IK MAG HET NIET MEER DENK ER DE HELE DAG AAN IK WIL HET.
Hoop ik
mag geen alcoholquote:Op zondag 6 januari 2013 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ijsthee met likeur 43 erdoor? (was een mooi topic in KLB geloof ik van de week)
maar na 2 dagen is zo'n fles toch niet meer te zuipen?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Bb kan zo 2-3 liter fris op een dag wegslurpen ook. Ik doe2 weken met 1 fles
Ik dronk voorheen ook wel een liter cola light op een dagquote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
mijn collega drinkt ook 2 tot 3 ewg per dagquote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
hij wil nu terug naar 2 flessen per week,ben benieuwdquote:Op zondag 6 januari 2013 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zij begon zowat te shaken als ze het niet deed geloof ik
dat kind van 6 wat dat glas leeg zoop ook nietquote:
oh dat was niet de maker van de film zelf die je bedoelt? want die had geen diabetes toch?quote:
daarom drink ik ook zelden frisquote:Op zondag 6 januari 2013 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar na 2 dagen is zo'n fles toch niet meer te zuipen?
Vroeger vond ik dat trouwens heerlijk, ging ik expres sinas glas inschenken en wegzetten en dan later opdrinken zodat de prik eruit was, want nog zoeter
neeeee. Was een dikken man.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh dat was niet de maker van de film zelf die je bedoelt? want die had geen diabetes toch?
ja ik zit net te zoeken wat 1 gallon isquote:Op zondag 6 januari 2013 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bijna 8 liter cola op een dag.. HOE
ja dat dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik drink alleen water of thee, bij uit eten gaan 1 of 2 glazen sinas. Ik vind het niet zo bieiend en heb het nooit in huis. Is alleen wel eens lastig bij onverwacht bezoek, die kunnen kiezen uit koffie, thee en water
ja hier ook, of een glas melk, want dat heb ik meestal wel in huis voor in de koffiequote:Op zondag 6 januari 2013 22:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik drink alleen water of thee, bij uit eten gaan 1 of 2 glazen sinas. Ik vind het niet zo bieiend en heb het nooit in huis. Is alleen wel eens lastig bij onverwacht bezoek, die kunnen kiezen uit koffie, thee en water
light ook echtquote:Op zondag 6 januari 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ook een tijd lang minimaal 5 blikjes red bull light per dag weggekregen. Maar toen at ik ook niet zoveel
.
Cold turkey mee gestopt, daarna nooit meer gedronken.
melk in koffiequote:Op zondag 6 januari 2013 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja hier ook, of een glas melk, want dat heb ik meestal wel in huis voor in de koffie
Melk bij ontbijt en lunch, een beker limonade op school en als ze dorst hebben lurken ze water.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat dus.
Wat drinken je kinderen?
Ik drink sowieso alleen light frisdrank, weiger gewone te drinkenquote:
goed afgericht!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Melk bij ontbijt en lunch, een beker limonade op school en als ze dorst hebben lurken ze water.
Oudste neemt altijd flesjes water mee naar school :-)
nomnomnomquote:
Kwestie van aanwennen.quote:
Zeker.. Kan het me op de bso nog herinneren..quote:
lulzquote:Op zondag 6 januari 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kwestie van aanwennen.
Als we op visite zijn of uit eten drinken ze wel fris, een of twee glazen. Als er alleen light is vragen ze zelf om limonade, dat vinden ze geen verantwoorde keuze whehe
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeker.. Kan het me op de bso nog herinneren..
"ik heb dorst, mag ik limonade?"
"je hebt al limonade op, je drinkt maar water"
"ik wil geen water"
"dan heb je geen dorst"
vanwege calorieën?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik drink sowieso alleen light frisdrank, weiger gewone te drinken
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kwestie van aanwennen.
Als we op visite zijn of uit eten drinken ze wel fris, een of twee glazen. Als er alleen light is vragen ze zelf om limonade, dat vinden ze geen verantwoorde keuze whehe
als het lang aan blijft houden, Fluimucil is bazenspul, bij drogist te koopquote:
Dat deed ik op het kinderdagverblijf ook al.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeker.. Kan het me op de bso nog herinneren..
"ik heb dorst, mag ik limonade?"
"je hebt al limonade op, je drinkt maar water"
"ik wil geen water"
"dan heb je geen dorst"
Ja vanwege calorieen en ook wel opvoeding, mijn ouders hebben me opgevoed met een lichte afkeer voor dingen waar suiker in zit terwijl er alternatieven zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vanwege calorieën?
maar waarom red bull? om energie te verbranden? lekker?
ja ik vind het gore meuk, das wel duidelijk denk ik
De vraag is natuurlijk of die alternatieven beter zijn...quote:Op zondag 6 januari 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja vanwege calorieen en ook wel opvoeding, mijn ouders hebben me opgevoed met een lichte afkeer voor dingen waar suiker in zit terwijl er alternatieven zijn. Heb vroeger ook alleen cola light gehad, dus gewone cola vind ik ook echt niet lekker.
En Red bull vond ik erg lekker en ik viel vrij letterlijk om als ik het niet dronk(ik leefde toen op een max van 600kcal per dag
)
ja dat ben ik eens met Bamiquote:Op zondag 6 januari 2013 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of die alternatieven beter zijn...
Ja, maar de verschillende onderzoeken daarover spreken elkaar tegen, er is geen keihard bewijs dat aspertaan (ofhoeheethet) slecht is.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of die alternatieven beter zijn...
ja maar daar heb ik nu niks aanquote:Op zondag 6 januari 2013 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als het lang aan blijft houden, Fluimucil is bazenspul, bij drogist te koop
Precies.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik geef liever iets waar suiker in zit dan zoetstof eerlijk gezegd
In andere topics voel ik me aangesproken als ze het over bami (het voedsel) hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ben ik eens met Bami
(ja zo blijf ik je noemen)
behalve bier!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar de verschillende onderzoeken daarover spreken elkaar tegen, er is geen keihard bewijs dat aspertaan (ofhoeheethet) slecht is.
Daarbij ben ik wat vloeistoffen betreft nog steeds gevoelig voor calorieën, ik wil eigenlijk gewoon geen vloeistof drinken waar meer dan 5 kcalorieën in zitten zeg maar
ja dat zou ik ook doen.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik geef liever iets waar suiker in zit dan zoetstof eerlijk gezegd
Daar praat ik vooral veel over, ik drink het zelf nietquote:
bamiquote:Op zondag 6 januari 2013 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies.
[..]
In andere topics voel ik me aangesproken als ze het over bami (het voedsel) hebben.
Absoluut gematigd ja. Het zijn godzijdank ook geen snoepers, er gaan dagen voorbij dat ze geen snoepje eten en er ook niet om vragen. Als ze trek hebben is de fruitschaal het eerste waar ze heenlopen. Ik probeer ze ook veel te vertellen over eten en gezonde keuzes maken. Hoop dat er iets van blijft hangen. Vooralsnog ziet het er hoopvol uitquote:Op zondag 6 januari 2013 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook doen.
wel gematigd dus en niet met bakken tegelijk en "drink en eet maar wat je wil" zoals mijn moeder deed
Het is maar wat ze gewend zijn. Ik had op de basisschool en middelbare school een vriendinnetje met van die extreem verantwoorde ouders (ze hadden daar geen commerciële zenders op tv en alleen rechtsdraaiende yoghurt, dat soort dingen). Toen die volwassen was hield ze nog steeds niet van zoete dingen, die nam vrijwillig een maria-kaakje bij haar theequote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Absoluut gematigd ja. Het zijn godzijdank ook geen snoepers, er gaan dagen voorbij dat ze geen snoepje eten en er ook niet om vragen. Als ze trek hebben is de fruitschaal het eerste waar ze heenlopen. Ik probeer ze ook veel te vertellen over eten en gezonde keuzes maken. Hoop dat er iets van blijft hangen. Vooralsnog ziet het er hoopvol uit
Ik gebruik geen losse zoetstof, alleen producten met zoetstof erinquote:Op zondag 6 januari 2013 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
als je iets met zoetstof wilt gebruiken kun je trouwens beter Stevia nemen, dat is aangetoond veilig en wordt al heel lang gebruikt in o.a. Azië.
Aspartaam enz. is niet aangetoond heel onveilig ofzo, maar ook niet aangetoond veilig en wordt pas vrij kort toegepast in voedsel, dus lange termijn invloed weet je ook niet.
stevia heb je in poeder, zoetjesvorm en vloeibaarquote:Op zondag 6 januari 2013 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik gebruik geen losse zoetstof, alleen producten met zoetstof erin.
Ja en zoetjes voor de koffie![]()
Als ik al zoetstof gebruik ter vervanging van suiker, is het zo'n flesje vloeibare.
nee toch?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
Dus voor mensen met kcal obsessies nog steeds niet zo geschikt
ja dat dacht ik ook behoorlijk zeker te weten. En het beïnvloedt je bloedsuikerspiegel niet als enige zoetstof, da's ook handiger met diabetes en uberhaupt afvallen/koolhydraatarm eten.quote:
helemaal geen calorieën hoor, zo vind ik het overalquote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Een jaar geleden nog wel en nu niet meer. Wtf
valt wel mee, zeker als je online bestelt.quote:
wat ik dus zei... Een jaar geleden nog wel. Maar goed, ik ben overtuigd.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
helemaal geen calorieën hoor, zo vind ik het overal
Ja sorry maar zoiets ga ik niet online bestellenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
valt wel mee, zeker als je online bestelt.
maar het is nu nog hip enzo, is pas een jaartje op de vrije markt in Nederland. Wordt vanzelf goedkoper.
ik wil een keertje proberen dat te gebruiken in baksels, want verder gebruik ik ook geen suiker. Heb weleens met iemand samen staan bakken die stevia gebruikte en klein beetje suiker voor het bruiningseffect in cakejes (anders blijven ze vrij bleek) en dat ging prima en smaakte ook echt goedquote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat is ook wat ik er over kon vinden ja. Ik heb er wel eens over gedacht het ook te gaan gebruiken maar weet niet wanneer..ik gebruik nooit suiker.
Hoewel..in gebak en taarten wel..
je had vast van die mix merken op de markt ofzo, met stevia erbij ofzo naast de suiker/andere shizzle, zoiets?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ik dus zei... Een jaar geleden nog wel. Maar goed, ik ben overtuigd.
ja denk het?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je had vast van die mix merken op de markt ofzo, met stevia erbij ofzo naast de suiker/andere shizzle, zoiets?
ja suiker is zwaar goedkoop, tuurlijk. En ook helemaal niet erg, als je je er maar niet ongans aan vreet of diabetes hebt.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja sorry maar zoiets ga ik niet online bestellenen in de winkel kostte een klein pakje suikerklontjes die voor de helft vol zat echt 4-5 euro.
*insert moar moaaarrrr cake eating bride*quote:
Ja je hebt wel iets nodig wat kan caramelliseren natuurlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil een keertje proberen dat te gebruiken in baksels, want verder gebruik ik ook geen suiker. Heb weleens met iemand samen staan bakken die stevia gebruikte en klein beetje suiker voor het bruiningseffect in cakejes (anders blijven ze vrij bleek) en dat ging prima en smaakte ook echt goed
ik mijn rectale...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem voor de zekerheid mijn oorthermometer wel mee morgen
maar banaan bruint ook als een mallequote:Op zondag 6 januari 2013 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja je hebt wel iets nodig wat kan caramelliseren natuurlijk.
Al heb ik ooit wel eens cupcakes gebakken die ik gezoet heb met geprakte banaan en die zagen er prima uit :-)
Ik ga binnenkort eens testen
ja lekker is dat wel jaquote:Op zondag 6 januari 2013 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja je hebt wel iets nodig wat kan caramelliseren natuurlijk.
Al heb ik ooit wel eens cupcakes gebakken die ik gezoet heb met geprakte banaan en die zagen er prima uit :-)
Ik ga binnenkort eens testen
kun je er beter even uit gaan denk ik, anders word je op een gegeven moment ook gaar van jezelfquote:Op zondag 6 januari 2013 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lig al twee uur voor jan doedel in bed
meh...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je er beter even uit gaan denk ik, anders word je op een gegeven moment ook gaar van jezelf
thanks, zal het doorgeven als ik straks naast 'm in bed ga liggenquote:
Oh ja, mij god ik ben ook de helderste niet meerquote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar banaan bruint ook als een malle
Ik moest ergens anders om lachenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb geen andere en is het betrouwbaarste...
slaap lekker!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga ook eens naar bed verhuizen..
nee niet mijn glanzende buttplug Spees!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moest ergens anders om lachen
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja, mij god ik ben ook de helderste niet meer
ouderdom
Beter dan allergisch zijn voor zaat!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij ben ik opeens allergisch voor stof/huismijt
die heb ik op mijn lijst gezet, klinkt leukquote:Op zondag 6 januari 2013 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Trusten
Ik ga alvast Grimm kijken want donderdag heb ik geen tijd
wat niet is kan nog komenquote:
waarom denk je dat?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij ben ik opeens allergisch voor stof/huismijt
al gekomen, of allergisch voor zaad?quote:
Hij was gekomen, en toen kreeg zij gordelaidsquote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
al gekomen, of allergisch voor zaad?
Ik heb vandaag mn kamer uitgemest, velen stof en overal jeuk nuquote:
Maar daarna niet meer voorgekomen dus het was gewoon toeval OKAY!!!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij was gekomen, en toen kreeg zij gordelaids
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar daarna niet meer voorgekomen dus het was gewoon toeval OKAY!!!
nou, dat is wel een snelle conclusiequote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn kamer uitgemest, velen stof en overal jeuk nu
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar daarna niet meer voorgekomen dus het was gewoon toeval OKAY!!!
had je nog een partij glaswol liggen die je hebt opgeruimd? want dan is dat het denk ikquote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn kamer uitgemest, velen stof en overal jeuk nu
Ik had het al een keertje eerder gehad toen ik met stofzooi bezig was, ook helemaal jeuk rondom mn lippen en handpalmen. Geen idee waar het anders vandaan moet komenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat is wel een snelle conclusie
in dit geval wel jaquote:
zo'n allergie slaat op je longen dacht ik, niet rond je lippen en handpalmen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had het al een keertje eerder gehad toen ik met stofzooi bezig was, ook helemaal jeuk rondom mn lippen en handpalmen. Geen idee waar het anders vandaan moet komen
is wetquote:
Ah okay, nou dan is het vast wat andersquote:Op zondag 6 januari 2013 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo'n allergie slaat op je longen dacht ik, niet rond je lippen en handpalmen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
had ik al verteld dat die vriendin van me met die spuuglilleke vent van d'r wel allergisch is voor zijn zooi?
typisch wel....
als je er verder nooit last van hebt zal het wel loslopen toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okay, nou dan is het vast wat anders
Mja ik stress verder ook niet hoor, heb dit weekend ook nieuwe douchegel gebruikt dus wie weet.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je er verder nooit last van hebt zal het wel loslopen toch?
en ze heeft al iets van 9 x een blaasontsteking gehad sinds ze met hem isquote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, een zaatallergie, dat is best lullig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog nooit bij anderen gehad dit allemaal he
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en ze heeft al iets van 9 x een blaasontsteking gehad sinds ze met hem iseen zaadallergie uit zich in extreme vaginale pijnen na de daad, niet in blaasontsteking. Ik denk eerder dat dezen man een hele lage hygiëne standaard heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog nooit bij anderen gehad dit allemaal he
disclaimer
Ewewewquote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een zaadallergie uit zich in extreme vaginale pijnen na de daad, niet in blaasontsteking. Ik denk eerder dat dezen man een hele lage hygiëne standaard heeft
ze heeft dus beidequote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een zaadallergie uit zich in extreme vaginale pijnen na de daad, niet in blaasontsteking. Ik denk eerder dat dezen man een hele lage hygiëne standaard heeft
sterkte en slaap lekker!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen! Morgen de wekker om 06:30Trusten!
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze heeft dus beide
maar het is die knakker die helemaal onder de rijpe gele acnejoekels zit (ondanks zijn leeftijd van iets van 35 ofzo) dus tsja............... dat klopt wel
ik heb laatst in een slapeloze hoestnacht fok topic gelezen over de "surinaamse fok"quote:
met huttenkase?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was dus net mijn brood aan het smeren voor morgen
altijd een verrassing bij het groeten en verplicht 3 zoenen moeten geven, welke gelegenheid hij aangrijpt om je eens even flink tegen de wang te petsen met zijn puistbakkesquote:
geen poentjeskaas?quote:
En dan van *splatsj* tegen je eigen bakkesquote:Op zondag 6 januari 2013 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
altijd een verrassing bij het groeten en verplicht 3 zoenen moeten geven, welke gelegenheid hij aangrijpt om je eens even flink tegen de wang te petsen met zijn puistbakkes
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit is trouwens een geniale site voor als je niet kan slapen![]()
![]()
http://www.mamjo.com/
Nu echt weg
quote:Deze pagina is niet langer beschikbaar
This page is no longer available
ja die bedoelde ik!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit is trouwens een geniale site voor als je niet kan slapen![]()
![]()
http://www.mamjo.com/
Nu echt weg
nog nooit gebeurd maar de kans wordt nu wel steeds groterquote:Op zondag 6 januari 2013 23:38 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan van *splatsj* tegen je eigen bakkes
is dat een negerforum?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dafuq ik zit er nu op
http://www.mamjo.com/forum/index.php zo dan?
Suri Fokquote:
Wat staat erquote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef Mirjam het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,488008.0.html
nou, open de link maar eensquote:No New Posts Serieuze vragen/problemen op sexgebied
Alleen echte serieuze vragen en antwoorden op sexgebied. Alles wat daar niet aan voldoet wordt zonder pardon verwijderd.
ermahgerdquote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Mss het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,361597.0.html
SQ, heb je ook spierpijn naast het hoesten?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Mss het volgende:
dat kan ook alleen op een negerforumquote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Mss het volgende:
quote:Moeder de vrouw
Guest
Re: mijn zoon heeft mijn vibrator gevonden
« Reply #3 on: Yesterday at 22:35:26 »
Quote from: wat2doe on Yesterday at 18:53:44
en nu vraagt hij wat het is, ik schaam me. wat moet ik doen
Waarom zou je je schamen. Leg hem gewoon uit hoe zo'n ding werkt en waarvoor het dient.
Zou wel geil zijn als hij de volgende keer gewoon mee kan doen.
ermahgerd ik heb aids!!!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
SQ, heb je ook spierpijn naast het hoesten?
quote:
is bb dan een neg0r?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vriend wilt in me kont neuken, maar ik ben bang dat er poep komt!
« on: 25-01-2010, 20:33:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote
Help mensen! Mijn vriend wilt zo graag in me kont neuken, maar ik ben bang dat er poep uit komt. Als je poept, veeg ik me bil, maar ik kan niet helemaal in me anus naar binnen om het helemaal schoon te maken. Het is echt schande als er poep uit komt, en ik schaam me echt daarvoor. Misschien gaat het stinken als hij me daar neukt. Als hij niet in me kont neukt, dan moet hij mij niet meer. Wat zouden jullie doen?
ohjaquote:Op zondag 6 januari 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
SQ heeft met mij gemuild. Natuurlijk heeft ze aids.
LOL, er komt poep hoor!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vriend wilt in me kont neuken, maar ik ben bang dat er poep komt!
« on: 25-01-2010, 20:33:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote
Help mensen! Mijn vriend wilt zo graag in me kont neuken, maar ik ben bang dat er poep uit komt. Als je poept, veeg ik me bil, maar ik kan niet helemaal in me anus naar binnen om het helemaal schoon te maken. Het is echt schande als er poep uit komt, en ik schaam me echt daarvoor. Misschien gaat het stinken als hij me daar neukt. Als hij niet in me kont neukt, dan moet hij mij niet meer. Wat zouden jullie doen?
quote:Ik wil graag een mocromeid met dikke kont klaarbeffen en in haar anus tongen
« on: 02-10-2012, 18:11:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote
Zijn er nog geile mocromeiden met dikke billen die ik bij me thuis mag klaarbeffen en in haar kontgat mag tongen..Wil ook wel je kutje schoonlikken als je geplast hebt..Liefst uit Amsterdam die gauw bij me kunnen langskomen..Heb geen financiële bedoelingen en kan je vrij ontvangen in A,dam z-o... Ik ben een knappe getinte man van 48j,normaal gespierd en geen snor of baard,geschoren lul van 19cm...bel 06 34464973 of mail naar pussyjuicelover@live.nl
das geen SOA, das een vleesetende bacterie als je muts breder wordtquote:als ik de binnen kant van me vagina veegde dat ik stukjes witte dingens zag
« on: 14-11-2012, 17:04:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote
ik zit met een probleem ik heb een partner maar ik had eerst dat als ik de binnen kant van me vagina veegde dat ik stukjes witte dingens zag als vlees ik ben naar de dokter gegaan heel veel getest maar hij ziet niets verveelendik heb nu opgemerkt dat me vagina breier wordt vroeger ging ik met veel moeite erin nu is het het omgekeerde ik weet dat ik problemen had met seks het deed altijd pijn nu gaat het makkelijk erin als ik niet uitkijkt gaat het heel snel eruit ik snap dit niet ik zit echt ermeeik wordt ook snel nat soms al ik loop lijkt het het als ik menstrueer als ik kijk is het waterig vocht enhet ruikt een beetje serieuse reacktie graag,heeft iemand een advies voor me ik zit echt mee
Dat kán toch niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,474418.0.html
Die reacties!!!
zitten een hoop nepperds tussen, maar ook genoeg echte hoor.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Mss het volgende:
Als ik dit soort dingen lees voel ik me toch altijd wel wat beter over mezelf
zet 'm even in je favorietenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Mss het volgende:
Als ik dit soort dingen lees voel ik me toch altijd wel wat beter over mezelf
zat mensen zijn ziekquote:Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef Mss het volgende:
Maar zoiets kun je toch niet eens verzinnen zo ziek is het
ik had hier deze keer niks mee te makenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
toch fijn dat ik jullie zo op de zondagavond nog even aan vermaak help, met hup van Mirjam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |