Jullie spreken nog wel af of alleen via wa ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, nog niet helemaal, technisch gezien. Maar ik ga er niet meer echt energie instoppen, behalve als zijn gedrag opeens magisch verandert.
of voor die 30 euro ballerina's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fred heeft niet eens internetquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of voor die 30 euro ballerina's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Heb hem al bijna een maand niet gezien, ofzo? En we spreken elkaar dus ook nauwelijks via WA, omdat hij nooit het gesprek start en ik er klaar mee ben. Dus het is eigenlijk wel redelijk klaar denk ik, maar nog niet uitgesproken dus ergens is nog een hele kleine window.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jullie spreken nog wel af of alleen via wa ofzo?
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of voor die 30 euro ballerina's!Die wit-roze met die bloemetjes vooraan hebben me 7 euro gekostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(1x gedragen)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Snap wel dat je er klaar mee bent dan. Maar valt weinig uit te spreken denk ik nog dan toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb hem al bijna een maand niet gezien, ofzo? En we spreken elkaar dus ook nauwelijks via WA, omdat hij nooit het gesprek start en ik er klaar mee ben. Dus het is eigenlijk wel redelijk klaar denk ik, maar nog niet uitgesproken dus ergens is nog een hele kleine window.
Hoe lang geleden gepost?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
gmrpfl spees hij ziet nog steeds mn post niet op twitter en fb... of ben ik te ongeduldig?![]()
Mja, precies. Ik ben zelf het type dat dan graag duidelijk ergens een punt achter zet. Maar ik vind niet dat hij dat verdient, van mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snap wel dat je er klaar mee bent dan. Maar valt weinig uit te spreken denk ik nog dan toch?
Repost van de foto?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor die witte op de tweede rij heb ik 3 euro betaald, zitten het lekkerst van al mijn ballerina's![]()
al lang en breed voorbij dusquote:Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb hem al bijna een maand niet gezien, ofzo? En we spreken elkaar dus ook nauwelijks via WA, omdat hij nooit het gesprek start en ik er klaar mee ben. Dus het is eigenlijk wel redelijk klaar denk ik, maar nog niet uitgesproken dus ergens is nog een hele kleine window.
20uquote:
Zou een meer internationale naam nemenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:42 schreef Puckzzz het volgende:
Whaaaah!!! Hoe zal ik mijn Etsy winkeltje gaan noemen?
Ik dacht aan *eigen naam Haaksels*
Zet er voor jezelf een punt achter, flikker hem van wa dan voelt hij diezelfde punt ook wanneer hij toch ooit probeert een gesprek te beginnenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, precies. Ik ben zelf het type dat dan graag duidelijk ergens een punt achter zet. Maar ik vind niet dat hij dat verdient, van mij.
gilfies haakshop!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:42 schreef Puckzzz het volgende:
Whaaaah!!! Hoe zal ik mijn Etsy winkeltje gaan noemen?
Ik dacht aan *eigen naam Haaksels*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |