SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jude Law![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 21:40:04 ]
oh zes minuten te laat!!quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef Beach het volgende:
Familieniet expres je neefjes van in de 20 trollen door te vragen over vriendinnen en maagdelijkheid en hoe dat zit bij hun
Familieniet expres je neefjes van in de 20 trollen door te vragen over vriendinnen en maagdelijkheid en hoe dat zit bij hun
Meer een vriendenmens.quote:
Want dat kan bij je familie niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meer een vriendenmens.
Die kan je tenminste zelf uitkiezen en dumpen als je ze niet meer mag.
Herkenbaarquote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef Beach het volgende:
Heb jij je broertjes/zusjes/ouders uitgekozen dan?quote:
Eens.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meer een vriendenmens.
Die kan je tenminste zelf uitkiezen en dumpen als je ze niet meer mag.
quote:
ja ik zie me ene familie van me vaders kant ook nooit mag ze ook not, me eigen vader spreek ik ook al 3 jaar niet maar dat compeseert weer met de andere familiequote:Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar goed. Ik heb dan ook zo mogelijk de meest verknipte familie ooit dus ja.
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja ik zie me ene familie van me vaders kant ook nooit mag ze ook not, me eigen vader spreek ik ook al 3 jaar niet maar dat compeseert weer met de andere familie
Die kant van mijn familie zie ik ook niet nee.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja ik zie me ene familie van me vaders kant ook nooit mag ze ook not, me eigen vader spreek ik ook al 3 jaar niet maar dat compeseert weer met de andere familie
Vertel?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar goed. Ik heb dan ook zo mogelijk de meest verknipte familie ooit dus ja.
Meh. Gewoon veel depressies en zo. En dan allemaal proberen te doen alsof alles goed gaat waardoor alles enorm awkward wordt.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:48 schreef ChesterPerry het volgende:
Omdat dat fokkers nergens voor instaan en het liefst op zolder blijven zitten daarom is dezo populair
Jij doet aan familie-uitjesquote:Op zondag 6 januari 2013 21:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meh. Gewoon veel depressies en zo. En dan allemaal proberen te doen alsof alles goed gaat waardoor alles enorm awkward wordt.mensen
Dat is gewoon een sc he!quote:
je zei hoerenquote:
Oooh, zo snel gaat het nog niet eens johquote:
haha nee iddquote:Op zondag 6 januari 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, zo snel gaat het nog niet eens joh
Jaquote:
Ik heb wel eens een SC gevuld binnen een paar minuten in GCquote:
Een half jaar dienstplicht in de IDF doet ze wel anders piepen.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mocht ik dat maar. Heb van die mietjes als neven
Oh ik zit alleen maar hier eigenlijk. En soms in andere topics in jongquote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een SC gevuld binnen een paar minuten in GC
Ik kom al een paar dagen op het forum al ben ik er niet erg regelmatigquote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik zit alleen maar hier eigenlijk. En soms in andere topics in jong
Ja tijdsverschil hequote:Op zondag 6 januari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom al een paar dagen op het forum al ben ik er niet erg regelmatig
Precies, jij deelt mijn gedachtenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Een half jaar dienstplicht in de IDF doet ze wel anders piepen.
Ben blij dat je het kunt waarderenquote:
wowowowowowowow hypo vindt een linkje leuk!quote:
Voor mensen in een kakkerbuurt nog wel?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Precies, jij deelt mijn gedachtenZe zijn bang voor mensen uit de kakkerbuurt waar ze in wonen
Ja weet ikquote:
wowowowowowowowow niet iedereen heeft een verneukte muzieksmaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
wowowowowowowow hypo vindt een linkje leuk!
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wowowowowowowowow niet iedereen heeft een verneukte muzieksmaak.
Kijk hoe erg dit isquote:Op zondag 6 januari 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor mensen in een kakkerbuurt nog wel?
omdat je er nu mee aan komt, ik ken ze alleen van een aantal jaar geleden. al weet ik geen enkel nummer meerquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kijk hoe erg dit isAlsof ik in een southpark aflevering ben beland
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo van de actuele muziek, sorryquote:Op zondag 6 januari 2013 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat je er nu mee aan komt, ik ken ze alleen van een aantal jaar geleden. al weet ik geen enkel nummer meer
Kijk hoe erg het met mij is gesteld dat ik mezelf met Kyle vergelijk, omdat ie ook zo'n nerd neefje heeft man.quote:
hey die ken ik jaquote:Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de actuele muziek, sorry
Doe er wat water in dan.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
me ogen zijn droog van het wakker zijn
ik las 'net wakker' zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
me ogen zijn droog van het wakker zijn
Zonder grappen. Ja bij mij wel. Kun je gewoon een klein glas pakken wat water in doen. En dan tegen je oog aanzetten en dan knipperen met je oog.quote:
3fm serious request 2007 of 2008 toch erg populairquote:Op zondag 6 januari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
Ondanks dat dit liedje oud is hoor je het nog vaak in de kroeg
Geen ideequote:Op zondag 6 januari 2013 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
3fm serious request 2007 of 2008 toch erg populair
Hmmm okequote:Op zondag 6 januari 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Zonder grappen. Ja bij mij wel. Kun je gewoon een klein glas pakken wat water in doen. En dan tegen je oog aanzetten en dan knipperen met je oog.
ja, een van die tweequote:
Oh ik dacht juist wel Gquote:Op zondag 6 januari 2013 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja weleens van gehoord, ik hou niet van rap..
Waarom zou jequote:
Dan zul je ongetwijfeld gelijk hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
in die tijd werkte ik in een fabriek, daar stond altijd 3fm op
Heb je het nou al gedaan dan.quote:
Precies! Ik luisterde altijd graag naar de Chris Moyles show op BBCR1 's ochtends maar nu is dat Nick Grimshaw en die is gewoon niet grappigquote:
Lenzenvloeistof heb ik welquote:Op zondag 6 januari 2013 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon water helpt nauwelijks, lenzenvloeistof of oogwater is inderdaad prima.
Lekkere vriendquote:Op zondag 6 januari 2013 22:13 schreef Ro-ald het volgende:
Een vriend rookt hier al de hele avond nog geen 1 sigaret aangeraakt
Ga een joint rokenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:13 schreef Ro-ald het volgende:
Een vriend rookt hier al de hele avond nog geen 1 sigaret aangeraakt
je zit in een kelder?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik opstaan en naar boven gaan
Ken ik beide niet haha. Ik luister al bijna zes jaar lang elke ochtend qmusicquote:Op zondag 6 januari 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! Ik luisterde altijd graag naar de Chris Moyles show op BBCR1 's ochtends maar nu is dat Nick Grimshaw en die is gewoon niet grappig
Luierdquote:Op zondag 6 januari 2013 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik opstaan en naar boven gaan
Ik heb de namen (qmusic, 3fm, 538) wel voorbij zien komen hoor, maar ken het niet als luisteraarquote:Op zondag 6 januari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ken ik beide niet haha. Ik luister al bijna zes jaar lang elke ochtend qmusic
[..]
Luierd
Dat begreep ik uit je bericht en daarom zou hij toch best wel wat rekening met je kunnen houden?quote:
Hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb de namen (qmusic, 3fm, 538) wel voorbij zien komen hoor, maar ken het niet als luisteraar![]()
Oke oke, dan nietquote:
Ach zo erg vind ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begreep ik uit je bericht en daarom zou hij toch best wel wat rekening met je kunnen houden?
Sowieso, roken![]()
Hoe weet jij dat ik naar de tandarts ga?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke oke, dan nietHeb je al zin in de tandarts morgen
Ik vind het jammer (understatement)quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
Als ik liedjes ga posten betekend dat meestal dat ik me verveel
Oud maar ook mooi
Dat zei je vannacht toch. Toen zei ik nog dat het zondag was.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik naar de tandarts ga?
Oh jaquote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zei je vannacht toch. Toen zei ik nog dat het zondag was.
jaaaa?quote:
Heb je je vermaakt dan. Of heb je heel de nacht True Jackson gekekenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh jaben heel de nacht wakker gebleven beetje vergeten
Jawel, beetje gegamed true jackson gekeken, the simpson, gefokt een joint gerookt en dat wastquote:Op zondag 6 januari 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je je vermaakt dan. Of heb je heel de nacht True Jackson gekeken
Ben je boos?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaa?
[..]
Heb je je vermaakt dan. Of heb je heel de nacht True Jackson gekeken
hahha. ik was echt al zo moe toen ik ging slapen. Dat je het volhoudtquote:Op zondag 6 januari 2013 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, beetje gegamed true jackson gekeken, the simpson, gefokt een joint gerookt en dat wast
Naja op naar werk daarna
Nee, hoezo?quote:
We spreken elkaar niet echt veelquote:Op zondag 6 januari 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hahha. ik was echt al zo moe toen ik ging slapen. Dat je het volhoudt
[..]
Nee, hoezo?
Naja, ik was gisteren pas om 14:30 me nest uit. Dus had ik zeg maar al genoeg slaap gehad om een nacht door te halen maar doe zoiets niet doordeweeks dat is niet vol te houdenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hahha. ik was echt al zo moe toen ik ging slapen. Dat je het volhoudt
Jaquote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo'n lange?
Die caramel overheesing in je mond daarna
Dat zal wel meevallen tochquote:Op zondag 6 januari 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, lust nog wel zo'n rol maar dat zal ik maar niet doen voordat ik op Jabba ga lijken
Ja I knowquote:
Oh jaa, dan kan het welquote:Op zondag 6 januari 2013 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Naja, ik was gisteren pas om 14:30 me nest uit. Dus had ik zeg maar al genoeg slaap gehad om een nacht door te halen maar doe zoiets niet doordeweeks dat is niet vol te houden
Ja, nog welquote:
Oh ik ben 1 cm groterquote:Op zondag 6 januari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nog wel
Ik weeg 73kg en ben iets van 175 (klein dus)
Damn groter en zwaarder dan ikquote:Op zondag 6 januari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nog wel
Ik weeg 73kg en ben iets van 175 (klein dus)
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh jaa, dan kan het welVolgens mij heb je echt geen ritme ofzo
Best not to askquote:Op zondag 6 januari 2013 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Damn groter en zwaarder dan ik
Hoe oud ben je?
Hoezo niet dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja I know
[..]
Oh jaa, dan kan het welVolgens mij heb je echt geen ritme ofzo
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het lichaam van een jonge god though
echt welquote:
Oh omdat ik dat vaker las dat je de nacht ging doorhalen enzoquote:
Weet ik nietquote:
Of heb ik iets raars gezegd?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
echt wel
[..]
Oh omdat ik dat vaker las dat je de nacht ging doorhalen enzo
[..]
Weet ik niet
nee hoorquote:
dan vind je mn vader engquote:
Oh zo, jaquote:Op zondag 6 januari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh omdat ik dat vaker las dat je de nacht ging doorhalen enzo
Die is 2 meterquote:Op zondag 6 januari 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor
[..]
dan vind je mn vader eng
Ja en goedkoopquote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
Morgen na de tandarts ook gelijk naar Ikea. Is dat eten daar goed te doen als je na afloop gaat eten?
Jaquote:
Mag dat van de tandarts denk je? Je hoopt natuurlijk dat alles goed is met je bekkiequote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
Morgen na de tandarts ook gelijk naar Ikea. Is dat eten daar goed te doen als je na afloop gaat eten?
Milkshake vanillequote:Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en goedkoopEn milkshake is ook lekker daar
Meestal is het controle gaan ze checken en dan is het goed of weer nieuwe vullingen zetten. Maar ik denk dat ze dit keer ook wat over me verstandskiezen gaan zeggenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag dat van de tandarts denk je? Je hoopt natuurlijk dat alles goed is met je bekkie
Neee, aardbei!!!!!quote:
Maar hij is de vriendelijke reusquote:
Doeeeiquote:
Weer nieuwe vullingen? Je hebt er al meerdere?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meestal is het controle gaan ze checken en dan is het goed of weer nieuwe vullingen zetten. Maar ik denk dat ze dit keer ook wat over me verstandskiezen gaan zeggen
Al het softijs milkshake of toetjes vanille of naturel is het lekkerst, nu je het zegt heb al heel lang geen milkshake gehadquote:
Ik keek vroeger de film, en die was engquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik keek vroeger de film, en die was eng
Ja, na paar jaar zijn die vullingen natuurlijk alweer versleten..quote:Op zondag 6 januari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weer nieuwe vullingen? Je hebt er al meerdere?
Morgen een milkshake nemen dusquote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Al het softijs milkshake of toetjes vanille of naturel is het lekkerst, nu je het zegt heb al heel lang geen milkshake gehad
Jaquote:
Hoiquote:
Moet morgen 9 uur opquote:
Precies, dat loopt niet wegquote:Op zondag 6 januari 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet nog 2 verslagen maken maar dat doe ik van de week wel
wow die had ik nog niet gezienquote:
Dientjequote:
Da's vroegquote:
ik dinsdag en de dagen erna 5.45quote:
Ik kan deze drummenquote:
Nee uur vroegerquote:Op zondag 6 januari 2013 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En bij jou is het al 00:00 bijna toch?
awhh waarom zo vroeg?quote:
Nope, 21.54quote:Op zondag 6 januari 2013 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En bij jou is het al 00:00 bijna toch?
7 uur beginnen op werkquote:
Elke dag? Wat belachelijk vroegquote:
Staat rechtsboven in mijn scherm naast het batterij percentagequote:Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
o, ja wist wel wou even kijken of jullie ook nog scherp waren...
jaaa jaaquote:Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
o, ja wist wel wou even kijken of jullie ook nog scherp waren...
Voor deze week di, don, vrij, za. Elke week anders denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elke dag? Wat belachelijk vroeg
Ik begin om 7.30
Je post mobiel?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Staat rechtsboven in mijn scherm naast het batterij percentage
Het raam uit met dat kolere dingquote:
Ooh, dat is een 'verrassing'?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa jaa
[..]
Voor deze week di, don, vrij, za. Elke week anders denk ik.
Meeeeh, hoe vaak moet ik het nog vertellen : (quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Heb je nu al een vaste baan? Hoe oud ben je?
Nee joh, dan zou ik niet zo snel kunnen typenquote:
Warme broodjesquote:Op zondag 6 januari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Meeeeh, hoe vaak moet ik het nog vertellen : (
Ik ben gestopt met mn studie, en werk nu op de broodafdeling bij de ah waar ik morgen mn eerste werkdag heb. En daar moet je om 7u beginnen jaEn dat werk doe ik tot september.
wats dezequote:
quote:
je hebt een mac, of niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, dan zou ik niet zo snel kunnen typen![]()
Fauxxxxxquote:
Hoe oud ben je dan??quote:Op zondag 6 januari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Meeeeh, hoe vaak moet ik het nog vertellen : (
Ik ben gestopt met mn studie, en werk nu op de broodafdeling bij de ah waar ik morgen mn eerste werkdag heb. En daar moet je om 7u beginnen jaEn dat werk doe ik tot september.
Zullen we band starten?quote:
Dat begrijp ikquote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik uiteindelijk de deur uit ga
Uhm, naja ik moet nu nog ingewerkt worden. Daarna zal ik wel een vast rooster krijgen.quote:
nou dat zijn we dus wel hequote:
Jij weetquote:
17quote:
Ja sorry ik heb om 7u de wekker en als ik dan fok! check dan vind ik het heerlijk om al die reacties te lezen dat ze zo vroeg moesten opstaan, daar geniet ik van.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm, naja ik moet nu nog ingewerkt worden. Daarna zal ik wel een vast rooster krijgen.
[..]
Jij weet
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ] = LittleBrownie
In albert heijn
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb om 7u de wekker en als ik dan fok! check dan vind ik het heerlijk om al die reacties te lezen dat ze zo vroeg moesten opstaan, daar geniet ik van.
quote:
dankjequote:
Journalistiek!quote:
vroeg opstaan is funquote:Op zondag 6 januari 2013 23:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb om 7u de wekker en als ik dan fok! check dan vind ik het heerlijk om al die reacties te lezen dat ze zo vroeg moesten opstaan, daar geniet ik van.
Rapquote:
quote:
Nacht doorhalen dus..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
Niet kunnen slapen en morgen om 7 uur moeten opstaan.
Mijn leven
Vriendschap forceren via fb?quote:
Nou, dan heb je nog bijna 8 uur. Moet toch lukken met een uur of 7quote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
Mijn leven
Je hebt nog acht uurquote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
Mijn leven
Rapquote:
Ja maar 2 weken niet voor half 6 oid kunnen slapen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan heb je nog bijna 8 uur. Moet toch lukken met een uur of 7
quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar 2 weken niet voor half 6 oid kunnen slapen.
Oooh, dat is niet best danquote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar 2 weken niet voor half 6 oid kunnen slapen.
Anders was ik wel doorgegaan hequote:
Zozo hahaha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |