Hopperdeflop.quote:
Zelf de mensen die nog wel op de chat van opa mogen zijn een beetje bang van Hop. Het is een aparte.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:54 schreef beequeen het volgende:
Het is een BFF van die ouwe. Wat verwachten we nou?
Dat heb je met Downies, die kunnen ineens als een blad aan een boom omdraaien. Dan pretenderen ze geestelijk gezond te zijn ...quote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelf de mensen die nog wel op de chat van opa mogen zijn een beetje bang van Hop. Het is een aparte.
Hij is alleen goed voor weddenschappen, die hij altijd verliest. Je denkt toch niet dat die ouwe zelf wijn koopt?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelf de mensen die nog wel op de chat van opa mogen zijn een beetje bang van Hop. Het is een aparte.
Oh, je bent nu pas daar? Lees je zo langzaam?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef candysugar het volgende:
he scrut simpel geval ik pretendeer ook niet dat ik een copywriter ben. FF lezen joh en en proberen begrijpend te lezen
Ik heb je volgens mij al duidelijk proberen te maken dat vrije tijd en werk gescheiden blijven. Dat jij dat niet snapt, is jouw tekortkoming.quote:
Misschien als je eens zou quoten waar je op reageert, dat je dan wat beter te begrijpen zou zijn hoewel ik denk dat het niet erg veel zou uitmaken in jouw geval.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:57 schreef candysugar het volgende:
ach srut jochie maar wel je mond vol hebben over anderen
shut up, in je hoekquote:Op zondag 6 januari 2013 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
Het is een Bende hier... flink opruimen zou wellicht helpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |