uhhh .... het is "Sjon", Sjon de Wilgquote:Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef candysugar het volgende:
hop ik ken geen hop ben een dart vriendje van john waar ik naar benieuwd ben wat dat scrut ding geval voor dagelijkse bezigheden heeft
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef candysugar het volgende:
hop ik ken geen hop ben een dart vriendje van john waar ik naar benieuwd ben wat dat scrut ding geval voor dagelijkse bezigheden heeft
Sjon, van Sjonnie gewoon op z'n paupers en "de Wilg" is z'n bijnaam omdat ie altijd alle kanten opwaait, alsjeblieft Hopquote:
Of hij heeft een toetsenbord in z'n neus.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:33 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe is het niet, of hij moet over telekinetische typvaardigheden beschikken.
En opa heeft chronische Pfeiffer.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:32 schreef Copycat het volgende:
Kutkoters die filmavondjes verpesten omdat ze niet willen slapen. Jengelende kinderen trek ik slecht, zeg maar niet.
Terug naar huis en nu zoek ik hier mijn vertier.
Met het suikeroompje van die ouwe prakkerd, zie ik.
Daarom moet ie prakken?quote:
Daarom moet-ie zoveel bier drinken, dat is beter voor z'n lever.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom moet ie prakken?
Hij verzint ze waar hij bijzit, hè?
Insinueer jij nu dat Gert een bloemetjesjurkenorgie houdt?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
Weet je wat mij opvalt, dat ik de laatste paar dagen weinig bloemetjesjurken zie hier, heeft de Oop een verbod uitgevaardigd? Gert zie ik trouwens ook al even niet. Dat is verdacht, geen bloemetjesjurken, geen Gert? mmmmm, ....
Dat had ik nooit achter Gert gezocht, alhoewel ...quote:Op zondag 6 januari 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
Weet je wat mij opvalt, dat ik de laatste paar dagen weinig bloemetjesjurken zie hier, heeft de Oop een verbod uitgevaardigd? Gert zie ik trouwens ook al even niet. Dat is verdacht, geen bloemetjesjurken, geen Gert? mmmmm, ....
Gert wil ook een bloementjesjurk messchien:Pquote:Op zondag 6 januari 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |