doet ze nu ook al volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2013 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toch opeens echt alles zelf regelen, niet nog iets in de kast hebben staan als je het er zelf niet neer hebt gelegd. Zorgen dat je nog geld hebt aan het einde van de maand, en anders dus restjes eten voor een paar dagen. Wennen aan alleen zijn 's avonds, en je dan ook vermaken. Etc.
+ dat. Als ik uit huis moet dan ga ik liever hokken of met vriendinnen een appartement delen ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik best ongelukkig zou zijn in mn eentje in een kamer/studio. Heel de dag beetje fokken en geen 'sociale controle' qua eten en wat je doet enzo
geen Eny?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als brum een kint wil, wil ik een corgi
Ik zeg toch niet dat je dan onzelfstandig bent?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan zijn loqi en debsterr ook super onzelfstandig, want die hebben ook nooit alleen gewoond.
Dat kan ik niet allemaal inschatten. Maar ze vroeg wat voor mij anders was he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
ekten liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
disclaimer
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja bij brum sowiesoEn hier thuis gaat mama ook niet alles halen wat ik wil hebben hoor
Mwah, ze zien er verder niet echt hetzelfde uit he.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Bambi ik vind die oranje opzich wel tof, twijfel alleen of ik 2 dezelfde moet nemen of dus dan die andere maar
Ja ik heb wel veel daar staan en laat ook wel wat kleren en schoenen daar staan en wat nagellakspul maar sommige dingen sleep ik heen en weer want 'MISSCHIEN HEB IK HET STRAKS WEL NODIG EINZ'. I am crazy like thatquote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Miezziej het volgende:
Maar Spees, neem je elke keer zoveel spullen mee dan?Als je er toch zo vaak bent zou ik het meeste gewoon achterlaten haha
zo'n stafford?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuu ik wil allebei. En zo'n asohont, hoe heten die ookalweer
Hmm ja logisch wel, zou ik wss ook doenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb wel veel daar staan en laat ook wel wat kleren en schoenen daar staan en wat nagellakspul maar sommige dingen sleep ik heen en weer want 'MISSCHIEN HEB IK HET STRAKS WEL NODIG EINZ'. I am crazy like that
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Mss het volgende:
Tijd voor mezelf heb ik ook echt nodig. Dat ik gewoon mijn eigen plan kan trekken en met niemand rekening hoef te houden. Heerlijk!
Als ik dan een nachtelijke opruimbui heb heeft daar niemand last van.
bulldog? Bull terriër? (Ik heb babe nooit gezienquote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee zo eentje uit babe met die vlek om zn oog en een rare snuit
Dat doe ik ookquote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb wel veel daar staan en laat ook wel wat kleren en schoenen daar staan en wat nagellakspul maar sommige dingen sleep ik heen en weer want 'MISSCHIEN HEB IK HET STRAKS WEL NODIG EINZ'. I am crazy like that
Ik wil later een boerderij met stiffy goats en llama's en alpaca's en kamelen en en ene ne ene n enquote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot over tien jaar bij Confessions of an animal hoarder
GMTAquote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees, kan je niet beter gewoon een dierentuin/kinderboerderij nemen?
Ezelsquote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook een kinderboerderij. Met velen geitjes en schaapjes. En een ezel!
wrattenzwijnsquote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil later een boerderij met stiffy goats en llama's en alpaca's en kamelen en en ene ne ene n en
Gewoon 3 rijtjeshuizen kopen, slopen en gras zaaien!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef Mss het volgende:
Jammer dat er midden in de stad zo weinig plek is voor een boerderij
ging de kat mee?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Poesss
Maar toen ging mijn moeder emigreren dit dat en weg kat
Ermahgerd, nu nog een sponsor zoekenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon 3 rijtjeshuizen kopen, slopen en gras zaaien!
Dat was het plan, maar moeders ging weg in de zomer en toen mocht hij niet in het vliegtuig ofzo dus te warm. Poes zou later komen en tussentijd bij een kennis blijven logeren.quote:
Ben je nou al de hele dag bezig?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
spees spees spees... ik heb die networkedblogs nu ingesteld voor zowel fb als twitter.... Ziet automatisch mijn nieuwe post en pleurt ie em nu automatisch daarop of moet ik nog iets doen
Jaquote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben je nou al de hele dag bezig?
Als je alles gesynct heb ziet ie het automagisch. Kan wel ff durenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
spees spees spees... ik heb die networkedblogs nu ingesteld voor zowel fb als twitter.... Ziet automatisch mijn nieuwe post en pleurt ie em nu automatisch daarop of moet ik nog iets doen
Herkenbaarheidquote:
Ik zou boos worden en de poes halenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:12 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Dat was het plan, maar moeders ging weg in de zomer en toen mocht hij niet in het vliegtuig ofzo dus te warm. Poes zou later komen en tussentijd bij een kennis blijven logeren.
Mijn moeder heeft geen zin meer in poes ofzo en die kennis vind hem zo leuk dat die hem mag houden.
Zulks een bazenidee, moet niet lastig zijnquote:
Eerste post staat er opquote:Op zondag 6 januari 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herkenbaarheid![]()
En wanneer mogen we meekijken?
Ik ben ook wel boos stiekemquote:Op zondag 6 januari 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou boos worden en de poes halen
quote:
Je hebt je eerste volger op bloglovinquote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerste post staat er op
http://priems-polish.blogspot.nl
Ja ik ben nu alles aan het uitzoeken ivm fb pagina en twitter...Overenthousiasme much
en nu ZWEIquote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt je eerste volger op bloglovin
DAT WAS IK AL JONGE!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Naais! Ziet er goed uit! Ik ben btw je eerste volgert
Wat? Welken typoquote:Op zondag 6 januari 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem is het niet ask nailwear? Nailware klinkt als malware
Had em net gewijzigd iddquote:
Ik had feestboek al geliked, nu ff twitter zoekenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had em net gewijzigd idd![]()
![]()
PS: Ook te volgen op twitter en fb![]()
voegt dat iets toe?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had em net gewijzigd idd![]()
![]()
PS: Ook te volgen op twitter en fb![]()
Kan best 1-2 uur duren geloof ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
Als die networkedblogs nu mijn post daar ook neerpleurt dan ben ik helemaal tevreden*f5 f5 f5 f5 f5 *
Als je je blog bekend wil gaan maken; welquote:
ow okay!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je je blog bekend wil gaan maken; wel
Dat ja, soms gaat het snel en soms ook niet!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan best 1-2 uur duren geloof ik.
Arghquote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan best 1-2 uur duren geloof ik.
pastniequote:Op zondag 6 januari 2013 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom heb je geen bad genomen Sjaan?
Bedoelt ze dat niet ook gewoon?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht bij bonken en sliertjes aan iets anders
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de bruisbal bedoelt
Onafhankelijk van de vijl blijft het een rotklus.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koh glasvijl kopen slotje opgelost
WRONGquote:Op zondag 6 januari 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Onafhankelijk van de vijl blijft het een rotklus.
Zoek een brum, dan is alles opgelostquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huisgenoot en ik zijn het erover eens dat we minder makkelijk met jongens moeten zoenen.Kunnen we iig ook op elkaar letten tijdens het uitgaan!
lolwhutquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huisgenoot en ik zijn het erover eens dat we minder makkelijk met jongens moeten zoenen.Kunnen we iig ook op elkaar letten tijdens het uitgaan!
met elkaar zoenenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
GEWOON BIJHOUDEN LUI MORMELquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nietes. Het gaat best snel, maar ik vind het gewoon stom om te doen.
Ik zoek al, maar kan hem niet vinden.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zoek een brum, dan is alles opgelost
Pics!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel een keer gebeuren.
bij deze gaan mensen weer bambi googelen en facebook zoekenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Priem.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh dibs op french kissing bambi op de volgende meet !1!!!
Jonge, hier durf ik dat wel te zeggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij deze gaan mensen weer bambi googelen en facebook zoeken
Nee hoor. Want ze ging toen alle meiden zoenen die nog geen meisje gezoend hadden. Maar dat had ik al wel.quote:
/care toch al ziekquote:
supersharquote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
/care toch al ziek
en jij hebt een reden nodig om morgen niet naar je werk te hoeven zodat je niet hoeft te zoenen
HERE SHE COMES TO SAVE THE DAAAAAAAAAAAAAAY
Ik maak de foto's welquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha.quote:
ohoh.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha.
Van de vorige keer is ergens ook een foto, maar die heeft alleen de fotograaf maar. Zelfs die vriendin en ik hebben hem niet.
Mwah, 3 jaar geleden, die gast had ook nog iets goed te maken. Zal wel loslopen.quote:
Fotograaf was geen fokker mag ik hopen?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha.
Van de vorige keer is ergens ook een foto, maar die heeft alleen de fotograaf maar. Zelfs die vriendin en ik hebben hem niet.
Neeeeee.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fotograaf was geen fokker mag ik hopen?
eierkoek is wel OK toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
mag ik straks wel een eierkoek of is dat no go?
Jij hebt toch ook flink met IJs lopen muilen?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het meest met Lindy en mss gemuild!
Jamar ik heb de hele dag geen enkel koekje of wat dan ook op ..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eierkoek is veel suiker volgens mij
Van mij mag je hem hebben hoor! Maar misschien kun je kijken naar een alternatief iets wat wel lekker is maar niet ongezond?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamar ik heb de hele dag geen enkel koekje of wat dan ook op ..
ik heb alleen een banaan liggenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Van mij mag je hem hebben hoor! Maar misschien kun je kijken naar een alternatief iets wat wel lekker is maar niet ongezond?
Handje noten, stuk fruit..zoiets?
quote:Zoals bekend komt Primark naar Eindhoven toe. De shop komt aan de Vestdijk 2/Hermanus Boexstraat 1.
Het wordt een grote winkel, de grootste Primark van Nederland! Het pand telt namelijk maar liefst 7.350 vierkante meter. Deze meters zijn verdeeld over vijf verdiepingen en een kelder.
Ik had het al gezienquote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb trouwens m'n Helmer gepimpt
[ afbeelding ]
Wat leueueuk!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil een tweede alex!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had het al gezien
Ik wil eigenlijk een grote alex
Mja helmer zelf is ook al 30 euro toch? Vind ik eigenlijk nog best wel watquote:Op zondag 6 januari 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
Thanks babes! Alex is wel nice maar kan ik nergens kwijt, en voor 3 euro ofzo heb je 2 gepimpte Helmers (moet die andere nog doen).
Ja klopt! Alex is vooral nice als je er ook make up in kwijt wil denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja helmer zelf is ook al 30 euro toch? Vind ik eigenlijk nog best wel wat
Ik zou er niet nog eentje bij kopen iig
Hoezo? Alleen nagellakquote:Op zondag 6 januari 2013 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja klopt! Alex is vooral nice als je er ook make up in kwijt wil denk ik.
Die brede bedoel ik, die lage. Want die bovenste lades past niet alles in toch?quote:
Faalquote:Op zondag 6 januari 2013 21:00 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, Sigma.. die moet ik nog eens mailen want m'n duo fibre valt zo erg uit dat ik moet "epileren" na het gebruik van dat ding.
Ik heb geen idee, zo erg heb ik me er nog niet in verdieptquote:Op zondag 6 januari 2013 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die brede bedoel ik, die lage. Want die bovenste lades past niet alles in toch?
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het tof!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd
[ afbeelding ]
Dat kun je dus hakenbreienWaarom post iemand dat in een haakgroep?
Was een haakgroep op facebookquote:Op zondag 6 januari 2013 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het tof!
Je moet er eigenlijk 3 lange omhangstroken aan maken en dan aan een haak in het plafond ophangen als hangende wieg
over haken/breien en ik welk topic het moet staan boeit me niet want ik kan nooit zien of iets gebreid is gehaakt is
ja voor papieren inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb die lage Alex. Alleen dan niet voor makeup, maar voor tekeningen. Daar is hij zo handig voor![]()
Wel een hel om in elkaar te zetten trouwens
ookquote:Op zondag 6 januari 2013 20:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook flink met IJs lopen muilen?
gaat de goeie kant op!quote:
hoe zie je dan dat je dat niet kunt haken?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik meet over een half uur nog wel een keer
Aan de structuur, of hoe noem je datquote:Op zondag 6 januari 2013 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe zie je dan dat je dat niet kunt haken?
ermahgerd welke haakgroe?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aan de structuur, of hoe noem je dat
heb ik ook, kutkwast.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:00 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, Sigma.. die moet ik nog eens mailen want m'n duo fibre valt zo erg uit dat ik moet "epileren" na het gebruik van dat ding.
patroon? geen idee, maar goed, het is te zien dus?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aan de structuur, of hoe noem je dat
Nice!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ben trouwens op mijn 19e na een half jaar gaan samenwonen
nu 11 jaar verder
wow, dacht dat jullie veel korter bij elkaar waren johquote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nice!
wij zijn dit jaar 9 jaar bij elkaar, wie had dat gedacht
we kennen elkaar 10 jaar ofzo, eerste ontmoeting was 9 jaar geleden op hemelvaartquote:Op zondag 6 januari 2013 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wow, dacht dat jullie veel korter bij elkaar waren joh
Hoe lang wonen jullie samen nu?
Kennen jullie elkaar nou via Fok?
En dat 2013 jullie jaar mag worden
Goeie voornemens en leuke dingen
dat zijn wel de beste hihiquote:Op zondag 6 januari 2013 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit ook in een fok relatie ehmygewrd!
welnee gewoon eentje on the sidequote:Op zondag 6 januari 2013 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
Dit jaar ben ik 10 jaar samen met cif...Ben ik te laat met inruilen?
meer. Denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoeveel fok relaties zijn er in dit topic? 5?
ja alsof het een unicum is inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Van die mensen die anno 2013 nog verbaasd reageren als je zegt dat je elkaar via internet kent
Jij, Spees, Shar, Mirjam, SQ half. Dus zoiets ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoeveel fok relaties zijn er in dit topic? 5?
sq half?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij, Spees, Shar, Mirjam, SQ half. Dus zoiets ja.
OHAIquote:Op zondag 6 januari 2013 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit ook in een fok relatie ehmygewrd!
Laatste wat ik hoorde was dat SQ vindt dat ze elkaar van Fok kennen, en BB vindt dat ze elkaar van de middelbare school kennen.quote:
ik ken bb ook van FOK. Hij kent me van de middelbare.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Debs ook?Dat wist ik niet! En Ren natuurlijk ja.
[..]
Laatste wat ik hoorde was dat SQ vind dat ze elkaar vsn Fok kennen, en BB vind dat ze elkaar van de middelbare school kennen.
waar heb je hem eigenlijk gehosseld?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehe eerst dacht ik dat brum uft leuk vond
Wat?!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehe eerst dacht ik dat brum uft leuk vond
die van ons ook met hemelvaart jonguh!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
we kennen elkaar 10 jaar ofzo, eerste ontmoeting was 9 jaar geleden op hemelvaart
we wonen een jaar of 5 samen nu.
en via fok ja
Zeg ik toch.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken bb ook van FOK. Hij kent me van de middelbare.
noh wat schattig!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die van ons ook met hemelvaart jonguh!
Udowu meet zag ik m voor t eerst. Toen is ie meegegaan met mij en uft en ijs met koninginnedag en daarna samen afgesprokenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar heb je hem eigenlijk gehosseld?
hosselen, mooi woord is dat, vooral door een 30+er gebruiktquote:Op zondag 6 januari 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar heb je hem eigenlijk gehosseld?
Ik dacht dat het niet opvielquote:Op zondag 6 januari 2013 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat?!nee man, jullie zaten na die eerste meet al zowat aan elkaar geplakt.
en ik had gelogen waar ik naartoe gingquote:
hoi collega-lijkquote:Op zondag 6 januari 2013 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hosselen, mooi woord is dat, vooral door een 30+er gebruikt
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en ik had gelogen waar ik naartoe ging
niemand mocht het weten behalve 1 vriendin
je onderschat de kracht van secondlove.nl schatjuhquote:Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar zonder FOK zouden we nooit samen zijn geweest, dus ik hou het daar op
quote:
?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je onderschat de kracht van secondlove.nl schatjuh
je bent toch 20quote:Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgend de Wii was ik 29 heul geen 30!!
ermahgerd meest slechte idee ooit, wat een knurftensitequote:Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEE DOEI!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog nooit een relatie gehad via internet, hoor ik er nu niet bij?
nein!!!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:
.quote:Vreemdgaan, Date en Overspel
Second love is een date site voor mannen en vrouwen, die willen vreemdgaan of een spannende affaire of avontuur zoeken.
die sitequote:Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie gehad.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
wie ben jij?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:
shun!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie gehad.
ja daarvoor maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 6 januari 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou mir, wat zeg je ervan, wij zonder dat SF en SC het weten?
ICQquote:Op zondag 6 januari 2013 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
O wait, ik heb toen ik 16 was aangepapt met een jongen van ICQ. Heeft welgeteld 8 dagen geduurd
(waarvan ik 4 dagen weg was op een schoolkamp
)
als bb een rijke maar stomme chick aan de haak had geslagen en een spannend schatjuh zou zoeken voor in het weekend om "leuke dingen" mee te doen, jeweetz!quote:
EH-OH!quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja daarvoor maak ik graag een uitzondering
wel een prela!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie gehad.
ik had altijd alleen maar Arabieren op ICQquote:Op zondag 6 januari 2013 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EH-OH!
En ik had hem al een jaar op ICQ voor ik met hem af wilde spreken
En toen had ik er dus 8 dagen voor nodig (exact twee dates) om volledig op hem af te knappen
godsammequote:Op zondag 6 januari 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heb ik vrijdag gympen besteld?
[ afbeelding ]
En ik heb er nog meer, in een kast in mijn rommelkamerquote:
ik ken Koos via ICQquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Het moest van laserbeam kitteh!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, nog niet helemaal, technisch gezien. Maar ik ga er niet meer echt energie instoppen, behalve als zijn gedrag opeens magisch verandert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |