doet ze nu ook al volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2013 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toch opeens echt alles zelf regelen, niet nog iets in de kast hebben staan als je het er zelf niet neer hebt gelegd. Zorgen dat je nog geld hebt aan het einde van de maand, en anders dus restjes eten voor een paar dagen. Wennen aan alleen zijn 's avonds, en je dan ook vermaken. Etc.
+ dat. Als ik uit huis moet dan ga ik liever hokken of met vriendinnen een appartement delen ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik best ongelukkig zou zijn in mn eentje in een kamer/studio. Heel de dag beetje fokken en geen 'sociale controle' qua eten en wat je doet enzo
geen Eny?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als brum een kint wil, wil ik een corgi
Ik zeg toch niet dat je dan onzelfstandig bent?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan zijn loqi en debsterr ook super onzelfstandig, want die hebben ook nooit alleen gewoond.
Dat kan ik niet allemaal inschatten. Maar ze vroeg wat voor mij anders was he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
ekten liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
disclaimer
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja bij brum sowiesoEn hier thuis gaat mama ook niet alles halen wat ik wil hebben hoor
Mwah, ze zien er verder niet echt hetzelfde uit he.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Bambi ik vind die oranje opzich wel tof, twijfel alleen of ik 2 dezelfde moet nemen of dus dan die andere maar
Ja ik heb wel veel daar staan en laat ook wel wat kleren en schoenen daar staan en wat nagellakspul maar sommige dingen sleep ik heen en weer want 'MISSCHIEN HEB IK HET STRAKS WEL NODIG EINZ'. I am crazy like thatquote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Miezziej het volgende:
Maar Spees, neem je elke keer zoveel spullen mee dan?Als je er toch zo vaak bent zou ik het meeste gewoon achterlaten haha
zo'n stafford?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuu ik wil allebei. En zo'n asohont, hoe heten die ookalweer
Hmm ja logisch wel, zou ik wss ook doenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb wel veel daar staan en laat ook wel wat kleren en schoenen daar staan en wat nagellakspul maar sommige dingen sleep ik heen en weer want 'MISSCHIEN HEB IK HET STRAKS WEL NODIG EINZ'. I am crazy like that
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Mss het volgende:
Tijd voor mezelf heb ik ook echt nodig. Dat ik gewoon mijn eigen plan kan trekken en met niemand rekening hoef te houden. Heerlijk!
Als ik dan een nachtelijke opruimbui heb heeft daar niemand last van.
bulldog? Bull terriër? (Ik heb babe nooit gezienquote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee zo eentje uit babe met die vlek om zn oog en een rare snuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |