Er zit vast wel een kern van waarheid in alle reacties hier, maar lengte wordt weer helemaal weg gerelativeerd wat ik wel apart vind. Kijk/vraag maar eens rond aan vrouwen wat ze graag voor een partner willen.. lengte wordt door vele toch wel belangrijk bevonden hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zucht, leg het maar weer uit zodat het in jouw straatje past. Je bent eng.
Dan is hij nog steeds kleiner dan jou. Maar lekker wetenschappelijk ook. Alle feiten die jou niet uitkomen negeren of zodanig verbuigen zodat ze alsnog in jouw straatje passen... het lijkt wel religie waar je mee bezig bent. Scary.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef D.D.W. het volgende:
Depp is 175Maar dat zijn ook artiesten, daar gelden andere regels voor ;-) En cruise wordt nogal belachelijk gemaakt om zijn lengte..
Goede foto's doen wonderen. Je moet mij eens zien als ik net wakker ben gewordenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel mooi. als jij dat in je fobo bent, that is.
Geen idee, ik ben er verder geen fan van of zo.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef Sport_Life het volgende:
justin bieber is nog niet uitgegroeid toch?
Dawg, dit is echt een keiharde hint. Go for it.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Goede foto's doen wonderen. Je moet mij eens zien als ik net wakker ben geworden
is goed hoor. ik schrik niet zo snel.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Goede foto's doen wonderen. Je moet mij eens zien als ik net wakker ben geworden
Zo was ie niet bedoeldquote:Op zondag 6 januari 2013 20:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dawg, dit is echt een keiharde hint. Go for it.
mwah als je haar naast een fotomodel legt valt ze in het niets (qua uiterlijk). Alles is relatief... dus ook je lengte.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
/agreesquote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef dawg het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
mwah als je haar naast een fotomodel legt valt ze in het niets (qua uiterlijk). Alles is relatief... dus ook je lengte.
larachickiequote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje mijn compliment aan larachickie onderuit halen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef Sport_Life het volgende:
mwah als je haar naast een fotomodel legt valt ze in het niets (qua uiterlijk). Alles is relatief... dus ook je lengte.
SPOILER: Alleen zegt de term fotomodel niet zoveel he... dat is net zo relatief.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:25 schreef Techno het volgende:
[..]Je begint het te begrijpenSPOILER: Alleen zegt de term fotomodel niet zoveel he... dat is net zo relatief.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is larachickie van schrik weggerend.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:25 schreef Techno het volgende:
[..]Precies, zijn zat modellen die ik iig niet mooi zou noemen.. Zelfs zgn "topmodellen". En die foto is écht engSPOILER: Alleen zegt de term fotomodel niet zoveel he... dat is net zo relatief.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar om OT te gaan: TS is niet bij zijn hoofd als hij denkt dat een riskante operatie zijn "probleem" oplost. Hij doet alsof vrouwen zich na zijn operatie ineens aan zijn voeten gaan werpen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
"Ja, maar jij bent 6 cm groter dan ik, zie je nou wel dat die operatie die mijn benen met 7,5 cm gaat verlengen dus WEL zal werken"quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef mr-green het volgende:
Ik ben met mijn 183 de kleinste van onze vriendengroep. Toch ben ik de grootste vrouwenverslinder binnen de groep. Lengte zegt dus niet veel
Zegt misschien genoeg over je vriendengroep.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef mr-green het volgende:
Ik ben met mijn 183 de kleinste van onze vriendengroep. Toch ben ik de grootste vrouwenverslinder binnen de groep. Lengte zegt dus niet veel
Ik ben ook 1.78 en mijn vriendin is ook langer. Niets mis meequote:Op zondag 6 januari 2013 18:44 schreef kedge het volgende:
Zal toch echt wel ergens anders aan liggen. Ben ook maar 1.78 en nog nooit last gehad van mijn lengte. Zelfs 2 vriendinnen gehad die langer waren.
Verkapte 'ik ben een hosselaar'-postquote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef mr-green het volgende:
misschien is de boodschap wel: lengte zegt niet alles. wie je bent en hoe jij je gedraagt wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben een hosselaar'-post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |