Oh superquote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm daar heb ik iets voor gebruikt, een website, zal ff kijken voor je!
Ik heb het gelinkt via networked blogsquote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef PriemGirl het volgende:
Debs vraagje: Moet jij apart je posten neerzetten op je fb? Klopt het dat je dit niet meer automatisch kan linken?
Linkt die ook voor je twitter?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het gelinkt via networked blogs
Ja dat heb ik op mijn eigen FB en voor Twitter, maar op m'n blog FB gaat het volgens mij wel automatisch d.m.v. een koppeling ofzoquote:Op zondag 6 januari 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het gelinkt via networked blogs
dan kun je gerust een appel of een cracker eten.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van 4 tot etenstijd is ook altijd een hel
Ga iets schoonmaken, dat helpt!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van 4 tot etenstijd is ook altijd een hel
Ja en ik heb het zowel voor mijn persoonlijke als blog fbquote:Op zondag 6 januari 2013 17:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Linkt die ook voor je twitter?
Ik wil eik iets dat als ik een post maak dat ie het automatisch op fb en twitter zet; maar enige wat ik kon vinden was dat fb die link er uit heeft geknikkerd voor blogger
of dat idd. En na het eten je tanden poetsen en een stukje lopen buitenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga iets schoonmaken, dat helpt!
(serieus, werkt echt, afleiding van hongergevoel. En als dat niet helpt moet je iets heel smerigs schoonmaken)
Mja ik zit nu het grootste deel van de week in Breda dus ik vind het wel goed zo. Meestal vreet ze toch gore nootjes dus die hoef ik al nietquote:Op zondag 6 januari 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dan moet je je moeder duidelijk maken dat het voor jou wél uitmaakt. Dan vreet ze maar op dr slaapkamerdoet bb nu ook
wanneer trek je in?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik zit nu het grootste deel van de week in Breda dus ik vind het wel goed zo. Meestal vreet ze toch gore nootjes dus die hoef ik al niet
Waarom doe je dan moeilijk?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik zit nu het grootste deel van de week in Breda dus ik vind het wel goed zo. Meestal vreet ze toch gore nootjes dus die hoef ik al niet
Ok thx ik ga even kijkenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:13 schreef Debsterr het volgende:
Priem, lijkt erop dat je idd het beste Networked Blogs kan gebruiken.
Hoezo doe ik moeilijk? Ik zeg toch niet dat het me iets uitmaakt dat anderen eten? Gewoon het feit dat ik het niet mag is al genoeg om me chaggo te makenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom doe je dan moeilijk?![]()
![]()
Spees
alles kan.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan heul niet daar want een persoons studio mehe
Maar ik kan me daar niet inschrijven en ik ga echt niet huur meebetalen als ik geen uitwonende beurs krijgquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo doe ik moeilijk? Ik zeg toch niet dat het me iets uitmaakt dat anderen eten? Gewoon het feit dat ik het niet mag is al genoeg om me chaggo te maken
Deze zin is zo loos als het je toch niet uitmaaktquote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama hoef ik niet te proberen want die vreet toch alles!! *oh beetje kan niet kwaad*, zo gaat t dan.
Dat was toch een reactie op skjoe?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Deze zin is zo loos als het je toch niet uitmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |