abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121225678
Ik heb vorige week een foutje gemaakt door een overboeking in te voeren naar een verkeerd rekeningnummer. Gelukkig stond er toen nog te weinig saldo op mijn rekening, waardoor die opdracht is uitgesteld. Ik kan hem helaas niet verwijderen.
Nu heb ik een groot bedrag op Rabo Internetsparen staan, dat ik morgen wil overboeken naar een andere spaarrekening.

Ik vraag me nu af als ik daarvoor een geagendeerde opdracht invoer van Rabo Internetsparen --> Betaalrekening en Betaalrekening --> andere spaarrekening, of die opdrachten dan eerst uitgevoerd worden, of dat die uitgestelde opdracht eerst wordt uitgevoerd.
  zondag 6 januari 2013 @ 13:23:48 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_121225779
Je kan dit omzeilen door het geld nu al over te maken op de andere spaarrekening.
Is er in de helpfunctie niet wat terug te vinden wat antwoord geeft op je vraag?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121225951
Als er voldoende saldo is op je betaalrekening worden de uitgestelde opdrachten alsnog uitgevoerd.

Je kunt een aantal dagen wachten (dan gaan ze automatisch naar afgekeurd en zullen ze nooit meer worden uitgevoerd) of je kunt de bank bellen om die betalingen te laten afkeuren.

Zomaar geld op je betaalrekening storten is niet handig, een verkeerd uitgevoerde betaling is namelijk niet gemakkelijk terug te halen.
pi_121277817
Verkeer rekening alsin iemand anders zijn rekeningnummer of een niet bestaand rekeningnummer?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:26:31 #5
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_121304878
Een uitgestelde betaling wordt na 3 dagen automatisch afgewezen zonder dat je daar enige vorm van tegenbericht van krijgt. Mijn partner had laatst een verkeersboete voor 4km te hard rijden, heeft de betaling klaargezet in internetbankieren (uiteraard op de een na laatste dag van de termijn) en heeft er niet meer naar omgekeken tot ze ineens een herinnering met een behoorlijke boete kreeg van het CJIB.

De bank is hier uiteraard niet op aan te spreken :') Hoe groot is de moeite nou om in deze digitale tijden een automatische email te versturen als iets dergelijks gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')