abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 september 2000 @ 00:45:27 #1
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_354122
Misschien een beetje off-topic maar volgens mij is dit toch het vermelden waard:

http://www.media-corner.be/ndetail.phtml?msgID=5000

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_354132
Wow ! daar gebeurt teminste wat, bravo voor belgenland, zijn er ook streams van ?!?
= godverdikkie hee =
pi_354137
Asociaal!...punt!

Een onschuldige zou het slachtoffer gaan worden...en NOG neemt ie niet zelf het initiatief!...wat een ongelofelijke eikel!

Je bent vrijwillig in deze NO-privacy wereld gestapt met alle konsekwenties van dien.

Vandaar belachelijke reactie van die gast!

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_354146
>Een onschuldige zou het slachtoffer gaan
>worden...en NOG neemt ie niet zelf het
>initiatief!...wat een ongelofelijke eikel!

Ik vind het ultimatum van de regie anders ook belachelijk, een willekeurig en onschuldig persoon eruit sturen als iemand niet luistert, pure chantage. En ik vind sowieso niet dat het tekenen van het BB-contract automatisch betekent dat je naar alle pijpen van Endemol moet dansen. De bewoners zijn toch zeker de sterren van de show, zij zitten stevig geld te verdienen voor Endemol, en alleen de winnaar krijgt een schamel kwart miljoentje. Waarom zou je dan niet een beetje mogen relschoppen en proberen zelf de regels wat bij te schaven, tenlotte staan de definitieve BB-regels nog steeds niet vast. En zeg nou eerlijk, dit is toch de tv die we willen zien, ik geloof niet zo in het "juist de saaiheid is zo aantrekkelijk" concept.

[Dit bericht is gewijzigd door Kirk Olson op 22-09-2000 01:04]

= godverdikkie hee =
  vrijdag 22 september 2000 @ 01:07:34 #5
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_354156
Kirk,

BB Belgie streams op:

http://www.streamboys.com/bb/index2.html of http://www.streamboys.com/bb/index3.html voor smalle schermpjes.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_354157
Je hebt een contract ondertekend voor een 'spel' met 'spelregels'.

Als ik een spel speel wil ik het winnen 'volgens de regels', en niet recalcitrant gedrag vertonen (omdat dat nou eenmaal interessanter is voor anderen).

Ok, wie weet krijg je het 'grote' publiek op je hand, maaaaaaaaar, omdat je niet volgens de spelregels speelt zal je TERECHT gediskwalificeerd worden!

Applaus voor het team van BB-Belgie dat zij zich niet laten manipuleren, wel jammer dat zij een onschuldig persoon erbij betrokken!

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 22 september 2000 @ 01:38:13 #7
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_354192
quote:
Op 22 september 2000 00:55 schreef Montagui het volgende:
Asociaal!...punt!

Een onschuldige zou het slachtoffer gaan worden...en NOG neemt ie niet zelf het initiatief!...wat een ongelofelijke eikel!

Je bent vrijwillig in deze NO-privacy wereld gestapt met alle konsekwenties van dien.

Vandaar belachelijke reactie van die gast!

Zal allemaal best hoor, maar BB-Belgie vaart er wel bij. Hogere kijkcijfers=hogere reclame-inkomsten.
Kan iemand ook uitleggen waarom die Katrijn erbij wordt betrokken?
Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_354247
Ik heb het artikel met stijgende verbazing gelezen. Kennelijk is dat figuur (Steven) totaal doorgedraait tijdens BB. Maar de redactie, of wat er op dat moment aanwezig was, is ook nogal de fout in gegaan.

Een ander wegsturen omdat er eentje de regels niet wil na leven slaat natuurlijk nergens op. Maar wie weet welke puber er opgezadeld was met het redactie werk ten tijde van de woede uitbarsting van Steven. Het lijkt erop dat die later is terug gefloten gezien het feit dat de maatregel weer werd teruggedraaid.

Wel lekker sappige gebeurtenis, alla Seki uit De Bus

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')