Welkom terug brosefinequote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben je toch ook een gekkie.
Natuurlijk, jij denkt toch niet dat ik de kans om een Mocro te versieren aan mijn neus voorbij laat gaan?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oooh jij laat je koppie ook weer zien.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
hey dat is niet leuk man, die kindren worden beroofdt van hun onschuld en daar komen ze nooit meer boven op
like als je tegen love bent. waarschijnlijk zal maar 1 procetn dit bericht liken, de rest is dus voor love!!!!!
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij denkt toch niet dat ik de kans om een Mocro te versieren aan mijn neus voorbij laat gaan?
Deze vrouwquote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij denkt toch niet dat ik de kans om een Mocro te versieren aan mijn neus voorbij laat gaan?
Ik sluit me hier bij aanquote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef Michhas het volgende:
Enough of this nonsense.
Welkom Fattie, welkom terug Tamlikioes.
De schaduwen van Dishonored wachten op me
Dank u dank u.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef Michhas het volgende:
Enough of this nonsense.
Welkom Fattie, welkom terug Tamlikioes.
De schaduwen van Dishonored wachten op me
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Never mind.
Anyway, welkom en shit. Hou het netjes, niet onder de gordel anders sturen we 'De Slager van Weert' even je kant op.
Hoi Stefje
Goed, net terug uit Kopenhagen, paar dagen met Marloes weggeweestquote:Op zondag 6 januari 2013 20:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn favoriete knuffelbeer?
Nee, viel me tegen dat je er niet eerder bij was.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat was ik toch? Slettebak!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn favoriete knuffelbeer?
Ik had nog een stille hoop dat wij een keer bij elkaar kwamen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, viel me tegen dat je er niet eerder bij was.
Oh leuk! Hoe was het?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed, net terug uit Kopenhagen, paar dagen met Marloes weggeweestMet jou?
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarvoor kom je kilo's tekort neger
Mn body zegt genoeg. Tams tell'em.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarvoor kom je kilo's tekort neger
Ja maar ik wil met jou helemaal niet knuffelen snap dat dan.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mn body zegt genoeg. Tams tell'em.
Avond is nog jong. 15 min, jij, ik, party chat.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had nog een stille hoop dat wij een keer bij elkaar kwamen.
Oja, ik ben voor de "outdoor stamina"quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar ik wil met jou helemaal niet knuffelen snap dat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |