omdat hier nederland is, als FOK! nou Amerikaans was, Dan heette ik Desmond Milesquote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef PierreTT het volgende:
Waarom heet je DesmondKilometer als je Fatih heet?
Wie is Desmond Miles?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:30 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
omdat hier nederland is, als FOK! nou Amerikaans was, Dan heette ik Desmond Miles
Badum.. ach fuck it
Gespierde, exotische man met v-hals en sikje. What's not to lovequote:Op zondag 6 januari 2013 20:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iedereen heeft die foto meteen opgeslagen. #fapvoer
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh oh, Pringles voelt zich bedreigd.
Das veels te complexquote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef PierreTT het volgende:
En daarbij zou je dan toch Desmond 1.6kilometer moeten heten?
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah daar hebben we het vervelende jong van de kleuterschool weer.quote:
Had verwacht dat Michhas hem ook wel zou snappen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
eindelijk... iemand die het weet
Je realizeerd je toch wel nu, dat 5 fantastische jaren gewoon aan je neus dan voorbij zijn gegaan?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah daar hebben we het vervelende jong van de kleuterschool weer.
het volk is een beetje traag hier, teveel gezoept, te weinig noar huus gekroeptquote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had verwacht dat Michhas hem ook wel zou snappen.
Deed ik ook, maar die post was natuurlijk geen reactie waardigquote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had verwacht dat Michhas hem ook wel zou snappen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar die post was natuurlijk geen reactie waardig
Hahaha, wat ben je toch ook een gekkie.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar die post was natuurlijk geen reactie waardig
Oooh jij laat je koppie ook weer zien.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
hey dat is niet leuk man, die kindren worden beroofdt van hun onschuld en daar komen ze nooit meer boven opquote:
Forza en Mw2,er is niks aan mij voorbijgegaan negerquote:Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Je realizeerd je toch wel nu, dat 5 fantastische jaren gewoon aan je neus dan voorbij zijn gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |