De drakendoder, Delft zijn oorlogsgebied, makrelen en kleingeld zijn wapensquote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef KoningStoma het volgende:
in 10 muntjes van 5 zeker
xDddddddddd
Ja tuurlijk, gast wil niet weer geband wordenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maurice ontkent alles in de partychat
Echt he, het heeft nu ook weinig relatie met zijn oude nicknamequote:Op zondag 6 januari 2013 19:53 schreef Pixell het volgende:
hij heeft wel fucking veel effort in deze kloon gestoken
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:53 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]je mag geen dm's posten idioot
Of ik vraag een mod om antwoord zegt deze manquote:Op zondag 6 januari 2013 19:56 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee is alles wel gezegd.
Herken je de laatste zin?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of ik vraag een mod om antwoord zegt deze man
Directquote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Herken je de laatste zin?
[ afbeelding ]
goddommequote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Herken je de laatste zin?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Direct
Weet je de wurstkoffer ook nog
dit is toch gewoon niet normaal meer zoveel worst, lijkt me meer iets voor Rezaniaquote:
Fucking haten op Der Nürnburgerquote:
Wie is Rezania?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
dit is toch gewoon niet normaal meer zoveel worst, lijkt me meer iets voor Rezania
O snapquote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
dit is toch gewoon niet normaal meer zoveel worst, lijkt me meer iets voor Rezania
nouja, geen idee, we zullen wel laat in 2013 of anders 2014 meer over mij horen hoop ikquote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucking haten op Der Nürnburger
Je begint met een achterstand.
Maar vertel, stel jezelf eens voor.
maar maumau jij houdt toch nog wel van worstquote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
ik had al zo'n gevoel, volgens mij zijn hier de kluizenaars die vervreemd zijn van andere sub-forumsquote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
O snap
Alhoewel de meesten hier Rezania niet zullen kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |