Heb je niet op de 3310.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou je mee moeten doen in de groepswhatsapp
miemie heeft nog wel een gaatje voor je vrij hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 07:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Doe die brokeback mountain praktijken ergens anders.
Die black mamba van hem past niet hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
miemie heeft nog wel een gaatje voor je vrij hoor
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die black mamba van hem past niet hoor.
Nee, veel plezier ermee straksquote:Op maandag 7 januari 2013 09:43 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamer.nl/revie(...)y-expansion-pack-dlc
Pierre, jij gaat deze DLC niet spelen? Lijkt me wel tof
Saboteur ooit al eens gespeeld? Zo niet mag je die ook wel hebben van me, net zo'n soort free roam game als Sleeping Dogsquote:Op maandag 7 januari 2013 10:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, veel plezier ermee straks![]()
Ik wil die laatste paar achievements nog en dan heb ik Horizon weer gezien. Ik heb nog een hoop Forza 4 te doen voordat 5 uitkomt
zooooquote:
Ik heb Saboteur ooit heel kort op pc gespeeld, was ook wel grappig inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2013 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Saboteur ooit al eens gespeeld? Zo niet mag je die ook wel hebben van me, net zo'n soort free roam game als Sleeping Dogs
Haha, uurtje eerder naar huis in de Boekanier en 3 uur eerder kunnen opstaan omdat je een mindere kater hebt. Des te meer tijd om te gamenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb Saboteur ooit heel kort op pc gespeeld, was ook wel grappig inderdaadIk heb gewoon geen tijd om het allemaal uit te spelen
Moet ik ook hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 09:43 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamer.nl/revie(...)y-expansion-pack-dlc
Pierre, jij gaat deze DLC niet spelen? Lijkt me wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |