quote:Op zondag 6 januari 2013 09:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Unf, is toch hartstikke goed dat je die knoop hebt doorgehakt!![]()
De dingen die je geleerd hebt is geen weggegooide kennis (komt altijd wel weer ergens van pas, nu of later) en je bent nog jong joh, komt goed!
Als het financieel kan en het goed voelt is het toch prima?
2 vriendinnen van me hebben een zelfde keuze gemaakt, beide in het 4e jaar en hebben er nooit spijt van gehad. Jammer van het geld, tuurlijk, maar gaat erom dat je de komende decennia gelukkig bent met je keuze, da's belangrijker dan doorgaan nu, een paar duizend besparen en dan "vast" zitten en ongelukkig zijn met je keuze.
Als je het definitief hebt besloten en al bedacht hebt wat je verder wilt doen moet je het gewoon lekker vieren meis. Je hebt er toch goed over nagedacht? Nou, beslissing gemaakt, klaar, op naar Unf 2.0
waar waar waar?quote:Op zondag 6 januari 2013 09:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mir is gewoon beste FOK!fotograaf![]()
Cooool! Gefeli, Mir!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mir is gewoon beste FOK!fotograaf![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 09:30 schreef Incantrix het volgende:
Dit vind ik juist het tegenovergestelde van falen! Een moeilijke keuze maken die niet iedereen zal begrijpen is juist moedig, erkennen wat je voelt is juist zo moeilijk, zeker op dit gebied. Het kost extra geld, extra tijd, energie steken in wat dan wel.. Nee hoor, trots zijn op je beslissing
Bonus!!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:33 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb 2 pcm's gevonden, dus ik heb mijn liefje op vriendelijke wijze de peuter overgedragen en ik lig nu in bed. Moe jonguh! Ik ga maar ff tukken nog, misschien ben ik dan straks weer wat lichtverteerbaar-der
Hehe slaap lekker!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:33 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb 2 pcm's gevonden, dus ik heb mijn liefje op vriendelijke wijze de peuter overgedragen en ik lig nu in bed. Moe jonguh! Ik ga maar ff tukken nog, misschien ben ik dan straks weer wat lichtverteerbaar-der
ik zat de frontpage al af te struinen en vond niks, dus thanks!quote:
schop geven, die zoekt zijn/haar eigen plekkie maar opquote:
You sound like my husbandquote:Op zondag 6 januari 2013 09:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
schop geven, die zoekt zijn/haar eigen plekkie maar op![]()
(oh wacht, jij houdt van katten he)
nou, kun je mooi komende half jaar voor uittrekken toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 09:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]thanks
En kip, ik wil me nog wat beter oriënteren maar denk dat het iets van media, communicatie en vormgeven wordt.
Ja preciesquote:Op zondag 6 januari 2013 09:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou, kun je mooi komende half jaar voor uittrekken toch?![]()
en beetje hogescholen af speuren tot je een school vindt die bij je past qua opleidingen en sfeer
neh, nog niet echt, gaat op zich wel beetje de goede kant op maar moet gewoon even goed uitzieken. Was eerder ook al koortsig en niet lekker maar heb toen doorgewerkt omdat ik echt nét begonnen was bij mijn nieuwe werk, dus kon niet echt ziek melden toenquote:Op zondag 6 januari 2013 09:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Voel jij je trouwens al wat beter? Je hebt het ook zwaar te pakken he?
Mja dan komt het er nu allemaal lekker uitquote:Op zondag 6 januari 2013 09:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neh, nog niet echt, gaat op zich wel beetje de goede kant op maar moet gewoon even goed uitzieken. Was eerder ook al koortsig en niet lekker maar heb toen doorgewerkt omdat ik echt nét begonnen was bij mijn nieuwe werk, dus kon niet echt ziek melden toen
Was niet heel handig voor mijn lijf denk ik, maar goed, het was even niet anders, nu even goed inhalen
yep, gelukkig welquote:Op zondag 6 januari 2013 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja dan komt het er nu allemaal lekker uitmorgen ben je vrij toch?
quote:Op zondag 6 januari 2013 09:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, gelukkig wel
ik ben nu trouwens in een BUY EVERYTHING modus, maar weet dat ik daar spijt van ga krijgen dus ik ram maar niet op de "koop" knop
lekker nu gaan dan, daarna lekker uitgebreid douchen en dan lunchenquote:Op zondag 6 januari 2013 09:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet naar de sportschool maar ik heb zo geen zinmaar ik wil eigenlijk wel vroeg want in de middag op zondag is ook niks
de grootmeester falers zijn nog niet wakker of liggen nog in alcoholcoma, dus ik durf het nog even aanquote:Op zondag 6 januari 2013 09:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]als ik zo'n bui heb vermijd ik meestal deze sc
anders komt het echt niet goed met me
Alcoholquote:Op zondag 6 januari 2013 10:16 schreef BBQ-kip het volgende:
alcohol of ook aids net als de rest van de SC-ers?
wat doe je dan al op? ga je kater uitslapen manquote:
onlaajn sjoppen dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
buy all the things
ik wil eigenlijk shoppen vandaag maar voel mij nog steeds bagger
quote:
Hehe ik kan niet meer slapen, dus lig gammel op de bankquote:Op zondag 6 januari 2013 10:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat doe je dan al op? ga je kater uitslapen man
geen idee om te bestellen en wat niet leuk is of niet past terug te brengen/sturen?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of naja, k zag wel awt leuke dingen maar die moet ik echt irl passen
dat is gedoemd voor faalaankopen, dat ik denk mwoaaah geen zin om terug te brengen ik hou het welquote:Op zondag 6 januari 2013 10:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee om te bestellen en wat niet leuk is of niet past terug te brengen/sturen?
ik zit op https://www.de-kruiderie.com/ rond te kijken, zelf-bij-elkaar-pleur-goedjes
Ik probeer ze wat beter op de foto te krijgen, ze zijn in het echt zoveel mooier als op de fotoquote:Op zondag 6 januari 2013 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan wat een geile lakken in je give-away
Ik heb al meegedaan, ik ben nu al overtuigdquote:Op zondag 6 januari 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik probeer ze wat beter op de foto te krijgen, ze zijn in het echt zoveel mooier als op de foto
Nee ik maak de foto van de potjes opnieuw. Ik swatch ze ooit nog wel eens, ik geef geen potjes weg die geswatched zijn, deze zijn nieuwquote:Op zondag 6 januari 2013 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb al meegedaan, ik ben nu al overtuigd![]()
Hoe heb je het nou gedaan, eerst geswatched?
O ja ze waren nieuwquote:Op zondag 6 januari 2013 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik maak de foto van de potjes opnieuw. Ik swatch ze ooit nog wel eens, ik geef geen potjes weg die geswatched zijn, deze zijn nieuwdie van mij staan in mijn kast
da's toch een ander merk?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ja ze waren nieuw
Had je deze dan dubbel gekregen? Of hoef je ze niet allemaal te swatchen van de Italianen?
Dubbelquote:Op zondag 6 januari 2013 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ja ze waren nieuw
Had je deze dan dubbel gekregen? Of hoef je ze niet allemaal te swatchen van de Italianen?
Nee is dezelfdequote:Op zondag 6 januari 2013 11:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's toch een ander merk?
* BBQ-kip bang is voor n00b opmerking
mwah, nog steeds hetzelfdequote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, nog steeds hetzelfdewordt weer zo'n gebed zonder einde vrees ik. En de rest?
Same! Alleen mijn oorpijn is thank god over, verder nog zelfde.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, nog steeds hetzelfdewordt weer zo'n gebed zonder einde vrees ik. En de rest?
oh,. ik dacht dat dat layla wasquote:
ah, double funquote:Op zondag 6 januari 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nice, rode klats breekt ook door nu
Ah, dat is nice!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij hebben ze haar gewoon gemaild nav haar filmpjes op YouTube.
Ze hadden mij een mail gestuurdquote:Op zondag 6 januari 2013 12:24 schreef Debsterr het volgende:
Maarre, Sjaan, hoe ben je aan die sponsor gekomen eigenlijk? Ben wel benieuwd.
Ja dat jaquote:Op zondag 6 januari 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij hebben ze haar gewoon gemaild nav haar filmpjes op YouTube.
ik zie er anders niks over op Ursula's website hoor???quote:Op zondag 6 januari 2013 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat jaEen vriendin van mij heeft ook ooit met ze samen gewerkt dus ik dacht eerst dat zij er wat mee te maken had maar blijkbaar niet
trutjequote:Op zondag 6 januari 2013 12:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zie er anders niks over op Ursula's website hoor???
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
Fuuuu Illamasqua is evilGisteren mandje weg geklikt ivm te dure verzendkosten; sturen ze herinnering terug en o ja hier heb je 10 % korting op je order.
KORTINNGGGGGGGOok al is het maar 1 pond zit ik nu toch weer op die site fuuuu
Gebatst?quote:
quote:
quote:YOUR ORDER HAS BEEN RECEIVED
THANK YOU FOR YOUR PURCHASE!
ermahgerd, irritantquote:Op zondag 6 januari 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gebatst?morgeuhhh
Ik ben duf... en hoofdpijn![]()
Wellicht ook te maken omdat mijn schoonzus/broer vannacht om 2u het wel een goed idee vonden om met mij te facetimenEn ik was overtuigd dat er iets aan de hand was ofzo.... want waarom zouden ze anders zo laat bellen.... maar alcohol dus
Cif was not amused
quote:Op zondag 6 januari 2013 09:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de grootmeester falers zijn nog niet wakker of liggen nog in alcoholcoma, dus ik durf het nog even aan
quote:
alleen load? Ik had radium wel mee willen bestellenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ik wou het soberso toch heel heel heel heel heel erg graag
(keep telling yourself that priem...)
Debs nietquote:Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
En dat terwijl vrijwel iedereen alcoholvrij was gisteren
Nee, allebei ziekquote:Op zondag 6 januari 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gebatst?morgeuhhh
Ik ben duf... en hoofdpijn![]()
Wellicht ook te maken omdat mijn schoonzus/broer vannacht om 2u het wel een goed idee vonden om met mij te facetimenEn ik was overtuigd dat er iets aan de hand was ofzo.... want waarom zouden ze anders zo laat bellen.... maar alcohol dus
Cif was not amused
ARRRGHH Y U NO SAY !quote:Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen load? Ik had radium wel mee willen bestellen
Ow dan mail ik er niet achteraanquote:Op zondag 6 januari 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben overigens wel voornemens om januari faalvrij te doorstaan
zet 'm in je sig, dan geloof je het misschien zelf ook echtquote:Op zondag 6 januari 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben overigens wel voornemens om januari faalvrij te doorstaan
ja omdat jij meteen op de koopknop ramt. En doe maar niet...is beter voor mequote:Op zondag 6 januari 2013 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ARRRGHH Y U NO SAY !Wacht ik mail er achteraan misschien kunnen ze hem nog aanpassen
wacht maarquote:Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zet 'm in je sig, dan geloof je het misschien zelf ook echt
Je kent mijquote:Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja omdat jij meteen op de koopknop ramt. En doe maar niet...is beter voor me
zou alleen maar mooi zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zou alleen maar mooi zijn
(extra motivatie)
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstik weet nog wat iedereen hier riep toen ik wilde stoppen met roken. Nuff saidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
teeheequote:Op zondag 6 januari 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
Kut. Ik ging swatches zoeken van radiumNu wil ik die ook
![]()
Want wtsay vind ik ook al zo'n bazenkleur (nooit gedacht; maar vind ik wel) en dit is + SHIMMER
Naja wellicht ook beter dat ik niet verder gekeken heb
das wat anders, dit gaat over falen, dat gaat je een stuk minder goed afquote:Op zondag 6 januari 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet nog wat iedereen hier riep toen ik wilde stoppen met roken. Nuff said
wacht maarquote:Op zondag 6 januari 2013 12:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das wat anders, dit gaat over falen, dat gaat je een stuk minder goed af![]()
hier is nog een mooie vergelijking van die 2 (want ik ging opzoeken wat wtsay was en toen kwam ik deze tegenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
Kut. Ik ging swatches zoeken van radiumNu wil ik die ook
![]()
Want wtsay vind ik ook al zo'n bazenkleur (nooit gedacht; maar vind ik wel) en dit is + SHIMMER
Naja wellicht ook beter dat ik niet verder gekeken heb
wat mag je allemaal niet falen? even voor de duidelijkheid hequote:
Ja dat had ik dus al gezien iddquote:Op zondag 6 januari 2013 12:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hier is nog een mooie vergelijking van die 2 (want ik ging opzoeken wat wtsay was en toen kwam ik deze tegen)
http://www.all-you-desire(...)s-opi-who-shrek.html
you're welcome
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet nog wat iedereen hier riep toen ik wilde stoppen met roken. Nuff said
gewoon niets. Ik heb werkelijk niets nodigquote:Op zondag 6 januari 2013 12:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat mag je allemaal niet falen? even voor de duidelijkheid he
he jammerquote:
en een mascara die op is, prima. Ben benieuwdquote:Op zondag 6 januari 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon niets. Ik heb werkelijk niets nodighet enige dat ik mag kopen zijn verjaardagskadootjes voor anderen.
ik heb nog 4 ongeopende mascaras liggen. Zoals ik al zei, ik heb niets nodig.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en een mascara die op is, prima. Ben benieuwd
Nope!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Debs krijg jij jouw blogposts automatisch op instagram?
oh das helemaal mooiquote:Op zondag 6 januari 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog 4 ongeopende mascaras liggen. Zoals ik al zei, ik heb niets nodig.
Ik had alleen de beschrijving moeten lezenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:15 schreef Incantrix het volgende:
Een emancipatie-topic, maar ik heb de kracht niet om het te lezen![]()
Cool Schaar, ik ga 'm ook zoeken
das geen klassiek oud-topic hequote:Op zondag 6 januari 2013 13:15 schreef Incantrix het volgende:
Een emancipatie-topic, maar ik heb de kracht niet om het te lezen![]()
Cool Schaar, ik ga 'm ook zoeken
bwwwaaaaaaiinnnnnnquote:Op zondag 6 januari 2013 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb belangrijke supplies meegenomen naar de basis
als ik weer fit ben ga ik het ook doenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had alleen de beschrijving moeten lezen.
Want ik dacht dus dat je bij muziek moest rennen en bij gepraat mocht lopen.. En dat betekende steeds 3 minuten rennen, 1 minuut lopen (gok ik), dus dat hield ik heul niet vol en toen voelde ik me even een falerd... Maar toen las ik de beschrijving en bleek dat dit de introductie van het verhaal is en dat je zelf mag kiezen wanneer je rent, loopt en sprint.
Maar ik ben wel ontsnapt aan de zombies
Ik werd bijna opgegeten door m'n voorganger die was gevangen door de zombies en zelf een zombie was geworden.. En dat was blijkbaar de vriendin van m'n contactpersoon van de basis, dus die vond het heul erg dat ze neergeschoten werd enzo.. Het zit echt grappig in elkaarquote:
Hij kost wel geld, maar was met nieuwjaar in de aanbieding voor 89 cent, dat kon ik nog wel opbrengenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik weer fit ben ga ik het ook doen
dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij kost wel geld, maar was met nieuwjaar in de aanbieding voor 89 cent, dat kon ik nog wel opbrengen
Zou even checken of hij nu nog in de aanbieding is, want de normale prijs is 4 dollar zie ik nu.
ja echt he, ik had 'm ook opgezocht.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq dat Load heeft ook echt een spermakleur![]()
Klopt, maar 90 cent is nog goedkoper en aanbieding en snel kopen dusquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq dat Load heeft ook echt een spermakleur![]()
Briljantquote:
deze gebruiken tijdens zombie wedloopquote:Op zondag 6 januari 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klopt, maar 90 cent is nog goedkoper en aanbieding en snel kopen dus
Ben wel benieuwd naar de eerste waarop zij de training bepalen, of het een beetje te doen is. Maar ik vind een groot voordeel boven Start to run dat je je eigen muziek kan gebruiken
Hoog... zeer hoogquote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Briljant
Wat zijn de verzendkosten daar?
O wacht dat is de pondprijsquote:Op zondag 6 januari 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
37 euro voor 3 lakken.. yeah never mind
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O wacht dat is de pondprijs.
*klikt nu echt weg*
Met zoeen hippe WordArt tekening erbij als logo?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Rijdt een busje langs...
"Van der Steen security
Deskundig - betrouwbaar"
... In comic sans!!!
een plaatje van een diamandquote:Op zondag 6 januari 2013 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met zoeen hippe WordArt tekening erbij als logo?
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Rijdt een busje langs...
"Van der Steen security
Deskundig - betrouwbaar"
... In comic sans!!!
Zolang niemand het weet faal je ook niet als het misluktquote:Op zondag 6 januari 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik ook mijn haaknaald weer pakken? Ik ben bang om te falen
Hoezo falen? Je moet t toch lerenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik ook mijn haaknaald weer pakken? Ik ben bang om te falen
http://www.zuneta.com/delivery-informationquote:
true. Moet ik de filmpjes uit het haaktopic gebruiken?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo falen? Je moet t toch leren
Het haaktopic, daar ben ik dus echt nog nooit geweestquote:Op zondag 6 januari 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true. Moet ik de filmpjes uit het haaktopic gebruiken?
Ik vond het fijner om amerikanen op youtube te bekijken. Maar ik vind Nederlands vaak lastig om te begrijpen als het om dingen als haken gaat. Ik weet niet wat voor filmpjes er in het haaktopic staan, gewoon kijken wat jij het fijnste vindt?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true. Moet ik de filmpjes uit het haaktopic gebruiken?
Met breien steek ik mezelf altijd in mn hoofdquote:Op zondag 6 januari 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind breien minder eng maar ik heb geen breinaalden
Ik vind breien juist lastiger want 2 naalden en groot. Rondbreinaald werkt wel perfectquote:Op zondag 6 januari 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind breien minder eng maar ik heb geen breinaalden
geen idee of ze leerzaam zijn, het was meer een verkapte HALP opmerkingquote:Op zondag 6 januari 2013 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het haaktopic, daar ben ik dus echt nog nooit geweest
Als ze duidelijk en leerzaam zijn waarom niet?
Even mezelf quoten want Spees heeft er overheen gelezenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Spees heb jij misschien een voorbeeldje van hoe een haakpatroon wordt geschreven?
Ik heb echt geen idee en wil het wel een beetje duidelijk doen natuurlijk
Ja gewoon patronen zoeken en kijken hoe t daar in staat? Ik heb geen idee of er een handleiding voor isquote:Op zondag 6 januari 2013 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Even mezelf quoten want Spees heeft er overheen gelezen
Beter dan +30kilo HE SPEESquote:Op zondag 6 januari 2013 13:58 schreef Dwyn het volgende:
Is that you, Dwyn?! It has been 122 days!
Ik ben wel 200 gram afgevallen in die 122 dagen.
DHLquote:Op zondag 6 januari 2013 13:58 schreef BBQ-kip het volgende:
mensen ik wil kaufen, moet ik nou DHL of Royal Mail kiezen?
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer of nietMorgen is het +50
moet je niet toevallig treinen ofzo vandaag?quote:
Met jou kunnen we binnenkort niet meer gooienquote:Op zondag 6 januari 2013 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik vind het eigenlijk niet zo garpig dat er zo mee gegooid moet worden, doe je bij skjoe toch ook niet
geen idee, ik ben er nooit als ze bezorgenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DHL
Royal mail komt met de locale postbezorger, geen idee wat dat daar is? Hier is het selektvracht en dat is net iets beter danDHL
Groenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee, ik ben er nooit als ze bezorgen![]()
van alles wat geloof ik, ik snap in ieder geval geen kut meer van heel die postbezorging
vroeger had je gewoon PTT post in hun groene busjes en dat was duidelijk
Dan zet je te strak opquote:Op zondag 6 januari 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg die kutnaald niet door dat lusje
Maar je bent toch helemaal niet echt zoveel aangekomen? Dat geloof ik niet zo hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik vind het eigenlijk niet zo garpig dat er zo mee gegooid moet worden, doe je bij skjoe toch ook niet
nee klopt, dat was dan ook de telefoongebeuren...quote:
Ik ben over de tijd vast en zeker 25kg aangekomen. Maar dat is dan van 14-15 tot nu. Niet in anderhalf jaar tijdquote:Op zondag 6 januari 2013 14:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar je bent toch helemaal niet echt zoveel aangekomen? Dat geloof ik niet zo hoor.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee klopt, dat was dan ook de telefoongebeuren...
damn, ik weet het nu zelf ook al niet eens meer
Ik zou royal mail nemen want dhlquote:Op zondag 6 januari 2013 14:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee klopt, dat was dan ook de telefoongebeuren...
damn, ik weet het nu zelf ook al niet eens meer
Precies!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben over de tijd vast en zeker 25kg aangekomen. Maar dat is dan van 14-15 tot nu. Niet in anderhalf jaar tijd
Het is ook niet leuk om aangekomen te zijn en dan uitgelachen te worden. Een paar grapjes zijn OK maar nu is de lol er wel af idd.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
+1quote:Op zondag 6 januari 2013 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou royal mail nemen want dhl
Ja, en dan staat er dat ze langs zijn geweest terwijl je de hele dag thuis was, is er niemand geweest en nergens een briefje te vindenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:05 schreef Dwyn het volgende:
Ik vond met DHL wel fijn dat ik kon tracken.
en toch zou ik zweren dat die busjes (Frans bakkerautootje) groen waren...quote:
Dat had ik nietquote:Op zondag 6 januari 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, en dan staat er dat ze langs zijn geweest terwijl je de hele dag thuis was, is er niemand geweest en nergens een briefje te vinden
ik heb buren die aaaaaltijd thuis zijn dus das het punt niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:05 schreef Dwyn het volgende:
En dat je daarna een ophaalpunt kon kiezen dat niet hun depot was in the middle of nowhere.
Rood toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en toch zou ik zweren dat die busjes (Frans bakkerautootje) groen waren...
SQ en Puckzz, mede ouwetjes, die waren toch groen?
Ik dacht roodquote:Op zondag 6 januari 2013 14:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en toch zou ik zweren dat die busjes (Frans bakkerautootje) groen waren...
SQ en Puckzz, mede ouwetjes, die waren toch groen?
ik heb eindelijk plaatjes gevonden op google, maar ik was in de war met de telecom versie van PTTquote:
dit.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Rood toch?
Telefoon was groen
Gas was blauw
Lekker makkelijjk was het toen
Jupquote:Op zondag 6 januari 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha ik zie skjoe al zitten... kutnaald... kutdraad...kuthaken... arrrghhh *gooit weg*![]()
ja, toen alles nog makkelijk en duidelijk was ja...quote:Op zondag 6 januari 2013 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ja maar PTT deed vroeger ook de telefoon toch?
JAquote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, toen alles nog makkelijk en duidelijk was ja...
en er nog niet doorrookte rochelende vieze tokkies met lekke roestige sjappiewagens en Rinus-muziek aan je post kwam brengen 5 x per dag
verkapte "ik heb het grootste garen" postquote:Op zondag 6 januari 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Kan het zijn dat mijn naald te klein is voor mijn garen?
Jaquote:Op zondag 6 januari 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Kan het zijn dat mijn naald te klein is voor mijn garen?
Dat!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
JA
Waarom in godsnaam een keer of 5 post per dag
ik kan het niet,quote:Op zondag 6 januari 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hmhmhm ja dan zou 2.5 wel goed moeten zijn eigenlijk. Tenzij je heel strak haakt
ja dat ook inderdaad.... en je hebt geen flauw idee met welke aanbieder welke post komtquote:Op zondag 6 januari 2013 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!
Ik had mijn post door laten sturen toen ik bij Rick ging wonen. Via de Post.nl service.
Ja 40 euro gedokt...HANDIG ALS ER OOK DOOR SANDE, DE POSTBODE EN NOG EENTJE WAAR IK DE NAAM NIET VAN WEET, POST WORDT BEZORGD!!!![]()
![]()
neen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je geen 3 of 3.5? met grotere naald haken is makkelijker om te oefenen
waarom doe je dat danquote:Op zondag 6 januari 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
brood roosteren in de oven duurt lang
broodrooster laatst weggeflikkerd omdat ie vies was 'en we roosteren toch nooit brood'quote:Op zondag 6 januari 2013 14:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan
lekker in de toaster en anders in een pan?
dat laatste is niet waar want je ging nu brood roosterenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
broodrooster laatst weggeflikkerd omdat ie vies was 'en we roosteren toch nooit brood'
quote:
ahhh great, die dronken mail waar in staat dat ze met een gast geneukt heeft die haar vervolgens dumpte voor een ander en ze daarna met een vreemde engelse vent op de scooter is gestapt heeft ze ook naar haar ouders gestuurdquote:Op zondag 6 januari 2013 14:17 schreef BBQ-kip het volgende:
vriendin van me is op wereldreis, doel was spirituele ontdekking, culturele verrijking bla bla bla.
paar weken later nu en ze is de sloerie in Thailand aan het uithangen, net of ze mee is met zo'n Go Go Tours reis
krijg ook alleen maar dronken whatsappjes en mails van d'r
En zij is hoe oud?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ahhh great, die dronken mail waar in staat dat ze met een gast geneukt heeft die haar vervolgens dumpte voor een ander en ze daarna met een vreemde engelse vent op de scooter is gestapt heeft ze ook naar haar ouders gestuurd![]()
![]()
Die zwarte sjaal die ik het laatst had gemaakt was erg warm. Ik kreeg zweethanden ervan, dat haakt echt kutquote:Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja catania is wel heel fijn hoor. Maar katoen geeft niet echt mee
31quote:
dan kun je bij Jappen er vast wel meer geld ervoor krijgen, als je de sjaal met zweethanden hebt gehaaktquote:Op zondag 6 januari 2013 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zwarte sjaal die ik het laatst had gemaakt was erg warm. Ik kreeg zweethanden ervan, dat haakt echt kut
Ik krijg velletjes en pijn aan m'n vingers als ik teveel goedkoop acryl haak. Zweethanden heb ik nog nooit gehad van hakenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zwarte sjaal die ik het laatst had gemaakt was erg warm. Ik kreeg zweethanden ervan, dat haakt echt kut
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan kun je bij Jappen er vast wel meer geld ervoor krijgen, als je de sjaal met zweethanden hebt gehaakt![]()
![]()
Velletjes, of een haakje aan je nagelriemquote:Op zondag 6 januari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik krijg velletjes en pijn aan m'n vingers als ik teveel goedkoop acryl haak. Zweethanden heb ik nog nooit gehad van haken
In de Koran staat naar het schijnt dat het niet erg is om varkensvlees te eten als je je er niet van bewust bent, dus door de fout van een ander.. Dus het is helemaal niet zo'n gekke gedachte.. Wel lomp. En nu weten ze het, dus kunnen ze het inderdaad beter niet etenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zolang niemand het weet faal je ook niet als het mislukt
Over onwetendheid gesproken.
Wij keken laatst Keuringsdienst van Waarde over Filet Americain. De reporter is Turks of Marokkaans. Die ging naar TNO nipo om de filet te laten testen of er wel echt rundvlees in zat. Wat bleek, in 4 van de 20 samples zat varkensvlees. Dus die reporter zo van:
Dus Moslims kunnen maar beter geen Filet eten want er is kans dat er varkensvlees inzit.
Mannetje: maar dat weten ze niet, dus dan geeft het toch niets?
Reporter: Dus als ze het niet weten is het niet erg?
Mannetje: dat kan ik beter aan jou vragen.
Ik.......![]()
![]()
Pics!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nu een muts gemaakt die op 4 verschillende manieren gedragen kan worden. Van beanie tot hoedje. Een soort 4-way hat
Ik ga octrooi aanvragen jonguh!!
Moet ik een filmpje voor je maken in Skjoe taal?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga eerst maar een volle dag oefenen op die basissteek, die begint nu te dagen. Ik wilde net teruggaan maar toen faalde ik
Met EINZ en GENIET en HOE bedoel je?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet ik een filmpje voor je maken in Skjoe taal?
Whahaha!! Jaaa!!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met EINZ en GENIET en HOE bedoel je?
Oh echt? Dat wist ik nietquote:Op zondag 6 januari 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In de Koran staat naar het schijnt dat het niet erg is om varkensvlees te eten als je je er niet van bewust bent, dus door de fout van een ander.. Dus het is helemaal niet zo'n gekke gedachte.. Wel lomp. En nu weten ze het, dus kunnen ze het inderdaad beter niet eten
Ja serieusquote:
Het kostte mij ook ongeveer 2 uur voor ik een tweede rij steken had gemaaktquote:Op zondag 6 januari 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Filmpjes zat, ik kan het alleen niet. Daar helpt een filmpje niet bij.
Overigens gaan die filmpjes net zo snel als mijn schoonmoeder dus na 5 seconden ben ik de telal kwijt
Ik heb het filmpje om steek op te zetten op youtube zeker 10 keer gekeken... Op een gegeven moment kon cif het zelfs mee zeggenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Filmpjes zat, ik kan het alleen niet. Daar helpt een filmpje niet bij.
Overigens gaan die filmpjes net zo snel als mijn schoonmoeder dus na 5 seconden ben ik de telal kwijt
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje om steek op te zetten op youtube zeker 10 keer gekeken... Op een gegeven moment kon cif het zelfs mee zeggen![]()
Elke seconde moest ik het op pauze zetten om het na te (proberen) doen
![]()
Ik vroeg me al af hoe je dat wistquote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja serieus
Mijn vriendin werkt op een zwarte basisschool, dan hoor je dat soort dingen.
Zodra ik Britney hebquote:
Schaar moet eigenlijk nóg wat bekennen, ze is namelijk ook nog moslimquote:
Ik heb zelf ook veel met hallal-kinderen te maken op m'n werkquote:Op zondag 6 januari 2013 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je dat wist
[..]
Zodra ik Britney heb
Ik eet in theorie wel hallalquote:Op zondag 6 januari 2013 14:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schaar moet eigenlijk nóg wat bekennen, ze is namelijk ook nog moslim
je eet ook geen gummiebeertjes en kaas?quote:
Kaas is hallalquote:Op zondag 6 januari 2013 14:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je eet ook geen gummiebeertjes en kaas?
niet alle, meeste wel, dat klopt.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kaas is hallal. Gummiebeertjes niet, maar die eten de meeste halal-kinderen ook gewoon
dan moet je ook je baard laten staan, mag je geen foto's meer maken in het algemeen, moet je een stinkend gewaad aan en mag je geen deo gebruiken of muziek luisteren.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:48 schreef Puckzzz het volgende:
Gummiebeertjes niet hallal?![]()
Ik zou qua eetgewoonten ook zo moslim kunnen worden, ware het niet dat ik me niet zo kan vinden in de vrouwonvriendelijkheid
Zo ver ik weet alleen gelatine. Dus inderdaad het meeste snoep en pudding enzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet alle, meeste wel, dat klopt.
maar alles waar gelatine in zit, en ik geloof zelfs alles waar ook rode kleurstoffen (van die schildluizen) in zit enzo, is verboden toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stremselquote:Op zondag 6 januari 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo ver ik weet alleen gelatine. Dus inderdaad het meeste snoep en pudding enzo.
We hadden op de bso wel een droppot zonder gelatine, speciaal voor de halal-kinderen.
Maar de meeste mochten thuis gewoon snoep. Ik eet zelf ook snoep, in mijn geval een keuze.
(puckz gelatine wordt gemaakt van varken, de botten meen ik)
Er zitten wel nuances in he? Ook niet elke christen loopt alleen nog in een rok.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan moet je ook je baard laten staan, mag je geen foto's meer maken in het algemeen, moet je een stinkend gewaad aan en mag je geen deo gebruiken of muziek luisteren.
En je IQ daalt er ook behoorlijk van. Nou.... nee, dank je. Ik blijf wel gewoon zonder religie
ja natuurlijk zitten er nuances is, net als dat er ontzettend veel mongolen christenen en joden etc zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zitten wel nuances in he? Ook niet elke christen loopt alleen nog in een rok.
En die IQ-opmerking kan ik alleen maar beantwoorden met een emoslinger![]()
jazekersquote:Op zondag 6 januari 2013 14:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kip ik ben de lipstick aan het testen voor je!
Hij is smeuïg, ruikt een beetje zoetig zonder overheersend te zijn, is niet heel dekkend maar lijkt het meest op een goed gepigmenteerde gloss zonder zo plakkerig te zijn. Hij geeft wel beheurlijk af maar er blijft ook nog wel genoeg achter zonder rand achter te laten enzo
Kun je daar wat mee?
Glanzend. Zal ik foto`s machen?quote:Op zondag 6 januari 2013 15:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jazekers
issie glimmend of meer mat zoals dat plaatje wat ik hierboven toevallig net neergeknald heb?
quote:Op zondag 6 januari 2013 15:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Glanzend. Zal ik foto`s machen?
wazig....quote:Op zondag 6 januari 2013 15:01 schreef Mirjam het volgende:
itunes, poepprogramma dat er eeuwen over doet om 1 nummer erop te zetten en dan maar alles van mn ipod afmikt
dan is het niks voor mij denk ik, maar foto's zijn sowieso tofquote:Op zondag 6 januari 2013 15:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Glanzend. Zal ik foto`s machen?
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja natuurlijk zitten er nuances is, net als dat er ontzettend veel mongolen christenen en joden etc zijn.
ik was een kleeeeeeeein beetje aan het overdrijven
mja kutprogramma.quote:
er zijn wel aanzienlijk meer moslims die neven en nichten en halfzus/halfbroer met elkaar kinderen laten maken waardoor er meer debielheid is, dát moet je toegevenquote:
Spotify!quote:Op zondag 6 januari 2013 15:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja kutprogramma.
hij wil ook met alle geweld éérst een reservekopie maken, dan pas synchronyseren. die stap kun je dus niet overslaan, maar duurt wel zo'n twee uur.
lekker handig als je ff snel nieuwe muziek erop wil
liefie, dat duurt maar twee weken. En zondagen zijn het moeilijkst. Als je dagelijkse ritme terug is gaat het vanzelf makkelijker.quote:Op zondag 6 januari 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word ziek van mezelf dat ik chaggo word omdat ik geen zooi 'mag' eten
Foto van de schoentjes!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo, was ff de stad in om game terug te brengen want laatste dag dat het mocht en gelijk muizen schoentjes gekochtnu weer thuis met eten voor komende dagen dus ik kan weer terug naar bed
Mama hoef ik niet te proberen want die vreet toch allesquote:Op zondag 6 januari 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
liefie, dat duurt maar twee weken. En zondagen zijn het moeilijkst. Als je dagelijkse ritme terug is gaat het vanzelf makkelijker.
En probeer af te spreken met brum en je moeder dat ze geen junkfood eten waar jij bij bent. You can do it
Hmm daar heb ik iets voor gebruikt, een website, zal ff kijken voor je!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef PriemGirl het volgende:
Debs vraagje: Moet jij apart je posten neerzetten op je fb? Klopt het dat je dit niet meer automatisch kan linken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |