quote:Op zondag 6 januari 2013 09:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Unf, is toch hartstikke goed dat je die knoop hebt doorgehakt!![]()
De dingen die je geleerd hebt is geen weggegooide kennis (komt altijd wel weer ergens van pas, nu of later) en je bent nog jong joh, komt goed!
Als het financieel kan en het goed voelt is het toch prima?
2 vriendinnen van me hebben een zelfde keuze gemaakt, beide in het 4e jaar en hebben er nooit spijt van gehad. Jammer van het geld, tuurlijk, maar gaat erom dat je de komende decennia gelukkig bent met je keuze, da's belangrijker dan doorgaan nu, een paar duizend besparen en dan "vast" zitten en ongelukkig zijn met je keuze.
Als je het definitief hebt besloten en al bedacht hebt wat je verder wilt doen moet je het gewoon lekker vieren meis. Je hebt er toch goed over nagedacht? Nou, beslissing gemaakt, klaar, op naar Unf 2.0
waar waar waar?quote:Op zondag 6 januari 2013 09:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mir is gewoon beste FOK!fotograaf![]()
Cooool! Gefeli, Mir!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mir is gewoon beste FOK!fotograaf![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 09:30 schreef Incantrix het volgende:
Dit vind ik juist het tegenovergestelde van falen! Een moeilijke keuze maken die niet iedereen zal begrijpen is juist moedig, erkennen wat je voelt is juist zo moeilijk, zeker op dit gebied. Het kost extra geld, extra tijd, energie steken in wat dan wel.. Nee hoor, trots zijn op je beslissing
Bonus!!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:33 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb 2 pcm's gevonden, dus ik heb mijn liefje op vriendelijke wijze de peuter overgedragen en ik lig nu in bed. Moe jonguh! Ik ga maar ff tukken nog, misschien ben ik dan straks weer wat lichtverteerbaar-der
Hehe slaap lekker!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:33 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb 2 pcm's gevonden, dus ik heb mijn liefje op vriendelijke wijze de peuter overgedragen en ik lig nu in bed. Moe jonguh! Ik ga maar ff tukken nog, misschien ben ik dan straks weer wat lichtverteerbaar-der
ik zat de frontpage al af te struinen en vond niks, dus thanks!quote:
schop geven, die zoekt zijn/haar eigen plekkie maar opquote:
You sound like my husbandquote:Op zondag 6 januari 2013 09:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
schop geven, die zoekt zijn/haar eigen plekkie maar op![]()
(oh wacht, jij houdt van katten he)
nou, kun je mooi komende half jaar voor uittrekken toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 09:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]thanks
En kip, ik wil me nog wat beter oriënteren maar denk dat het iets van media, communicatie en vormgeven wordt.
Ja preciesquote:Op zondag 6 januari 2013 09:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou, kun je mooi komende half jaar voor uittrekken toch?![]()
en beetje hogescholen af speuren tot je een school vindt die bij je past qua opleidingen en sfeer
neh, nog niet echt, gaat op zich wel beetje de goede kant op maar moet gewoon even goed uitzieken. Was eerder ook al koortsig en niet lekker maar heb toen doorgewerkt omdat ik echt nét begonnen was bij mijn nieuwe werk, dus kon niet echt ziek melden toenquote:Op zondag 6 januari 2013 09:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Voel jij je trouwens al wat beter? Je hebt het ook zwaar te pakken he?
Mja dan komt het er nu allemaal lekker uitquote:Op zondag 6 januari 2013 09:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neh, nog niet echt, gaat op zich wel beetje de goede kant op maar moet gewoon even goed uitzieken. Was eerder ook al koortsig en niet lekker maar heb toen doorgewerkt omdat ik echt nét begonnen was bij mijn nieuwe werk, dus kon niet echt ziek melden toen
Was niet heel handig voor mijn lijf denk ik, maar goed, het was even niet anders, nu even goed inhalen
yep, gelukkig welquote:Op zondag 6 januari 2013 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja dan komt het er nu allemaal lekker uitmorgen ben je vrij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |