Lekker impulsief en doordacht op die leeftijd iddquote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
Wtf, dat soort 'overgangen' mag je op je zestiende al ondergaan?
Je mag alleen zijn pielemuisje niet verwijderen. Hormonen mogen.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
Wtf, dat soort 'overgangen' mag je op je zestiende al ondergaan?
hij kan altijd weer terug hoor..quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
Hij is minderjarig. Vind het niet kunnen dat zo iemand zulke troep in zijn lichaam spuit. Het is een kind! Toen ik 16 was, voelde ik mij heel diep en speciaal. Kinderen van die leeftijd kunnen toch helemaal geen weloverwogen beslissingen maken.
Die hormonen zitten ook in kip, en mischien vind hij wel dat hij in het ''verkeerde'' lichaam is geborenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
Hij is minderjarig. Vind het niet kunnen dat zo iemand zulke troep in zijn lichaam spuit. Het is een kind! Toen ik 16 was, voelde ik mij heel diep en speciaal. Kinderen van die leeftijd kunnen toch helemaal geen weloverwogen beslissingen maken.
Vast gezond met die hormonenquote:
Op welke leeftijd stoppen vrouwmenschen met zichzelf 'diep en speciaal' vinden? Alvast bedank voor de informatie?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Studeur het volgende:
Door dit topic krijg ik wel weer die angst dat een van mijn gehosseld chickies een jongen blijkt te zijn en ik met een jongen getongd heb
Dit, is toch zijn keus.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef Splutje het volgende:
Ik begrijp het probleem niet zo. Als die jongen op zijn 16ste al het gevoel heeft dat hij een meisje hoort te zijn lijken me dat oprechte gevoelens. Waarschijnlijk zijn die gevoelens zelfs al veel eerder begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |