abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_354116
Mede door dit forum ben ik toch maar gaan kijken naar de uitzending van de afgelopen avond
(geen commentaar)

Maar ik kwam net een leuke site tegen waarbij ik bij de inleidende tekst dacht:" he, das leuk voor hier".
Kon geen topic vinden waar ik deze site in kwijt kon

quote:
Bad & Basic, precies wat jij wilt zien!

disclaimer

BadBrother.com is een fun site. Dat betekent dat alles wat je hier kunt vinden als entertainment is bedoeld en met een korreltje zout moet worden genomen. Wij zijn niet verwant met Endemol, Veronica of Big Brother, maar wij doen slechts verslag van het BB project. Wij beroepen ons dan ook op het recht van vrijheid van meningsuiting en de vrijheid om een fan-website te runnen op het Internet. Er zullen hier best artikelen over bestaan in één of ander boek over de rechten van de mens.

http://www.bad-brother.com/

De meeste parodieën op Big-Brother vind ik verre van leuk, maar deze viel gewoon op.
(Prins Darius/Prins Pruillip vond ik leuk gevonden)
De site is erg actueel!

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 22-09-2000 00:48]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_354124
quote:
Sep. 21, 2000
John de Mol produkties sommeert Bad-Brother.com uitzendingen te staken

Op donderdag 21 september viel er een brief van John de Mol produkties op de mat waarin zij ons vertelden dat we vanaf vrijdag 22 september moeten stoppen met het uitzenden van de Live-streams die worden aangeboden op de Big Brother website.

Op dit moment is Bad-Brother.com aan het uitzoeken of zij dit kunnen verbieden aangezien wij geen beelden opslaan of verkopen, maar slechts het signaal doorgeven.

Het argument van de media-gigant is voornamelijk gebaseerd op de volmacht die de bewoners hebben gegeven aan John de Mol Produkties over het publiceren en uitzenden van beeldmateriaal van de bewoners.

"De deelnemers aan het programma hebben hun rechten, waaronder rechten van intellectueel eigendom, zoals naburige rechten, overgedragen aan John de Mol Produkties...
... Dit alles houdt in dat John de Mol Produkties als enige het recht heeft deze beelden te verveelvoudigen en openbaar te maken"

Uiteraard zullen we eerst de uitslag van ons eigen onderzoek afwachten voordat wij verder gaan met het uitzenden van live-beelden vanuit het huis.

Bad-Brother.com

hm, na het lezen van het bovenstaande stuk heb ik mijn twijfels over het onzin gehalte van de site.
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_354133
Havoc/Danny?
Kijk even hier:
http://www.bad-brother.com/links.shtml

Fokzine MOET er gewoon ook tussen!

Admin vrijdag 22 september 2000 @ 00:59:14 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_354144
Leuk, maar ik heb geen idee waar wij hun banner neer zouden moeten zetten. Alle bannerplaatsen op onze site staan vastgesteld en zijn naadloos in de layout verwerkt
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_354147
Danny ik denk dat Xamira bedoelt dat jullie met een banner op hun site moeten..?

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 01:01]

pi_354175
quote:
Op 22 september 2000 00:59 schreef Danny het volgende:
Leuk, maar ik heb geen idee waar wij hun banner neer zouden moeten zetten. Alle bannerplaatsen op onze site staan vastgesteld en zijn naadloos in de layout verwerkt
Ik bedoelde inderdaad : De banner van FOKZINE op hun site!

(en die banner van hun kun je toch gewoon hier in deze topic plaatsen?)

pi_354200
Hmm daar ben ik absoluut geen tegenstander van. hoe meer zielen des te meer vreugd. Helaas ligt ons lichtend voorbeeld nu te slapen maar ik zal het zeker hem voorleggen als hij wakker is.. helaas is hij altijd eerder wakker dan mij(ik?) ach wat maakt het uit.. ik meld het wel gewoon
I'm getting too old for this....
pi_354234
quote:
Uiteraard zullen we eerst de uitslag van ons eigen onderzoek afwachten voordat wij verder gaan met het uitzenden van live-beelden vanuit het huis.
Beetje merkwaardige zin van Bad Brother. Hoezo verder gaan met uitzenden van beelden ?? Wat zendt Bad Brother dan uit ?? Er is maar één iemand die beelden vanuit het huis uitzendt en dat is Big-Brother zelf, het enige wat zij doen is een linkje doorgeven, via een scriptje op hun site. Zeg maar je mediaplayer activeren in een soort frampje, benieuwd wat endemol daar tegen wil gaan ondernemen. Misschien gaan ze wel weer van streams wisselen zoals bij BB1.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 10:20:40 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_354411
quote:
Op 22 september 2000 01:26 schreef Xamira het volgende:
Ik bedoelde inderdaad : De banner van FOKZINE op hun site!

(en die banner van hun kun je toch gewoon hier in deze topic plaatsen?)

Er moet idd een banner uigewisseld worden. Ik vrees dat ze niet accoord gaan met plaatsing in een topic, omdat die nogal snel omlaag wil zakken.
pi_356248
Hi guys..

Stuur even een Fok Banner naar webmaster@bad-brother.com en dan plaatsen wij 'm op onze link pagina..

Als tegenprestatie gooi je gewoon een keer onze banner in een leuke discussie..

Prachtig forum guys.. 8)

Bad-Brother.com

[Dit bericht is gewijzigd door Bad-Brother op 23-09-2000 03:35]

pi_356250
Btw... kwam hier om Fok kandidaat te stellen voor volgende "Darius Cup".. maar dat lijkt me niet meer dan logisch..

see yas

Bad-Brother.com

[Dit bericht is gewijzigd door Bad-Brother op 23-09-2000 03:37]

pi_356258
quote:
Prachtig forum guys.. 8)
Was al een prachtig forum ten tijde van Big Brother één en ook daar na.....Welkom

R@b http://www.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_356261
quote:
Was al een prachtig forum ten tijde van Big Brother één en ook daar na.....Welkom
kweethet.. had het alleen nog niet gezegd

dus bij deze..

Bad-Brother.com

pi_356387
Heey Bad-Brother, mooie plaatjes heb je op je site man!

Owja, die SuperALI is ook GAAF!!

| You should have no expectation of privacy! |
pi_356490
lol.. bedankt...

de gedachte achter SuperALI is de slogan ...

Up.. Up.. and AWAY!!

BB

Admin zaterdag 23 september 2000 @ 19:21:56 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_357203
Inmiddels staat onze banner op bad-brother.com
In ruil daarvoor zal ik de Bad-Brother banner hier en daar eens in een topic plaatsen. Zo staat 'ie vandaag in het topic van de streamverslagen bovenaan onder het plaatje van de deelnemers
  zaterdag 23 september 2000 @ 19:47:58 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_357235
quote:
Op 22 september 2000 00:42 schreef Xamira het volgende:Maar ik kwam net een leuke site tegen waarbij ik bij de inleidende tekst dacht:" he, das leuk voor hier".
Kon geen topic vinden waar ik deze site in kwijt konhttp://www.bad-brother.com/
Er is wel een big-brotherlinks topic maar daar had ik hem al ingezet zie hier onderaan www.fokforum.nl/showtopic/17089

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 23-09-2000 19:53]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')