Tsja, vanwege slecht gehoor aan mijn rechterkant sinds een aantal maanden heb ik besloten om maar eens een afspraak te maken met de huisarts. Ik (16 jaar) liep vandaag door de stad en zag bij Hans Anders een bord staan met "Gratis Hoortesten!". Ik dacht: "Waarom niet?" en liep naar binnen.
Ik werd meteen ontvangen door een medewerker en ik vertelde dat ik gehoorklachten had. Opeens begon hij te lachen, maar toch liep hij met mij mee naar achter en testte mijn gehoor.
Toen hij klaar was met testen vertelde hij mij iets schokkends: "Het lijkt wel alsof je rechts helemaal NIETS hoort, zelfs bij een geluid van 120 Decibel: zo hard als een vliegtuigmotor, reageer je niet."
Hij raadde me aan om naar de huisarts te gaan (wat ik zowiezo al wel van plan was). Ook vroeg hij me of ik met zware machines werk, maar dat is niet zo.
Op de weg terug naar huis werd ik toch wel bang voor het bezoek aan de huisarts. Straks is het blijvend of misschien verdwijnt mijn gehoor aan de linkerkant ook wel. Ik dacht eerst dat de huisartsassistent gewoon mijn oren even schoon moest spuiten maar volgens die Hans Anders is er meer aan de hand.
Mijn klacht lijkt me duidelijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MrBaas op 05-01-2013 22:57:21 ]
daNpy
Marathon Coupé
Praat hier in braille voor TS.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op
zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
quote:
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_