quote:Heb je gisteren lekker een netwerkje aangelegd bij blieblie?
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:16 schreef r8ality het volgende:[..]
Hoi Barb
![]()
quote:hehe nee.. verhaal:
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:23 schreef Barb het volgende:[..]
Heb je gisteren lekker een netwerkje aangelegd bij blieblie?
ik sta om 20.20 bij Blieb voor de deur (ik had gezegd dat ik om 20.00 was afgewerkt), ik 5 bellen geprobeerd, geen reactie. Toen maar Mal opgebeld voor Bliebs nummer en Blieb gebeld. Die zat dus nog in de stad. Hij kwam eraan. Op hetzelfde moment dat ie thuiskomt, komt ook z'n huisgenoot thuis (die ik toevallig ook ken) en zegt ja ik heb nog zoveel en zoveel UTP en ik kan dat ook wel.
ja.. maar misschien kan ik nog een PC + hub aan em slijten
quote:Bij de Miller, op een bankje, met Febster, naast Barb en MrW, te luisteren naar een afschuwelijk slechte band.
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:28 schreef r8ality het volgende:
Die zat dus nog in de stad.
quote:owjah haha klopt ik had nog de groeten gekregen ja
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:31 schreef Barb het volgende:[..]
Bij de Miller, op een bankje, met Febster, naast Barb en MrW, te luisteren naar een afschuwelijk slechte band.
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:33 schreef r8ality het volgende:
owjah haha klopt ik had nog de groeten gekregen ja
[Dit bericht is gewijzigd door ikke_ook op 31-08-2002 20:29]
quote:Ow je bent er toch wel
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:35 schreef Barb het volgende:
Hoi hoi
Het gaat goed! Krijg stapkriebels, maar het is nog zo vroeg. En al die gekke vrienden van me zitten in de Effenaar bij een Technofeest. En ik heb net geen zin in Techno vanavond. En ik heb een nieuwe monitor gekocht. En ik ben lekker afgestudeerd. En ik zoek een nieuwe ringtone voor mijn mobiel. En hoe is het met jou?
quote:Ja ook wel goed hoor, hele dag gewerkt, lekker buiten geweest. Ik heb mn 32 punten, dus ik ben nog steeds heel blij
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:41 schreef Barb het volgende:
Ik ben er wel gewoon jaHoi hoi ikke_ook
Het gaat goed! Krijg stapkriebels, maar het is nog zo vroeg. En al die gekke vrienden van me zitten in de Effenaar bij een Technofeest. En ik heb net geen zin in Techno vanavond. En ik heb een nieuwe monitor gekocht. En ik ben lekker afgestudeerd. En ik zoek een nieuwe ringtone voor mijn mobiel. En hoe is het met jou?
Hoe bevalt het om weer met Erwin te wonen?
quote:Nog gefeliciteerd
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:45 schreef ikke_ook het volgende:
Ja ook wel goed hoor, hele dag gewerkt, lekker buiten geweest. Ik heb mn 32 punten, dus ik ben nog steeds heel blij. alleen ik vind het een beetje jammer dat ik jullie allemaal mis loop vanavond want ik ben nog bij mn ouders
En mn vakantie is voorbij, maar ik heb eigenlijk ook wel weer zin om te beginnen hoor
Hoe bevalt het om weer met Erwin te wonen?
![]()
Tot nu toe goed, leuke middag gehad, beetje zitten flauwekullen. Er over gehad dat het wel weer raar is en dat we allebei zo goed mogelijk ons best doen om snel iets te vinden. Meteen ook heel vertrouwd weer, samen boodschappen doen, monitor kopen, dat soort flauwekul.
quote:Ik klus bij mensen, vandaag een schuurtje opgeknapt, hele dak eraf, vloer eruit, nieuwe vloer erin en dan gaat een aannemer er een nieuw dak op leggen want die moet toch nog in het huis aan het werk, en verder heb ik wat adresjes waar ik op zo'n trekkertje al grasmaaiend door de tuin race
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:49 schreef Barb het volgende:[..]
Nog gefeliciteerd
En wat voor werk doe je? En hoezo allemaal mislopen? Ik heb overduidelijk weer iets gemist geloof ik.
Tot nu toe goed, leuke middag gehad, beetje zitten flauwekullen. Er over gehad dat het wel weer raar is en dat we allebei zo goed mogelijk ons best doen om snel iets te vinden. Meteen ook heel vertrouwd weer, samen boodschappen doen, monitor kopen, dat soort flauwekul.
Ik dacht dat er werd gemeet vanavond, tenminste zoiets ving ik op van Mal, alleen niemand weet ervan geloof ik ![]()
Dat klinkt positief!! Je zag er nogal tegenop toch?
quote:Heeey handig, een klusser in the Eindhovenreeks. Altijd mooi om te weten
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:53 schreef ikke_ook het volgende:Ik klus bij mensen, vandaag een schuurtje opgeknapt, hele dak eraf, vloer eruit, nieuwe vloer erin en dan gaat een aannemer er een nieuw dak op leggen want die moet toch nog in het huis aan het werk, en verder heb ik wat adresjes waar ik op zo'n trekkertje al grasmaaiend door de tuin race
![]()
quote:Aha, vandaar haar nick bij msn
Ik dacht dat er werd gemeet vanavond, tenminste zoiets ving ik op van Mal, alleen niemand weet ervan geloof ik
quote:Nog steeds. En dat het nu leuk is wil niet zeggen dat het over een uur ook nog leuk is. Het ligt een beetje moeilijk. Wel vrienden zijn, en goede ook, maar tegelijkertijd is de grens tussen vrienden en exen erg vaag en ongedefinieerd, waardoor een terloopse opmerking ineens heel verkeerd kan vallen. Ik weet ook niet zo goed wat ik er allemaal mee aanmoet. Zie vooral op tegen doordeweeks. Ik ben altijd als eerste thuis van werk en ik voel me niet geroepen om ineens weer de "huisvrouw" te gaan uithangen en te zorgen voor eten en boodschappen enzo. Maar ja, wachten tot 8 uur tot hij thuiskomt is ook geen optie. En alleen voor mezelf boodschappend oen en was draaien enzo vind ik weer erg asociaal.
Dat klinkt positief!! Je zag er nogal tegenop toch?
quote:Hey NaRRaToR, alweer gewend aan het Hollandse klimaat?
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:09 schreef NaRRaToR het volgende:
goedenavond mensen
quote:vanaf de eerste dag al hehe
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:10 schreef Barb het volgende:[..]
Hey NaRRaToR, alweer gewend aan het Hollandse klimaat?
ben al sinds de trugkomst bezig met kadootje voor smam der 50ste...heb op de valreep kunnen vinden wat ik zocht voor een redelijke prijs
quote:En ik vind het nog leuk ook!!
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:03 schreef Barb het volgende:[..]
Heeey handig, een klusser in the Eindhovenreeks. Altijd mooi om te weten
quote:
[..]Aha, vandaar haar nick bij msn
Tssssk, wat doet iedereen toch steeds in mijn stamkroeg?
[..]
quote:Hmmm over die dingen had ik eigenlijk nog helemaal niet nagedacht, zijn best nog wel wat probleempjes
Nog steeds. En dat het nu leuk is wil niet zeggen dat het over een uur ook nog leuk is. Het ligt een beetje moeilijk. Wel vrienden zijn, en goede ook, maar tegelijkertijd is de grens tussen vrienden en exen erg vaag en ongedefinieerd, waardoor een terloopse opmerking ineens heel verkeerd kan vallen. Ik weet ook niet zo goed wat ik er allemaal mee aanmoet. Zie vooral op tegen doordeweeks. Ik ben altijd als eerste thuis van werk en ik voel me niet geroepen om ineens weer de "huisvrouw" te gaan uithangen en te zorgen voor eten en boodschappen enzo. Maar ja, wachten tot 8 uur tot hij thuiskomt is ook geen optie. En alleen voor mezelf boodschappend oen en was draaien enzo vind ik weer erg asociaal.
quote:Ook goedenavond
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:09 schreef NaRRaToR het volgende:
goedenavond mensen
quote:ik heb iets gevonden in weert waar mijn tante ook iets gekocht had voor smam...het is geworden een zilveren ring met een zwart/bruine opaal in de vorm van een pareltje
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:12 schreef Barb het volgende:
Wat is het geworden dan?
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:13 schreef ikke_ook het volgende:
En ik vind het nog leuk ook!!Of zeg ik nu iets waar ik later spijt van krijg
![]()
quote:Kan nog wel 100 andere dingen opnoemen waardoor het moeilijk gaat worden
Hmmm over die dingen had ik eigenlijk nog helemaal niet nagedacht, zijn best nog wel wat probleempjes![]()
quote:Als je ma van sieraden houdt, is dat vast een geslaagd cadeau
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:15 schreef NaRRaToR het volgende:
ik heb iets gevonden in weert waar mijn tante ook iets gekocht had voor smam...het is geworden een zilveren ring met een zwart/bruine opaal in de vorm van een pareltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |