Ja, zo zie ik het ook. Verbaas me er altijd over dat de tomboys best goed in de markt liggen. Ik vind ze echt afstotelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef LizzyAdam het volgende:
Tomboy;
[ afbeelding ]
Butch;
[ afbeelding ]
Van Shane word ik ook niet warm, maar genoeg tomboys hebben niet zo'n extreem lijf. Shane heeft wel een leuk gezichtje trouwens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het ook. Verbaas me er altijd over dat de tomboys best goed in de markt liggen. Ik vind ze echt afstotelijk.
Zo iemand dus:
[ afbeelding ]
Het is meer de combinatie van lelijk/mannelijk kapsel, mannelijke stem, mannelijke kledingstijl en mannelijk gedrag.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van Shane word ik ook niet warm, maar genoeg tomboys hebben niet zo'n extreem lijf. Shane heeft wel een leuk gezichtje trouwens.
Die stem is juist geweldigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is meer de combinatie van lelijk/mannelijk kapsel, mannelijke stem, mannelijke kledingstijl en mannelijk gedrag.In een andere rol zag ze er nog wel oké uit.
Topic van iemand die niets van lesbische snapt en veul vragen steltquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:16 schreef Life2.0 het volgende:
wat is dit voor topic (man met veul lesbi vriendinnen meld zich)?
Misschien moet je het gewoon laten zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:20 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Topic van iemand die niets van lesbische snapt en veul vragen stelt
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien moet je het gewoon laten zien.
Wie vind je wel leuk?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Die stem is juist geweldig![]()
voor de rest vind ik er weinig aan
Ik was serieus. Wist je dat een plaatje meer zegt dan duizend woorden? Kun je nagaan wat een live vertoning zegt.quote:
Uhmm die dj.. Hoe heet ze ook alweer.. Lang geleden dat ik het gezien hebquote:
ik zou haar doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het ook. Verbaas me er altijd over dat de tomboys best goed in de markt liggen. Ik vind ze echt afstotelijk.
Zo iemand dus:
[ afbeelding ]
Miss Kittinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:27 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Uhmm die dj.. Hoe heet ze ook alweer.. Lang geleden dat ik het gezien heb
Ik was ook serieusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik was serieus. Wist je dat een plaatje meer zegt dan duizend woorden? Kun je nagaan wat een live vertoning zegt.
Hoe heet je op xHamster dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:28 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik was ook serieus
Zijn vast genoeg instructie filmpjes te vinden online
Dat is die oudere vrouw toch?.. Ik ga het ff opzoeken.. Weet het niet meerquote:
Ik zie eigenlijk niet hoe dit anders is als -vind hij/zij mij leuk- kwesties..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:20 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Topic van iemand die niets van lesbische snapt en veul vragen stelt
Nou de orginele ts snapt niet echt waarom vrouwen op (mannelijke) vrouwen vallen.. En nog veel meer. Lees anders ff terugquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet hoe dit anders is als -vind hij/zij mij leuk- kwesties..
Ik snap wel meer dingen niet, maak ik ook geen topic overquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:33 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Nou de orginele ts snapt niet echt waarom vrouwen op (mannelijke) vrouwen vallen.. En nog veel meer. Lees anders ff terug
Flauwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik snap wel meer dingen niet, maak ik ook geen topic over
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef gupje86 het volgende:
Oh carmen heet ze. Maar dana en helen waren ook leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |