quote:Onbegrijpelijk dat ik nog niet in beeld ben geweest in de uitzendingen. Pure manipulatie, dat is het!
Op 22 september 2000 00:17 schreef DiEr het volgende:
0:15Frank de Boer zegt ook wat.
quote:Op FOK! is het 24 uur per dag druk
Op 22 september 2000 04:26 schreef PingPong het volgende:
Ha PC EEND, altijd leuk om te zien dat je niet alleen bent om half 5 's nachts!
Vanavond wordt 't wel wat drukker met de streamers
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 22-09-2000 13:56]
Hee Tuur....ook weer aanwezig zie ik....hoe is je examen gegaan.....?
quote:Spreek voor jezelf, iemand die een computerzaak is opgestart heeft er niet per definitie meer verstand van dan alle FOK!ers. Wil iemand college geven of gaan we even bij de tweakers-buddy's langs?
Op 22 september 2000 15:12 schreef Stiefbeen het volgende in het verslag-topic:
Nee danny, Leo heeft al heel wat jaren een computerzaak in Den Helder/Anna Paulowna en is als "self made man" in feite gestart als een handige computernerd. Hij zal er dus iets meer verstand van hebben als wij....
quote:Precies
Op 22 september 2000 15:27 schreef Komodo het volgende:
Spreek voor jezelf, iemand die een computerzaak is opgestart heeft er niet per definitie meer verstand van dan alle FOK!ers. Wil iemand college geven of gaan we even bij de tweakers-buddy's langs?
quote:We blijven ons best doen hoor Danny! Alleen is het momenteel zo saai dat er weinig tot niets te melden valt
Op 22 september 2000 13:40 schreef Danny het volgende:
Op FOK! is het 24 uur per dag druk
Alleen overdag wordt niet gestreamd merk ik
Wel goed hoor Cos, was een proef examen.over een paar weekjes de echte
quote:Was! ALI en Dé vliegen mekaar gigantisch in de haren. We zijn weer wakker.
Op 22 september 2000 16:11 schreef Tuurr het volgende:
Alleen is het momenteel zo saai dat er weinig tot niets te melden valt
quote:Ok ok, shit, ik moet rennen nu geloof ik... Snel naar huis! Ik wil dat knietje van Dé in Ali z'n kruis echt niet missen hoor...
Op 22 september 2000 16:13 schreef PingPong het volgende:
Was! ALI en Dé vliegen mekaar gigantisch in de haren. We zijn weer wakker.
En mijn complimenten, again, voor de streamverslagen. Zelfs daar krijg ik helemaal de kriebels van Alladin.
Doodzwijgen die jongen. Zo moeilijk kan dat niet zijn voor d'r...
quote:Tweede couplet wordt "King George! King George! King George!"
Op 22 september 2000 17:25 schreef Cathelijne het volgendein het verslag-topic:
Ja volgens mij gaan ze er echt een lied van maken, hoor Robin net ook al neurieen "Kiss my ass"!
Maar gelukkig hebben we dan onze andere streamers die het wel kunnen...COMPLIMENTEN..
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 17:53]
[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 22-09-2000 18:19]
Volgende keer beter dacht ik/
Jammer Ali, dat gaat niet lukken. We hebben het al gezien
Desiree heeft in ieder geval internet, want die heeft oa de Engelse BB gevolgd. Vraag ik me alleen af waarom ze nog niet op FOK! komt...
Ferdi snapt iig hoe mpeg compressie een beetje werkt
quote:
Op 22 september 2000 19:11 schreef Num het volgende:
Blauwe ik leef met je mee hoor. Ik was rond die tijd aan het werk. Zit nu net als jij naar bijna niets te kijken.Volgende keer beter dacht ik/
Heb je (heel dom) een weekendje 'weg' gepland... maak je je op voorhand al zorgen: Hoe raak ik weer bijgelezen
(Misschien zijn er nog scholieren die hun onderdeel "het schrijven van een uittreksel" moeten oefenen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |