Ja dat lijkt me wel, zeker omdat meiden voor lopen op jongens toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, dan hoop ik maar dat ze ervan geleerd heeft.
Ook als je 16 bent kunt je prima je eigen verantwoordelijkheden dragen en je eigen fouten inzien en toegeven
Nouja, dat zou ik ook niet over iedereen durven zeggenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel, zeker omdat meiden voor lopen op jongens toch?
Haha, same here.. hoe oud is jij?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, dat zou ik ook niet over iedereen durven zeggen
Ben blij dat ik (en mijn omgeving) niet meer in de puber-fase zit
Ghehe, ben er al helemaal klaar mee sinds ik een relatie heb gehad (en ergens nog steeds soort van heb) met iemand van 27.quote:
Haha, misschien is dat wel een beetje het verschil ik ben al m`n hele leven singlequote:Op maandag 7 januari 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ghehe, ben er al helemaal klaar mee sinds ik een relatie heb gehad (en ergens nog steeds soort van heb) met iemand van 27.
Nestel-drang begint te kriebelen hier! Hahaha
Nawwquote:Op maandag 7 januari 2013 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, misschien is dat wel een beetje het verschil ik ben al m`n hele leven single
ROLF!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
Meer dronken chicks zoenenDan kom je er vast vanzelf eentje tegen die de dag erna géén spijt heeft
![]()
haha koningquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vrouwen die je dan uitlopen te dagen (Dronken of niet) en als je dan zoent of iets is het opeens jouw schuld.
Jaaaahoorrr, typisch van dat vrouwen gezeik. Hoezo moet hij schuld bij zichzelf zoeken... ze ZEGT notabene ik kan je wel zoenen en doet het zelf. Nobody else to blame dan zichzelf. Als hij haar ineens zoent terwijl ze daar geen aanleiding voor geeft oke.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Zucht93 het volgende:
Nee, kan het wel begrijpen. Hoewel ze voornamelijk de schuld bij zichzelf moet zoeken, kan ik wel begrijpen dat ze boos op hem is.
Klopt inderdaad, maar weetje.. fuck it, ik heb er eigenlijk helemaal niet meer aangedacht gister/vandaagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat een domme bitch hey...ze is verantwoordelijk voor zichzelf en jij niet voor haar.
En jij bent een beetje een kneusje dat je dat pikt en als een pussy de rol van schuldige op je neemt.Vertel haar gewoon dat ze zelf maar niet zoveel had moeten zuipen (en dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom ze jou niet ziet zitten).
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar weetje.. fuck it, ik heb er eigenlijk helemaal niet meer aangedacht gister/vandaag
Een berichtje sturen wakkert het alleen maar aan en ik ben er klaar mee wel.
Heuj!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jaaaahoorrr, typisch van dat vrouwen gezeik.
Ik had het topic verder niet gelezen..sorryquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heuj!Nou niet seksistisch gaan doen
![]()
Check mijn reacties hihi
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:13 schreef b4kl4p het volgende:
Fuck die ho, zij had niet zoveel moeten zuipen. Je had haar die avond ook gewoon moeten neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |