abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121276812
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waar haal jij uit dat ze het nuchter sowieso niet had gedaan dan?

Tuurlijkwel, anders was ze ook niet boos geworden en had de zoen zich wel herhaald.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 17:55:43 #227
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_121276819
Bovendien zeg je, hoe fucking dronken of gedrogeerd je ook bent, nóóit zomaar "ik hou van je en ik zou je wel kunnen zoenen nu" tegen iemand waar je eigenlijk niks van moet.
Fuck the EBU.
pi_121276869
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Moira. het volgende:
Bovendien zeg je, hoe fucking dronken of gedrogeerd je ook bent, nóóit zomaar "ik hou van je en ik zou je wel kunnen zoenen nu" tegen iemand waar je eigenlijk niks van moet.
Jawel. Aandacht omdat dronken.
pi_121276875
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Nee, vind ik serieus treurig en vooral als je weet dat ze (of hij) het nuchter sowieso niet had gedaan, dan maak je misbruik van de situatie op dat moment.
Zij zoende hem..
pi_121276901
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Zij zoende hem..
Trek je terug als ze het nuchter ook niet zou doen. Anders was het echt wel gebeurd! Zo simpel is het
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 17:59:09 #231
288245 crew  Moira
pi_121276961
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Tuurlijkwel, anders was ze ook niet boos geworden en had de zoen zich wel herhaald.
Dát is nou juist het punt. Ze lokt iets zelf uit, zíj zoent hém tenslotte, en wordt vervolgens pissig en zegt dat híj het niet had moeten doen. Daar klopt iets niet, dat meisje verdraait het verhaal gewoon om TS een hak te zetten en zichzelf als zielig af te tekenen van 'kijk mij eens aandacht nodig hebben, ik ben gebruikt'.

TS heeft de hele avond voor haar gezorgd met alle goede bedoelingen zonder haar verder ook maar met een poot aan te raken. Pas toen zij zelf zei dat ze hem wou zoenen en ze hem zoende heeft hij teruggezoent.
Als TS het meisje in kwestie nou belaagd had zonder dat ze erom vroeg, dan had hij inderdaad misbruik gemaakt van de situatie. Maar het gaat hier om een zoen waar het meisje zelf het initiatief in heeft genomen.
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 17:59:44 #232
288245 crew  Moira
pi_121276983
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Precies. Aandachtshoer dus.
TS zit hier niet fout in. Behalve dan dat hij het gelijk daarna al links had moeten laten liggen omdat het gewoon een bizarre psycho bitch is :')
Fuck the EBU.
pi_121277009
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Dat weet TS toch niet.. En ja als zij hem dan uitdaagd en zoent..

Moest hij haar dan wegduwen? Nee daar was ze blij mee geweest :').

Dus wat TS ook deed hij kon niks goeds doen..

De logica van (sommige) vrouwen/internethelden :')
pi_121277032
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dát is nou juist het punt. Ze lokt iets zelf uit, zíj zoent hém tenslotte, en wordt vervolgens pissig en zegt dat híj het niet had moeten doen. Daar klopt iets niet, dat meisje verdraait het verhaal gewoon om TS een hak te zetten en zichzelf als zielig af te tekenen van 'kijk mij eens aandacht nodig hebben, ik ben gebruikt'.

TS heeft de hele avond voor haar gezorgd met alle goede bedoelingen zonder haar verder ook maar met een poot aan te raken. Pas toen zij zelf zei dat ze hem wou zoenen en ze hem zoende heeft hij teruggezoent.
Als TS het meisje in kwestie nou belaagd had zonder dat ze erom vroeg, dan had hij inderdaad misbruik gemaakt van de situatie. Maar het gaat hier om een zoen waar het meisje zelf het initiatief in heeft genomen.
Projecteer je nu ofzo? Ik bedoel: je bent dronken en je bent al goed bevriend, hoe kan je dan denken dat iemand je wil als het in nuchtere toestand nooit heeft plaatsgevonden? :')
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:01:06 #235
288245 crew  Moira
pi_121277044
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Trek je terug als ze het nuchter ook niet zou doen. Anders was het echt wel gebeurd! Zo simpel is het
Ben jij er dan ook zo een die na 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu al helemaal 'fucking bad' gaat en mensen uit loopt te dagen en te verkondigen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, om ze vervolgens als aanrander af te schilderen terwijl je het zelf hebt geinstigeerd?
Fuck the EBU.
pi_121277078
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Is dat ook al TS zijn schuld of niet? :P
Wow, je bent (bijna) 19 ik snap niet dat je dan nog zo kortzichtig kan zijn zeg..
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:02:13 #237
288245 crew  Moira
pi_121277093
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Projecteer je nu ofzo? Ik bedoel: je bent dronken en je bent al goed bevriend, hoe kan je dan denken dat iemand je wil als het in nuchtere toestand nooit heeft plaatsgevonden? :')
Hij zei zelf toch al dat hij het idee had dat het wel iets zou kunnen worden?
Zou jij het afslaan als iemand die je op dat moment heel erg leuk vindt jou uit zichzelf begon te zoenen?
Fuck the EBU.
pi_121277112
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dat weet TS toch niet.. En ja als zij hem dan uitdaagd en zoent..

Moest hij haar dan wegduwen? Nee daar was ze blij mee geweest :').

Dus wat TS ook deed hij kon niks goeds doen..

De logica van (sommige) vrouwen/internethelden :')
Ja, wegduwen. Die chick zit ook fout, zeker, maar toch: je bent goed bevriend en in nuchtere toestand heeft ze nooit toegegeven jou leuk te vinden. Waarom denk je dan dat het in dronken toestand waar is? Ik ken wel meer van die meiden en jonens die rare dingen doen omdat ze dronken zijn en daarna niks meer weten van wat ze hebben gedaan. Sowieso ook funest voor een goede vriendschap om zo'n meid te gaan zoenen mijn inziens.
pi_121277156
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Omdat nuchter te laf? Leeftijd 16 toch? Lijkt me wel iets voor een meisje van die leeftijd (herkenbaar).
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:03:58 #240
288245 crew  Moira
pi_121277157
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Ja, wegduwen. Die chick zit ook fout, zeker, maar toch: je bent goed bevriend en in nuchtere toestand heeft ze nooit toegegeven jou leuk te vinden. Waarom denk je dan dat het in dronken toestand waar is? Ik ken wel meer van die meiden en jonens die rare dingen doen omdat ze dronken zijn en daarna niks meer weten van wat ze hebben gedaan. Sowieso ook funest voor een goede vriendschap om zo'n meid te gaan zoenen mijn inziens.
Dan is dat toch hooguit gewoon een domper als je weer nuchter bent, van "oh, het was een foutje, dat doen we niet nog een keer".
TS had op geen enkele manier kunnen voorzien hoe het meisje het verhaal zo zou verdraaien en TS zwart zou maken.
Fuck the EBU.
pi_121277175
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zou jij het afslaan als iemand die je op dat moment heel erg leuk vindt jou uit zichzelf begon te zoenen?
Ja, wel als die persoon dronken is en ik niet. Moet er niet aan denken dat iemand vanwege drank met mij zoent en dat in nuchtere toestand nevernooit zou willen. En zodra iemand in nuchtere toestand nooit kenbaar heeft gemaakt mij te willen, ga ik niet zodra de persoon dronken is op de persoon in. Beter in nuchtere toestand.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:05:33 #242
288245 crew  Moira
pi_121277229
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Ja, wel als die persoon dronken is en ik niet. Moet er niet aan denken dat iemand vanwege drank met mij zoent en dat in nuchtere toestand nevernooit zou willen. En zodra iemand in nuchtere toestand nooit kenbaar heeft gemaakt mij te willen, ga ik niet zodra de persoon dronken is op de persoon in. Beter in nuchtere toestand.
quote:
Ik neem aan dat ze vaak genoeg nuchter contact hebben gehad waarvan hij het idee kreeg dat het best eens iets zou kunnen worden.
Fuck the EBU.
pi_121277237
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Als jij nuchter met een jongen bent die dronken is, en jij vind hem al heel lang heel leuk. En hij zoent jou, ga jij hem echt niet wegduwen hoor :')
pi_121277249
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ben jij er dan ook zo een die na 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu al helemaal 'fucking bad' gaat en mensen uit loopt te dagen en te verkondigen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, om ze vervolgens als aanrander af te schilderen terwijl je het zelf hebt geinstigeerd?
Nee, als ik dronken ben doe ik namelijk helemaal niks qua uitdagen en ben ik te lam om uit te dagen ofzo. En als ik wel zo zou zijn, zou ik de schuld bij mezelf leggen. Neemt niet weg dat ik het treurig van een goede vriend vind om dan zo'n kans te pakken. Ik neem aan dat als je goed bevriend bent met elkaar, je wel weet of diegene jou wil of niet. In deze situatie overduidelijk niet dus.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:06:51 #245
288245 crew  Moira
pi_121277282
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Nee, als ik dronken ben doe ik namelijk helemaal niks qua uitdagen en ben ik te lam om uit te dagen ofzo. En als ik wel zo zou zijn, zou ik de schuld bij mezelf leggen. Neemt niet weg dat ik het treurig van een goede vriend vind om dan zo'n kans te pakken. Ik neem aan dat als je goed bevriend bent met elkaar, je wel weet of diegene jou wil of niet. In deze situatie overduidelijk niet dus.
Nogmaals: dan is het zoiets wat de volgende ochtend gewoon een foutje blijkt te zijn, en een teleurstelling voor TS.
Deze reactie van dat meisje is volslagen debiel :')
Fuck the EBU.
pi_121277292
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Als jij nuchter met een jongen bent die dronken is, en jij vind hem al heel lang heel leuk. En hij zoent jou, ga jij hem echt niet wegduwen hoor :')
Jawel hoor, hoef geen vieze drank/kots-zoen. Heel zeker.
pi_121277293
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat ze vaak genoeg nuchter contact hebben gehad waarvan hij het idee kreeg dat het best eens iets zou kunnen worden.
We spraken elkaar voor dat het hele incident plaats vond 2-3x per week
pi_121277311
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Jawel hoor, hoef geen vieze drank/kots-zoen. Heel zeker.
Of je leest even terug waar ik meld dat ze d`r zelf gewoon weer heeft opgelapt.
  maandag 7 januari 2013 @ 18:08:27 #249
393159 OpinionPeep
u i t r o e p t e k e n
pi_121277346
Zoenen... Serieus? :?
pi_121277352
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Mijn theorie? Ze vond die andere gast leuk, die heeft haar afgewezen. Ze zoekt aandacht bij TS, zoent hem om vervolgens de aandacht van die jongen te trekken. :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')