abonnement Unibet Coolblue
pi_121400151
Nu heb ik honger :')

Wat detailpics van m'n oldblue:
Tas die bij de broek zat.


Verhaaltje en repair dingetjes die er bij zaten.


De leren patch is super dik :)


Patch aan de binnenkant


Tab en hidden arc


Selvedge coinpocket


Knopen (zijn er veel :9 )


Selvedge


Soaking time


Hopen dat de knopen hierna wat makkelijker open en dicht gaan


@t_fuff wil ook uit huis, alleen eerst maar eens werk vinden zodat ik het uit huis wonen kan betalen.
Faka G
pi_121402787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:01 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mijn moeder moest ik hem echt wassen dus samurai gaat de was in. Progress na de seasoak:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

In het echt lijken de fades beter imo maar dit is het beste wat er op lijkt denk ik.
Honeycombs vallen wat tegen vind ik :') die van m'n apc zijn veel mooier maar daar heb ik ook meer in gedaan en meer belast denk ik. Dus hopen dat dat nog komt na wat meer activiteiten er in.

Zal zo ook ff wat foto's van m'n oldblue posten, heb wat detailpics gemaakt en hem gesoakt + foto's :D
Was er geen zon buiten voor some pics :P Ben benieuwd hoe die is geworden :)

quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:07 schreef bokkepoot het volgende:
Denk je dat je hem nog past na het wassen?

Die 32oz bij TDN zag er ook uit alsof je er iemand dood mee kon knuppelen, wat een broek zeg :D
Idd, ik zag die ook in indo. Damn ziek.. goed dat je niks hebt gekocht :D Ben trots op je :* :P :P

quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:20 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga binnenkort ook, kijken of ik m'n oldblue wat kan laten taperen.
Hoop alleen dat het nu wel gewoon kan, vorige keer wilde ze m'n broek niet hemmen omdat ik hem daar niet gekocht had.
Burgemeester is een burger bar ofzo toch? Die ga ik ook eens checken dan :D
Waarom taperen? Die naaldjes gaan eraan |:( :P Wordt denk lastiger uit en aandoen voor je ;)
Tas ziet er flex uit, ik had een simpele tas. En die binnenpatch heb ik niet :)
We fear that which we cannot see
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:51:42 #153
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_121402844
Ze hemmen/taperen je broek bij TdN ook gewoon als je hem daar niet gekocht hebt hoor. Als je maar betaalt. :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:04:44 #154
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_121403429
Die Sams zien er al aardig uit Atta. Mocht willen dat ik al zoveel progress had op mijn 701.

@ Bok: Hoe staat het met je Momo's?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:11:54 #155
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121403725
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Was er geen zon buiten voor some pics :P Ben benieuwd hoe die is geworden :)

[..]

Idd, ik zag die ook in indo. Damn ziek.. goed dat je niks hebt gekocht :D Ben trots op je :* :P :P

[..]

Waarom taperen? Die naaldjes gaan eraan |:( :P Wordt denk lastiger uit en aandoen voor je ;)
Tas ziet er flex uit, ik had een simpele tas. En die binnenpatch heb ik niet :)
Dat had meer met mijn bankrekening te maken :')

quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:17 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Hoop het, merkte na de soak ook dat ie een stuk strakker geworden was maar paste nog wel, miss dat ie me nu ook al te strak is :9
Ga na het wassen keihard aan de zijkanten trekken om hem te stretchen in de hoop dat ie niet te klein word.
Na die hw contest pas ik hem waarschijnlijk toch niet meer, dus nu zo lang het nog kan proberen m'n sams te dragen.
Wil je die 202 op korte termijn of wil je eerst nog andere projecten?
Dat word een lange termijn, ik wil eerst mijn N&F en 201 opknallen..

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:04 schreef M1stral het volgende:
Die Sams zien er al aardig uit Atta. Mocht willen dat ik al zoveel progress had op mijn 701.

@ Bok: Hoe staat het met je Momo's?
Redelijk, ze beginnen nu een beetje door te breken, eerste whiskers zijn al goed zichtbaar :9
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:55:31 #156
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_121405580
Lekker hoor atta, die sam is echt wel nice geworden :9.
#FREEBAJSKORV
pi_121416869
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Was er geen zon buiten voor some pics :P Ben benieuwd hoe die is geworden :)

[..]

Idd, ik zag die ook in indo. Damn ziek.. goed dat je niks hebt gekocht :D Ben trots op je :* :P :P

[..]

Waarom taperen? Die naaldjes gaan eraan |:( :P Wordt denk lastiger uit en aandoen voor je ;)
Tas ziet er flex uit, ik had een simpele tas. En die binnenpatch heb ik niet :)
Ik ben best stickman, gaat goed :9
Vind een beetje taper mooier staan bij sneakers enzo, en zou het zonde vinden als ik 2 jaar veel schoenen niet aan zou kunnen doen.
Faka G
pi_121426766
Atta, wat heb je betaald voor je Oldblue? Die met hidden arcs staat niet op de website volgens mij...
pi_121427192
Volgens mij omgerekend zo'n 150 euro ongeveer. Nee dit is de wall of fades editie, ik vind de arcs niet heel mooi en hidden arcs heb ik altijd al gewild dus vond dit wel een goede keus :D
Faka G
pi_121427877
Hidden arcs O+

Chino's van Asos binnen. De selvedge (32) zit in de waist perfect, maar op bovenbeen te strak helaas, zit net niet comfy genoeg.
Die andere, heavyweight heeft prima fit is alleen wat ruim in de waist, maar dat neem ik voor lief :)

Is te passen en op te pikken in Rotterdam voor een tientje ;)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_121428078
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef T_Fuff het volgende:
Hidden arcs

Chino's van Asos binnen. De selvedge (32) zit in de waist perfect, maar op bovenbeen te strak helaas, zit net niet comfy genoeg.
Die andere, heavyweight heeft prima fit is alleen wat ruim in de waist, maar dat neem ik voor lief

Is te passen en op te pikken in Rotterdam voor een tientje
Ik kom uit rotterdam :p Ben wel geinteresseerd als de eerste twee niet kunnen! jij woont in west toch?

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:58 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij omgerekend zo'n 150 euro ongeveer. Nee dit is de wall of fades editie, ik vind de arcs niet heel mooi en hidden arcs heb ik altijd al gewild dus vond dit wel een goede keus
Ja daarom, hidden arcs zijn nice :P. Als ze deze zomer nog een hw met hidden arcs hebben, dan wil ik wel een oldblue
pi_121429816
Die komen niet op de site geloof ik. Miss weet ali of ze ze nog hebben ofzo? Hij is de oldblue expert :+
Faka G
pi_121430028
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:30 schreef zeedrager het volgende:

[..]

Ik kom uit rotterdam :p Ben wel geinteresseerd als de eerste twee niet kunnen! jij woont in west toch?

[..]

Ja daarom, hidden arcs zijn nice :P. Als ze deze zomer nog een hw met hidden arcs hebben, dan wil ik wel een oldblue
Ja nieuwe westen inderdaad :) Van mijn part kom je maar gewoon, tenzij Don/Ali echt heel graag willen, dan moet je inderdaad even wachten.

Zijn er geen andere dry's met hidden arcs eigenlijk? Samurai ofzo?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_121430239
quote:
Ja nieuwe westen inderdaad Van mijn part kom je maar gewoon, tenzij Don/Ali echt heel graag willen, dan moet je inderdaad even wachten.
Oke cool, ben nu bij mijn vriendin die daar ook in de buurt woont, dus zou vandaag al langs kunnen komen. Laat maar even weten...

Volgens mij heeft IH trouwens ook een model, in samenwerking met een Indonesische Denimwinkel, die ook hidden arcs heeft.
pi_121432526
Samurai had/heeft ze ook maar dat is bijna ¤250 prijsverschil :9
Die black king denim oid had het dacht ik.
Faka G
pi_121433663
Ja daarom is die Oldblue wel heel aantrekkelijk, hw+ hidden arcs en ook nog is een goede prijs.
Alleen had ie wel iets meer taper mogen hebben.

Ik wil ook 21oz of meer hierna, wss oldblue of IH 555. Als t goed is hebben ze die ook in Indonesie
pi_121434308
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:07 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Ik ben best stickman, gaat goed :9
Vind een beetje taper mooier staan bij sneakers enzo, en zou het zonde vinden als ik 2 jaar veel schoenen niet aan zou kunnen doen.
Gewoon eerst ff uitproberen maandje etc, dan kan je daarna alsnog kijken of je wilt taperen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef T_Fuff het volgende:
Hidden arcs O+

Chino's van Asos binnen. De selvedge (32) zit in de waist perfect, maar op bovenbeen te strak helaas, zit net niet comfy genoeg.
Die andere, heavyweight heeft prima fit is alleen wat ruim in de waist, maar dat neem ik voor lief :)

Is te passen en op te pikken in Rotterdam voor een tientje ;)
Zeedrager mag van mij wel gaan ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:20 schreef zeedrager het volgende:
Ja daarom is die Oldblue wel heel aantrekkelijk, hw+ hidden arcs en ook nog is een goede prijs.
Alleen had ie wel iets meer taper mogen hebben.

Ik wil ook 21oz of meer hierna, wss oldblue of IH 555. Als t goed is hebben ze die ook in Indonesie
Ja die is niet op de site te verkrijgen die oldblue, kan wel voor je vragen of ze nog hebben?

Volgens mij was het een Ironheart collab met die indo forum :)
We fear that which we cannot see
pi_121434485
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Zeedrager mag van mij wel gaan
Nice :P T_Fuff, als Don t ook ok vindt, zou t voor mij het chillst zijn om vandaag op te halen, weet niet wat voor jou t beste uitkomt...

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ja die is niet op de site te verkrijgen die oldblue, kan wel voor je vragen of ze nog hebben?

Volgens mij was het een Ironheart collab met die indo forum
Zou wel willen weten of ze ze nog hebben. Ga pas in de zomer maar een vriend van me zit er straks een half jaar dus die kan wel proxyen :P

Scheel toch weer 250 euro in vergelijking met een IH. Volgens mij is er ook geen groot kwaliteitsverschil.
pi_121437229
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Gewoon eerst ff uitproberen maandje etc, dan kan je daarna alsnog kijken of je wilt taperen ;)

[..]

Zeedrager mag van mij wel gaan ;)

[..]

Ja die is niet op de site te verkrijgen die oldblue, kan wel voor je vragen of ze nog hebben?

Volgens mij was het een Ironheart collab met die indo forum :)
Zeedrager is net geweest, was echt 500m verderop blijkbaar :')
Sorry Don, zal er nog eentje voor je kopen ja O+
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_121438148
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Gewoon eerst ff uitproberen maandje etc, dan kan je daarna alsnog kijken of je wilt taperen ;)

[..]

Zeedrager mag van mij wel gaan ;)

[..]

Ja die is niet op de site te verkrijgen die oldblue, kan wel voor je vragen of ze nog hebben?

Volgens mij was het een Ironheart collab met die indo forum :)
Nja ik vond die van m'n samurai al een beetje groot en deze is nog groter. Ik dacht dat ie wat kleiner was :')
Zeedrager ik zeg gewoon kopen, vind het leuke van die oldblue ook juist dat het nog een klein merk is. Er zat zelfs een handgeschreven bedankje op één kaartje.
En de kwaliteit is voor zover ik weet top.
Faka G
  vrijdag 11 januari 2013 @ 18:13:03 #171
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121442215
3x raden wat voor kwaliteitsmerk dit is


Dat wordt binnenkort weer met draad en naald spelen :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_121442756
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef T_Fuff het volgende:
Zeedrager is net geweest, was echt 500m verderop blijkbaar
Sorry Don, zal er nog eentje voor je kopen ja
Don en Ali, jullie hebben nog een kans, net even gepast maar is voor mij weer te ruim dus dan kan beter iemand anders m nemen :P

T_Fuff, ben je thuis nu/vanavond?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 19:12:54 #173
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_121444142
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:13 schreef bokkepoot het volgende:
3x raden wat voor kwaliteitsmerk dit is
[ afbeelding ]

Dat wordt binnenkort weer met draad en naald spelen :')
Het labeltje zegt genoeg. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 19:40:32 #174
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_121445040
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:13 schreef bokkepoot het volgende:
3x raden wat voor kwaliteitsmerk dit is
[ afbeelding ]

Dat wordt binnenkort weer met draad en naald spelen :')
na hoeveel tijd is dit?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_121445175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:29 schreef zeedrager het volgende:

[..]

Don en Ali, jullie hebben nog een kans, net even gepast maar is voor mij weer te ruim dus dan kan beter iemand anders m nemen :P

T_Fuff, ben je thuis nu/vanavond?
Yo lig op de bank schaatsen te kijken ! Laat me raden, bij de bovenbenen zeker goed maar in waist te ruim?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')