SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen die foto is mooi
Ik dacht meer aan feesten, maar rolax kopen klinkt leuker ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:20 schreef timmmmm het volgende:
Ga je daar ook een echte Rolax kopen? Of heb je liever een Carter. Louis Vietkong?
Ik wou eerst naar Thailand enzo weet je, maar dan wou mijn stiefvader mee, en daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Nee, er zijn echt grenzen. Spanje kan nog, als je op een goede plek zit (Lloret_! ), maar Turkije is echt 100% pauper. Vakanties voor het gewone volk
Hé! Ik kwam je net tegen bij de kapper? Maar dan nog een met een raar accentje en een hele rare coupe.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Nee, er zijn echt grenzen. Spanje kan nog, als je op een goede plek zit (Lloret_! ), maar Turkije is echt 100% pauper. Vakanties voor het gewone volk
Lloretquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik wilde naar Zweden maar mijn ouders zijn SBS6-kijkers en mijn vrienden willen naar Zeeland #huilenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |